Laidiens: 23.04.2014., Nr. 79
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/79.AKK1
Konkurences padome aicina pieteikties uz vakanto amatu - Padomes
juridiskā sektora vecākais/-ā juriskonsults/-e
Mūsu pamatvērtības:
- taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība
Mūsu prasības:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (jurista kvalifikācija)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
- vēlama pieredze jurista profesijā valsts pārvaldē un administratīvajā
procesā
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas vai izpratne par konkurences tiesību piemērošanu tiks uzskatītas
par priekšrocību
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- nodrošināt juridisku atbalstu lēmumu pieņemšanā
- organizēt un veikt citu institūciju izstrādāto tiesību aktu projektu
izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu
- nodrošināt publisko personu darbības ietekmes uz konkurenci izvērtēšanu
- izstrādāt dokumentu projektus sektora kompetencē esošajā jomā
Pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs.
Mēs piedāvājam
- aizraujošu un dinamisku darbu
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā
55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.
OP 2014/79.AKK2
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Juridiskās daļas darba
aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es amatu
Galvenie pienākumi:
- veidot un uzturēt CSP darba aizsardzības sistēmu (tajā skaitā
ugunsdrošības sistēmu)
- veikt darba vides iekšējo uzraudzību
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā profesionālā izglītība darba aizsardzībā, kas regulāri
papildināta ar atbilstošām speciālām apmācībām
- profesionālā izglītība ugunsdrošībā vai apmācība atbilstoši Izglītības un
zinātnes ministrijas izstrādātai licencētai mācību programmai (ne mazāk par 160
stundām) tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darba aizsardzības un ugunsdrošības organizācijas jomā ilgāka par
gadu
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word)
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt
CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
pa faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366642.
OP 2014/79.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz vecāko
ekspertu ierēdņu amata vietām (viena uz nenoteiktu laiku, viena uz noteiktu
laiku) Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Projektu kontroles
nodaļā
Galvenie amata pienākumi
- veikt ES fondu līdzfinansēto projektu pārbaudes to īstenošanas vietās
- dokumentēt veikto pārbaužu rezultātus, gatavot pārskatus
- uzraudzīt projekta īstenošanas gaitu ieviešanas laikā
- uzraudzīt līguma saistību izpildi pēc atbalsta izmaksas
- veikt projektu pārskatu izvērtēšanu un analīzi
Prasības pretendentiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība inženierzinātnēs
vai ekonomikā, vai akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)
- atbilstoša darba pieredze ES fondu administrēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- vēlama izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem Latvijas
Republikas tiesību aktiem, valsts atbalstu komercdarbībai, ES fondu vadību,
grāmatvedību
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskā braukšanas pieredze
- labas krievu un angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks
uzskatītas par priekšrocību
- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
Pretendentu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas lūdzam nosūtīt līdz š.g. 13.maijam LIAA Personāla vadības nodaļai
Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "PKN vecākais
eksperts"; www.liaa.gov.lv.
OP 2014/79.AKK4
Finanšu ministrija izsludina
konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un darbības
nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu ekonomists
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir
struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas izpildāmo valsts budžeta programmu un
apakšprogrammu projektus, nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu
budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, organizē ministrijas un
tās padotībā esošo iestāžu izpildāmo programmu un apakšprogrammu finansēšanas
plānu izstrādi, sagatavo un aktualizē visu ministrijas izpildāmo pasākumu tāmes,
nodrošina regulāru ministrijai piešķirto līdzekļu izlietojuma analīzi, sagatavo
un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan starp
pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem budžeta
plānošanas un uzskaites jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu jomā
- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (iestādes budžeta plānošana,
budžeta izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana)
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama konceptuālā
domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un
sniegt priekšlikumus
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
- labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- sagatavot konkrētās sadaļas par Finanšu ministrijas centrālā aparāta
izpildāmajām budžeta programmām un apakšprogrammām to iekļaušanai nākamā gada valsts
budžeta projektā
- veikt analīzi un sagatavot informāciju par Finanšu ministrijas un tās
padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi atbilstoši noteikto
termiņu, normatīvo aktu un metodisko norādījumu prasībām
- sagatavot ministrijas pasākumu detalizētus finanšu plānus, tāmes,
organizēt to aktualizāciju
- regulāri gatavot analītiskus materiālus par finanšu līdzekļu izlietojumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu
un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 6.maijam sūtīt Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss
67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālr. 67095611.
