Laidiens: 09.04.2014., Nr. 71
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/71.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Projektu kontroles nodaļas
vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
transporta būvju vai būvniecības jomā)
- pieredze darbā ar transporta būvju investīciju projektiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, labas analītiskās prasmes un argumentācijas spējas
- precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/71.AKK2
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Projektu kontroles nodaļas
vecākais/-ā eksperts/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
transporta būvju vai būvniecības jomā)
- nozarei atbilstoša profesionālā pieredze, ne mazāka kā 3 gadi
- pieredze darbā ar investīciju projektiem (pieredze darbā ar transporta
būvju investīciju projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par FIDIC tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, labas analītiskās prasmes un argumentācijas spējas
- precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3,
378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/71.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu uz divām amata vietām valsts notāra/-es (ierēdņa) amatam
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu
reģistrācijas sektorā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai
koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793
vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815.
OP 2014/71.AKK4
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vecākā inspektora (ierēdņa)
amata vietu Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļā (1 vakance uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības
dalībvalstīs, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz Eiropas
Savienības dalībvalstu un citu valstu zvejas kuģiem
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību, nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī veikt lēmuma izpildes kontroli
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz 1.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai vides
zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasmes). Amata
pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu
ārvalstu institūcijām iestādes kompetences ietvaros, dalību starptautiskajās
sanāksmēs
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai
vides aizsardzības jomā (profesionālā pieredze jūrniecībā vai vides
aizsardzības jomā tiek uzskatīta par priekšrocību)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office
Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- labas komunikācijas spējas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu sākot no € 570,00 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045, ar norādi "Konkursam - vecākais inspektors", iesniegt
personīgi Valsts vides dienestā Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt skenētā
veidā uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām
67408169 un 67084203.
OP 2014/71.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa
izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" ->
Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju
anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu
iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļai Fridriķa
ielā 9, Rīgā, LV-1019 (ar norādi "Konkursam"), vai nosūtīt uz
e-pastu: Diana.Djackova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67038901, fakss 67038943.
OP 2014/71.AKK6
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz diviem Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa/-nes amatiem (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē)
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikuma vēstulē norādīt ar kādām datu
bāzēm)
- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu
izpildē izmantot dokumentus svešvalodā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Iesniedzami dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā: iespēju veikt atbildīgu un
interesantu darbu valsts pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas
un stabilu atalgojumu (EUR 653 pirms nodokļu nomaksas
pārbaudes laikā un EUR 753 pēc pārbaudes laika).
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2014/71.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes
Personāla administrēšanas un juridisko jautājumu daļas Personāla
administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz noteiktu
laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt personāla atlases procedūru uz vakantajiem amatiem un noformēt
nepieciešamo dokumentāciju
- sagatavot rīkojumu projektus un dokumentāciju, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk
- HORIZON)
- veikt ierēdņu un darbinieku profesionālās kvalifikācijas izvērtēšanu
struktūrvienību reorganizāciju procesa ietvaros un noformēt nepieciešamo
dokumentāciju
- sagatavot darba līgumus un vienošanās par grozījumiem darba līgumos
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- vēlama pieredze personāla administrēšanas jomā
- vēlama darba pieredze ar resursu vadības sistēmu HORIZON
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un
pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 30.saime "Personāla vadība", III līmenis,
9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz PP GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Juridiskās daļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku)
ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā;
- sniegt konsultācijas (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski)
biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju pārstāvjiem par jautājumiem,
kas saistīti ar sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu, atņemšanu
vai atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas statusu;
- sagatavot informatīvos materiālus un informēt (t.sk. semināri, apmācības)
nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
- izvērtēt sabiedriskā labuma organizāciju iesniegtās atskaites par
sabiedriskā labuma organizāciju darbības atbilstību normatīvajiem aktiem
