Laidiens: 10.03.2014., Nr. 49
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/49.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas organizācijas un uzraudzības
daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance
uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt uzraudzības pasākumus par klientu apkalpošanas centru darba
atbilstību iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
- iegūt, apkopot un izvērtēt datus par Daļas kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt priekšlikumus par darba pilnveidošanu un resursu
racionālu un efektīvu izmantošanu
- veikt uzraudzības pasākumus par klientu apkalpošanas centru darbu ar
nodokļu maksātāju un ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrāciju un uzskaites
nosacījumu izpildi
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātājiem un sagatavot
lēmumu projektus par nodokļu maksātāju izslēgšanu no VID ar pievienotās
vērtības nodokli apliekamo personu reģistra
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātājiem un sagatavot
lēmumu projektus par nodokļu maksātāju saimnieciskās darbības (vai tā
struktūrvienības darbības) apturēšanu, atjaunošanu, atteikumu atjaunot apturēto
saimniecisko darbību
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā vēlama ne mazāk kā viens gads
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama darba pieredze informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
(t.sk. analītisko materiālu sagatavošanā), priekšlikumu un normatīvo aktu
projektu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP KAOUD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016829.
OP 2014/49.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ogres klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju reģistrēšanas kā fiksēto nodokļu maksātājus un reģistrēt VID
noteiktajā kārtībā, sagatavot lēmumu projektus vai reģistrācijas atteikumu
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu
informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
- pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot
tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju aktualizāciju
- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība, sagatavot un apkopot informāciju
- apkopot VSAOI ziņojumus, meklēt un labot kļūdas, sniegt informāciju Valsts
sociālās apdrošināšanas aģentūras (turpmāk - VSAA) filiālei un labot kļūdas
saskaņā ar VSAA kļūdu protokoliem, piedalīties VID un VSAA apakškomisiju darbā
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Dienesta vieta:
Brīvības iela 4b, Ogre.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP Ogres KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/49.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu
apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi
- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem
- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu vai
atjaunošanu un atļaujas piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai vai
atteikumu piešķirt atļauju pabeigt darījumu
- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un
atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma
iesniegšanu
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Dienesta vieta:
Brīvības iela 214, Rīga (plānota dienesta vietas
maiņa uz Talejas ielu 10)
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP Vidzemes PDUN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/49.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības
daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es (4
vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pārstāvēt VID intereses tiesā atbilstoši Nodaļas kompetencei
- sagatavot tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos
dokumentus, kā arī nodrošināt to iesniegšanu tiesās normatīvajos aktos, tiesas
vai Nodaļas vadītāja noteiktajos termiņos
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši
Nodaļas kompetencei
- informēt rakstveidā Nodaļas vadītāju par tiesas sēdes iznākumu, tiesas
sēdes laikā tiesas uzliktajiem pienākumiem VID un termiņiem, kādos tie ir
jāizpilda, kā arī par gadījumiem, kad tiesas sēžu protokola ieraksti neatbilst
tiesas sēdes gaitai
- sniegt Nodaļas vadītājam priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām
normatīvajos aktos par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
- vēlama juridiskā darba pieredze kriminālprocesā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss JPSIP 3TD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/49.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa
amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas
darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz krievu valodu
un no krievu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai
sastādīto procesuālo dokumentu saturu
- procesa virzītāja uzdevumā sagatavot pieprasījumus kriminālprocesos,
uzaicinājumus un citus dokumentus
- veikt procesuālos uzdevumus
- sastādīt pārbaudes vai kriminālprocesu lietā esošo dokumentu sarakstu,
sanumurēt un cauršūt lietas materiālus
- nogādāt procesa virzītāja uzdevumā sagatavotos dokumentus un materiālus
adresātam un saņemt procesa virzītājam paredzētos sūtījumus
- sadarboties ar Latvijas Republikas tiesību aizsardzības iestādēm, citām
valsts institūcijām, kā arī uzņēmumiem un organizācijām, pārkāpumu un
noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā, kā arī sadarboties ar citu valstu
iestādēm saskaņā ar starpvalstu līgumiem
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanā un novēršanā
- vēlama pieredze mutiskajā un rakstiskajā tulkošanā no latviešu valodas uz
krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdnim ir noteikta 28.1.saime "Izmeklēšana", I līmenis un
9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP IMD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/49.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas
rajona klientu apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju uzskaites nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība
- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem
- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu vai
atjaunošanu un atļaujas piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai vai
atteikumu piešķirt atļauju pabeigt darījumu
- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un
atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma
iesniegšanu
- rakstiski informēt nodokļu maksātāju par atmaksas vai novirzīšanas citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu vai atteikumu veikt atmaksu vai novirzīšanu
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un
pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Dienesta vieta:
Skanstes iela 50, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz NP Rīgas PDUN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/49.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- izstrādāt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem
nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne
mazāk kā vienu gadu
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 28.1.saime "Noziedzības novēršana un apkaroša:
Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP OID amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/49.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes
Administratīvo strīdu daļas galvenā/-ās jurista/-es
(3 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt sūdzības un apstrīdēšanas iesniegumus par nokavēto nodokļu
maksājumu piedziņu (piespiedu izpilde), zaudējumu atlīdzināšanu, norēķinu
operāciju un saimnieciskās darbības apturēšanu, nodokļu atbalsta pasākumu
ietvaros pieņemto lēmumu, attiecībā uz speciālajām atļaujām (licencēm)
komercdarbībai ar akcīzes precēm un akcīzes nodokļa nodrošinājumu apliecībām
pieņemto lēmumu, atļauju izmantot vispārējo galvojumu vai tiesību izmantot
atbrīvojumu no vispārējā galvojuma kopējā/Kopienas tranzīta procedūrai, atļauju
izsniegšanu muitas deklarāciju iesniegšanai elektroniskā veidā, saistošo izziņu
par tarifu (SIT) pieteikuma lietās un citu lietu strīdiem saskaņā ar Daļas
reglamentā noteikto
- sniegt konsultācijas par lēmumu projektu sagatavošanas un pieņemšanas dokumentēšanas
procedūru un lēmumu noformēšanu VID ierēdņiem atbilstoši Daļas kompetencei -
izskatīt sūdzības par VID ierēdņu pieņemto lēmumu administratīvo pārkāpumu
lietās un lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu izpildes atlikšanas
atcelšanu
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un par
citiem jautājumiem (pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši Daļas
kompetencei
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss JPSIP ASD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/49.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles
metodikas un atbalsta daļas galvenā/-ās jurista/-es
(1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sekot līdzi problēmjautājumiem, kas saistīti ar starptautisko darījumu
nodokļu kontroli, risināšanas tiesiskajiem aspektiem
- izzināt starptautisko darījumu īpatnības un tendences
- sniegt metodisku atbalstu Pārvaldes ierēdņiem starptautisko darījumu pārbaužu
veikšanas procesā atbilstoši Daļas reglamentā noteiktajiem uzdevumiem
- veicot pārbaudāmo nodokļu maksātāju starpvalstu darījumu līgumisko
nosacījumu juridisko analīzi, noteikt izvairīšanās no nodokļu nomaksas risku
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās; vēlama
akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): sociālās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze VID nodokļu kontroles darbā
- vēlama praktiska darba pieredze nodokļu normatīvo aktu izstrādē un
piemērošanā jautājumos par starptautisko darījumu nodokļu kontroli
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- prasme pārstāvēt iestādi Eiropas Savienības dalībvalstu nodokļu
administrāciju darba grupās
- labas angļu valodas zināšanas
Dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/49.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Latgales priekšpilsētas klientu
apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja
reģistrāciju un mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un
sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos NIS pēc nodokļu
maksātāja pieprasījuma
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un veikt
nepieciešamās darbības izslēgšanai no VID ar PVN apliekamo personu reģistra
- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Dienesta vieta:
Lomonosova ielā 9, Rīga (plānota dienesta vietas
maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP Latgales RNMLN amatu (jūsu vārds,
uzvārds)".
