Laidiens: 30.04.2014., Nr. 84

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/84.AKK1

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās nodaļas vadītāja vietnieks/-ce juridiskajos jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- profesionālā pieredze jurista specialitātē ne mazāka kā 3 gadi; pieredze valsts pārvaldē, vēlama pieredze veselības aprūpes sistēmā

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu, Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra kompetencē ietilpstošo u.c. reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- organizatora prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- labas lietvedības zināšanas

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, krievu)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus

- veikt normatīvo aktu juridisku izvērtēšanu

- veikt valsts pārvaldes lēmumu juridisku izvērtēšanu pirms to pieņemšanas

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumprojektus, rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus

- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās

- kontrolēt un atbildēt par savā un jurista lietvedībā esošo dokumentu virzību

- piedalīties korupcijas risku identificēšanā un pretkorupcijas pasākumu plāna izstrādē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram, adrese: Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, Latvija, elektroniski parakstītus uz e-pastu dzintra.rancevica@vtmec.gov.lv vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.


OP 2014/84.AKK2

Darbavietas nosaukums - Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome

Vakantā amata nosaukums - Informācijas centra vadītājs

Darba pienākumi:

- dibināt un uzturēt sakarus ar citu valstu oficiālajām institūcijām Latvijā un Latvijas institūcijām ārvalstīs, kā arī starptautiskajām organizācijām elektronisko plašsaziņas līdzekļu jomā

- uzturēt saraksti un veidot regulāru informācijas apmaiņas plūsmu starp Padomi un tai analogām institūcijām

- apsekot starptautisko konferenču, semināru un sanāksmju kalendārus un sagatavot Padomei materiālus lēmumu pieņemšanai par dalību šajos pasākumos

- semināru, konferenču un komandējumu organizēšana

- organizēt ārvalstu institūciju pārstāvju vizītes Padomē

- veikt citu valstu pieredzes izpēti noteiktajos jautājumos

- pārstāvēt Padomi Eiropas Padomes un starptautiskajās elektronisko plašsaziņas līdzekļu institūcijās

- protokolēt Padomes sēdes un sagatavot Padomes sēžu protokolus

- gatavot un izsūtīt preses paziņojumus par Padomes darbību, t.sk. sēdēm, kā arī organizēt un nodrošināt citus Padomes iekšējās un ārējās komunikācijas pasākumus

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- komunikācijas prasmes un organizatora spējas

- sekmīga pieredze līdzīgu pienākumu veikšanā

- zināšanas un pieredze mediju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un vērtīgu darba pieredzi.

Darba laiks: Pilna slodze. Darbavieta: Rīga.

CV un motivācijas vēstuli līdz 2014.gada 14.maijam sūtīt elektroniski: neplpadome@neplpadome.lv.


OP 2014/84.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Attīstības instrumentu departamenta Pārrobežu sadarbības programmu nodaļas vecākais eksperts

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, politoloģijā, vadības zinātnēs vai citā atbilstošā jomā

- pieredze ES fondu investīciju vai liela mēroga projektu plānošanā, uzraudzībā un/vai stratēģisko dokumentu, koncepciju vai programmu izstrādē

- pieredze attiecīgajā specialitātē un valsts pārvaldes jautājumos ilgāka par trim gadiem

- vēlama pieredze semināru organizēšanā un diskusiju vadīšanā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- ļoti labas lietišķās angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas

- labas analītiskās, komunikācijas un rakstīšanas prasmes

- pieredze darbā ar pārrobežu sadarbības, transnacionālajām un/vai starptautiskajām programmām un izpratne par Eiropas Kaimiņattiecību politiku tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)