Laidiens: 18.06.2015., Nr. 118
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/118.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Administratīvā departamenta Resursu
pārvaldības nodaļas vadītāja/-s (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās (sociālajās un cilvēk rīcības zinātnēs vai
informācijas un komunikācijas zinātnēs vai komerczinībās un administrēšanā)
- darba pieredze vadošā amatā - ne mazāk kā 2 gadi
- pieredze tiesību aktu izstrādē un līgumu sagatavošanā, kā arī pieredze
publisko iepirkumu jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana finanšu jomā,
lietvedības jomā un publisko iepirkumu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā
- vadības, kontroles, sadarbības un plānošanas prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas svešvalodas (krievu un angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: organizēt Aģentūras darbības saimniecisko nodrošinājumu, šim
mērķim nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādi, vadīt, plānot un kontrolēt
Nodaļas reglamentā minēto uzdevumu, funkciju un Aģentūras vadības rīkojumu
savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38/1, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv., vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem
tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2015/118.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) ir vadošā
valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu
politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības
struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e
Tiesību aktu departamenta Juridiskā nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina
uzraudzību par ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un rīcības
likumību ar valsts civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu piemērošanā;
ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos; Valsts pārvaldes iestāžu nodarīto
zaudējumu atlīdzināšanas likumā ministrijai noteikto funkciju izpildi sadarbībā
ar citām ministrijas struktūrvienībām; ministrijas pārvaldes lēmumu,
līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- angļu valodas zināšanas
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos - vismaz viens
gads
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts civildienesta
jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un ar šo jomu saistītajiem
jautājumiem;
- zināšanas un izpratne par valsts civildienesta ierēdņu disciplinārās
atbildības jautājumiem
- zināšanas un izpratne par administratīvā procesa un civilprocesa
jautājumiem
- prasmes pārvaldes lēmumu un administratīvo aktu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- prasme darbā ar datoru laba lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
pievienojies Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas kolektīvam un
mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- sagatavot procesuālos dokumentus iesniegšanai tiesās, saskaņā ar
pilnvarojumu pārstāvēt ministriju tiesas sēdēs civillietās, krimināllietās un
administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, Valsts
kontrolē un citās institūcijās
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem VID ģenerāldirektora
valsts civildienesta jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem un sagatavot
ministrijas lēmumu, kas pieņemti par apstrīdēto VID ģenerāldirektora
administratīvo aktu valsts civildienesta jomā, projektus
- veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas
- izskatīt privātpersonu iesniegumus par ministrijas padotības iestāžu
izdotajiem pārvaldes lēmumiem un faktisko rīcību un sagatavot attiecīgu
dokumentu projektus
- sagatavot ārējo un iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu projektus, kā
arī privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus
- izvērtēt ministrijas privāttiesisko un publisko tiesību projektus un
sniegt par tiem priekšlikumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2015/118.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas
reģionālās virsmežniecības Ropažu nodaļas mežziņa/-nes ierēdņa(-nes) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties,
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme
apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja
izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla
daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932, vai uz
e-pastu: personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.
