Laidiens: 16.06.2015., Nr. 116
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/116.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada 31.decembrim) -
Pārtikas un veterinārā dienesta Rietumpierīgas
pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta: "Krīvi",
Tumes pagasts, Tukuma novads)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības dzīvnieku veterinārajā praksē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā "Karjeras
iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/116.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas
un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta
"Pāternieki" (darbavieta: Piedrujas pagasts, Krāslavas novads)
inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes veterinārās uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās
atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2015/116.AKK3
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas
savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to
saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu
izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības
departamenta arhīva vecākā/-s arhīvista/-es amatu
(darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīva dokumentu, tai skaitā tehnisko dokumentu, vērtības ekspertīzi
un aprakstīšanu
- pieņemt glabāšanā un uzskaitīt papīra un elektroniskos dokumentus
- sniegt konsultācijas darbiniekiem arhīva pārvaldības jautājumos
- sagatavot izziņas un arhīva dokumentu atvasinājumus
- nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, uzskaiti, pieejamību un
izmantošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā
- arhīva pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme
pielietot tos praksē
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 585 euro līdz 690 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/116.AKK4
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas
savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to
saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu
izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības
departamenta Arhīva vadītāja/-s amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- metodiski vadīt un pārraudzīt arhīva pārvaldību Valsts zemes dienestā
(turpmāk - Dienestā)
- izstrādāt Dienesta arhīva attīstības pamatvirzienus, plānot, organizēt un
īstenot to ieviešanu
- metodiski vadīt un pārraudzīt dokumentu digitalizācijas
procesu Dienestā
- plānot, organizēt un vadīt Dienesta arhīva centralizāciju
- nodrošināt arhīva dokumentu, tai skaitā tehnisko dokumentu, vērtības
ekspertīzes veikšanu un aprakstīšanu
- nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, uzskaiti un izmantošanu Dienesta
centrālajā aparātā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze arhīva un dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlama iepriekšēja pieredze vadītāja amatā
- arhīva un dokumentu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme pielietot tos praksē
- praktiskā pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē
un apmācību veikšanā
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai
skaitā par dokumentu digitalizāciju
- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 1001 euro līdz 1331 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2015/116.AKK5
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas
savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to
saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu
izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Kadastra daļas Informācijas apstādes sektorā
kadastra inženiera/-es amatu (1 darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku, 3
darbinieku amatu vietas uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā- NĪVK IS) iesniegto
dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas
sistēmu datiem
- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVK IS
- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVK IS
- sagatavot no NĪVK IS teksta un telpiskos datus kadastrālajai un
topogrāfiskajai uzmērīšanai zemes vienībām, zemes ierīcības projektiem, detālplānojumu
un teritoriju plānojumu izstrādei
- veikt zemesgrāmatas datu pievienošanu NĪVK IS
- sagatavot administratīvo aktu projektus par īpašuma tiesībām, lēmumus par
kadastra objekta reģistrācijas vai aktualizācijas atteikumu
- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai
citā radniecīgā nozarē)
- vēlama 2 gadu praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un
prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu
saistītu jautājumu risināšanā
- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme analizēt informāciju, noformēt analīzes un atskaišu materiālus
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2015/116.AKK6
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas
savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to
saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu
izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Kadastra daļas Būvju sektorā kadastra inženiera/-es amatu (3 darbinieku
amatu uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā- NĪVK IS) iesniegto
dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas
sistēmu datiem
- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVK IS
- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai
citā radniecīgā nozarē)
- vēlama 2 gadu praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un
prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu
saistītu jautājumu risināšanā
- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme analizēt informāciju, noformēt analīzes un atskaišu materiālus
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2015/116.AKK7
Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas
savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to
saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu
izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Kadastra daļas Zemes sektorā kadastra inženiera/-es (zemes kadastrālās
uzmērīšanas jomā) amatu (1 darbinieka amats vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt objektu datu reģistrāciju un datu aktualizāciju Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk - NĪVK IS)
- veikt administratīvo aktu sagatavošanu zemes kadastrālās uzmērīšanas
procesā
- veikt zemes kadastrālās uzmērīšanas lietu izvērtēšanu atbilstoši normatīvajiem
aktiem
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)
- prasme strādāt ar NĪVK IS teksta un telpiskajiem datiem (kadastra sistēmas
pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu
saistītu jautājumu risināšanā
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/116.AKK8
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieka(-ces) amata vietu - Lietvedības nodaļas vecākais/-ā
referents/-e (uz darbinieka prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs (vēlams baltu filoloģijā)
- profesionālā pieredze dokumentu projektu stilistiskā un gramatiskā
rediģēšanā
- vēlama pieredze bibliotēku programmu lietošanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- izpratne par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu,
tostarp NBS uzdevumiem un struktūru
- angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un spēja darboties
saspringtās situācijās
- labas MS Office programmatūras, Internet pārlūkprogrammas lietošanas
prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- stilistiski un gramatiski rediģēt ministrijas amatpersonu dokumentu
projektus latviešu valodā, kas sagatavoti ministrijas vadībai parakstam
- sniegt atzinumus, ieteikumus vai norādījumus par latviešu valodas
lietošanu atbilstoši literārās valodas un tiesību aktu normām
- vadīt ministrijas lasītavas darbu
- organizēt periodisko preses izdevumu pasūtīšanu, veikt preses izdevumu
pasūtīšanas valsts iepirkuma procedūru
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz
e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss Nr. 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335201.
