Laidiens: 02.06.2015., Nr. 106
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/106.AKK1
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu
departamenta tiesu eksperts/-e
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta
kvalifikācija
- vismaz gada tiesu eksperta palīga darba pieredze
- augsta atbildības izjūta, koncentrēšanās spēja
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību un tiesu eksperta tiesības apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.
OP 2015/106.AKK2
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm - 6 pētnieka vietas un 4 zinātniskā
asistenta vietas
Nosacījumi: doktora vai maģistra grāds vai tiem atbilstoša izglītība, iepriekšēja
pieredze meža izpētes darbā
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
laikrakstā LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217. Istabā,
vai nosūtāmi pa pastu; adrese: LVMI Silava, Rīgas iela 111, Salaspils,
Salaspils novads, LV-2169 (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam). Sīkāka
informācija par konkursu, rakstot uz e-pasta adresi inst@silava.lv.
OP 2015/106.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
vecāko ekspertu/-i (3 ierēdņa amata vietas) Programmu vadības un uzraudzības
departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu
ieviešanas nosacījumus, Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta
mērķu ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai, kā arī aģentūras iekšējās kontroles
sistēmas pilnveidošanai un pielāgošanai atbilstoši Eiropas Savienības fondu
specifisko atbalsta mērķu nosacījumiem
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un saskaņošanas
procesā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919,
e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/106.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Sociālās politikas plānošanas un attīstības departamenta vecākais/-ā
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības amata vietas pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (vēlams ekonomikā, juridiskajās zinātnēs, socioloģijā vai
politoloģijā)
- zināšanas par dzimumu līdztiesības jautājumiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas, prezentācijas un saskarsmes prasmes
- darba vai prakses pieredze ar sociālās politikas vai dzimumu līdztiesības
jautājumiem - tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze semināru vadīšanā un lekciju lasīšanā - tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze valsts pārvaldes darbā - tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datora (MS Office programmatūra) lietošanas prasmes
Amata pienākumi:
- piedalīties attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
dzimumu līdztiesības jomā izstrādē
- sagatavot nacionālos pārskatus un ziņojumus par spēkā esošajiem attīstības
plānošanas dokumentiem dzimumu līdztiesības jomā un dzimumu līdztiesības
aspektiem dažādu nozaru politikās
- sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu
ministriju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektiem, izvērtējot tos no dzimumu līdztiesības aspekta
- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības, Eiropas
Padomes un citās starptautiskajās institūcijās un to darba grupās un ekspertu
komitejās dzimumu līdztiesības jomā
- izvērtēt iespējas piesaistīt finansējumu dzimumu līdztiesības politikas
attīstībai sadarbības programmu un projektu ietvaros, iniciēt projektu pieteikumu
iesniegšanu, nepieciešamības gadījumā pārraudzīt projektu īstenošanu atbilstoši
finanšu palīdzības sniedzēju prasībām
- sagatavot un/vai sniegt viedokli par tiesību normu interpretāciju un
piemērošanu dzimumu līdztiesības jomā
- organizēt Dzimumu līdztiesības komitejas darbu, nodrošināt sekretariāta
funkcijas
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
un angļu valodas zināšanu apliecinošu sertifikātu jāiesniedz 15 dienu laikā no
paziņojuma ievietošanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot
elektroniski uz e-pasta adresi anita.budovska@lm.gov.lv
vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021505 vai
67021629.