OP 2014/79.AKK5
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta konsultanta/-es (valsts pārvaldes jautājumos) ierēdņa/-nes amatu
uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties Valsts pārvaldes politikas attīstības pamatnostādņu 2014.-2020.gadam
izstrādē
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas
dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotiem tiesību aktu projektiem
- piedalīties dažādu jomu izvērtējumu veikšanā
- Ministru prezidenta uzdevumā analizēt atsevišķas sarežģītas un starpnozaru
problēmas un piedāvāt ieteikumus to risināšanai
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- vismaz gada pieredze darbā valsts pārvaldē
- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus valsts pārvaldes procesu
optimizēšanai
- analītiska domāšana un izcilas spējas argumentēt savu
viedokli rakstveidā un mutiski
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67082844.
OP 2014/79.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz Metodoloģijas departamenta
vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es amata vietu
(viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), nosakot šādas prasības
pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana, konceptuāla domāšana, prasme plānot un
organizēt
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmeni, kas
ļautu strādāt ar dokumentiem
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem vai pieredze iekšējo vai ārējo normatīvo aktu izstrādē tiks
uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: izstrādāt priekšlikumus publisko iepirkumu regulējošo
normatīvo aktu projektiem, izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, veikt Eiropas
Savienības Tiesas lēmumu publisko iepirkumu jomā analīzi un gatavot
informatīvos materiālus par tiem, sniegt metodisko palīdzību un konsultācijas
publisko iepirkumu jomā, gatavot skaidrojumu un atzinumu projektus, izstrādāt
metodiskos materiālus publisko iepirkumu veikšanai.
Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi
valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz
2014.gada 12.maijam, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis
uzziņām 67326702.
OP 2014/79.AKK7
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku un
precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Maksājumu uzraudzības
daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Tev piemīt pašiniciatīva? Tu spēj strādāt un mācīties pastāvīgi un komandā?
Tu, proti, un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj to analizēt?
Tev piemīt augsta atbildība? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes
prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- patstāvīgi un komandā gatavot dažāda rakstura un sarežģītības pakāpes
statistikas datus un atskaites
- piedalīties Lauku atbalsta dienesta informācijas sistēmu izstrādē un
pilnveidošanā
- veikt informācijas sistēmu biznesa funkcionalitātes testēšanu
- darba plānošana un organizēšana atbilstoši amata kompetencei, lai
nodrošinātu savlaicīgo noteikto funkciju un uzdevumu izpildi
- sadarboties ar dažādu struktūrvienību darbiniekiem un programmatūras
izstrādātājiem, darba rezultātu nodrošināšanai
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- labas MS Excel zināšanas
- zināšanas un iemaņas darbā ar datu bāzēm, datu noliktavām un atskaišu
izstrādes rīkiem (piemēram, Oracle BI Discoverer,
SQL, Access) (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- pieredzi biznesa prasību definēšanā informācijas sistēmu funkcionalitātes
pilnveidošanai
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredzi darbā ar liela apjomu informāciju (tiks
uzskatītas par priekšrocību)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2014/79.AKK8
Lauku atbalsta dienests aicina darbā analītisku un radošu Informācijas
departamenta Elektronisko pakalpojumu daļas vecāko referentu/-i (2 ierēdņa
amati - 1 uz nenoteiktu laiku un 1 uz noteiktu laiku)
Tev piemīt pašiniciatīva? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tu proti un labprāt strādā ar liela
apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tev piemīt augsta atbildība? Tev
piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pilnveidot, meklēt problemātiskās vietas, testēt jauninājumus un papildinājumus
efektīvai un kvalitatīvai e-pakalpojumu un administrējošo sistēmu
nodrošināšanai Dienestā
- sniegt priekšlikumus un piedalīties, sadarbībā ar dažādu kompāniju IT
ekspertiem,
e-pakalpojumu sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā, kas saistīti
ar Dienestu administrējošiem pasākumiem
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
pieredzi darbā ar MS Excel, HTML un ģeogrāfiskās informācijas sistēmu (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredzi darbā ar liela apjoma informāciju (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts
ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku
atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 27877187,
67027697.
