Laidiens: 09.01.2014., Nr. 6
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/6.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta nozares padomnieka amatu (uz laiku)
Prasības pretendentam/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka
starptautisko ekonomisko attiecību novirziena absolventiem)
- vismaz divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē (pieredze valsts
pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas angļu valodas zināšanas (franču valodas zināšanas tiks uzskatītas
par priekšrocību)
- izpratne par darbu starptautiskajās ekonomiskajās organizācijas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas
Veicamie amata pienākumi:
- nodrošināt ES Padomes koordinācijas komitejas par pakalpojumu tirdzniecību
un investīciju aizsardzības jautājumiem vadīšanu Latvijas prezidentūras ES
Padomē laikā Briselē
- veidot un uzturēt formālus un neformālus kontaktus ar ES institūciju un
citu valstu pārstāvjiem
- nodrošināt nepārtrauktu jautājumu koordināciju ar ES kopējās tirdzniecības
politikas nozares ekspertiem un padomniekiem
- nodrošināt pārstāvību dažādās ar ES kopējo tirdzniecības politiku
saistītās ES institūciju komitejās/darba grupās, lai nodrošinātu saskaņotu
Latvijas viedokļa paušanu savas kompetences jautājumos, kā arī vienotu un
koordinētu jautājumu virzību Latvijas prezidentūras ES Padomē laikā
- piedalīties nepieciešamo nozares politikas dokumentu (progresa ziņojumu,
Padomes secinājumu, kompromisa priekšlikumu u.c.) jautājumos, kurus skata un
virza Latvijas prezidentūras ES Padomes laikā, izstrādē
- pakalpojumu tirdzniecības un investīciju veicināšanas un aizsardzības
jautājumos sagatavot priekšlikumus Latvijas nacionālo interešu definēšanai, kā
arī sadarbībā ar ekspertiem nodrošināt nacionālo pozīciju un instrukciju
izstrādi
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/6.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Darbs saistīts ar ES fondu līdzfinansēto inovācijas atbalsta pasākumu izstrādi,
atbalsta pasākumu ieviešanas uzraudzību un ietekmes novērtēšanu.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams
ekonomikā, uzņēmējdarbībā, finanšu vadībā)
- zināšanas par inovācijas, uzņēmumu attīstības un konkurētspējas
jautājumiem
- praktiskā darba pieredze un zināšanas publiskajā sektorā, kā arī projektu
un valsts atbalsta programmu izstrādē un vērtēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības iemaņas
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar ES fondu atbalsta pasākumu izstrādi un
īstenošanu
- konkurētspējīgu stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā
Motivācijas vēstule un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519, e-pasts pasts@em.gov.lv, fakss 67280882.
Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013129.
OP 2014/6.AKK3
Latvijas Republikas
Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz divām amata vietām valsts notāra
ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību
subjektu reģistrācijas sektorā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu
(individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un
ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu,
Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu
atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas
procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta
izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa
augstākā vai koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos
normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās,
Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu
sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz
vai jānosūta pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793
vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2014/6.AKK4
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku profesionālu,
atbildīgu un enerģisku LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES
LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VADĪTĀJU (ierēdņa amats)
Tev ir pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā? Tev piemīt
vadītprasme? Tu esi komandas cilvēks? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi
pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev ir labas komunikatīvās
prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- vadīt, organizēt un plānot Daļas darbu, tās funkciju un uzdevumu izpildi,
sekot līdzi izpildes termiņiem
- pieņemt lēmumus par Eiropas Savienības projektu izvērtēšanu un apmaksu
atbilstoši normatīvajiem aktiem un instrukcijām, nodrošināt projektu kontroļu
veikšanu daļas ietvaros, veikt finanšu un rezultatīvo rādītāju apkopošanu
- nodrošināt atbalsta pretendentu informēšanu par Eiropas Lauksaimniecības
fonda lauku attīstībai (ELFLA) pasākumu nosacījumiem un to administrēšanu
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas vai lauksaimniecības jomā)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada
pieredzi vadošā amatā
- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības fondu administrēšanā, biznesa
projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā
- pieredzi darbā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo
bāzi, kas reglamentē atbalsta administrēšanas kārtību
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Ogrē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2014/6.AKK5
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku un
precīzu KONTROLES DEPARTAMENTA LAUKU REĢISTRA DAĻAS ĢEOGRĀFISKĀS INFORMĀCIJAS
SISTĒMAS SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats)
Tev interesē darbs valsts pārvaldē? Tev ir pieredze darbā ar ģeogrāfiskās
informācijas sistēmām? Tev ir ļoti labas komunikatīvās un analītiskās prasmes?
