Laidiens: 25.03.2014., Nr. 60
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/60.AKK1
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskās un personālvadības nodaļas galvenā/-ās
speciālista/-es (jurista/-es) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas administratīvā procesa jautājumos
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta
trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas
prasmes (rakstveidā un mutvārdos)
- vienas svešvalodas (krievu, angļu, vācu vai franču) zināšanas
- pieredze juridiskajā darbā valsts pārvaldē un tiesvedības īstenošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- administratīvo aktu projektu sagatavošana
- biroja darbinieku sagatavoto dokumentu izvērtēšana
- skaidrojumu sagatavošana par normatīvo aktu piemērošanu
- normatīvo aktu projektu izstrādāšana un atzinumu sagatavošana par
normatīvo aktu projektiem
- tiesvedības dokumentu sagatavošana un Biroja interešu pārstāvēšana tiesā
Pretendentiem jāiesniedz:
- motivācijas vēstule
- CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu
- izglītības dokumenta kopija
Minētos dokumentus 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā
Brīvības ielā, 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam").
Tālrunis uzziņām 67356139, e-pasts: knab@knab.gov.lv.
OP 2014/60.AKK2
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 2 vakantajām inspektoru
ierēdņu amata vietām Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavietas:
1 amata vieta Ventspilī, 1 amata vieta Saldū)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- nevainojama reputācija
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko
attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošas dokumentu kopijas un
atsauksmes no 2 iepriekšējām darbavietām (ja darba pieredze ir tikai valsts
pārvaldē, tad atsauksmi no pēdējās darbavietas) jānosūta pa pastu vai
elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām
22035820 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2014/60.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais/-ā
inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā,
laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā) vai vides zinībās. Priekšroka
pretendentiem ar augstāko izglītību lauksaimniecībā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un augu aizsardzības jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
- orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr.67027219, fakss 67027302 vai e-pasts:
personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/60.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku (uz
ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentu
projektus un analītisku dokumentu projektus, izvērtēt un sniegt atzinumus par
citu institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, politikas plānošanas
dokumentiem un analītisko dokumentu projektiem, kas nodrošina Eiropas
Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta
līdzekļu apguvi ministrijas kompetences jomās
- nodrošināt informācijas sagatavošanu finanšu līdzekļu plānošanai
attiecīgajās valsts budžeta programmās un apakšprogrammās un valsts budžeta
pieprasījuma izstrādei, kā arī nodrošināt pārskatu par saņemto finansējumu
sagatavošanu, lai nodrošinātu Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un
Norvēģijas valdības finanšu instrumenta līdzekļu apguvi ministrijas kompetences
jomās
- organizēt un koordinēt sadarbību ar Latvijas Republikas institūcijām un
ārvalstu un starptautiskajām institūcijām, lai nodrošinātu Eiropas Ekonomikas
zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta līdzekļu
apguvi ministrijas kompetences jomās
- organizēt un īstenot informācijas un publicitātes pasākumus, lai
nodrošinātu Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības
finanšu instrumenta līdzekļu apguvi ministrijas kompetences jomās
- organizēt Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas
valdības finanšu instrumenta dokumentu apriti un nodrošināt dokumentu
uzglabāšanu un nodošanu ministrijas arhīvā atbilstoši normatīvajiem aktiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- zināšanas par Latvijas augstākās izglītības un zinātnes sistēmu
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un lēmumu
pieņemšanas procesiem Eiropas Savienībā
- zināšanas par valsts budžeta plānošanas un valsts budžeta pieprasījuma
izstrādes pamatprincipiem
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī,
kas ļauj amata pienākumu izpildē komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 421.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/60.AKK5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz diviem Juridisko un Eiropas lietu nodaļas
juristu ierēdņu amatiem (uz nenoteiktu laiku un uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze jurista darbā (vēlams - valsts pārvaldē)
- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldi reglamentējošiem
tiesību aktiem
- labas prasmes darbā ar Microsoft Office
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas
zināšanas
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt atzinumus, tiesību aktus un citus juridiska rakstura dokumentus
- nodrošināt iestādes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
- sagatavot tiesvedības dokumentus un pārstāvēt iestādi tiesā
Iesniedzami dokumenti: pieteikuma vēstule (norādīt
uz kuru no vakantajiem amatiem pretendē), CV un izglītības dokumenta kopija.
Pārvalde piedāvā: iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts
pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (EUR
894 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz EUR 967 pēc pārbaudes
laika).
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2014/60.AKK6
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu Starptautiskās
tirdzniecības un investīciju nodaļā uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- spēja orientēties enerģētikas procesos Latvijā un pasaulē un
starptautiskajā ekonomikā un politikā
- augstākā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- svešvalodu zināšanas - angļu (ļoti labas) un vācu, franču vai krievu (labas)
valodas
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā
- pieredze enerģētikas jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
līdzdalība Latvijas enerģētikas interešu definēšanā, enerģētikas politikas
izstrādē un ieviešanā
- līdzdalība Latvijas enerģētikas projektu lobēšanā
- dalība ES ietvaros izveidotajās enerģētikas jautājumu darba grupās ĀM
kompetences ietvaros
- ES un starptautisko organizāciju, citu valstu normatīvo aktu, paziņojumu
un starptautisko vienošanos par enerģētikas jautājumiem analīze
- Latvijas nostājas par ES ārējās enerģētikas politikas formulēšana
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast
vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.