Laidiens: 03.04.2014., Nr. 67

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/67.AKK1

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi, un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē.

Aicinām pieteikties Pilsētplānošanas nodaļas būvinspektoru

Prasības:

- augstākā izglītība arhitektūras vai būvniecības jomā

- reģistrēts būvinspektoru reģistrā

- vēlama pieredze līdzīgā amatā (vismaz 3 gadi)

- zināšanas arhitektūras un būvniecības jomā un likumdošanā, būvniecību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- prasmes strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt būvju būvniecības procesa tiesiskumu

- noformēt būvatļaujas, kontrolēt būvniecības procesa atbilstību normatīvajiem aktiem

- sniegt atzinumus par būvju pārbaudi

- sagatavot dokumentāciju būvju pieņemšanai ekspluatācijā un vadīt komisijas darbu

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.


OP 2014/67.AKK2

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi, un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē.

Aicinām pieteikties Inženierbūvju un ģeodēzijas nodaļas vadītāja vietnieku

Prasības:

- augstākā izglītība inženierzinātnēs

- vismaz trīs gadu pieredze specialitātē un vadošā darbā

- zināšanas inženierbūvju un tīklu projektēšanas un būvniecības normatīvajos aktos

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office, Microstation vai AutoCad programmām

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt hidrotehnisko būvju, krastu nospirinājumu un meliorācijas plānu aktualizāciju

- apkopot pilsētas inženierģeoloģisko informāciju

- sagatavot inženierbūvju plānošanas uzdevumus vai atzinumus saistībā ar inženierbūvju, komunikāciju un meliorācijas sistēmu būvniecības iecerēm

- piedalīties un organizēt apbūves noteikumu izstrādāšanu saistībā ar infrastruktūras objektiem

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.


OP 2014/67.AKK3

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi, un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē.

Aicinām pieteikties Kultūras nodaļas kultūras metodiķi

Prasības:

- augstākā izglītība humanitāro zinātņu jomā

- pieredze valsts vai pašvaldības pārvaldē (vismaz 2 gadi)

- zināšanas kultūras politikā un izglītības metodikā

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām

Galvenie amata pienākumi:

- pilsētas kultūras attīstības politikas veidošana

- organizēt un koordinēt pašvaldības darbu brīvprātīgā darba politikas jomā kultūrā

- sagatavot informatīvus materiālus par kultūras norisēm pašvaldībā

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.


OP 2014/67.AKK4

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi, un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē.

Aicinām pieteikties Pilsētsaimniecības un labiekārtošanas nodaļas vadītāja vietnieku

Prasības:

- augstākā izglītība vides zinātnēs

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze pašvaldībā

- labas zināšanas sadzīves atkritumu, ielu un mežu apsaimniekošanas jautājumos

- zināšanas lietvedībā

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammā

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt priekšlikumus par pašvaldības īpašuma publiski lietojamo teritoriju labiekārtošanu

- izstrādāt ar pilsētas labiekārtošanas un apsaimniekošanas jautājumiem saistītos normatīvos aktus

- organizēt un kontrolēt pilsētas labiekārtošanas un apsaimniekošanas darbus

- sniegt priekšlikumus starptautiski finansēto atbalsta programmu realizācijai pilsētas labiekārtošanas darbu izpildei

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.


OP 2014/67.AKK5

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi, un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē.

Aicinām pieteikties Projektu ieviešanas nodaļas projektu vadītāju

Prasības:

- augstākā izglītība vadībzinātnēs vai inženierzinātnē

- vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldības darbā vai finanšu institūcijā

- pieredze ES struktūrfondu projektu administrēšanā

- pieredze ES struktūrfondu projekta pieteikumu sagatavošanā

- pieredze valsts vai pašvaldības iepirkumu sagatavošanā un Iepirkuma likuma pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammā

Galvenie amata pienākumi:

- veikt ES fondu, programmu un citu atbalsta programmu projektu koordināciju un ieviešanas uzraudzību

- sagatavot pašvaldības projektus iesniegšanai ES fondu un citu atbalsta programmu finansējuma saņemšanai

- organizēt apmācību seminārus par aktualitātēm ES fondu un programmu un citu atbalsta programmu jautājumos

- sagatavot dokumentāciju publisko iepirkumu veikšanai

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.


OP 2014/67.AKK6

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi, un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē.