OP 2015/118.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada 31.decembrim) -
Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās
uzraudzības jomā (darbavieta: Varšavas iela 24, Daugavpils)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības dzīvnieku veterinārajā praksē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā
Karjeras iespējas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/118.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Ziemeļpierīgas pārvaldes inspektors/-e pārtikas
uzraudzības jomā (darbavieta: Rīga, Kraujas iela 21/23)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā,
medicīnā, pārtikas zinībās, pārtikas produktu tehnoloģijā vai iegūta sabiedrības
veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām
mācībām; priekšroka tiks dota pretendentiem ar veterinārmedicīnas izglītību
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā
Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/118.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidzemgales pārvaldes inspektors/-e pārtikas
uzraudzības jomā (darbavieta: Jelgava, Helmaņa iela
10)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā
Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/118.AKK7
Piedāvājam atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, kas sniedz
atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties
Valsts kancelejas kolektīvam. Piedāvātais amats - Komunikācijas departamenta
ierēdņa vakance - Ministru kabineta preses sekretārs/-e
Galvenie pienākumi:
- komunikācijas stratēģijas gatavošana un realizācija par valdības darbu un
pieņemtajiem lēmumiem
- ministriju komunikācijas plānošana un koordinācija par valdības
darbakārtības jautājumiem
- žurnālistu darba organizēšana Ministru prezidenta un Ministru kabineta
pasākumos
- informācijas gatavošana par valdības darbu
- līdzdalība Ministru prezidenta un Ministru kabineta pasākumu organizēšanā
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā (vēlams maģistra grāds)
- 3 gadu darba pieredze medijos, komunikācijas vai sabiedrisko attiecību
jomā (pieredze vadošā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un komunikācijas stratēģiju valdības
darba atspoguļošanai (mediju attiecības, sabiedriskās
domas pētījumi, sociālais mārketings, krīžu komunikācija, sociālie tīkli u. c.)
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus
komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē
- izcilas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- plašs redzesloks, iemaņas analītiskā darbā, spēja pieņemt operatīvus
lēmumus
- divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām
67082844.
OP 2015/118.AKK8
Ministru prezidenta pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde - Pārresoru koordinācijas centrs izsludina konkursu
Sakarā ar jaunu funkciju valsts kapitālsabiedrību un valsts kapitāla daļu
pārvaldības koordinācijas jomā veikšanu Pārresoru koordinācijas
centrs veido Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļu un izsludina atklātu konkursu
uz vakantu amata vietu uz nenoteiktu laiku - nodaļas vadītāja/-s ierēdņa(-nes)
amata vietu
Amata mērķis:
koordinēt publisko personu kapitālsabiedrību pārvaldības politikas izstrādi,
ieviešanu un nodrošināt tās īstenošanas uzraudzību
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu
- organizēt atzinumu sniegšanu par kapitālsabiedrību vidēja termiņa darbības
stratēģijām un valsts līdzdalību kapitālsabiedrībās
- nodrošināt kapitālsabiedrību darbības rezultātu izvērtēšanu
- nodrošināt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādi
- nodrošināt kapitālsabiedrību un kapitāla daļu efektīvas pārvaldības
vadlīniju izstrādi
- nodrošināt sadarbību ar starptautiskām institūcijām
- nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām
Pretendentiem izvirzāmās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- maģistra grāds ekonomikā, tiesību zinātnē vai vadības zinātnē
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā publiskajā pārvaldē saistībā
ar kapitālsabiedrību un kapitāla daļu pārvaldības jautājumiem vai vadošā amatā
vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā
- atbilstoša pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos
- zināšanas un izpratne par Ekonomiskās sadarbības un attīstības
organizāciju, (ESAO, angliski - OECD) tās darbības principiem (pieredze sadarbībā ar ESAO tiks uzskatīta par priekšrocību)
- profesionālās zināšanas kapitālsabiedrību pārvaldības jomā
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office),
biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- izmantot savu profesionālo pieredzi un zināšanas valsts pārvaldē
kapitālsabiedrību pārvaldības uzlabošanas jomā
- atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālu, atsaucīgu un uz valsts izaugsmi vērstu kolektīvu
Konkursa pretendentiem līdz š.g. 3.jūlijam jāiesniedz Valsts kancelejas
Personāla nodaļā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520 (ja dokumenti tiek nosūtīti
pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogam jābūt ne vēlāk kā š.g. 3.jūlijā),
vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi, e-pasts: pkc@pkc.mk.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu
elektronisko parakstu) šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
- personīgi parakstīts un datēts CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67082844.