OP 2015/116.AKK9
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu
un precīzu LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN
UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi
un uzraudzību
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs -
ekonomikā, mērniecības, dabas zinātņu vai lauksaimniecības nozarē, kas
papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā)
- izpratni par ES Kopējo lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu "B" kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Ogrē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv,
tālr. uzziņām 27877187, 67027697 vai Ogrē, Brīvības ielā 48, LV- 5001, tālr.
uzziņām 65022232.
OP 2015/116.AKK10
AS "Latvijas Gāze" ir vienīgais dabasgāzes pārvades,
uzglabāšanas, sadales un tirdzniecības uzņēmums Latvijā. Uzņēmuma apgrozījums
2014. gadā sasniedza 503. 08 miljonus EUR, peļņa - 32,03 miljonus EUR,
darbinieku skaits - 1255. AS "Latvijas Gāze" ir privāts uzņēmums ar
starptautisku akcionāru struktūru, un tam ir izšķiroša nozīme Latvijas un arī
Eiropas energoapgādes jomā.
Uzņēmums izsludina konkursu uz vakantajām valdes priekšsēdētāja un valdes
locekļa amata pozīcijām:
Valdes priekšsēdētājs/-a
Amata misija - nodrošināt uzņēmuma ilgtspējīgu attīstību mainīgos apstākļos,
ieskaitot tādus izaicinājumus kā enerģētikas tirgus liberalizācija, uzņēmuma
restrukturizācija, iespējamas izmaiņas gāzes piegādes avotu izvēlē, iespējama
akcionāru struktūras maiņa un citus.
Galvenie pienākumi iekļauj, bet neaprobežojas ar: uzņēmuma struktūrvienību
un ikdienas saimnieciskās darbības vadību, Valdes darbības vadību un personisku
atbildību par darbu ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju, Saeimas
komisiju un Valdību jautājumos par dabasgāzes tarifiem un grozījumiem
Enerģētikas likumā.
Prasības kandidātiem/-ēm:
- lieliskas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas
- augstākā izglītība
- kopējā darba pieredze vismaz 15 gadi komercdarbības jomā
- veiksmīga pieredze liela kolektīva vadīšanā ar daudzpakāpju struktūru -
vismaz 7 gadi
- izcilas līdera dotības, pieredze augstākā un vidējā līmeņa vadītāju
vadīšanā un attīstīšanā
- stratēģiskas vadības un restrukturizācijas pieredze lielā uzņēmumā
- spēja pārvaldīt un operatīvi vadīt kompleksu funkcionālu organizāciju un
noteikt specifiskus mērķus un novērtēt rezultātus katrai funkcijai
- veiksmīga sadarbības pieredze ar starptautiskiem akcionāriem, sadarbības
partneriem, izcilas starptautisku pārrunu vadības un attiecību uzturēšanas
spējas
- pieredze darbam regulētos vai daļēji regulētos tirgus apstākļos ir būtiska
priekšrocība
- izpratne par likumdošanas procesu un lobismu ir būtiska priekšrocība
- pieredze enerģētikas sektorā vai ar tehnoloģiski sarežģītiem procesiem un bīstamajām
vielām ir būtiska priekšrocība
- izcila komercizpratne, spēja operēt ar uzņēmuma
finanšu rādītājiem, apliecinājums līdzšinējai veiksmīgai darbībai
komercdarbības jomā
- pieredze veiksmīgu investīciju projektu realizēšanā
- augstas ētikas normas, lojalitāte, godīgums, nesavtīgums
- mērķtiecība, spēja noteikt prioritātes un spēja strādāt augsta stresa
apstākļos
- pacietība, diplomātija, izcilas oratora spējas, izcili augsts intelekts
- lieliska reputācija un pozitīvs tēls tirgū
Valdes loceklis/-e
Amata misija - nodrošināt uzņēmuma komercdarbības veiksmi no finanšu vadības
viedokļa.
Galvenie pienākumi iekļauj, bet neaprobežojas ar līdzdalību Valdes darbā,
plānošanas un analīzes un finanšu uzskaites departamentu vadību, atbildību par
dabasgāzes tarifu projektu sagatavošanu, sabiedrības sniegto pakalpojumu tarifu
un cenu aprēķinu metodikas izstrādi, sabiedrības finanšu politikas izstrādi un
ieviešanu, budžetēšanu, uzskaites un grāmatvedības
sistēmas izstrādi un pielietošanu, atbalstu investīciju plānošanā un atskaišu
sniegšanu.