Tev ir augsta atbildības sajūta un precizitāte? Tu proti strādāt komandā?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- izstrādāt tehniskos dokumentus Lauku atbalsta dienesta Lauku reģistra datu
aktualizēšanai un precizēšanai
- kontrolēt Lauku reģistra datu aktualizācijas un precizēšanas kvalitāti,
veikt Elektroniskās pieteikšanās sistēmas klientu iesniegumu precizēšanu
- sadarboties ar citām valsts institūcijām Lauku reģistra ģeogrāfiskās
informācijas sistēmas datu papildināšanas, izmantošanas un to kvalitātes
jautājumos
- piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar
informatīvām sistēmām
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību dabas zinātņu, zemes ierīcības vai ģeomātikas
jomā
- pieredzi ģeogrāfiskās informācijas sistēmu analīzē
- izpratni par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo bāzi, kas
reglamentē Eiropas Savienības un valsts atbalsta administrēšanas kārtību
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- teicamas ESRI ArcGIS zināšanas (pieredze darbā
ar programmatūru vismaz 3 gadi)
- pieredzi ortofotokaršu un satelītattēlu
dešifrēšanā (vismaz 1 gads)
- vispārējas zināšanas par DBVS
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2014/6.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa
izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas
pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas
zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem,
kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu
institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office,
Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 450,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Latgales
nodaļā Fridriķa ielā 9, Rīgā, LV-1019 (ar norādi
"Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pastu: Diana.Djackova@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943.
OP 2014/6.AKK7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa izsludina atkārtotu konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu
laiku ar dienesta vietu Rīgā, Tilta ielā 11/1)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas
pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas
zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 450,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam).
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss
67600653.
OP 2014/6.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata
finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (darbs saistīts g.k.
ar budžeta pieprasījumu plānošanu)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība ekonomikas, vadības vai finanšu specialitātē vai akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē, vēlama pieredze valsts
budžeta plānošanā
- zināšanas par valsts budžeta plānošanas principiem, publiskajiem iepirkumiem
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, ekonomikas
kopsakarībām un finanšu tirgiem, klimata politiku un klimata finanšu
instrumentiem
- labas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas
finanšu terminu zināšanas
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā
arī prasme analizēt un strukturēt informāciju, prasme pastāvīgi plānot savu
darbu
- prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2014/6.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Vides
politikas integrācijas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vides zinātnēs, ekonomikā vai vadības zinībās vai akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē, sevišķi, vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
nozīmīgākajiem tiesību aktiem, kā arī par starptautisko, Eiropas Savienības un
Latvijas vides aizsardzības un klimata politiku, ilgtspējīgas attīstības
konceptu un galvenajiem pasākumiem ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanai, zaļo
publisko iepirkumu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas, vides aizsardzības un klimata
terminu zināšanas
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā
arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/6.AKK10
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Ārvalstu finanšu instrumentu un citu programmu daļas projektu koordinatora/-es
(ierēdņa) amata vietu
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un nodrošināt Jaunatnes politikas valsts programmas
2014.gadam (turpmāk - valsts programma) 1.4.aktivitātes "Atbalsts jauniešu
centru darbības nodrošināšanai pašvaldībās ar mērķi īstenot neformālās
mācīšanās aktivitātes visiem jauniešiem" un 3.1.aktivitātes "Atbalsts
jaunatnes organizāciju darbībai un līdzdalības nodrošināšanai valsts un
starptautiskajā jaunatnes politikā" administrēšanu
- piedalīties valsts programmas starpposma, ikgadējās atskaites, uzraudzības
ziņojumu u.c. izstrādē
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē par valsts programmas projektu
īstenošanu
- piedalīties publicitātes materiālu izstrādē
- sagatavot paziņojumus plašsaziņas līdzekļiem un iesniegt aģentūras
Komunikāciju daļai ievietošanai aģentūras tīmekļa vietnē informāciju par valsts
programmas projektiem
- piedalīties informatīvo pasākumu rīkošanā mērķa grupai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu pieredze projektu vadībā
- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī" sūtīt vai iesniegt Jaunatnes starptautisko
programmu aģentūrā Mūkusalas ielā 41, 2.stāvā, Rīgā, LV-1004. Informācija pa
tālruni 67358073.
