Laidiens: 16.06.2015., Nr. 116

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/116.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada 31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rietumpierīgas pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta: "Krīvi", Tumes pagasts, Tukuma novads)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības dzīvnieku veterinārajā praksē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/116.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Pāternieki" (darbavieta: Piedrujas pagasts, Krāslavas novads) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes veterinārās uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/116.AKK3

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta arhīva vecākā/-s arhīvista/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt arhīva dokumentu, tai skaitā tehnisko dokumentu, vērtības ekspertīzi un aprakstīšanu

- pieņemt glabāšanā un uzskaitīt papīra un elektroniskos dokumentus

- sniegt konsultācijas darbiniekiem arhīva pārvaldības jautājumos

- sagatavot izziņas un arhīva dokumentu atvasinājumus

- nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, uzskaiti, pieejamību un izmantošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā

- arhīva pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot tos praksē

- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 585 euro līdz 690 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/116.AKK4

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta Arhīva vadītāja/-s amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- metodiski vadīt un pārraudzīt arhīva pārvaldību Valsts zemes dienestā (turpmāk - Dienestā)

- izstrādāt Dienesta arhīva attīstības pamatvirzienus, plānot, organizēt un īstenot to ieviešanu

- metodiski vadīt un pārraudzīt dokumentu digitalizācijas procesu Dienestā

- plānot, organizēt un vadīt Dienesta arhīva centralizāciju

- nodrošināt arhīva dokumentu, tai skaitā tehnisko dokumentu, vērtības ekspertīzes veikšanu un aprakstīšanu

- nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, uzskaiti un izmantošanu Dienesta centrālajā aparātā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze arhīva un dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlama iepriekšēja pieredze vadītāja amatā

- arhīva un dokumentu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot tos praksē

- praktiskā pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē un apmācību veikšanā

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 1001 euro līdz 1331 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/116.AKK5

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Kadastra daļas Informācijas apstādes sektorā kadastra inženiera/-es amatu (1 darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku, 3 darbinieku amatu vietas uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā- NĪVK IS) iesniegto dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas sistēmu datiem

- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un aktualizāciju NĪVK IS

- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVK IS

- sagatavot no NĪVK IS teksta un telpiskos datus kadastrālajai un topogrāfiskajai uzmērīšanai zemes vienībām, zemes ierīcības projektiem, detālplānojumu un teritoriju plānojumu izstrādei

- veikt zemesgrāmatas datu pievienošanu NĪVK IS

- sagatavot administratīvo aktu projektus par īpašuma tiesībām, lēmumus par kadastra objekta reģistrācijas vai aktualizācijas atteikumu

- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus

Pretendentam izvirzītās prasības:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai citā radniecīgā nozarē)

- vēlama 2 gadu praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu saistītu jautājumu risināšanā

- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme analizēt informāciju, noformēt analīzes un atskaišu materiālus

- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/116.AKK6

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Kadastra daļas Būvju sektorā kadastra inženiera/-es amatu (3 darbinieku amatu uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā- NĪVK IS) iesniegto dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas sistēmu datiem

- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un aktualizāciju NĪVK IS

- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus

Pretendentam izvirzītās prasības:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai citā radniecīgā nozarē)

- vēlama 2 gadu praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu saistītu jautājumu risināšanā

- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme analizēt informāciju, noformēt analīzes un atskaišu materiālus

- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/116.AKK7

Valsts zemes dienests (reģ.Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Kadastra daļas Zemes sektorā kadastra inženiera/-es (zemes kadastrālās uzmērīšanas jomā) amatu (1 darbinieka amats vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt objektu datu reģistrāciju un datu aktualizāciju Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk - NĪVK IS)

- veikt administratīvo aktu sagatavošanu zemes kadastrālās uzmērīšanas procesā

- veikt zemes kadastrālās uzmērīšanas lietu izvērtēšanu atbilstoši normatīvajiem aktiem

Pretendentam izvirzītās prasības:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)

- prasme strādāt ar NĪVK IS teksta un telpiskajiem datiem (kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu saistītu jautājumu risināšanā

- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/116.AKK8

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieka(-ces) amata vietu - Lietvedības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs (vēlams baltu filoloģijā)

- profesionālā pieredze dokumentu projektu stilistiskā un gramatiskā rediģēšanā

- vēlama pieredze bibliotēku programmu lietošanā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tostarp NBS uzdevumiem un struktūru

- angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un spēja darboties saspringtās situācijās

- labas MS Office programmatūras, Internet pārlūkprogrammas lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- stilistiski un gramatiski rediģēt ministrijas amatpersonu dokumentu projektus latviešu valodā, kas sagatavoti ministrijas vadībai parakstam

- sniegt atzinumus, ieteikumus vai norādījumus par latviešu valodas lietošanu atbilstoši literārās valodas un tiesību aktu normām

- vadīt ministrijas lasītavas darbu

- organizēt periodisko preses izdevumu pasūtīšanu, veikt preses izdevumu pasūtīšanas valsts iepirkuma procedūru

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss Nr. 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335201.