- sagatavot VID lēmumu projektus sabiedriskā labuma organizāciju
administrēšanas jomā (par sabiedriskā labuma
organizācijas statusa
piešķiršanu, atņemšanu, atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas
statusu)
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, grāmatvedība un finanses,
finanšu vadība), komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā
viens gads
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz NP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/71.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes
Saimnieciskā nodrošinājuma daļas vadītāja/-as (1
vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- organizēt materiālo resursu, kā arī to ekspluatācijai nepieciešamo
materiālu un saimniecisko pakalpojumu iegādi, glabāšanu, uzskaiti un
izsniegšanu atbilstoši Saimnieciskā nodrošinājuma daļas (turpmāk - Daļa)
kompetencei
- organizēt VID struktūrvienību izvietošanai nepieciešamo telpu un citu
teritoriju plānošanu, izvietošanu un to koordinēšanu
- organizēt nekustamā īpašuma apsaimniekošanas vajadzībām nepieciešamo
materiālo un tehnisko līdzekļu nodrošināšanu
- organizēt līgumsaistību izpildes gaitas kontroli un analīzi
- organizēt struktūrvienības finansējuma plānošanu un piešķirtā finansējuma
izlietojuma kontroli
- organizēt būvdarbu, būvuzraudzības un autoruzraudzības līgumu atbilstības
līgumu prasībām kontroli un pasākumu veikšanu konstatēto neatbilstību
novēršanai atbilstoši Daļas kompetencei
- plānot, organizēt un koordinēt Daļas darbu, nodrošinot Daļas reglamentā
noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas ierēdņiem
un darbiniekiem
- organizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un
aktualizēšanu un VID darbības analīzi un novērtēšanu atbilstoši Daļas
kompetencei
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām;
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās (vadības zinātnē) vai
tiesībās. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra
grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās (vadības zinātnē) vai
tiesībās;
- pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomā vēlama ne mazāk kā trīs
gadi
- pieredze materiālo resursu un pakalpojumu nodrošināšanas jomā vēlama ne
mazāk kā trīs gadi
- vēlama pieredze projektu vadīšanā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze publisko iepirkumu jomā vēlama ne mazāk kā trīs gadi
- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā ne
mazāk kā divi gadi
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Katrīnas iela 5a, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 2.saime "Apgāde (iepirkšana)", IV līmenis un
11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP vadītāja amatu (jūsu
vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Riska
vadības daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1
vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt starptautiskās muitas risku informācijas saņemšanu, veikt
uzskaiti, nodrošināt risku novērtēšanu un analīzes veikšanu un nosūtīt
kontroles pasākumu plānošanai un īstenošanai Pārvaldes un citām VID
struktūrvienībām, starptautiskajiem muitas dienestiem un citām valsts
institūcijām
- veikt muitas risku analīzi, novērtēšanu un lēmumu pieņemšanu par
nepieciešamajiem kontroles pasākumiem, dokumentēt un uzskaitīt riska analīzes
procesu
- sniegt atbalstu muitas kontroles punktiem drošības, drošuma un citu muitas
risku analīzes un novērtēšanas procesā
- iegūt informāciju par risku vadības procesu, sistematizēt un analizēt to
Prasības:
-atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā
- pieredze muitas darbības jomā ne mazāk kā divi gadi
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu
izstrādē
- zināšanas risku pārvaldības jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- labas angļu valodas zināšanas
Ierēdņa dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP RVD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas
modernizācijas daļas Plānošanas un koordinācijas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes
amatu
Galvenie darba pienākumi:
- organizēt informatīvo materiālu sagatavošanu un nodokļu maksātāju
informēšanu (t.sk. semināri, apmācības) par normatīvo aktu piemērošanas
jautājumiem
- izstrādāt informatīvos materiālus
- izstrādāt normatīvo aktu, metodisko materiālu, politikas plānošanas
dokumentu (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos) un informatīvo ziņojumu
projektus, aktualizēt tos, kā arī līdzdarboties to izstrādāšanā, sniegt
atzinumus un priekšlikumus par tiem
- apkopot informāciju par Pārvaldes darba rezultātiem, analizēt un novērtēt to
- sagatavot pārskatus, prezentācijas un citus materiālus par Pārvaldes darba
rezultātiem
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai humanitārajās zinātnēs
- vēlama pieredze lietišķās sarakstes dokumentu izstrādāšanā
- vēlama darba pieredze informācijas apkopošanā un izvērtēšanā, priekšlikumu
un normatīvo aktu projektu izstrādē
- vēlama pieredze darbā ar dokumentu izstrādi krievu valodā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- pieredze organizatoriskā darbā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: 11.Novembra krastmala 17, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis
un 10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
-motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MMD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas
kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-dzes (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 3 vakances uz
noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas
risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā
kārtībā
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos
fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas
piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču
izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams muitas jomā
- vēlamas labas zināšanas Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību
reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā.
