Laidiens: 03.04.2014., Nr. 67
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/67.AKK1
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas
pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam
apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir
dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe
Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo
pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi,
un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos
mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē.
Aicinām pieteikties Pilsētplānošanas nodaļas būvinspektoru
Prasības:
- augstākā izglītība arhitektūras vai būvniecības jomā
- reģistrēts būvinspektoru reģistrā
- vēlama pieredze līdzīgā amatā (vismaz 3 gadi)
- zināšanas arhitektūras un būvniecības jomā un likumdošanā, būvniecību
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu
profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- prasmes strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt būvju būvniecības procesa tiesiskumu
- noformēt būvatļaujas, kontrolēt būvniecības procesa atbilstību
normatīvajiem aktiem
- sniegt atzinumus par būvju pārbaudi
- sagatavot dokumentāciju būvju pieņemšanai ekspluatācijā un vadīt komisijas
darbu
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas
pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla
nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67093813.
OP 2014/67.AKK2
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas
pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam
apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir
dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe
Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo
pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi,
un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos
mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē.
Aicinām pieteikties Inženierbūvju un ģeodēzijas nodaļas vadītāja
vietnieku
Prasības:
- augstākā izglītība inženierzinātnēs
- vismaz trīs gadu pieredze specialitātē un vadošā darbā
- zināšanas inženierbūvju un tīklu projektēšanas un būvniecības normatīvajos
aktos
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu
profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office, Microstation
vai AutoCad programmām
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt hidrotehnisko būvju, krastu nospirinājumu un meliorācijas plānu
aktualizāciju
- apkopot pilsētas inženierģeoloģisko informāciju
- sagatavot inženierbūvju plānošanas uzdevumus vai atzinumus saistībā ar
inženierbūvju, komunikāciju un meliorācijas sistēmu būvniecības iecerēm
- piedalīties un organizēt apbūves noteikumu izstrādāšanu saistībā ar
infrastruktūras objektiem
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas
pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla
nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67093813.
OP 2014/67.AKK3
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas
pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam
apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir
dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe
Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo
pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi,
un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos
mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē.
Aicinām pieteikties Kultūras nodaļas kultūras metodiķi
Prasības:
- augstākā izglītība humanitāro zinātņu jomā
- pieredze valsts vai pašvaldības pārvaldē (vismaz 2 gadi)
- zināšanas kultūras politikā un izglītības metodikā
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu
profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām
Galvenie amata pienākumi:
- pilsētas kultūras attīstības politikas veidošana
- organizēt un koordinēt pašvaldības darbu brīvprātīgā darba politikas jomā
kultūrā
- sagatavot informatīvus materiālus par kultūras norisēm pašvaldībā
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas
pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla
nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67093813.
OP 2014/67.AKK4
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas
pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam
apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir
dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe
Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo
pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi,
un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos
mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē.
Aicinām pieteikties Pilsētsaimniecības un labiekārtošanas nodaļas
vadītāja vietnieku
Prasības:
- augstākā izglītība vides zinātnēs
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze pašvaldībā
- labas zināšanas sadzīves atkritumu, ielu un mežu apsaimniekošanas
jautājumos
- zināšanas lietvedībā
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu profesionālo
kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta
pārlūkprogrammā
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt priekšlikumus par pašvaldības īpašuma publiski lietojamo
teritoriju labiekārtošanu
- izstrādāt ar pilsētas labiekārtošanas un apsaimniekošanas jautājumiem
saistītos normatīvos aktus
- organizēt un kontrolēt pilsētas labiekārtošanas un apsaimniekošanas darbus
- sniegt priekšlikumus starptautiski finansēto atbalsta programmu
realizācijai pilsētas labiekārtošanas darbu izpildei
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas
pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla
nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67093813.
OP 2014/67.AKK5
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas
pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam
apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir
dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe
Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo
pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi,
un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos
mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē.