OP 2015/118.AKK9
Ministru prezidenta pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde - Pārresoru koordinācijas centrs izsludina konkursu
Sakarā ar jaunu funkciju valsts kapitālsabiedrību un valsts kapitāla daļu
pārvaldības koordinācijas jomā veikšanu Pārresoru
koordinācijas centrs veido Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļu un izsludina
atklātu konkursu uz vakantu amata vietu uz nenoteiktu laiku - juriskonsulta/-es
ierēdņa(-nes) amatu
Amata mērķis:
Nodrošināt juridisko uzraudzību un analīzi valsts kapitālsabiedrību pārvaldības
politikas izstrādē, ieviešanā un tās īstenošanas uzraudzībā
Galvenie pienākumi:
- sagatavot un izvērtēt nodaļas izstrādātos atzinumus kapitālsabiedrību
pārvaldības jomā
- izstrādāt un saskaņot plānošanas dokumentus, tiesību aktu projektus un
citus dokumentus kapitālsabiedrību pārvaldības jomā
- analizēt dokumentus un gatavot atzinumus par citu valsts institūciju
izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem
- sadarboties ar citām institūcijām un starptautiskajām organizācijām amata
kompetences ietvaros
- aizvietot struktūrvienības vadītāju tā prombūtnē
Pretendentiem izvirzāmās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē (specializācija komerctiesību jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze komerctiesību jomā
- zināšanas un izpratne kapitālsabiedrību pārvaldības jomā
- zināšanas un izpratne par Ekonomiskās sadarbības un attīstības
organizāciju, (ESAO, angliski - OECD) tās darbības principiem (pieredze
sadarbībā ar ESAO tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- izmantot savu profesionālo pieredzi un zināšanas valsts pārvaldē
kapitālsabiedrību pārvaldības uzlabošanas jomā;
- atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālu, atsaucīgu un uz izaugsmi vērstu kolektīvu
Konkursa pretendentiem līdz š.g. 3.jūlijam jāiesniedz Valsts kancelejas
Personāla nodaļā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520 (ja dokumenti tiek nosūtīti
pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogam jābūt ne vēlāk kā š.g. 3.jūlijā),
vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi, e-pasts: pkc@pkc.mk.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu
elektronisko parakstu) šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
- personīgi parakstīts un datēts CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67082844.
OP 2015/118.AKK10
Ministru prezidenta pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde - Pārresoru koordinācijas centrs izsludina konkursu
Sakarā ar jaunu funkciju valsts kapitālsabiedrību un valsts kapitāla daļu
pārvaldības koordinācijas jomā veikšanu Pārresoru koordinācijas
centrs veido Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļu un izsludina atklātu konkursu
uz vakantām amata vietām uz nenoteiktu laiku - divām vakancēm konsultantu
darbinieku amatos finanšu jomā
Amata mērķis:
Nodrošināt valsts kapitālsabiedrību vidējā termiņa darbības stratēģiju
izvērtēšanu un valsts kapitālsabiedrību darbības rezultātu izvērtēšanu
Galvenie pienākumi:
- sagatavot valsts kapitāla daļu turētājiem atzinumu par kapitālsabiedrības
vidējā termiņa darbības stratēģijā izvirzītajiem finanšu mērķiem un darbības
finanšu rādītājiem, kā arī to saskaņotību ar kapitālsabiedrības vidējā termiņa
darbības stratēģijā izvirzītajiem nefinanšu mērķiem
- sagatavot valsts kapitāla daļu turētājiem atzinumu par kapitālsabiedrības
darījumiem, kas būtiski ietekmē kapitālsabiedrības vidējā termiņa darbības
stratēģijā noteikto aktīvu apjomu
- analizēt kapitālsabiedrību darbības rezultātus un sagatavot par tiem
izvērtējumus
Pretendentiem izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
uzņēmējdarbības vadības; finanšu; ekonomikas; grāmatvedības, analīzes vai
audita jomā
- vismaz divu gadu darba pieredze kapitālsabiedrību finanšu atskaišu
gatavošanā un darbības rezultātu izvērtēšanā
- vēlamas zināšanas publisko kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumos
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- izmantot savu profesionālo pieredzi un zināšanas valsts pārvaldē
kapitālsabiedrību pārvaldības uzlabošanas jomā
- atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālu, atsaucīgu un uz valsts izaugsmi vērstu kolektīvu
Konkursa pretendentiem līdz š.g. 3.jūlijam jāiesniedz Valsts kancelejas
Personāla nodaļā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520 (ja dokumenti tiek nosūtīti
pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogam jābūt ne vēlāk kā š.g. 3.jūlijā),
vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi e-pasts: pkc@pkc.mk.gov.lv
(ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
- personīgi parakstīts un datēts CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67082844.
