Laidiens: 08.09.2015., Nr. 175
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/175.AKK1
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ.Nr.90001625082) izsludina konkursu uz
šādu vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā
(pieredze administratīvo aktu un līgumu projektu (iepirkumu un saimnieciskā
nodrošinājuma jomā), kā arī normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- vēlama pieredze iepirkumu organizēšanā un darbā ar tiesvedības jautājumiem
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- ļoti laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
Darba pienākumi:
- izstrādāt lēmumu, tai skaitā administratīvo aktu, un cita veida juridisko
dokumentu projektus
- izstrādāt un izvērtēt iepirkumu līgumu un citu saimnieciska rakstura
līgumu projektus, kā arī sagatavot vienošanās projektus, nodrošinot to satura
atbilstību normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt un virzīt iekšējo un ārējo tiesību aktu, politikas plānošanas
dokumentu projektus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 745 līdz € 800 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā ar
norādi "Juriskonsults - KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2015/175.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina
konkursu valsts notāra/-es (ierēdņa) amatam Funkciju izpildes departamenta
Valmieras reģionālajā nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt
uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu
reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju
- veikt
personas paraksta apliecināšanu
- veikt
prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt
komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju
- veikt
laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju
- veikt
koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju
reģistrā
- klientu
apkalpošana
Prasības pretendentiem/-ēm:
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
-
augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)
-
zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra
darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības
tiesībās
-
zināšanas lietvedībā
- labas
iemaņas darbā ar datoru
- augsta
atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- izcilas
saskarsmes spējas
-
precizitāte
- vēlama
pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
Mēs piedāvājam:
-
interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus
darba apstākļus
- bruto
atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
-
profesionālās izaugsmes iespējas
-
darbavietu Valmierā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu:
info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2015/175.AKK3
Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460)
aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu
Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas - VECĀKO INSPEKTORU/-I Rīgā
(ierēdņa amats - 2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu
labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas
centra komandas!
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (izglītība
tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)
- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt
savu viedokli
- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes
Galvenie pienākumi būs:
- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 600 EUR (pārbaudes laikā) līdz 770 EUR pirms nodokļu nomaksas
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- veselības apdrošināšanas polisi
- dažādus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma
- darbavietu Rīgas centrā
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IIIA
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli; CV; augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju; aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama
mājaslapā www.vvc.gov.lv → Par VVC → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2015. gada 28. septembrim jeb 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts valodas
centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu: personals@vvc.gov.lv ar norādi "Konkurss uz vec.
inspektoru". Tālr. uzziņām 67334638; fakss 67336038.
OP 2015/175.AKK4
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Kurzemes reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es
ierēdņa/-nes amatu (darbavieta Kuldīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība arhitektūrā, būvniecībā, vēsturē vai mākslas vēsturē
- vismaz divu gadu darba pieredze ar kultūras mantojumu saistītā jomā,
izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju (par
priekšrocību tiek uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē - personām saistošu
lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, un par
materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu
- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un
apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli
- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības sajūta,
precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office),
prasme strādāt ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes
Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils
iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu
noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi: renate.lizbovska@mantojums.lv, vai pa pastu (Rīga, Mazā
Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas
tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā
"vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272.
OP 2015/175.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - nodarbinātības organizators/-e Talsu filiālē (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datu bāžu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlamas zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu
filiālē K.Valdemāra ielā 2a, Talsos, LV-3201, vai nosūtot uz e-pastu: talsi@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63221583, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Talsu filiālē.
OP 2015/175.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Iepirkumu un līgumu nodaļas
juriskonsulta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību
institūcijās juridiskajā jomā, t.sk. pieredze līgumu slēgšanas jomā, publisko
iepirkumu organizēšanā, administratīvo aktu un normatīvo aktu projektu
sagatavošanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana publisko
iepirkumu jomā, saistību tiesību jomā un izglītības jomā
- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos
- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt
problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu
- sagatavojot dokumentu, t.sk. administratīvo aktu, projektus
Amata mērķis: Nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu līgumu izstrādes,
iepirkumu organizēšanas un normatīvo aktu izstrādes jomā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv., vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.