Aicinām pieteikties Projektu ieviešanas nodaļas projektu vadītāju
Prasības:
- augstākā izglītība vadībzinātnēs vai inženierzinātnē
- vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldības darbā vai finanšu institūcijā
- pieredze ES struktūrfondu projektu administrēšanā
- pieredze ES struktūrfondu projekta pieteikumu sagatavošanā
- pieredze valsts vai pašvaldības iepirkumu sagatavošanā un Iepirkuma likuma
pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu
profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta
pārlūkprogrammā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt ES fondu, programmu un citu atbalsta programmu projektu koordināciju
un ieviešanas uzraudzību
- sagatavot pašvaldības projektus iesniegšanai ES fondu un citu atbalsta
programmu finansējuma saņemšanai
- organizēt apmācību seminārus par aktualitātēm ES fondu un programmu un
citu atbalsta programmu jautājumos
- sagatavot dokumentāciju publisko iepirkumu veikšanai
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas
pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla
nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67093813.
OP 2014/67.AKK6
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas
pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam
apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir
dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe
Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo
pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi,
un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos
mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē.
Aicinām pieteikties Informātikas nodaļas vecāko datortīkla administratoru
Prasības:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- ne mazāk kā piecu gadu pieredze uzņēmuma IS
arhitektūras izveidē, ieviešanā, uzturēšanā
- laba izpratne par IT risinājumu dzīves ciklu, prasme identificēt IT riskus
un tos pārvaldīt
- zināšanas par informācijas sistēmu dzīves ciklu, izstrādes metodoloģijām,
prasme tās izmantot
- analītiska domāšana un spēja strukturēti prezentēt savu
viedokli;
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu
profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas
prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros;
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt pašvaldības iestāžu elektronisko datu drošības pārvaldnieka
funkcijas; datu pārraides tīklu un informācijas sistēmu (IS) drošības
pārraudzību
- veikt virtuālās vides administrēšanu - virtualizācijas programmatūras konfigurēšanu
un administrēšanu
-nodrošināt rezerves kopiju veidošanu un to integritātes pārbaudi
- IS izstrādes un uzturēšanas darbības (procesu izstrāde, attīstība un
vadība; sistēmu testēšana) un attīstības plānošana, organizēšana un kontrole
- jaunu tehnoloģiju, sistēmu un pakalpojumu tehnisko risinājumu izpēte un
ieviešana
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas pilsētas domes
Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla nodaļai -
Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu:
personals@jpd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67093813.
OP 2014/67.AKK7
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas
pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam
apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs lepojamies, ka šobrīd Jūrmala ir
dzīvesvieta, kurā cilvēkiem tiek nodrošināta labākā sociālā un veselības aprūpe
Latvijā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo
pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu. Mums ir augsti mērķi,
un mēs veidojam jaunu spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi kopīgi šos
mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē.
Aicinām pieteikties Stratēģiskās un biznesa plānošanas nodaļas vadītāju
Prasības:
- augstākā izglītība vadībzinātnēs (maģistra grāds)
- darba pieredze vadoša amatā, vēlams valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- labas zināšanas valsts vai pašvaldības institūcijās stratēģiskās
plānošanas jomā
- valsts un pašvaldības iepirkumu procedūru pārzināšana
- spēja orientēties pašvaldības normatīvajos aktos, valsts nodokļu politikas
pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība,
komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta, vēlme celt savu
profesionālo kvalifikāciju, laba saskarsmes kultūra
- labs iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta
pārlūkprogrammā
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt situāciju valstī pašvaldības īstenotajās darbības jomās
- organizēt pilsētas attīstības plānošanas dokumentu izstrādinu
koordināciju, veikt to monitoringu
- nodrošināt pilsētas sociāli ekonomiskās attīstības analīzi, ikgadējo
pilsētas attīstības pārskatu sagatavošanu
- pašvaldības sabiedriskā transporta pakalpojumu un pasažieru
komercpārvadājumu organizēšana, koordinēšana
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes (vēlams) iesniegt līdz 2014.gada 16.aprīlim Jūrmalas
pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā ar norādi "Personāla
nodaļai - Konkursam" Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pastu: personals@jpd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67093813.