OP 2014/49.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu
apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja
reģistrāciju un mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un
sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu
informācijas sistēmā (NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
- sniegt nodokļu maksātājiem primārās konsultācijas par EDS izmatošanas
iespējām
- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Dienesta vieta:
Brīvības iela 214, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa
uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP Vidzemes RNMLN amatu (jūsu vārds,
uzvārds)".
OP 2014/49.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības
daļas Pirmās un otrās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es
(4 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pārstāvēt VID intereses tiesā atbilstoši Nodaļas kompetencei
- sagatavot tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos
dokumentus, kā arī nodrošināt to iesniegšanu tiesās normatīvajos aktos, tiesas
vai Nodaļas vadītāja noteiktajos termiņos
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši
Nodaļas kompetencei
- informēt rakstveidā Nodaļas vadītāju par tiesas sēdes iznākumu, tiesas
sēdes laikā tiesas uzliktajiem pienākumiem VID un termiņiem, kādos tie ir
jāizpilda, kā arī par gadījumiem, kad tiesas sēžu protokola ieraksti neatbilst
tiesas sēdes gaitai
- sniegt Nodaļas vadītājam priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām
normatīvajos aktos par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
- vēlama juridiskā darba pieredze kriminālprocesā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss JPSIP TD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/49.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un
judikatūras analīzes daļas galvenā/-ās jurista/-es (1
vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā
pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus
- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā
- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos atbilstoši Daļas kompetencei
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss JPSIP LJAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/49.AKK14
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Apsaimniekošanas
departamenta Nekustamo īpašumu attīstības nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- apkopot informāciju par iestādes funkciju nodrošināšanai nepieciešamajām
precēm un pakalpojumiem
- sagatavot iepirkumu uzsākšanai nepieciešamo dokumentāciju (tehniskās
specifikācijas, tirgus izpētes, iepirkumu plāni un pieprasījumi)
- veikt kontroli un sagatavot atskaites par iestādes apsaimniekošanā esošo
objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko
resursu izlietojumu
- izstrādāt procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu apsaimniekošanas
nozarē
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība ekonomikā vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanā un
apsaimniekošanā, vai uzņēmējdarbībā
- vismaz viena gada profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā
- teicamas sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas
prasmes
- spēja kvalitatīvi analizēt liela apjoma informāciju, pieņemt pamatotus
lēmumus un patstāvīgi rast problēmu risinājumus
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B)
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon"
tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 756 līdz EUR 994 pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas
vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2014.gada 19.martam
(ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pastu:
sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67300241.
OP 2014/49.AKK15
Latvijas Republikas Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto
amata vietu - Sociālās integrācijas valsts aģentūras direktors/-e
Izvirzāmās prasības Sociālās integrācijas valsts aģentūras direktora amata
pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vidējas vai lielas institūcijas vadītāja amatā,
priekšrocība pretendentiem ar pieredzi sociālās rehabilitācijas vai veselības
aprūpes institūcijās
- vismaz trīs gadu pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu
piesaistīšanā un apguvē
- izpratne par valsts pārvaldes darbību, rehabilitācijas un invaliditātes
jautājumiem, tajā skaitā Latvijai saistošajiem starptautiskajiem dokumentiem
- zināšanas un pieredze stratēģiskajā plānošanā, finanšu vadībā un iestādes
budžeta plānošanā
- labas analītiskas spējas, prasme noteikt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus,
komunikācijas un saskarsmes prasmes
- prasme analizēt, redzēt attīstības perspektīvas kritiskās situācijās
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- prasme sadarboties ar citām institūcijām un nevalstiskām organizācijām
iestādes mērķu sasniegšanai
- cilvēku motivēšanas un attīstīšanas prasmes
- svešvalodu zināšanas
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331,
vai elektroniski uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2014/49.AKK16
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Inspekcijas vadītāja vietnieka/-ces
(ierēdņa amatu)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (par priekšrocību tiek uzskatīts maģistra
grāds arhitektūrā vai teritorijas plānošanā)
- vismaz 5 gadu darba pieredze materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas
jomā (par priekšrocību tiek uzskatīta pieredze valsts pārvaldē un vadošā amatā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- zināšanas un izpratne par kultūras mantojuma saglabāšanas principiem,
teoriju un praksi Latvijā un Eiropā; zināšanas par materiālā kultūras mantojuma
aizsardzības nozares būtiskāko normatīvo aktu regulējumu (vēlamas zināšanas par
starptautiskajām tiesību normām un administratīvo procesu iestādē)
- spējas ātri uztvert un iedziļināties arhitektūras pieminekļu pārveidojumu
dokumentācijā (būvprojektos), novērtēt to tehnisko stāvokli un kultūrvēsturisku
objektu apdraudējumu, iecerētos pārveidojumus, prasme analizēt, salīdzināt,
noformulēt viedokli un vērtējumu; izpratne par teritorijas plānošanas procesu
- labas darba organizācijas un vadības prasmes, stratēģiska, konceptuāla,
analītiska un radoša domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības
sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt
ar fototehniku, zināšanas par moderno tehnoloģiju izmantošanu arhitektūrā un
teritorijas plānošanā
- spēja dot ieguldījumu augstvērtīga iestādes un tās pārstāvētās jomas
publiskā tēla veidošanā
Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils
iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu
noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils
iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas
tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances".