Prasības kandidātiem/-ēm:
- lieliskas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas
- augstākā izglītība, papildus kvalifikācija finanšu jomā (piemēram, CFA,
ACCA) ir priekšrocība
- kopējā darba pieredze vismaz 10 gadi
- vismaz 5 gadu pieredze finanšu direktora, finanšu nodaļas vadītāja amatā
lielā uzņēmumā ar daudzpakāpju finanšu vadības struktūru
- veiksmīga pieredze vidēja līmeņa vadītāju un augsti kvalificētu
speciālistu vadībā, motivēšanā un attīstībā
- pieredze darbā ar metodoloģiski sarežģītiem procesiem un sistēmām
- vēlama stratēģiskās vadības un/ vai
restrukturizācijas pieredze lielā uzņēmumā, kā arī investīciju analīzes
pieredze
- pieredze darbam regulētos vai daļēji regulētos tirgus apstākļos ir būtiska
priekšrocība
- pieredze darbā uzņēmumā ar sarežģītu tehnoloģisko procesu un konsolidāciju
ir priekšrocība
- pozitīva, atvērta attieksme, elastīgums un orientācija uz mērķi
- lieliski strukturēta, loģiska pieeja, izcili augsts intelekts
- augstas ētikas normas, lojalitāte, godīgums, nesavtīgums
- mērķtiecība, spēja noteikt prioritātes un spēja strādāt augsta stresa
apstākļos
- pacietība, diplomātija, izcilas prezentēšanas un argumentēšanas spējas
- lieliska reputācija un pozitīvs tēls tirgū
AS "Latvijas Gāze" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa
kandidātu atlasi veic augsta līmeņa vadītāju meklēšanas kompānija "Pedersen & Partners"
(www.pedersenandpartners.com).
Potenciālajiem kandidātiem lūdzam pieteikties, sūtot savu CV angļu vai
latviešu valodā uz šādu elektroniskā pasta adresi:
evita.lune@pedersenandpartners.com līdz 2015. gada 26. jūnijam, adresējot to partnerei
Evitai Lunei. Atgriezenisko saiti sniegsim kandidātiem, kuru kvalifikācija
atbildīs prasībām. Nodrošinām konfidencialitāti.
OP 2015/116.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Plānošanas un analīzes departamenta lietvedis/-e (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls,
pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt iestādes dokumentu un datu vadības sistēmas pārvaldīšanu
- veikt lietvedības kārtības izstrādi, aktualizāciju un ievērošanas kontroli
- nodrošināt iestādes datu kvalitātes kontroli
- piedalīties iestādes darba plāna izstrādē
- līdzdarboties ticamas un profesionālas informācijas sagatavošanā
sabiedrībai, citām valsts un pašvaldību iestādēm un uzņēmumiem
- līdzdarboties iestādes mājas lapas uzturēšanā un sadarbībā ar citiem
publiskās informācijas avotiem
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komerczinībās, tiesību
zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā pieredze 3 (trīs) gadi, no tiem 1 (viens) prasītajā jomā
- labas komunikācijas prasmes darbā ar apmeklētājiem;
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē
- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas;
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV - 1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Plānošanas un analīzes departamenta lietveža amata
konkursam" līdz 2015.gada 26.jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2015.gada 9.jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.
OP 2015/116.AKK12
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Plānošanas un analīzes departamenta vecākais/-ā analītiķis/-e (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka tavas zināšanas informācijas apstrādē palīdzēs nodrošināt
modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, tad pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja aktīvajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunus kolēģus!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- analizēt dažādos reģistros, datu bāzēs pieejamo informāciju, izdarīt
secinājumus
- izstrādāt objektu apsekošanas plānu, regulāri to aktualizēt
- nodrošināt apsekoto objektu datu uzskaiti un veikt datu analīzi
- izstrādāt priekšlikumus savas kompetences ietvaros efektīvai informācijas
apmaiņai
- nodrošināt informācijas iekļaušanu publiskos reģistros
- nodrošināt metodisku un profesionālu atbalstu iestādes darbiniekiem
- nodrošināt operatīvas informācijas, atskaites un pārskatus par iestādes
darbu un tās rezultātiem
- piedalīties uzņēmumu procesu izveidē un nodrošināšanā savas kompetences
ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzvērtīgā
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi, no tiem vismaz 1
(viens) gads prasītajā jomā
- teicamas latviešu, krievu un vēlamas angļu valodas zināšanas mutvārdos un
rakstos
- prasme analizēt, sistematizēt iegūto informāciju
- zināšanas datu pārvaldībā, prognozēšanā, tirgus pētījumos, risku analīzē
- analītiskā domāšana, spēja profesionāli argumentēt savu viedokli
- spēja strādāt aktīvā darba režīmā, augsta noturība stresa situācijas
- augstas darba spējas un spēja veikt darbus noteiktos termiņos
- atbildības sajūta, godīgums un spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam,
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV - 1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Plānošanas un analīzes departamenta vecākā analītiķa amata
konkursam" līdz 2015.gada 2.jūlijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2015.gada 15.jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam,
motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu
datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases
konkursos.