OP 2014/67.AKK8
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija izsludina konkursu uz akadēmisko
amatu vietām
Pedagoģijas fakultātes Mūzikas un dejas pedagoģijas katedrā:
- profesors Mākslas nozarē, Muzikoloģijas apakšnozarē - 1 amata vieta
Prasības profesora amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē un apakšnozarē
- darba pieredze muzikoloģijas jomā un ne mazāk kā trīs
gadu pieredze asociētā profesora vai profesora amatā
- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus,
organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus, veikt pētniecības darbu
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas - prasmes
Sociālo zinātņu fakultātes Vadībzinātņu katedrā:
- asociētais profesors Ekonomikas nozarē, Reģionālās ekonomikas
apakšnozarē - 1 amata vieta
Prasības asociētā profesora amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē un apakšnozarē
- darba pieredze reģionālās ekonomikas jomā un ne mazāk kā trīs gadu pieredze docētāja darbā
- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus,
organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus, veikt pētniecības darbu
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas - prasmes
Izglītības un sociālās psiholoģijas katedrā:
- docents Psiholoģijas nozarē, Vispārīgās psiholoģijas apakšnozarē - 1
amata vieta
Prasības docenta amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē un apakšnozarē
- darba pieredze psiholoģijas jomā un ne mazāk kā trīs
gadu pieredze docētāja darbā attiecīgajā psiholoģijas apakšnozarē
- prasme patstāvīgi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt
praktiskās nodarbības
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas - prasmes
Informātikas un dabaszinātņu katedrā:
- lektors Pedagoģijas nozarē, Augstskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1
amata vieta
Prasības lektoru amatu pretendentiem:
- maģistra grāds vai uzsāktas studijas doktorantūrā
- darba pieredze informātikas jomā un ne mazāk kā viena
gada pieredze docētāja darbā attiecīgajā pedagoģijas apakšnozarē
- prasme patstāvīgi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt
praktiskās nodarbības informācijas un komunikāciju tehnoloģijās
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodu - krievu, angļu/vācu valodas
- prasmes
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" akadēmijas Personāla nodaļā
jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi, uz kādu amatu
pretendē, CV, dokumentu kopijas, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju un
izglītību, zinātnisko un metodisko darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem.
Adrese: Imantas 7.līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013; fakss 67808034;
e-pasts: personals@rpiva.lv.
OP 2014/67.AKK9
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš pirmās Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā meklē
enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas
vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)
Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes
nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo
transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas
Republikas un Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās
vērtības nodokļa jomā
- zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības
dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze vadītāja amatā, priekšroka tiks dota kandidātiem ar darba
pieredzi valsts pārvaldē
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- vadīt, plānot, organizēt, koordinēt nodaļas darbu un kontrolēt nodaļas
uzdevumu izpildi
- nodrošināt likumprojektu, Ministru kabineta noteikumu projektu un
informatīvo ziņojumu pievienotās vērtības nodokļa jomā izstrādi
- nodrošināt Latvijas viedokļa sagatavošanu par pievienotās vērtības nodokļa
jautājumiem, kas skar Latvijas intereses Eiropas Savienībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
OP 2014/67.AKK10
Saldus novada pašvaldība aicina interesentus pieteikties uz pašvaldības
aģentūras "Saldus tūrisma informācijas, kultūras un sporta centrs"
direktora/-es amatu
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas divu svešvalodu zināšanas
Pieredze kultūras, sporta un tūrisma organizācijā un vadībā tiks uzskatīta
par priekšrocību.
Pieteikuma dokumentus (aģentūras darbības vīzija (A4 formātā), motivācijas
vēstule, CV, diploma kopija) lūdzam iesniegt personiski vai nosūtīt pa pastu
Saldus novada pašvaldībai, adrese: Striķu ielā 3, Saldū, Saldus nov., LV-3801,
vai elektroniski uz e-pasta adresi dome@saldus.lv līdz 2014. gada 7.maijam plkst. 16.00.