OP 2015/116.AKK9

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)

Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās

- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi un uzraudzību

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - ekonomikā, mērniecības, dabas zinātņu vai lauksaimniecības nozarē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu laikā)

- izpratni par ES Kopējo lauksaimniecības politiku

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- labu "B" kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Ogrē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām 27877187, 67027697 vai Ogrē, Brīvības ielā 48, LV- 5001, tālr. uzziņām 65022232.


OP 2015/116.AKK10

AS "Latvijas Gāze" ir vienīgais dabasgāzes pārvades, uzglabāšanas, sadales un tirdzniecības uzņēmums Latvijā. Uzņēmuma apgrozījums 2014. gadā sasniedza 503. 08 miljonus EUR, peļņa - 32,03 miljonus EUR, darbinieku skaits - 1255. AS "Latvijas Gāze" ir privāts uzņēmums ar starptautisku akcionāru struktūru, un tam ir izšķiroša nozīme Latvijas un arī Eiropas energoapgādes jomā.

Uzņēmums izsludina konkursu uz vakantajām valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amata pozīcijām:

Valdes priekšsēdētājs/-a

Amata misija - nodrošināt uzņēmuma ilgtspējīgu attīstību mainīgos apstākļos, ieskaitot tādus izaicinājumus kā enerģētikas tirgus liberalizācija, uzņēmuma restrukturizācija, iespējamas izmaiņas gāzes piegādes avotu izvēlē, iespējama akcionāru struktūras maiņa un citus.

Galvenie pienākumi iekļauj, bet neaprobežojas ar: uzņēmuma struktūrvienību un ikdienas saimnieciskās darbības vadību, Valdes darbības vadību un personisku atbildību par darbu ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju, Saeimas komisiju un Valdību jautājumos par dabasgāzes tarifiem un grozījumiem Enerģētikas likumā.

Prasības kandidātiem/-ēm:

- lieliskas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas

- augstākā izglītība

- kopējā darba pieredze vismaz 15 gadi komercdarbības jomā

- veiksmīga pieredze liela kolektīva vadīšanā ar daudzpakāpju struktūru - vismaz 7 gadi

- izcilas līdera dotības, pieredze augstākā un vidējā līmeņa vadītāju vadīšanā un attīstīšanā

- stratēģiskas vadības un restrukturizācijas pieredze lielā uzņēmumā

- spēja pārvaldīt un operatīvi vadīt kompleksu funkcionālu organizāciju un noteikt specifiskus mērķus un novērtēt rezultātus katrai funkcijai

- veiksmīga sadarbības pieredze ar starptautiskiem akcionāriem, sadarbības partneriem, izcilas starptautisku pārrunu vadības un attiecību uzturēšanas spējas

- pieredze darbam regulētos vai daļēji regulētos tirgus apstākļos ir būtiska priekšrocība

- izpratne par likumdošanas procesu un lobismu ir būtiska priekšrocība

- pieredze enerģētikas sektorā vai ar tehnoloģiski sarežģītiem procesiem un bīstamajām vielām ir būtiska priekšrocība

- izcila komercizpratne, spēja operēt ar uzņēmuma finanšu rādītājiem, apliecinājums līdzšinējai veiksmīgai darbībai komercdarbības jomā

- pieredze veiksmīgu investīciju projektu realizēšanā

- augstas ētikas normas, lojalitāte, godīgums, nesavtīgums

- mērķtiecība, spēja noteikt prioritātes un spēja strādāt augsta stresa apstākļos

- pacietība, diplomātija, izcilas oratora spējas, izcili augsts intelekts

- lieliska reputācija un pozitīvs tēls tirgū

Valdes loceklis/-e

Amata misija - nodrošināt uzņēmuma komercdarbības veiksmi no finanšu vadības viedokļa.

Galvenie pienākumi iekļauj, bet neaprobežojas ar līdzdalību Valdes darbā, plānošanas un analīzes un finanšu uzskaites departamentu vadību, atbildību par dabasgāzes tarifu projektu sagatavošanu, sabiedrības sniegto pakalpojumu tarifu un cenu aprēķinu metodikas izstrādi, sabiedrības finanšu politikas izstrādi un ieviešanu, budžetēšanu, uzskaites un grāmatvedības sistēmas izstrādi un pielietošanu, atbalstu investīciju plānošanā un atskaišu sniegšanu.