Aicinām pieteikties Informātikas nodaļas vecāko datortīkla administratoru

Prasības:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- ne mazāk kā piecu gadu pieredze uzņēmuma IS arhitektūras izveidē, ieviešanā, uzturēšanā

- laba izpratne par IT risinājumu dzīves ciklu, prasme identificēt IT riskus un tos pārvaldīt

- zināšanas par informācijas sistēmu dzīves ciklu, izstrādes metodoloģijām, prasme tās izmantot

- analītiska domāšana un spēja strukturēti prezentēt savu viedokli;

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros;

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt pašvaldības iestāžu elektronisko datu drošības pārvaldnieka funkcijas; datu pārraides tīklu un informācijas sistēmu (IS) drošības pārraudzību

- veikt virtuālās vides administrēšanu - virtualizācijas programmatūras konfigurēšanu un administrēšanu

-nodrošināt rezerves kopiju veidošanu un to integritātes pārbaudi

- IS izstrādes un uzturēšanas darbības (procesu izstrāde, attīstība un vadība; sistēmu testēšana) un attīstības plānošana, organizēšana un kontrole

- jaunu tehnoloģiju, sistēmu un pakalpojumu tehnisko risinājumu izpēte un ieviešana

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.


OP 2014/67.AKK7

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi, un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē.

Aicinām pieteikties Stratēģiskās un biznesa plānošanas nodaļas vadītāju

Prasības:

- augstākā izglītība vadībzinātnēs (maģistra grāds)

- darba pieredze vadoša amatā, vēlams valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- labas zināšanas valsts vai pašvaldības institūcijās stratēģiskās plānošanas jomā

- valsts un pašvaldības iepirkumu procedūru pārzināšana

- spēja orientēties pašvaldības normatīvajos aktos, valsts nodokļu politikas pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra

- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammā

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt situāciju valstī pašvaldības īstenotajās darbības jomās

- organizēt pilsētas attīstības plānošanas dokumentu izstrādinu koordināciju, veikt to monitoringu

- nodrošināt pilsētas sociāli ekonomiskās attīstības analīzi, ikgadējo pilsētas attīstības pārskatu sagatavošanu

- pašvaldības sabiedriskā transporta pakalpojumu un pasažieru komercpārvadājumu organizēšana, koordinēšana

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.


OP 2014/67.AKK8

Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām

Pedagoģijas fakultātes Mūzikas un dejas pedagoģijas katedrā:

- profesors Mākslas nozarē, Muzikoloģijas apakšnozarē - 1 amata vieta

Prasības profesora amata pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē un apakšnozarē

- darba pieredze muzikoloģijas jomā un ne mazāk kā trīs gadu pieredze asociētā profesora vai profesora amatā

- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus, veikt pētniecības darbu

- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus

- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana

- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas - prasmes

Sociālo zinātņu fakultātes Vadībzinātņu katedrā:

- asociētais profesors Ekonomikas nozarē, Reģionālās ekonomikas apakšnozarē - 1 amata vieta

Prasības asociētā profesora amata pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē un apakšnozarē

- darba pieredze reģionālās ekonomikas jomā un ne mazāk kā trīs gadu pieredze docētāja darbā

- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus, veikt pētniecības darbu

- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus

- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana

- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas - prasmes

Izglītības un sociālās psiholoģijas katedrā:

- docents Psiholoģijas nozarē, Vispārīgās psiholoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta

Prasības docenta amata pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē un apakšnozarē

- darba pieredze psiholoģijas jomā un ne mazāk kā trīs gadu pieredze docētāja darbā attiecīgajā psiholoģijas apakšnozarē

- prasme patstāvīgi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt praktiskās nodarbības

- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus

- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana

- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas - prasmes

Informātikas un dabaszinātņu katedrā:

- lektors Pedagoģijas nozarē, Augstskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta

Prasības lektoru amatu pretendentiem:

- maģistra grāds vai uzsāktas studijas doktorantūrā

- darba pieredze informātikas jomā un ne mazāk kā viena gada pieredze docētāja darbā attiecīgajā pedagoģijas apakšnozarē

- prasme patstāvīgi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt praktiskās nodarbības informācijas un komunikāciju tehnoloģijās

- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus

- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana

- teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas - prasmes

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" akadēmijas Personāla nodaļā jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi, uz kādu amatu pretendē, CV, dokumentu kopijas, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju un izglītību, zinātnisko un metodisko darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem. Adrese: Imantas 7.līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013; fakss 67808034; e-pasts: personals@rpiva.lv.