Ierēdņa amatam ir 26.2.saime "Muita un muitas kontrole", III
līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP Rīgas MKP amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/71.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Juridisko personu ceturtās audita daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos,
kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo
nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru
iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību
- nodokļu audita ietvaros veikt tematiskās pārbaudes
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām
personām
- vēlama darba pieredze ar Datorizētās grāmatvedības nodokļu audita
programmu
- vēlama darba pieredze ar Audita atbalsta informācijas sistēmu
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 50A, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP JP4AD GNI3 amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Juridisko personu ceturtās audita daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos,
kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo
nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru
iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību
- nodokļu audita ietvaros veikt tematiskās pārbaudes
- pamatojoties uz Pārvaldes direktora vietnieka rakstveida lēmumu un
noteikto kompetenci, vadīt audita grupu, veikt nodokļu revīziju (auditu) un
nodrošināt darba grupas uzdevuma izpildi
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām;
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama darba pieredze ar Datorizētās grāmatvedības nodokļu audita
programmu
- vēlama darba pieredze ar Audita atbalsta informācijas sistēmu
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 50A, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV
līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP JP4AD GNI4 amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Juridisko personu trešās audita daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos,
kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo
nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru
iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību
- nodokļu audita ietvaros veikt tematiskās pārbaudes
- pamatojoties uz Pārvaldes direktora vietnieka rakstveida lēmumu un
noteikto kompetenci, vadīt audita grupu, veikt nodokļu revīziju (auditu) un
nodrošināt darba grupas uzdevuma izpildi
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām;
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama darba pieredze ar Datorizētās grāmatvedības nodokļu audita
programmu
- vēlama darba pieredze ar Audita atbalsta informācijas sistēmu
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV
līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP JP3AD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Juridisko personu piektās audita daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos,
kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo
nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru
iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību
- nodokļu audita ietvaros veikt tematiskās pārbaudes
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām
personām
- vēlama darba pieredze ar Audita atbalsta informācijas sistēmu
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV
līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP JP5AD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Juridisko personu sestās audita daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos,
kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo
nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru
iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību
- nodokļu audita ietvaros veikt tematiskās pārbaudes
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama darba pieredze ar Audita atbalsta informācijas sistēmu
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP JP6AD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju otrās audita daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (3 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes
amatu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt nodokļu auditus un pārbaudīt valsts budžetā un pašvaldību budžetos,
kā arī speciālajos valsts un pašvaldību budžetos iemaksājamo VID administrējamo
nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto obligāto maksājumu, kuru
iekasēšana piekrīt VID, aprēķināšanas un maksāšanas pareizību
- nodokļu audita ietvaros veikt tematiskās pārbaudes un apsekošanas,
noformēt pārbaužu materiālus
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama vismaz divu gadu praktiska darba pieredze nodokļu audita veikšanā
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama darba pieredze ar Datorizētās grāmatvedības nodokļu audita
programmu
- vēlama darba pieredze ar Audita atbalsta informācijas sistēmu
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52A, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP LNM2AD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK19