OP 2014/6.AKK11
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Rīgas
birojā
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze (ilgāka par gadu) attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augsta atbildība, precizitāte, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
(MVR, MKT)
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla
daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv) 20 dienu
laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.
OP 2014/6.AKK12
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā programmas asistentu
Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2007.-2013.gadam Apvienotajam
tehniskajam sekretariātam un Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības
programmas Apvienotā tehniskā sekretariāta Rīgas birojam (darbinieka amats
līdz 2015.gada 31.decembrim)
Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmu 2007.-2013.gadam (turpmāk -
programma) ir izstrādājušas Latvijas un Lietuvas dalībvalstis un tās mērķis ir
veicināt Latvijas un Lietuvas pierobežas teritoriju attīstību un sabiedrības
integrāciju. Programmu finansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF), tās
kopējais budžets ir 75 miljoni euro. Plašāka
informācija par programmu ir pieejama programmas mājaslapā: www.latlit.eu.
Apvienotais tehniskais sekretariāts ir iestāde, kas Programmas ietvaros
nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā
arī jau apstiprinātu projektu partneriem. Apvienotais tehniskais sekretariāts
darbojas kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība (www.vraa.gov.lv). Sekretariātā strādā desmit darbinieki.
Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājaslapā: www.latlit.eu.
Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programma ir viena no Eiropas
Savienības struktūrfondu 3.mērķa "Eiropas teritoriālā sadarbība"
programmām. Programmas mērķis ir veicināt transnacionālo attīstību, lai
izveidotu ilgtspējīgu, konkurētspējīgu un teritoriāli vienoto Baltijas jūras
reģionu.
Baltijas jūras reģiona transnacionālās programmas 2007.-2013.gadam Rīgas
birojs arī ir Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība, kurā
strādā trīs darbinieki. Plašāka informācija par programmu ir pieejama
programmas mājaslapā: http://eu.baltic.net.
Programmu darba valoda ir angļu valoda.
Programmas asistenta darbs 80% tiks finansēts no Latvijas-Lietuvas pārrobežu
sadarbības programmas un 20% - no Baltijas jūras reģiona transnacionālās
programmas.
Prasības kandidātam:
- vēlams bakalaura grāds
- izcilas latviešu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos
- ļoti labas Microsoft Word, Excel, PowerPoint un Access lietošanas prasmes
- ļoti labas organizēšanas spējas un precizitāte
- ļoti labas komunikācijas, sarakstes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- prasme strādāt komandā
- kā minimums viena gada praktiskā pieredze administratīvā darbā, asistējot
komandai vai indivīdam
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, vēlama starptautiskā vidē
- pieredze pasākumu un iepirkumu organizēšanā
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
Sīkāk par prasībām un pienākumiem skatīt sludinājumu: www.latlit.eu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae angļu valodā lūdzam sūtīt uz e-pastu antra.jansone@latlit.eu līdz 2014.gada 20.janvārim.