Papildu informācija pa tālruni 67229272, Renāte Lizbovska.
OP 2014/49.AKK17
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa
izsludina konkursu uz Pensiju daļas vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu
un veikt pensijas lietu apstrādi
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.pantam
- pabeigta augstākā izglītība
- teicamas valsts valodas zināšanas; ļoti labas krievu un angļu valodas
zināšanas (mutiski un rakstiski)
- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp
Latvijas Republiku un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel)
- prasme pielietot normatīvos aktus
- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas, precizitāte
- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- atalgojumu, sākot no 658 EUR (bruto alga)
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- darba vietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas
anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" ->
"Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies tikai ar
tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases
būs iekļuvuši 2.kārtā.
Adrese: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles iela 7/69, Rīga (ar
norādi "Konkursam uz vecākā inspektora amatu"). Tālr. uzziņām
67095102, fakss 67027808, e-pasts: olga.korolova@vsaa.lv.
OP 2014/49.AKK18
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Pabalstu daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta
vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas
zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi"
-> Pieteikuma anketa) 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu "), vai uz
e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600639.
OP 2014/49.AKK19
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klimata un vides politikas integrācijas
departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (darbs saistīts galvenokārt ar Eiropas Savienības Emisijas kvotu
tirdzniecības sistēmu)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai enerģētikas specialitātē vai akadēmiskā
vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
atbilstošām speciālām studijām
- vairāk nekā viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē,
vēlams klimata vai vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas
Savienības institūcijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku, siltumnīcefekta gāzu emisijām enerģētikā un rūpniecībā, Eiropas
Savienības emisiju tirdzniecības sistēmu un tās prasību piemērošanu
komersantiem
- iemaņas datu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīzē, modelēšanā
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu
zināšanas
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī
prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/49.AKK20
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klimata un vides politikas integrācijas
departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (darbs saistīts galvenokārt ar pielāgošanās klimata pārmaiņām jomu
un pētījumu veicināšanu saistībā ar siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanu
un pielāgošanos klimata pārmaiņām)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātņu, ģeogrāfijas vai ekonomikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vairāk nekā viena gada pieredze valsts pārvaldē
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē,
vēlams klimata vai vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas
Savienības institūcijām
- zināšanas un izpratne par klimata pārmaiņu cēloņiem un sekām, pielāgošanās
klimata pārmaiņām pasākumiem un to īstenošanas iespējām Latvijā
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku, t.sk. nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību
aktiem
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī
prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu
zināšanas
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/49.AKK21
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klimata un vides politikas integrācijas
departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (darbs saistīts galvenokārt ar siltumnīcefekta gāzu emisijām
lauksaimniecībā un mežsaimniecībā, biodegvielām)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu,
ekonomikas vai fizikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām
- vairāk nekā viena gada pieredze valsts pārvaldē, vēlams politikas
attīstīšanā
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē,
vēlams klimata vai vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas
Savienības institūcijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku, t.sk. nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību
aktiem; zināšanas par lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarēm, t.sk.
siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanas un piesaistes iespējām
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī
prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu
zināšanas
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts
ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.