OP 2014/79.AKK9
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Latgales
kontroles nodaļas vides veselības analītiķis/-e (viena amata vieta uz noteiktu
laiku; darbavieta Jēkabpilī, darba pienākumi jāveic Latgales reģionā)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- augstākā izglītība dabaszinātnēs vai augstākā izglītība sabiedrības
veselības jomā
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1.pakāpe (augstākais)
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Power Point, Internet Explorer) un citu biroja tehniku
- spēja strādāt pastāvīgi un komandā
- labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme
- prasme analizēt un novērtēt vides veselības datus
- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām
- prasme gatavot un sniegt prezentācijas
GALVENIE PIENĀKUMI:
- novērtēt vides veselības faktorus, to ietekmi uz dzīves un darba vides
kvalitāti; identificēt veselību ietekmējošos vides faktorus, analizēt, apkopot
un uzturēt datus par to ietekmi uz veselību, gatavot pārskatus
- sniegt eksperta pakalpojumus (publiskie pakalpojumi) saskaņā ar
Inspekcijas maksas pakalpojumu cenrādi vides veselības un higiēniskās drošības
jomā, sagatavojot higiēniskās novērtēšanas atzinumus
- nodrošināt vides monitoringa praktisko realizāciju, sadarboties ar
ieinteresētajām institūcijām ar vides monitoringu saistītu problēmu
aktualizācijai un risināšanai
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- sniegt mutiskas un rakstiskas konsultācijas un ieteikumus par vides
veselības un higiēnas jautājumiem
- piedalīties ārkārtējo sabiedrības veselības situāciju operatīvajā
pārvaldīšanā, kas saistīti ar cilvēkam un videi bīstamu ķīmisko vielu noplūdi,
kā arī higiēniskā stāvokļa pasliktināšanos
- gatavot informatīvos materiālus par vides veselības jautājumiem
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vides veselības
analītiķis Latgales kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2014/79.AKK10
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu
laiku, no kurām divas atrodas Rīgā, bet viena - Daugavpilī)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība vai augstākā izglītība
sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē
- vismaz viena gada darba pieredze ārstniecības iestādes, valsts pārvaldes
vai pašvaldības darbā
- veselības aprūpes jomu regulējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana
- spēja analizēt lielu informācijas apjomu, organizēt savu darbu un pieņemt
lēmumus
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
GALVENIE PIENĀKUMI:
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības par valsts
apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu un nodrošināšanu
- izvērtēt no valsts budžeta apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu
saņemšanas iespējas un sniegšanas pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem
un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu
- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentus
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo
aktu projektus
- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites un apmaksas informāciju
Vadības informācijas sistēmā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Pakalpojumu
uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt
uz e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2014/79.AKK11
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas
juriskonsults/-e
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00,
3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli;
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu);
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt
elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā,
Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/79.AKR1
Valsts kanceleja paziņo, ka 2014.gada 19.februārī oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Valsts
pārvaldes attīstības departamenta konsultanta (valsts pārvaldes jautājumos) amatu
ir beidzies bez rezultāta.
OP 2014/79.AKR2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2014.gada 12.martā
"Latvijas Vēstnesī" izsludinātais konkurss uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults - noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2014/79.AKR3
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2014.gada 15.aprīlī
Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas vecākās ekspertes amatā iecelta ELĪNA
JUMTIŅA.