Laidiens: 01.04.2014., Nr. 65

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/65.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenā/-ās jurista/-es amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- apkopot oficiālajos reģistros un laikrakstos publicēto informāciju par juridisku un fizisku personu maksātnespējas procesiem, tiesiskās aizsardzības un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesiem, kreditoru sapulcēm u.c. informāciju, kas attiecas uz VID reģistrētajiem nodokļu maksātājiem

- sagatavot maksātnespējas procesa pieteikumus

- uz attiecīga pilnvarojuma pamata iesniegt tiesā maksātnespējas procesa pieteikumus

- sagatavot VID kreditora prasījumu projektus

- nodrošināt pārstāvību kreditoru sapulcēs un tiesās maksātnespējas procesa lietās

- sagatavot sūdzības par administratoru lēmumiem un administratoru rīcību

- sagatavot dokumentus nodokļu parādu un valsts noteikto obligāto maksājumu parādu dzēšanai

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- vēlama darba pieredze maksātnespējas procesa jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klient orientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 21.saime " Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "NPPP MPD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016829.


OP 2014/65.AKK2

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantām akadēmiskā personāla amata vietām:

INŽENIEREKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTĒ

Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas institūtā

vadošais pētnieks - 1 amata vieta

zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas institūtā

vadošais pētnieks - 1 amata vieta

Darba un civilās aizsardzības katedrā

lektors - 1 amata vieta

Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedrā

docents - 1 amata vieta

Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas institūtā

Institūta direktors - 1 amata vieta

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTĒ

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūtā

pētnieks - 3 amata vietas

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā jāiesniedz Rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089795.


OP 2014/65.AKK3

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļaustrumu virsmežniecības vecākā/-ās inspektora/-es (juridiskajos jautājumos) ierēdņa amatu (darbavieta Gulbenē)

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- juridiskā darba pieredze ne mazāka par 1 gadu (vēlams valsts pārvaldes iestādē)

- vēlama pieredze administratīvo tiesību jomā

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt tiesisku un pamatotu administratīvo aktu sagatavošanu

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvajiem aktiem un to piemērošanas jautājumiem meža nozarē

- sagatavot dokumentus (pierādījumus, pieteikumus, pieprasījumus) par konstatētajiem pārkāpumiem iesniegšanai tiesību aizsardzības iestādēs

- sagatavot un iesniegt tiesai prasības pieteikumus un pieteikumus, kā arī paskaidrojumus un pārsūdzības krimināllietās, civillietās, administratīvo pārkāpumu un administratīvajās lietās

- pārstāvēt VMD tiesās

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2014/65.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļaustrumu virsmežniecības Gulbenes nodaļas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2014/65.AKK5

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Jūrmalas teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda - probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā - apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Jūrmalas teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Jūrmalas TSV vecākais referents - KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Ventspils šoseja 32, Jūrmala, LV-2011, e-pasts: jurmala@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67754399, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.


OP 2014/65.AKK6

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā - apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: riga@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021150 vai 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/65.AKK7

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda - probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt papildsodu - probācijas uzraudzība un piespiedu darbs - izpildi

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: riga@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021150 vai 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/65.AKK8

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: riga@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021150 vai 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/65.AKK9

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance)

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

- pārstāvēt Dienesta intereses Latvijas Republikas tiesās, gatavot prasītāja un atbildētāja iesniegumus, sagatavot paskaidrojumus

- gatavot prasību pieteikumus ārstniecības iestādēm, kas nav veikušas ārstniecības riska maksājumus

- iesniegt priekšlikumus tiesību aktu un iekšējo normatīvo aktu pilnveidošanai

Prasības pretendentiem:

- iegūta jurista kvalifikācija (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)

- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā 1 gads (pieredze darbā ar administratīvo aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)

- atbilstoši Europass vērtējumam valodu zināšanas: latviešu - C1, krievu - B1, angļu - B1

- augsta atbildība, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no EUR 666 (bruto)

- dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi "Vecākais eksperts Ārstniecības riska fondā") Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv līdz 2014.gada 22.aprīlim. Tālrunis informācijai 67043742.