OP 2015/106.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata
vietu - Sociālās politikas plānošanas un attīstības departamenta vecākais/-ā
eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības amata vietas pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai politoloģijā)
- zināšanas politikas plānošanas un novērtēšanas metodikā
- labas angļu valodas zināšanas
- sadarbības, plānošanas, organizatora, komunikācijas un analītiķa prasmes
- labas komunikācijas, prezentācijas un saskarsmes prasmes
- pieredze valsts pārvaldes darbā - tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datora (MS Office programmatūra) lietošanas prasmes
Amata pienākumi:
- kompetences ietvaros nodrošināt Labklājības ministrijas viedokļa
pārstāvību publisko pakalpojumu tiesiskā regulējuma un sistēmiskā ietvara
izstrādes procesā
- regulāri sadarboties ar ministrijas padotības iestādēm publisko
pakalpojumu un vienas pieturas aģentūras principa jautājumos
- uzturēt aktuālu informāciju par labklājības nozares institūciju
sniegtajiem publiskajiem pakalpojumiem, kā arī regulāri izvērtēt informācijas
aktualitāti portālā Latvija.lv
- uzturēt noteiktu procesu (vadības un atbalsta) vadības sistēmu ministrijā
- izstrādāt publisko gada pārskatu, sadarbībā ar citām ministrijas
struktūrvienībām
- piedalīties analītisku pārskatu, informatīvo materiālu un statistisko
biļetenu izstrādē, ziņojumu sagatavošanā, tai skaitā arī Eiropas Savienības
institūcijām un citām starptautiskajām organizācijām, veicot statistiskās un
makroekonomiskās informācijas analīzi
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu, kas
nodrošina labklājības attīstību, izstrādes un ieviešanas koordinācijas procesos
- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu ministrijas struktūrvienību un
valsts pārvaldes institūciju sagatavoto politikas plānošanas dokumentu,
normatīvo aktu un metodisko materiālu projektiem departamenta kompetences
jautājumos
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
un angļu valodas zināšanu apliecinošu sertifikātu jāiesniedz 15 dienu laikā no
paziņojuma ievietošanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot
elektroniski uz e-pasta adresi anita.budovska@lm.gov.lv
vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021505 vai
67021629.
OP 2015/106.AKK6
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
aicina pievienoties savai komandai uz nenoteiktu laiku Budžeta un finanšu daļas
vadītāju
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt Budžeta un finanšu daļu
- nodrošināt Valsts vides dienesta budžeta projekta sagatavošanu
- nodrošināt izdevumu tāmju un tām nepieciešamo aprēķinu sagatavošanu un
saskaņošanu
- kontrolēt dokumentu savlaicīgu un pareizu noformēšanu un veicamo finanšu
operāciju likumību
- kontrolēt finanšu līdzekļu izlietošanu atbilstoši piešķirtajiem
asignējumiem un paredzētajiem mērķiem
- nodrošināt pamatlīdzekļu, inventāra un citu materiālo vērtību saglabāšanas
kontroli
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par finanšu un grāmatvedības
jautājumiem
Pretendentam izvirzītās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā
- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu vai budžeta plānošanas jomā valsts
pārvaldes iestādē
- zināšanas par budžeta iestādes finansēšanas kārtību un budžeta izlietojuma
kontroli
- zināšanas par normatīvajiem aktiem finanšu un grāmatvedības jomā
- prasmes vadīt darbiniekus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi plānot un pieņemt lēmumus,
spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Piedāvājam atalgojumu no 900 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 15 dienu laikā no publicēšana
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Pieteikums - Budžeta un
finanšu daļas vadītājs"), vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta
Lietvedības daļā, vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija pa tālr. 67084203.
OP 2015/106.AKK7
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā
nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību,
lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto informācijas sistēmu
drošības pārvaldnieka/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- organizēt Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu (turpmāk - IS)
drošības politikas izstrādi
- kontrolēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izpildi
- izstrādāt Valsts zemes dienesta IS drošības dokumentus
- nodrošināt IS risku analīzes veikšanu
- nodrošināt Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu resursu
klasificēšanu
- reģistrēt un analizēt drošības incidentus
- informēt Valsts zemes dienesta darbiniekus par iespējamiem drošības
riskiem un to novēršanas pasākumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība
- teorētiskā un praktiskā pieredze Informācijas tehnoloģiju un IS drošības
jomā
- spēja analizēt esošo situāciju IS sfērā un sniegt priekšlikumus tās
uzlabošanai
- spēja sagatavot dokumentāciju par IS drošības jautājumiem
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- krievu un angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 883 euro līdz 1174 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/106.AKR1
Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Pirmās uzraudzības daļas
juriskonsulta amatā no 2015.gada 1.jūnija uz nenoteiktu laiku iecelts MATĪSS
LIEPIŅŠ.
OP 2015/106.AKR2
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Investīciju departamenta Valsts autosatiksmes infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas vecākā referenta amatā 2015. gada 21.maijā iecelts VILNIS
PREIMANIS.
OP 2015/106.AKR3
Valsts zemes dienests paziņo, ka 2015.gada 5.maijā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu drošības pārvaldnieka amatu (darbinieka
amats uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.