OP 2014/67.AKK9

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  pirmās Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā meklē enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās vērtības nodokļa jomā

- zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze vadītāja amatā, priekšroka tiks dota kandidātiem ar darba pieredzi valsts pārvaldē

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- vadīt, plānot, organizēt, koordinēt nodaļas darbu un kontrolēt nodaļas uzdevumu izpildi

- nodrošināt likumprojektu, Ministru kabineta noteikumu projektu un informatīvo ziņojumu pievienotās vērtības nodokļa jomā izstrādi

- nodrošināt Latvijas viedokļa sagatavošanu par pievienotās vērtības nodokļa jautājumiem, kas skar Latvijas intereses Eiropas Savienībā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.


OP 2014/67.AKK10

Saldus novada pašvaldība aicina interesentus pieteikties uz pašvaldības aģentūras "Saldus tūrisma informācijas, kultūras un sporta centrs" direktora/-es amatu

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- pieredze darbā vadošā amatā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas divu svešvalodu zināšanas

Pieredze kultūras, sporta un tūrisma organizācijā un vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pieteikuma dokumentus (aģentūras darbības vīzija (A4 formātā), motivācijas vēstule, CV, diploma kopija) lūdzam iesniegt personiski vai nosūtīt pa pastu Saldus novada pašvaldībai, adrese: Striķu ielā 3, Saldū, Saldus nov., LV-3801, vai elektroniski uz e-pasta adresi dome@saldus.lv līdz 2014. gada 7.maijam plkst. 16.00.


OP 2014/67.AKK11

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Valsts budžeta politikas nodaļa nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas analīzi, lai sniegtu priekšlikumus par valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām, tās pilnveidošanu un ieviešanu

Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē, kas saistīta ar normatīvo aktu sagatavošanu un analītisku pētījumu veikšanu

- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, rodot netradicionālus risinājumus problēmjautājumiem

- ļoti labas sadarbības prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus pamatuzdevumus:

- analizēt un sagatavot priekšlikumus par nozaru un plānošanas politiku izdevumu izvērtējumu

- atbilstoši kompetencei publiskās un privātās partnerības jomā: izskatīt un piedalīties atzinumu sagatavošanā par ministriju sagatavotajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, un piedalīties atzinumu sagatavošanā par finanšu un ekonomiskajiem aprēķiniem, tajos iekļautajiem pieņēmumiem un aprēķinos minēto nosacījumu paredzamo ietekmi uz valsts budžeta ilgtermiņa saistību apjomu

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus, lai nodrošinātu ar budžeta likumprojektu saistītu lēmumu pieņemšanu

- atbilstoši kompetencei piedalīties normatīvo aktu izstrādē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2014/67.AKK12

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu vadības departamenta vadošais finansists/-e (uz nenoteiktu laiku)

Pretendentu atlasei izvirzāmi šādi nosacījumi:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze valsts pārvaldē un darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumiem ne mazāka par 4 gadiem, par priekšrocību pretendentam tiks uzskatīta līdzšinējā praktiskā darba pieredze valsts speciālā sociālās apdrošināšanas budžeta jautājumos

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā

- labas datortehnikas lietošanas prasmes

- sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes

- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus, sagatavot pamatotu lēmumu un prognozēt iespējamās sekas

- prasme uzturēt uz rezultātu orientētas un lietišķas attiecības ar iesaistītajām institūcijām un to darbiniekiem

- spēja uzņemties iniciatīvu, rīkoties negaidot norādījumus

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt valsts sociālo pabalstu un valsts speciālā sociālās apdrošināšanas budžeta finanšu vadības procesu labklājības nozarē

Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), vai uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv, tālr. 67021585.


OP 2014/67.AKK13

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu vadības departamenta finansists/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentu atlasei izvirzāmi šādi nosacījumi:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze valsts pārvaldē un darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumiem ne mazāka par 1gadu

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā

- sadarbības, plānošanas, organizatora, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- labas datortehnikas lietošanas prasmes

- prasme meklēt risinājumus sarežģītās situācijās, mērķtiecīga virzība uz vēlamo rezultātu; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- atbildība par savā pārziņā esošajiem procesiem un rezultātiem

- prasme uzturēt uz rezultātu orientētas un lietišķas attiecības ar iesaistītajām institūcijām un to darbiniekiem

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt valsts sociālo pakalpojumu pasākumu līgumu uzraudzību, finanšu uzskaiti, iesniegto atskaišu atbilstības pārbaudi atbilstoši apstiprinātajam finansējumam un noslēgto līgumu nosacījumiem, kā arī nodrošināt komunikāciju ar pakalpojumu sniedzējiem

Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), vai uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv, tālr. 67021585.