OP 2014/65.AKK10

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta vecākā/-ās juriskonsulta/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības:

- labas juriskonsulta prasmes un vismaz 5 gadu pieredze juriskonsulta amatā

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā juridiskā izglītība (jurista kvalifikācija)

- vēlama juriskonsulta darba pieredze dzīvojamo māju un dzīvokļu vai nekustamo īpašumu atsavināšanas un privatizācijas procesā

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes, spēja argumentēt savu viedokli

- augsta atbildība un spēja strādāt patstāvīgi

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu prakse

- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2014.gada 14.aprīlim plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.


OP 2014/65.AKK11

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām inspektora ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - četras inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku un viena inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku Centra sektorā (darbavietas atrodas Rīgā, K.Valdemāra ielā 38)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi;

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2014/65.AKK12

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Publisko pakalpojumu departamenta Vienas pieturas aģentūras nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)

Ja tevi interesē piedalīties publiskās pārvaldes pārveides procesos, veidojot to vienkāršāku, modernāku un sasniedzamāku ikvienam, šis darbs varētu būt tev kā jauns izaicinājums un iespēja.

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt vienotus un koordinētus starpresoru procesus, t.sk. normatīvos aktus, publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidošanas un vienas pieturas aģentūras principa ieviešanas jomās publiskajā pārvaldē

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze ilgāka par vienu gadu ar kvalitātes vai/un biznesa vadības procesu aprakstu izveidi vai pieredze vadošā amatā

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem

- pieredze ārējo tiesību aktu sagatavošanā un saskaņošanā

- zināšanas par publisko pakalpojumu un vienas pieturas aģentūras principa jautājumiem

- pieredze koordinējošo funkciju īstenošanā

- labas saskarsmes prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datoru

Mēs piedāvājam:

- iespēju būt valsts pārveides un modernizācijas epicentrā

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/65.AKK13

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo teritoriju nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība bioloģijā, mežsaimniecībā, ģeogrāfijā vai vides zinātnēs

- pieredze specialitātē vai profesijā ilgāka par diviem gadiem

- pieredze darbā valsts pārvaldē vairāk par gadu

- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts starptautiskajām saistībām dabas aizsardzības jomā

- vēlama pieredze zinātniski ekoloģisku pētījumu veikšanā

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru, pieredze darbā ar GIS

- pieredze normatīvo aktu sagatavošanā

- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas aizsardzību valstī

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/65.AKK14

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai biznesa vadībā

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlamas zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijā spēkā esošo likumdošanu dabas aizsardzības jomā

- zināšanas vides ekonomikā, zināšanas un pieredze finanšu ekonomisko aprēķinu veikšanā

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- labas komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/65.AKK15

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- vadošais pētnieks (2 vietas)

- pētnieks (5 vietas)

- zinātniskais asistents (5 vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts: irena@osi.lv.


OP 2014/65.AKK16

Rēzeknes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām:

1) uz lektora amatiem:

- Ēdināšanas uzņēmējdarbībā - 1 vieta

- Statistikā - 1 vieta

- Apdrošināšanā - 1 vieta

- Mākslā - 1 vieta

- Angļu valodā - 1 vieta

- Krimināltiesībās -1 vieta

2) uz docenta amatiem:

- Sociālajā pedagoģijā - 1 vieta

- Sociālajā psiholoģijā - 1 vieta

- Sporta pedagoģijā - 1 vieta

3) uz asociētā profesora amatiem:

- Tiesību zinātnē (apakšnozare krimināltiesības) - 1 vieta

- Tiesību zinātnē (apakšnozare valsts tiesības) - 1 vieta

- Mehānikā (apakšnozare materiālu mehānikas un pretestība) - 1 vieta

4) uz profesora amatiem:

