Laidiens: 08.06.2015., Nr. 110
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/110.AKK1
Valsts policijas koledža izsludina konkursu
uz lektora amatu
LEKTORS (uz darba līguma pamata)
Iestāde: Valsts policijas koledža, Humanitārā katedra
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku no 2015. gada 1. septembra
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu docēšana pirmā līmeņa profesionāli augstākās izglītības
programmā, mācību priekšmeti - "Tiesību filozofija",
"Loģika", "Latvijas tiesību vēsture", Politoloģija",
"Kultūras vēsture"
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība (filozofijā, vēsturē,
pedagoģijā) bez grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs
vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais
darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares
docējamam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u. tml. dokumentiem
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet)
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2015. gada
30. jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu, tam pievienojot
dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu
paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8a,
LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 26319992.
OP 2015/110.AKK2
Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora amatu
LEKTORS (uz darba līguma pamata - 0,5 slodze)
Iestāde: Valsts policijas koledža, Kriminālistikas katedra
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku no 2015. gada 1. septembra
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu - Kriminālpolicijas darbs un Kriminālmeklēšanas pamati -
docēšana pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmā
- mācību priekšmeta "Kriminālpolicijas darbs" docēšana
profesionālās pilnveides izglītības programmā
- kvalifikācijas darbu vadīšana un recenzēšana specializācijas studiju kursā
"Kriminālpolicijas darbs"
- pieaugušo neformālās izglītības programmu izstrādāšana un vadīšana
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā
darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta
līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares docējamam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet)
Par priekšrocību pretendentiem tiks uzskatīta:
- praktiskā darba pieredze operatīvajā darbā
- profesionālās pilnveides izglītības programmas "Augstskolas
didaktika: mūsdienu teorijas un prakse" apguve
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu uz 0,5 slodzi līdz
2015. gada 30. jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu,
tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu
paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8a,
LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 26339031.
OP 2015/110.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatiem:
Ja vēlies iegūt unikālu
pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1) vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Finanšu vadības un
metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļā
Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas veido,
koordinē un pilnveido valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju
un piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu, vai cita pieredze
darbības sfērai atbilstošā jomā
- stabila izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un valsts finanšu sistēmu
- prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, izvirzīt darba mērķus un plānot to
sasniegšanai nepieciešamo rīcību
- teicamas argumentācijas prasmes, augsta precizitāte, loģiskās domāšanas un
koncentrēšanas spējas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- veikt problēmsituāciju analīzi, izstrādāt un ieviest priekšlikumus valsts
finanšu vadības kvalitātes uzlabošanai
- piedāvāt optimālus risinājumus un izstrādāt par tiem normatīvos aktus
valsts budžeta plānošanas un finanšu vadības metodoloģijas jomā
- sadarboties un sniegt konsultācijas budžeta iestādēm un sagatavot
metodiskos materiālus, lai sekmētu normatīvo aktu vienotu piemērošanu budžeta
metodoloģijas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
2) vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta
Labklājības sfēras finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
- izskatīt un sagatavot Labklājības ministrijas pamatbudžeta projektus
iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/110.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidkurzemes virsmežniecības Kuldīgas nodaļas mežziņa/-nes ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra
ielā 15, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 27858513.
OP 2015/110.AKK5
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem
amatiem:
1) Jelgavas pilsētas domes administrācijas Administratīvās pārvaldes
Juridiskā sektora jurista/-es amats (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Jelgavas pilsētas domes dokumentu (lēmumu, nolikumu, noteikumu,
līgumu, statūtu u. c. dokumentu) projektus, sagatavot atbildes uz
iesniegumiem un sūdzībām
- veikt Jelgavas pilsētas domes dokumentu projektu (lēmumu, nolikumu,
noteikumu, līgumu, statūtu u. c. dokumentu) tiesiskuma pārbaudi un sniegt
par tiem atzinumus
- sagatavot dokumentus (tai skaitā prasības pieteikumus) iesniegšanai tiesā
un pārstāvēt Jelgavas pilsētas domes intereses tiesu instancēs, valsts un
pašvaldību institūcijās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Jelgavas pilsētas pašvaldības
darbiniekiem
Prasības jurista amata pretendentam:
- akadēmiskā augstākā (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- vismaz 3 (trīs) gadu juridiskā darba pieredze
- zināšanas administratīvajās tiesībās un pašvaldību tiesībās
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā tiks uzskatīta par
priekšrocību.