OP 2014/67.AKK11
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Budžeta departamenta Valsts
budžeta politikas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e
Valsts budžeta politikas nodaļa nodrošina valsts budžeta izdevumu
politikas analīzi, lai sniegtu priekšlikumus par valsts budžeta izdevumu
politikas izmaiņām, tās pilnveidošanu un ieviešanu
Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē, kas
saistīta ar normatīvo aktu sagatavošanu un analītisku pētījumu veikšanu
- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, rodot netradicionālus risinājumus
problēmjautājumiem
- ļoti labas sadarbības prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus pamatuzdevumus:
- analizēt un sagatavot priekšlikumus par nozaru un plānošanas politiku
izdevumu izvērtējumu
- atbilstoši kompetencei publiskās un privātās partnerības jomā: izskatīt un
piedalīties atzinumu sagatavošanā par ministriju sagatavotajiem politikas
plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, un piedalīties atzinumu
sagatavošanā par finanšu un ekonomiskajiem aprēķiniem, tajos iekļautajiem
pieņēmumiem un aprēķinos minēto nosacījumu paredzamo ietekmi uz valsts budžeta
ilgtermiņa saistību apjomu
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus, lai
nodrošinātu ar budžeta likumprojektu saistītu lēmumu pieņemšanu
- atbilstoši kompetencei piedalīties normatīvo aktu izstrādē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/67.AKK12
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu vadības departamenta vadošais finansists/-e (uz nenoteiktu laiku)
Pretendentu atlasei izvirzāmi šādi nosacījumi:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pieredze valsts pārvaldē un darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības
jautājumiem ne mazāka par 4 gadiem, par priekšrocību pretendentam tiks
uzskatīta līdzšinējā praktiskā darba pieredze valsts speciālā sociālās
apdrošināšanas budžeta jautājumos
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
kas papildināta ar studijām ekonomikā
- labas datortehnikas lietošanas prasmes
- sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes
- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus, sagatavot pamatotu
lēmumu un prognozēt iespējamās sekas
- prasme uzturēt uz rezultātu orientētas un lietišķas attiecības ar
iesaistītajām institūcijām un to darbiniekiem
- spēja uzņemties iniciatīvu, rīkoties negaidot norādījumus
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt valsts sociālo pabalstu un valsts speciālā sociālās
apdrošināšanas budžeta finanšu vadības procesu labklājības nozarē
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam
uz vakanto amatu"), vai uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv,
tālr. 67021585.
OP 2014/67.AKK13
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu vadības departamenta finansists/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Pretendentu atlasei izvirzāmi šādi nosacījumi:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pieredze valsts pārvaldē un darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības
jautājumiem ne mazāka par 1gadu
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
kas papildināta ar studijām ekonomikā
- sadarbības, plānošanas, organizatora, kontroles, komunikācijas un
analītiķa prasmes
- labas datortehnikas lietošanas prasmes
- prasme meklēt risinājumus sarežģītās situācijās, mērķtiecīga virzība uz
vēlamo rezultātu; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan
risinājumiem, gan rezultātiem
- atbildība par savā pārziņā esošajiem procesiem un rezultātiem
- prasme uzturēt uz rezultātu orientētas un lietišķas attiecības ar
iesaistītajām institūcijām un to darbiniekiem
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt valsts sociālo pakalpojumu pasākumu līgumu uzraudzību, finanšu
uzskaiti, iesniegto atskaišu atbilstības pārbaudi atbilstoši apstiprinātajam
finansējumam un noslēgto līgumu nosacījumiem, kā arī nodrošināt komunikāciju ar
pakalpojumu sniedzējiem
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam
uz vakanto amatu"), vai uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv,
tālr. 67021585.
OP 2014/67.AKK14
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu vadības departamenta finansists/-e (uz nenoteiktu laiku)
Pretendentu atlasei izvirzāmi šādi nosacījumi:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pieredze valsts pārvaldē un darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības
jautājumiem ne mazāka par 2 gadiem
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
kas papildināta ar studijām ekonomikā
- labas datortehnikas lietošanas prasmes
- par priekšrocību tiks uzskatīta angļu valodas, sarunu un rakstveida
prasmes
- sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes
- prasme meklēt risinājumus sarežģītās situācijās, mērķtiecīga virzība uz
vēlamo rezultātu; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan
risinājumiem, gan rezultātiem
- spēja uzņemties iniciatīvu, rīkoties negaidot norādījumus
- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus, sagatavot pamatotu
lēmumu un prognozēt iespējamās sekas
- prasme uzturēt uz rezultātu orientētas un lietišķas attiecības ar
iesaistītajām institūcijām un to darbiniekiem
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt valsts budžeta programmu finanšu vadību
Pretendentiem pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", nosūtot motivētu pieteikumu, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam
uz vakanto amatu"), vai uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv,
tālr. 67021585.