Prasības kandidātiem/-ēm:

- lieliskas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas

- augstākā izglītība, papildus kvalifikācija finanšu jomā (piemēram, CFA, ACCA) ir priekšrocība

- kopējā darba pieredze vismaz 10 gadi

- vismaz 5 gadu pieredze finanšu direktora, finanšu nodaļas vadītāja amatā lielā uzņēmumā ar daudzpakāpju finanšu vadības struktūru

- veiksmīga pieredze vidēja līmeņa vadītāju un augsti kvalificētu speciālistu vadībā, motivēšanā un attīstībā

- pieredze darbā ar metodoloģiski sarežģītiem procesiem un sistēmām

- vēlama stratēģiskās vadības un/ vai restrukturizācijas pieredze lielā uzņēmumā, kā arī investīciju analīzes pieredze

- pieredze darbam regulētos vai daļēji regulētos tirgus apstākļos ir būtiska priekšrocība

- pieredze darbā uzņēmumā ar sarežģītu tehnoloģisko procesu un konsolidāciju ir priekšrocība

- pozitīva, atvērta attieksme, elastīgums un orientācija uz mērķi

- lieliski strukturēta, loģiska pieeja, izcili augsts intelekts

- augstas ētikas normas, lojalitāte, godīgums, nesavtīgums

- mērķtiecība, spēja noteikt prioritātes un spēja strādāt augsta stresa apstākļos

- pacietība, diplomātija, izcilas prezentēšanas un argumentēšanas spējas

- lieliska reputācija un pozitīvs tēls tirgū

AS "Latvijas Gāze" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa kandidātu atlasi veic augsta līmeņa vadītāju meklēšanas kompānija "Pedersen & Partners" (www.pedersenandpartners.com).

Potenciālajiem kandidātiem lūdzam pieteikties, sūtot savu CV angļu vai latviešu valodā uz šādu elektroniskā pasta adresi: evita.lune@pedersenandpartners.com līdz 2015. gada 26. jūnijam, adresējot to partnerei Evitai Lunei. Atgriezenisko saiti sniegsim kandidātiem, kuru kvalifikācija atbildīs prasībām. Nodrošinām konfidencialitāti.


OP 2015/116.AKK11

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas un analīzes departamenta lietvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt iestādes dokumentu un datu vadības sistēmas pārvaldīšanu

- veikt lietvedības kārtības izstrādi, aktualizāciju un ievērošanas kontroli

- nodrošināt iestādes datu kvalitātes kontroli

- piedalīties iestādes darba plāna izstrādē

- līdzdarboties ticamas un profesionālas informācijas sagatavošanā sabiedrībai, citām valsts un pašvaldību iestādēm un uzņēmumiem

- līdzdarboties iestādes mājas lapas uzturēšanā un sadarbībā ar citiem publiskās informācijas avotiem

Ja tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā pieredze 3 (trīs) gadi, no tiem 1 (viens) prasītajā jomā

- labas komunikācijas prasmes darbā ar apmeklētājiem;

- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē

- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;

- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas;

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV - 1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas un analīzes departamenta lietveža amata konkursam" līdz 2015.gada 26.jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 9.jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/116.AKK12

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas un analīzes departamenta vecākais/-ā analītiķis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka tavas zināšanas informācijas apstrādē palīdzēs nodrošināt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tad pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja aktīvajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunus kolēģus!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- analizēt dažādos reģistros, datu bāzēs pieejamo informāciju, izdarīt secinājumus

- izstrādāt objektu apsekošanas plānu, regulāri to aktualizēt

- nodrošināt apsekoto objektu datu uzskaiti un veikt datu analīzi

- izstrādāt priekšlikumus savas kompetences ietvaros efektīvai informācijas apmaiņai

- nodrošināt informācijas iekļaušanu publiskos reģistros

- nodrošināt metodisku un profesionālu atbalstu iestādes darbiniekiem

- nodrošināt operatīvas informācijas, atskaites un pārskatus par iestādes darbu un tās rezultātiem

- piedalīties uzņēmumu procesu izveidē un nodrošināšanā savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzvērtīgā

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi, no tiem vismaz 1 (viens) gads prasītajā jomā

- teicamas latviešu, krievu un vēlamas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- prasme analizēt, sistematizēt iegūto informāciju

- zināšanas datu pārvaldībā, prognozēšanā, tirgus pētījumos, risku analīzē

- analītiskā domāšana, spēja profesionāli argumentēt savu viedokli

- spēja strādāt aktīvā darba režīmā, augsta noturība stresa situācijas

- augstas darba spējas un spēja veikt darbus noteiktos termiņos

- atbildības sajūta, godīgums un spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV - 1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas un analīzes departamenta vecākā analītiķa amata konkursam" līdz 2015.gada 2.jūlijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 15.jūlijam. Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)