Laidiens: 13.07.2015., Nr. 134
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/134.AKK1
Liepājas Universitāte izsludina konkursu uz vakantajām vietām
Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē:
- profesors literatūrzinātnes nozares latviešu literatūras vēstures
apakšnozarē - 1 vieta
- docents lietišķajā valodniecībā (franču valodā) - 1 vieta
- docents lietišķajā valodniecībā (terminoloģijā) - 1 vieta
Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē:
- profesors pedagoģijas nozares skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta
- lektors sporta pedagoģijā - 1 vieta
Vadības un sociālo zinātņu fakultātē:
- asociētais profesors vadībzinātnes izglītības vadības apakšnozarē - 1
vieta
- docents vēsturē - 1 vieta
- lektors kulturoloģijā - 1 vieta
- lektors ekonomikā - 1 vieta
Dabas un inženierzinātņu fakultātē:
- docents vides un veselības izglītībā - 1 vieta
- docents vides pārvaldībā - 1 vieta
- docents modernā elementārā matemātikā un matemātikas didaktikā - 2
vietas
- lektors varbūtību teorijā un matemātiskā statistikā - 1 vieta
- lektors datorzinātnēs - 2 vietas
Kurzemes Humanitārajā institūtā:
- pētnieks mākslas zinātnes teātra teorijas un vēstures apakšnozarē - 1
vieta
- pētnieks valodniecībā lietišķās valodniecības apakšnozarē - 1 vieta
Matemātikas zinātņu un informācijas tehnoloģiju institūtā:
- vadošais pētnieks inženierzinātnē (viļņu enerģijas izpēte) - 1 vieta
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā,
Lielajā ielā 14, 301.kabinetā) šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
profesionālo kvalifikāciju
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu
savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401. Informācija
pa tālr. 63407782 (personāldaļa).
OP 2015/134.AKK2
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un
procesu vadības departamenta direktors/-e
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt un kontrolēt tieši pakļauto nodaļu darbu, nodrošināt un vadīt
departamenta funkciju un uzdevumu izpildi, sniegt atbalstu iestādes direktoram
administratīvā darba vadīšanā
- organizēt personāla vadību un attīstību
- nodrošināt ar iestādes darbību saistīto risku vadību un darba aizsardzību
- vadīt iestādes procesu/kvalitātes vadības sistēmas darbības ieviešanu
- nodrošināt un vadīt iestādes dokumentu pārvaldības funkciju
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, ekonomikā)
- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā
pieci gadi
- darba pieredze vadīšanā ne mazāk kā viens gads
- praktiska darba pieredze personāla vadībā, darba aizsardzībā, risku vadībā
ne mazāk kā divi gadi
- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi
u.c.) izstrādē
- zināšanas personāla vadības, risku vadības, kvalitātes un procesu vadības,
darba aizsardzības un dokumentu pārvaldības jomās
- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon",
valsts informācijas sistēmu NEVIS
- pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u. c.)
- prasme analizēt un praksē lietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu
prasības
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Personāla un procesu
vadības departamenta direktora amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- kandidāta redzējums par Personāla un procesu vadības departamenta darbības
prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp).
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/134.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības
veicināšanas departamenta Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas vadītājs/-a
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu
- nodrošināt psihiskās veselības veicināšanas pasākumu īstenošanu, psihiskās
veselības veicināšanas programmu izstrādi un metodisko vadību
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
psihiskās veselības veicināšanas jomā
- nodrošināt psihiskās veselības situācijas analīzes veikšanu, informēt
psihiskās veselības politikā iesaistītās institūcijas par tendencēm psihiskās
veselības jomā
- veikt eksperta pienākumus Eiropas Komisijas Veselības un pārtikas
nekaitīguma ģenerāldirektorāta Garīgās veselības un labklājības ekspertu grupā
- nodrošināt Pasaules Veselības organizācijas kontaktpunkta jautājumos par
garīgo veselību funkcijas izpildi
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sabiedrības veselības vai medicīnas jomā
- praktiska darba pieredze sabiedrības veselības vai veselības aprūpes
sistēmā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze kolektīva vadīšanā
- pieredze amatā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības veicināšanu, tajā skaitā
par psihisko veselību
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer, SPSS)
- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem
un lietišķās sarakstes veikšanai ar ārvalstu institūcijām
- spēja risināt problēmsituācijas, argumentēti izteikt savu viedokli
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai
Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Psihiskās veselības
veicināšanas nodaļas vadītāja amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- kandidāta redzējums par psihiskās veselības veicināšanas pasākumu darbības
prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp.)