OP 2015/118.AKK11
Ministru prezidenta pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde - Pārresoru koordinācijas centrs izsludina konkursu
Sakarā ar jaunu funkciju valsts kapitālsabiedrību un valsts kapitāla daļu
pārvaldības koordinācijas jomā veikšanu Pārresoru koordinācijas
centrs veido Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļu un izsludina atklātu konkursu
uz vakantām amata vietām uz nenoteiktu laiku - divām vakancēm konsultantu
darbinieku amatos kapitālsabiedrību pārvaldības jomā
Amata mērķis:
Nodrošināt korporatīvās pārvaldības principu ieviešanu publisko personu
kapitālsabiedrību pārvaldībā
Galvenie pienākumi:
- sagatavot atzinumus Ministru kabinetam par valsts līdzdalības iegūšanu,
saglabāšanu vai izbeigšanu
- pēc atvasinātas publiskas personas pieprasījuma sagatavot viedokli par
līdzdalības iegūšanu vai izbeigšanu noteiktā kapitālsabiedrībā
- izstrādāt ikgadējo publisko pārskatu par valstij piederošiem aktīviem
- izstrādāt vadlīnijas un organizēt apmācības kapitālsabiedrību pārvaldības
jomā
- piedalīties kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu nominācijas
komisijās
Pretendentiem izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikas, uzņēmējdarbības vadības vai tiesību zinību jomā
- vismaz divu gadu ilga darba pieredze vadošā amatā kapitālsabiedrībā vai
publiskajā pārvaldē, strādājot ar kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumiem
- zināšanas komerctiesību jomā
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas zināšanas publisko kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint), biroja
tehniku
Mēs piedāvājam:
- izmantot savu profesionālo pieredzi un zināšanas valsts pārvaldē
kapitālsabiedrību pārvaldības uzlabošanas jomā
- atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālu, atsaucīgu un uz valsts izaugsmi vērstu kolektīvu
Konkursa pretendentiem līdz š.g. 3.jūlijam
jāiesniedz Valsts kancelejas Personāla nodaļā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā
LV-1520 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogam
jābūt ne vēlāk kā š.g. 3.jūlijā), vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta
adresi, e-pasts: pkc@pkc.mk.gov.lv (ja dokumenti
parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
- personīgi parakstīts un datēts CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Papildu informāciju iespējams saņemt, zvanot pa tālruni 67082844.
OP 2015/118.AKK12
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta direktora/-es vietnieka/-ces amata vietu
(ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), amats klasificēts 19.3. saimē, IIB
līmenī, 11.mēnešalgu grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
mājaslapā internetā pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko
partneru un publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un
koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo
informatīvus ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu
sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un
koncesijām valstī.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt Informācijas sistēmu administratora un Datortīkla
administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisku datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju
resursiem saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux
vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt savu viedokli
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē
- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu
un uzturēšanu
- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu
projektu izstrādāšanā un ieviešanā
Zināšanas un prasmes informācijas sistēmu un datu bāzu administrēšanā,
mājaslapu uzturēšanā, IT funkciju attīstīšanā un uzturēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015.gada
27.jūnijam uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702, 20225563.