- Ekonomikā (apakšnozare Reģionālā ekonomika) - 1 vieta

- Ekonomikā (apakšnozare Grāmatvedības un uzskaites teorija) - 1 vieta

- Informācijas tehnoloģijā (apakšnozare sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana) - 1 vieta

5) Personības socializācijas pētījumu institūtā uz pētnieka amatiem:

- Pedagoģijā (apakšnozare - sociālā pedagoģija) - 1 vieta

- Psiholoģijā (apakšnozare - sociālā psiholoģija) - 1 vieta

6) Reģionālistikas zinātniskajā institūtā uz vadošā pētnieka amatiem:

- Materiālzinātnē (kādā no divām apakšnozarēm - Koksnes materiāli un tehnoloģijas vai Biomateriāli) - 1 vieta

- Informācijas tehnoloģijā (apakšnozare - Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana) - 1 vieta

- Mehānikā (apakšnozare - Materiālu mehānika un pretestība) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".


OP 2014/65.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas Valstij piekritīgās mantas uzskaites nodaļas galvenā/-ās jurista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus, kā arī pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) intereses tiesās atbilstoši kompetencei

- izvērtēt tiesas nolēmumus, kā arī sagatavot blakussūdzības, apelācijas un kasācijas sūdzības atbilstoši Nodaļas kompetencei

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus

- aizvietot Nodaļas vadītāju tā prombūtnes laikā

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Dienesta vieta: Skanstes iela 52A, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/65.AKK18

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Juridiskās daļas Pirmās administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas galvenā/-ās jurista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt Pārvaldes ierēdņu, citu VID struktūrvienību un citu valsts iestāžu amatpersonu sastādītos administratīvo pārkāpumu protokolus administratīvo pārkāpumu lietās, kas ir piekritīgas Pārvaldes kompetencei un sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpuma lietās

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā un administratīvās prakses realizācijā

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- vēlama vismaz viena gada praktiska darba pieredze normatīvo aktu piemērošanā administratīvo un nodokļu tiesību jomā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1, Rīga).

Ierēdnim ir noteikta 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP JD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/65.AKK19

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- sniegt konsultācijas un atbalstu Pārvaldes ierēdņiem sarežģītajos gadījumos nodokļu kontroles lietās un auditoriem normatīvo aktu piemērošanā un sarežģīto auditu pārskatu saskaņošanā

- izstrādāt vai piedalīties iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē un aktualizēšanā

- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, ārējo normatīvo aktu izstrādē

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama vismaz viena gada praktiska darba pieredze normatīvo aktu piemērošanā administratīvo un nodokļu tiesību jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze tematisko pārbaužu vai nodokļu auditu veikšanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP JD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/65.AKK20

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt atbalsta sniegšanu informātikas jomā lietvedībā esošajās operatīvās uzskaites lietās un kriminālprocesos

- veikt valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu analīzi atbilstoši normatīvajos aktos izvirzītajām drošības prasībām

- veidot un nodrošināt operatīvā ceļā iegūtās informācijas uzkrāšanu informācijas sistēmā, veikt uzkrāto datu analīzi un izstrādā priekšlikumus datubāzes analītisko rīku attīstībai un darba izpildes metožu pilnveidošanai

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): informācijas tehnoloģijās

- darba pieredze informātikas jomā

- vēlamas zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdnim ir noteikta 28.2.saime "Operatīvā darbība", IIIA līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/65.AKK21

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) darbinieka/-ces amatu

Galvenie darba pienākumi:

- piedalīties VID gadskārtējā budžeta sagatavošanā saskaņā ar gadskārtējā likumā "Par valsts budžetu" VID piešķirto finansējumu, VID vadības pieņemtajiem lēmumiem, apstiprinātajiem VID vadības grāmatvedības un budžeta administrēšanas klasifikatoriem un VID struktūrvienību - finansējuma administrētāju iesniegto informāciju

- sagatavot informāciju par kārtējā gada attiecīgā atskaites perioda VID budžeta izpildes analīzi iesniegšanai Finanšu ministrijā