2) Jelgavas pilsētas domes administrācijas Būvvaldes galvenā/-ās mākslinieka/-es amats (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- pilsētas vides estētiskās un mākslinieciskās kvalitātes attīstības
plānošanas koordinēšana
- vides vizuālās kvalitātes un Jelgavas pilsētas ēku fasāžu noformējumu
kontrolēšana, atzinumu sniegšana par būvprojektiem
- reklāmas un reklāmas objektu projektu vērtēšana, lēmumu pieņemšana,
reklāmas izvietošanas atļauju sagatavošana, informācijas ievietošana
Ģeotelpiskajā informācijas sistēmā
- dalība normatīvo aktu projektu izstrādāšanā par pilsētas vides
arhitektoniskajiem un estētiskajiem jautājumiem
Prasības galvenā mākslinieka amata pretendentam:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
vizuālajā mākslā vai dizainā;
- vismaz 3 (trīs) gadu profesionālā darba pieredze mākslinieka amatā
- teicamas valsts valodas un labas krievu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), par priekšrocību tiks
uzskatītas iemaņas darbā arī ar citām programmatūrām
- izpratne par pilsētas vides estētiskās un mākslinieciskās kvalitātes
nodrošināšanu atbilstoši pašvaldības funkcijām un normatīvo aktu nosacījumiem
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pretendentu pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā
11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar attiecīgu norādi
"Jelgavas pilsētas domes administrācijas Būvvaldes galvenā mākslinieka
amata konkursam" vai "Jelgavas pilsētas domes administrācijas
Administratīvās pārvaldes Juridiskā sektora jurista amata konkursam" līdz
2015. gada 25. jūnijam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005535, e-pasta
adrese: ksenija.simonova@dome.jelgava.lv.
OP 2015/110.AKK6
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakantām ierēdņa amata vietām Bērnu tiesību aizsardzības departamentā:
- vecākais inspektors Rīgas reģionā (uz nenoteiktu laiku) - 1 vieta
- vecākais inspektors Rīgas reģionā (uz noteiktu laiku) - 2 vietas
- vecākais inspektors Valmieras reģionā (uz noteiktu laiku) - 1 vieta
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- vēlamas angļu valodas zināšanas un nepieciešamas krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai
pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai
juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību
aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo
aktu ievērošanu
- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem
pašvaldībās
- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un
pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības
jautājumiem
- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu,
ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un
normatīvo aktu noteikumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās
- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule (norādot konkrētu amata vietu, uz kuru
iesniedzat dokumentus), CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pasta adresi liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359133.
OP 2015/110.AKK7
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ.
Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu -
Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas VECĀKAIS/-Ā
REFERENTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze iepirkumu speciālista vai
līdzīgā amatā un saimniecisku jautājumu risināšanā valsts pārvaldē
- zināšanas par tiesību aktiem iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, analizēt informāciju
un pieņemt lēmumus
- labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra un zināšanas
dokumentu pārvaldībā, vēlamas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet pārlūkprogrammas)
Darba pienākumi:
- koordinēt un vadīt dienesta iepirkumu procedūru norisi - plānošanu,
īstenošanu, nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu
- plānot, vadīt, koordinēt un kontrolēt dienesta sadarbību ar preču un
pakalpojumu piegādātājiem, atbilstoši normatīvajam regulējumam piedalīties
telpu nomas atlases komisijas darbā
- plānot un kontrolēt resursu racionālu izmantošanu un pakalpojumu izpildes
termiņu ievērošanu
- izstrādāt un nodrošināt dienesta struktūrvienības ar nepieciešamajām
instrukcijām, metodiskajiem un normatīvajiem dokumentiem nodrošinājuma jomā
- piedalīties saimnieciskās darbības plānošanā, politikas izstrādāšanā un
ieviešanā, budžeta sastādīšanā
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 2. saime "Apgāde
(iepirkšana)", III B līmenis un 9. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības
nodaļā ar norādi "Nodrošinājuma nodaļas vecākais referents -
KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai
67021170.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/110.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvprakses departamenta direktora vietnieks, būvprakses sertifikācijas
vadītājs
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt nepieciešamo pasākumu un procedūru ieviešanu patstāvīgās
prakses tiesību piešķiršanai būvspeciālistiem
būvekspertīzes specialitātē un būvspeciālistu
patstāvīgās prakses uzraudzībai
- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un
iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei
- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijai, iestādes
darbiniekiem un pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā
- līdzdarboties būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa
un izpildījuma kvalitātes novērtēšanā un tiem veikto ekspertīžu atbilstības
normatīvo aktu prasībām novērtēšanā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 (pieci) gadi, no tiem vismaz 3
(trīs) gadi prasītajā jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu analīzes un sintēzes metožu un paņēmienu pielietošanā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam Būvniecības valsts kontroles birojam
K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvprakses departamenta direktora vietnieka, būvprakses
sertifikācijas vadītāja amata konkursam" līdz 2015. gada
17. jūnijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām,
sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/110.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvprakses departamenta būvprakses sertifikācijas speciālists
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- līdzdarboties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem
būvekspertīzes specialitātē un būvspeciālistu
patstāvīgās prakses uzraudzībā
- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un
iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei
- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijai, iestādes
darbiniekiem un pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā
- nodrošināt departamenta dokumentu noformēšanu, kārtošanu un uzglabāšanu
atbilstoši lietu nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē,
komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi, no tiem vismaz 1
(viens) gads prasītajā jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu (ISO 17024), analīzes un sintēzes metožu un paņēmienu pielietošanā
- prasme organizēt savu darbu
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvprakses departamenta būvprakses sertifikācijas speciālista
amata konkursam" līdz 2015. gada 17. jūnijam. Ar pretendentiem,
kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/110.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvprakses departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nepilnu darba laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa un
izpildījuma kvalitātes novērtēšanu un tiem veikto ekspertīžu atbilstību normatīvo
aktu prasībām
- līdzdarboties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem
būvekspertīzes specialitātē
- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un
iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei
- nodrošināt būvekspertīžu metodisko vadību, sagatavojot metodiskos
materiālus
- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijai, iestādes
darbiniekiem un pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā
Ja tev ir:
- zinātniskais grāds būvkonstrukciju projektēšanas jomā
- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 5 (pieciem)
gadiem
- pieredze būvprojektēšanas nozari regulējošo tiesību aktu un
būvprojektēšanas standartu pielietošanā
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam
K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvprakses departamenta vecākā eksperta amata konkursam"
līdz 2015. gada 17. jūnijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam. Uzziņas pa
tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/110.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvprakses departamenta eksperts/-e (uz nepilnu darba laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa un
izpildījuma kvalitātes novērtēšanu un tiem veikto ekspertīžu atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- līdzdarboties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem
būvekspertīzes specialitātē
- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un
iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei
- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu iestādes darbiniekiem un
pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā
- nodrošināt departamenta dokumentu noformēšanu, kārtošanu un uzglabāšanu
atbilstoši lietu nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Ja tev ir:
- zinātniskais grāds būvniecības jomā
- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 5 (pieciem)
gadiem
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvprojektēšanas standartu pielietošanā
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvprakses departamenta eksperta amata konkursam" līdz
2015. gada 17. jūnijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam. Uzziņas pa
tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/110.AKK12
Rēzeknes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla
vietām Reģionālistikas zinātniskajā institūtā:
- vadošais pētnieks Pedagoģijā (apakšnozarē Augstskolu pedagoģija) - 1
vieta
- pētnieks Juridiskajā zinātnē (apakšnozarē Civiltiesības) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".
OP 2015/110.AKK13
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
(uz nenoteiktu laiku) - Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu
departamenta vecākais/-ā referents/-e
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē
- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības
prasmes
- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt organizāciju
finanšu rādītājus
Priekšrocība pretendentiem:
- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz Advanced
līmenī)
Galvenie darba pienākumi:
- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās un
profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu jomā izstrāde
- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos
jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana
- valsts politikas sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu
jomā ieviešanas novērtēšana un priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai
- valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālās un profesionālās
rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšana, ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un
novērtēšana
- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences
jautājumos izstrāde
- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību
institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām
personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros
Lūdzam pretendentus iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumentu
kopijas elektroniski 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža, sūtot uz
e-pasta adresi Anita.Budovska@lm.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67021505, kā arī Labklājības ministrijas mājaslapā wwv.lm.gov.lv.
OP 2015/110.AKK14
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)
Administratoru uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u. c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2015/110.AKK15
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas, kā arī pastāvīgi analizēt normatīvo aktu
piemērošanas problēmas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- atbilžu projektu sagatavošana uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
par maksātnespējas procesa jautājumiem
- lēmumu projektu izstrādāšana un Maksātnespējas administrācijas
pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas
administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr.
67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.