OP 2014/67.AKK14

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu vadības departamenta finansists/-e (uz nenoteiktu laiku)

Pretendentu atlasei izvirzāmi šādi nosacījumi:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze valsts pārvaldē un darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumiem ne mazāka par 2 gadiem

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā

- labas datortehnikas lietošanas prasmes

- par priekšrocību tiks uzskatīta angļu valodas, sarunu un rakstveida prasmes

- sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes

- prasme meklēt risinājumus sarežģītās situācijās, mērķtiecīga virzība uz vēlamo rezultātu; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- spēja uzņemties iniciatīvu, rīkoties negaidot norādījumus

- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus, sagatavot pamatotu lēmumu un prognozēt iespējamās sekas

- prasme uzturēt uz rezultātu orientētas un lietišķas attiecības ar iesaistītajām institūcijām un to darbiniekiem

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt valsts budžeta programmu finanšu vadību

Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), vai uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv, tālr. 67021585.


OP 2014/67.AKK15

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļas karjeras konsultantu amatiem (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Amata prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un/vai maģistra grāds psiholoģijā vai pedagoģijā, vai sociālajā darbā, vai profesionālā maģistra grāds izglītības zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants

- darba pieredze pieaugušo karjeras konsultēšanā ne mazāk kā 2 gadi

- darba pieredze ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu projektu izstrādi

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- konsultēšanas prasmes

- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes

- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: sniegt karjeras konsultācijas, nodrošinot psiholoģisku atbalstu un sniedzot informāciju Aģentūras klientiem par darba tirgus tendencēm un izglītības iespējām Latvijā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija pretendentam jāiesniedz līdz 14.04.2014. Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.


OP 2014/67.AKK16

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz eksperta/-es amatu Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- izpratne par finanšu plānošanu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra iela 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā vai jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2014/67.AKK17

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību pārraudzības un metodikas nodaļas jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 3 gadiem

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un to reglamentējošiem normatīviem aktiem

- pieredze darbā ar pašvaldībām

- labas angļu valodas zināšanas

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija), kā arī praktiskā uzdevuma risinājumu 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, praktiskais uzdevums, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/67.AKK18

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot vadošā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta direktora vietnieks/-ce - Finanšu nodaļas vadītājs/-a

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Finanšu ministrijas resora budžeta projekta sagatavošanu un organizē kārtējā gada budžeta izpildi, nodrošina Finanšu ministrijas ārvalstu finansēto projektu īstenošanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- angļu valodas zināšanas

- pieredze valsts budžeta līdzekļu plānošanas un uzskaites jomā budžeta finansētā iestādē un pieredze vadošā amatā ilgāka par trim gadiem

- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas analīzi

- spēja vadīt komandu un laba stresa noturība

- profesionālas iemaņas saskarsmē un argumentācijas prasmes

- labas datora lietotāja prasmes (Word, Excel)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- vadīt un organizēt Finanšu ministrijas iestādes budžeta sagatavošanu un nodrošināt kārtējā gada budžeta izpildes procesu

- koordinēt un vadīt Finanšu ministrijas resora (Valsts kase, Valsts ieņēmumu dienests, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija, Iepirkumu uzraudzības birojs) budžeta projekta sagatavošanu

- vadīt finanšu resora finanšu pārskatu sagatavošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611.


OP 2014/67.AKK19

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Normatīvo aktu kvalitātes nodrošināšanas nodaļas juriskonsults/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (pieredze ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas zināšanas tiesību teorijā, konstitucionālajās tiesībās un administratīvajās tiesībās

- labas zināšanas normatīvo aktu un citu tiesību aktu projektu izstrādes un virzības jautājumos (normatīvo aktu izstrādes juridiskās tehnikas, Ministru kabinetā izskatāmo dokumentu tehniskās sagatavošanas un virzības pārzināšana)

- spēja skaidri un argumentēti izteikt savu viedokli (rakstiski un mutiski)

- teicamas latviešu valodas gramatikas zināšanas

- augsta atbildība

- labas komunikācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas

Veicamie pienākumi:

- sagatavot atzinumus par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un citu dokumentu projektus

- sagatavot atbildes uz iesniegumiem

- sniegt metodoloģisku palīdzību ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē Tieslietu ministrijas struktūrvienībām un citām institūcijām

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)