- izstrādāt vai piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām Nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

nodrošināt Budžeta plānošanas un izpildes kontroles sistēmas koncepcijas ieviešanu un administrēšanu VID, gada beigās nodrošinot VID operatīvā izlietojuma kontroli

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība: Vēlama pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- viena gada praktiska darba pieredze lielas organizācijas (virs 500 darbiniekiem) kopējā finansējuma izlietojuma kontroles procesu nodrošināšanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Darba vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota darba vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Darbinieka amatam ir 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/65.AKK22

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) darbinieka/-ces amatu

Galvenie darba pienākumi:

- savlaicīgi reģistrēt veiktos darījumus grāmatvedības uzskaites reģistros, kontrolēt atbildībā esošo grāmatvedības uzskaites kontu atlikumu algas modulī atbilstību virsgrāmatai un iesniegt analītiskās uzskaites izdrukas Nodaļas vadītājam līdz katra mēneša 15.datumam; veikt publiskos iepirkumus, kuriem nepiemēro iepirkumu likumā regulētās iepirkumu procedūras, atbilstoši Daļas kompetencei

- veikt ikmēneša darba samaksas aprēķināšanu VID ierēdņiem un darbiniekiem saskaņā ar ārējiem normatīvajiem aktiem, Nodaļas reglamentu, apstiprināto amatu vietu sarakstu un citiem normatīviem aktiem centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON

- noformēt katru mēnesi darba algas izmaksu sarakstus un kopsavilkumus, nodrošināt izmaksu pareizu iegrāmatošanu grāmatvedības reģistros

- sagatavot paziņojumus par fiziskai personai izmaksātajām summām un izsniegt darbiniekiem saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

sagatavot maksājumu uzdevumus iesniegšanai Valsts kasē par ierēdņu un darbinieku darba samaksu, nodokļu un nodevu maksājumiem un savlaicīgi nogādāt bankās sagatavotos darba algu izmaksu sarakstu

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība: Vēlama pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Darbavieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota darba vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Darbinieka amatam ir 14.saime "Grāmatvedība", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP AN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/65.AKK23

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) darbinieka/-ces amatu

Galvenie darba pienākumi:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- veikt publiskos iepirkumus, kuriem nepiemēro iepirkumu likumā regulētās iepirkumu procedūras, atbilstoši Daļas kompetencei

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai, atbilstoši Daļas kompetencei

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Darba vieta: Citadeles iela 1, Rīga (plānota darba vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Darbinieka amatam ir 2.saime "Apgāde (iepirkšana)", IIIA līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/65.AKK24

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas vadītāja vietnieka/-ces (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- koordinēt un uzraudzīt personāla attīstības, profesionālās apmācības un kvalifikācijas celšanas organizēšanu

- uzraudzīt Pārvaldes finansējuma plānošanu, izlietojumu un līgumsaistību izpildi

- līdzdarboties VID darbības un attīstības stratēģijas izstrādē un aktualizēšanā

- izstrādāt normatīvos aktus, metodiskos materiālus, politikas plānošanas dokumentus un informatīvos ziņojumus un sniegt priekšlikumus to aktualizēšanai, atbilstoši Daļas kompetencei

- koordinēt un uzraudzīt VID struktūrvienību reglamentu izstrādi

- uzraudzīt amata aprakstu un darba pienākumu aprakstu vienveidīgu izstrādi

- pārstāvēt Daļu citās VID struktūrvienībās

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs vai komerczinībās (personālvadībā) vai tiesību zinātnē

- vēlama pieredze materiālu izstrādāšanā par stratēģiskiem jautājumiem (analītiskie materiāli, prezentācijas, lēmumu projekti, ārvalstu pieredzes apkopošana un izvērtēšana)

- izpratne par procesa vadības jautājumiem

- vēlama pieredze lielas organizācijas iekšējo pētījumu veikšanā

- vēlama pieredze personāla attīstības procesu plānošanā un organizēšanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdnim ir noteikta 35.saime "Politikas ieviešana", IVA līmenis un 11.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PPUAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)