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Nodokļu atmaksu un pievienotās vērtības nodokļa pārbaužu daļas
Pievienotās vērtības nodokļa pārbaužu nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt tematiskās pārbaudes
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu
- ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā (NIS) par nodokļu
kontroles pasākumiem un to rezultātiem
- maksātāju nosūtīšanai citai VID struktūrvienībai, tiesībsargājošai
iestādei, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, pašvaldībai vai citai institūcijai
pēc piekritības
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās;
- vēlama vismaz divu gadu praktiskā pieredze tematisko pārbaužu vai nodokļu
audita veikšanā
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52A, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV
līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP NAPVN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/71.AKK20
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz specializētā atašeja nozares
padomnieka/-ces amatu Latvijas Republikas pastāvīgajā
pārstāvniecībā Apvienoto Nāciju Organizācijā Ženēvā (uz laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka
starptautisko ekonomisko attiecību novirzienam)
- vismaz divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē (pieredze valsts pārvaldes
institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas angļu valodas zināšanas (zināšanas franču valodā tiks uzskatītas
par papildu priekšrocību)
- padziļināta izpratne par Pasaules Tirdzniecības organizācijas tiesisko
regulējumu un ārējās tirdzniecības politikas lēmumu pieņemšanu Eiropas
Savienības ietvaros
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas
Galvenie amata pienākumi:
- Latvijas Republikas Prezidentūras Eiropas Savienības Padomē laikā
piedalīties un vadīt Eiropas Savienības ārējās tirdzniecības politikas
jautājumu koordinācijas sanāksmes Ženēvā
- aizstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības ārējās
tirdzniecības politikas lēmumu pieņemšanas un īstenošanas procesa ietvaros Pasaules
Tirdzniecības organizācijā
- piedalīties Pasaules Tirdzniecības organizācijas un citu starptautisko
organizāciju sanāksmēs Ženēvā
- sadarboties un saskaņot nostājas ārējās tirdzniecības jautājumos ar nozaru
pārstāvjiem un ekspertiem
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/71.AKK21
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu, 3 vakances (uz laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka
starptautisko ekonomisko attiecību novirzienam)
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas
- izpratne par Eiropas Savienības un starptautiskās tirdzniecības
jautājumiem
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas
- pieredze valsts pārvaldē attiecīgajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt un sniegt komentārus Eiropas Komisijai par piedāvājumiem Eiropas
Savienības reģionālo un divpusējo tirdzniecības līgumu ietvaros, Latvijas
Republikas ekonomiskajām interesēm atbilstošu tirgus pieejamību trešajās
valstīs nodrošināšanai
- nodrošināt Latvijas Republikas ekonomisko interešu sagatavošanu un koordinēšanu
attiecībā uz Pasaules Tirdzniecības organizācijas daudzpusējo tirdzniecības
līgumu nosacījumu izstrādi
- izstrādāt nacionālās pozīcijas un instrukcijas Latvijas Republikas
nostājai par ārējās tirdzniecības un ar to saistītiem jautājumiem, kā arī sagatavot
atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem nacionālo pozīciju, instrukciju
un citu dokumentu projektiem
- sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām par ārējās
tirdzniecības politikas un ar to saistītiem jautājumiem
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/71.AKK22
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Personālvadības nodaļas pārvaldes vecākā/-ās
referenta/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties ārvalstu komandējumu organizēšanā, veicot transporta biļešu un
viesnīcas rezervāciju, nodrošinot apdrošināšanas polises iegādi, vīzu kārtošanu
un citus organizatoriskos pasākumus ārvalstu komandējumu nodrošināšanai, tai
skaitā nepieciešamības gadījumā nodrošinot ministra, parlamentāra sekretāra un
valsts sekretāra reģistrāciju pasākumiem
- sagatavot rīkojumu projektus par ministrijas darbinieku un ierēdņu
padotībā esošo iestāžu vadītāju nosūtīšanu komandējumos uz ārvalstīm
- veikt ārvalstu komandējumu iesnieguma dokumentu izvērtēšanu, ārvalstu
komandējumu dienesta ziņojumu kontroli un analīzi, veidot ārvalstu komandējumu
dienesta ziņojumu reģistru
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā ar personālu saistīto dokumentu sagatavošanā
- vēlama pieredze darbā ārvalstu komandējumu organizēšanā un starptautiskās
sadarbības jautājumos
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un ārvalstu komandējumu
organizēšanas reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus
amata pienākumu izpildei
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 7 (septiņu) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālr. uzziņām 67047879,
67047892.