OP 2014/6.AKK13
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju
tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības
finanšu pakalpojumu jomā, t.sk., uzrauga patērētāju kreditēšanas pakalpojumu
sniedzēju darbību Latvijā un izsniedz speciālās atļaujas (licences). Lai
nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un
uzraudzību šajā jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu
uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu
centrālajā iestādē Rīgā
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, ne mazāka par
vienu gadu
- vēlama praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un
patērētāju tiesību jomā
- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Juriskonsulta amata pienākumi:
- dalība patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu
pakalpojumu jomā
- administratīvo aktu sagatavošana
- iesniegumu izskatīšana
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2014/6.AKK14
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju
tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības finanšu
pakalpojumu jomā, t.sk., uzrauga patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju
darbību Latvijā un izsniedz speciālās atļaujas (licences). Lai nodrošinātu
patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību šajā
jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Finanšu
pakalpojumu uzraudzības daļas vecākā/-ās
inspektora/-es (ierēdņa) amatu centrālajā iestādē Rīgā
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams - finanšu vai
ekonomiskā) izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par
vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un
patērētāju tiesību jomā
- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Vecākā inspektora amata pienākumi:
- dalība patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu
pakalpojumu jomā
- pārbaužu veikšana
- iesniegumu izskatīšana
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2014/6.AKK15
Dabas aizsardzības pārvalde (turpmāk - Pārvalde) izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa valsts vides inspektora/-es amata vietu Pārvaldes
Latgales reģionālajā administrācijā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams vides, dabaszinību, meža zinātnēs
- dabas aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana
- sugu un biotopu pazīšanas prasmes
- labas saskarsmes un komunikācijas spējas
- prasme strādāt ar datoru
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Vēlamas:
- svešvalodu (angļu vai vācu valodas) zināšanas
- mazizmēra kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecība
Pārraugāmās teritorijas atrodas Rēzeknes, Dagdas, Ludzas un Krāslavas
novados.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Pārvaldē Baznīcas ielā 7, Siguldā,
LV-2150, vai Pārvaldes Latgales reģionālajā administrācijā Zemnieku ielā 16a,
Rēzeknē, LV-4601. Tālrunis uzziņām 29256225, 67509766.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/6.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatā no 2014.gada 6.janvāra iecelts KRISTS VIĻUMSONS.
OP 2014/6.AKR2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2014.gada 2.janvāra
iecelta SILVIJA BRUŅA.
OP 2014/6.AKR3
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales
reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā iecelta INITA KANTĀNE.
OP 2014/6.AKR4
Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Institūciju
dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta direktora vietnieces amatā no
06.01.2014. iecelta IVANDA BĒRZIŅA.
OP 2014/6.AKR5
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļvidzemes
virsmežniecības vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāra iecelta ZELTĪTE
OZOLIŅA.
OP 2014/6.AKR6
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļvidzemes
virsmežniecības inženiera amatā no 2014.gada 6.janvāra iecelts ARNIS KRASTIŅŠ.
OP 2014/6.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas
Kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākās muitas ekspertes amatā uz
nenoteiktu laiku no 02.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelta ALISE OZOLA.
OP 2014/6.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Muitas Kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā muitas eksperta amatā uz
nenoteiktu laiku no 02.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelts IVARS LUBEJS.
OP 2014/6.AKR9
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valmieras
teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāra
uz nenoteiktu laiku iecelta ANDRA VĪTOLA.
OP 2014/6.AKR10
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Cēsu teritoriālās
struktūrvienības vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāra uz nenoteiktu
laiku iecelta ILONA KUDURE.
OP 2014/6.AKR11
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļas
vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāri uz nenoteiktu laiku iecelta
ANTRA KREICA.
OP 2014/6.AKR12
Valsts kase paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2013.gada
25.novembrī izsludinātais konkurss uz vakanto Kvalitātes un risku vadības
departamenta vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.