Laidiens: 25.03.2014., Nr. 60

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/60.AKK1

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās un personālvadības nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (jurista/-es) amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas administratīvā procesa jautājumos

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)

- vienas svešvalodas (krievu, angļu, vācu vai franču) zināšanas

- pieredze juridiskajā darbā valsts pārvaldē un tiesvedības īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- administratīvo aktu projektu sagatavošana

- biroja darbinieku sagatavoto dokumentu izvērtēšana

- skaidrojumu sagatavošana par normatīvo aktu piemērošanu

- normatīvo aktu projektu izstrādāšana un atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

- tiesvedības dokumentu sagatavošana un Biroja interešu pārstāvēšana tiesā

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopija

Minētos dokumentus 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā, 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139, e-pasts: knab@knab.gov.lv.


OP 2014/60.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 2 vakantajām inspektoru ierēdņu amata vietām Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavietas: 1 amata vieta Ventspilī, 1 amata vieta Saldū)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)

- nevainojama reputācija

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošas dokumentu kopijas un atsauksmes no 2 iepriekšējām darbavietām (ja darba pieredze ir tikai valsts pārvaldē, tad atsauksmi no pēdējās darbavietas) jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 22035820 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2014/60.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā, laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā) vai vides zinībās. Priekšroka pretendentiem ar augstāko izglītību lauksaimniecībā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas un augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

- orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr.67027219, fakss 67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2014/60.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentu projektus un analītisku dokumentu projektus, izvērtēt un sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentiem un analītisko dokumentu projektiem, kas nodrošina Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta līdzekļu apguvi ministrijas kompetences jomās

- nodrošināt informācijas sagatavošanu finanšu līdzekļu plānošanai attiecīgajās valsts budžeta programmās un apakšprogrammās un valsts budžeta pieprasījuma izstrādei, kā arī nodrošināt pārskatu par saņemto finansējumu sagatavošanu, lai nodrošinātu Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta līdzekļu apguvi ministrijas kompetences jomās

- organizēt un koordinēt sadarbību ar Latvijas Republikas institūcijām un ārvalstu un starptautiskajām institūcijām, lai nodrošinātu Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta līdzekļu apguvi ministrijas kompetences jomās

- organizēt un īstenot informācijas un publicitātes pasākumus, lai nodrošinātu Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta līdzekļu apguvi ministrijas kompetences jomās

- organizēt Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības finanšu instrumenta dokumentu apriti un nodrošināt dokumentu uzglabāšanu un nodošanu ministrijas arhīvā atbilstoši normatīvajiem aktiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- zināšanas par Latvijas augstākās izglītības un zinātnes sistēmu

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un lēmumu pieņemšanas procesiem Eiropas Savienībā

- zināšanas par valsts budžeta plānošanas un valsts budžeta pieprasījuma izstrādes pamatprincipiem

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 421.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/60.AKK5

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz diviem Juridisko un Eiropas lietu nodaļas juristu ierēdņu amatiem (uz nenoteiktu laiku un uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze jurista darbā (vēlams - valsts pārvaldē)

- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldi reglamentējošiem tiesību aktiem

- labas prasmes darbā ar Microsoft Office

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt atzinumus, tiesību aktus un citus juridiska rakstura dokumentus

- nodrošināt iestādes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu

- sagatavot tiesvedības dokumentus un pārstāvēt iestādi tiesā

Iesniedzami dokumenti: pieteikuma vēstule (norādīt uz kuru no vakantajiem amatiem pretendē), CV un izglītības dokumenta kopija.

Pārvalde piedāvā: iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (EUR 894 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz EUR 967 pēc pārbaudes laika).

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/60.AKK6

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu Starptautiskās tirdzniecības un investīciju nodaļā uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

­- spēja orientēties enerģētikas procesos Latvijā un pasaulē un starptautiskajā ekonomikā un politikā

- augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

­- svešvalodu zināšanas - angļu (ļoti labas) un vācu, franču vai krievu (labas) valodas

­- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

­- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā

­- pieredze enerģētikas jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

­ līdzdalība Latvijas enerģētikas interešu definēšanā, enerģētikas politikas izstrādē un ieviešanā

­- līdzdalība Latvijas enerģētikas projektu lobēšanā

­- dalība ES ietvaros izveidotajās enerģētikas jautājumu darba grupās ĀM kompetences ietvaros

­- ES un starptautisko organizāciju, citu valstu normatīvo aktu, paziņojumu un starptautisko vienošanos par enerģētikas jautājumiem analīze

­- Latvijas nostājas par ES ārējās enerģētikas politikas formulēšana

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)