OP 2014/67.AKK15
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās
filiāles Apmācību daļas karjeras konsultantu amatiem (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Amata prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un/vai maģistra grāds psiholoģijā
vai pedagoģijā, vai sociālajā darbā, vai profesionālā maģistra grāds izglītības
zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants
- darba pieredze pieaugušo karjeras konsultēšanā ne mazāk
kā 2 gadi
- darba pieredze ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu
projektu izstrādi
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- konsultēšanas prasmes
- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: sniegt karjeras konsultācijas, nodrošinot psiholoģisku
atbalstu un sniedzot informāciju Aģentūras klientiem par darba tirgus tendencēm
un izglītības iespējām Latvijā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
pretendentam jāiesniedz līdz 14.04.2014. Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā
tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam
noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.
OP 2014/67.AKK16
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz eksperta/-es amatu
Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze
projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un
analītiķa prasmes
- izpratne par finanšu plānošanu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas
noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts
aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra iela 38, k-1, LV-1010,
117.kabinetā vai jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā:
www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos Pretendentus.
OP 2014/67.AKK17
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību pārraudzības un metodikas
nodaļas jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 3 gadiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un to reglamentējošiem
normatīviem aktiem
- pieredze darbā ar pašvaldībām
- labas angļu valodas zināšanas
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī
prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija), kā arī praktiskā uzdevuma
risinājumu 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, praktiskais
uzdevums, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba
piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/67.AKK18
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
vadošā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un
darbības nodrošinājuma departamenta direktora vietnieks/-ce
- Finanšu nodaļas vadītājs/-a
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Finanšu ministrijas resora budžeta projekta sagatavošanu un organizē
kārtējā gada budžeta izpildi, nodrošina Finanšu ministrijas ārvalstu finansēto
projektu īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikas vai finanšu jomā
- angļu valodas zināšanas
- pieredze valsts budžeta līdzekļu plānošanas un uzskaites jomā budžeta
finansētā iestādē un pieredze vadošā amatā ilgāka par trim gadiem
- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas analīzi
- spēja vadīt komandu un laba stresa noturība
- profesionālas iemaņas saskarsmē un argumentācijas prasmes
- labas datora lietotāja prasmes (Word, Excel)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- vadīt un organizēt Finanšu ministrijas iestādes budžeta sagatavošanu un
nodrošināt kārtējā gada budžeta izpildes procesu
- koordinēt un vadīt Finanšu ministrijas resora (Valsts kase, Valsts
ieņēmumu dienests, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, Izložu un azartspēļu
uzraudzības inspekcija, Iepirkumu uzraudzības birojs) budžeta projekta
sagatavošanu
- vadīt finanšu resora finanšu pārskatu sagatavošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Stratēģiskās plānošanas un
personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruņiem 67095611.
OP 2014/67.AKK19
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Normatīvo aktu kvalitātes nodrošināšanas nodaļas juriskonsults/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (pieredze ārējo normatīvo
aktu projektu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas zināšanas tiesību teorijā, konstitucionālajās tiesībās un
administratīvajās tiesībās
- labas zināšanas normatīvo aktu un citu tiesību aktu projektu izstrādes un
virzības jautājumos (normatīvo aktu izstrādes juridiskās tehnikas, Ministru
kabinetā izskatāmo dokumentu tehniskās sagatavošanas un virzības pārzināšana)
- spēja skaidri un argumentēti izteikt savu viedokli (rakstiski un mutiski)
- teicamas latviešu valodas gramatikas zināšanas
- augsta atbildība
- labas komunikācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas
Veicamie pienākumi:
- sagatavot atzinumus par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektiem
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu
un citu dokumentu projektus
- sagatavot atbildes uz iesniegumiem
- sniegt metodoloģisku palīdzību ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē
Tieslietu ministrijas struktūrvienībām un citām institūcijām
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036724, 67036731.