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/134.AKK4
Valsts kase atsauc vienu no 2015. gada 9. jūnijā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", Nr. 111 (5429), izsludinātajiem konkursiem
uz Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta vecākā eksperta
ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku).
OP 2015/134.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
(reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz
divām amata vietām valsts notāra/-es ierēdņa amatam Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas
Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz
nenoteiktu laiku (viena amata vieta) un uz noteiktu laiku (viena amata vieta)
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai uz
e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816,
67031815.
OP 2015/134.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Licenču un naftas rezervju pārvaldības nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams
inženierzinātnēs)
- tiesiskā regulējuma ģeoloģijas un vides aizsardzības jomā pārzināšana
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi un apriti
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes
- prezentācijas prasmes, spēja pārstāvēt iestādes intereses citu valsts
institūciju darba grupās un sanāksmēs
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties enerģētikas un energoresursu ilgtspējīgas izmantošanas
politikas izstrādē, īstenošanā un uzraudzībā
- piedalīties normatīvo aktu projektu, kas attiecas uz ogļūdeņražu
meklēšanu, izpēti un ieguvi, izstrādē
- piedalīties ogļūdeņražu meklēšanas, izpētes un ieguves licenču
sagatavošanā, licenču laukumu projektu sagatavošanā
- piedalīties informācijas apkopošanā un analīzē par nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem
- piedalīties dažādu ministriju izstrādāto tiesību aktu projektu izskatīšanā
un atzinumu sagatavošanā saistībā ar nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 kalendāro dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013087.
OP 2015/134.AKK7
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas projektu vadītāja/-as darbinieka/-es
amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET
jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos
jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru
darbībā" projekta "PROTI un DARI!" (turpmāk - projekts) ietvaros
konsultēt mentorus, programmas vadītājus un citus speciālistus par projektā
veicamo uzdevumu izpildi, nodrošināt konsultatīva un psiholoģiska atbalsta
sniegšanu programmu vadītājiem un mentoriem, apkopot un analizēt projektā
iesaistīto pašvaldību labās prakses piemērus projekta īstenošanā, organizēt un
nodrošināt to pārņemšanas pasākumus, nodrošināt metodoloģisko materiālu
izstrādi, izvērtēt pašvaldībās jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā
kvalitāti, piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas
vizītēs, kā arī nodrošināt projekta saturisko izvērtēšanu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- divu gadu darba pieredze projektu saturiskajā vai administratīvajā vadībā,
kas saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu
- trīs gadu darba pieredze sociālās atstumtības riskam
pakļauto jauniešu integrācijas vai reintegrācijas jomā
- zināšanas un izpratne par konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanas
procesa organizēšanu un veikšanu
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai
67356248.
OP 2015/134.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļā
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlamas zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050 vai jānosūta uz
e-pasta adresi vija racinska@nva.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.
OP 2015/134.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un
pakalpojumu statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par tirdzniecības
apgrozījumu
- tirdzniecības apgrozījuma indeksu aprēķināšana (datu kvalitātes pārbaude,
apgrozījuma indeksu aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana,
datu sagatavošana publicēšanai)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)
- prasmes darbā ar datubāzēm
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, vēlams-MS Access)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas
pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366851.