Laidiens: 11.09.2015., Nr. 178
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/178.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Sēlijas virsmežniecības inženiera vides aizsardzības jautājumos ierēdņa/-es amata
vietu (uz noteiktu laiku, darbavieta Jēkabpilī)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība mežsaimniecības, bioloģijas vai vides zinību jomā, ar
specializāciju dabas aizsardzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- uzraudzīt virsmežniecības teritorijā vides aizsardzību, dabas resursu
apsaimniekošanu un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanu
- nodrošināt aizsargājamo teritoriju reģistrāciju un uzturēšanu Meža valsts
reģistrā
- izvērtēt dažādu saimniecisko pasākumu ietekmi uz meža vides stāvokli
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 685,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15,
LV-1932, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 67220027.
OP 2015/178.AKK2
Elektronikas un datorzinātņu institūts izsludina konkursu uz asistentu,
pētnieku un vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem - elektronikas, signālu
apstrādes un datorzinātnes specialitātēs
Pieteikumā jānorāda specialitāte un amats, uz kuru pretendē.
Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
Papildu informāciju var iegūt Rīgā, Dzērbenes ielā 14, "A" korpusā,
1-3 kabinetā. Tālrunis 67554500.
Pieteikumam pievienot:
1) Curriculum Vitae,
2) akadēmiskos un zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas,
3) publicēto zinātnisko darbu sarakstu (2011.-2015.
g.),
4) citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta
izvēles).
Ar konkursa Nolikumu var iepazīties Rīgā, Dzērbenes ielā 14, "A"
korpusā, 1-3 kabinetā.
OP 2015/178.AKK3
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu
konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es amatu veselības
veicināšanas jomā Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības
nodaļā (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis: veikt sabiedrības veselības politikas izstrādi un tās
īstenošanas uzraudzību veselības veicināšanas jomā.
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
sabiedrības veselības un veselības veicināšanas jomā
- nodrošināt saraksti ar juridiskām un fiziskām personām
- pārstāvēt ministrijas viedokli citās iestādēs, nodrošināt pārstāvību
Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba grupās
un citās ārvalstu un starptautiskās organizācijās
- izvērtēt Pasaules Veselības organizācijas, Apvienoto Nāciju Organizācijas
dokumentus, Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas
viedokli, tajā skaitā priekšlikumus pozīciju un instrukciju projektiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs, sociālajās
zinātnēs (vai cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst zināšanas
augstākās izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām)
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības un veselības veicināšanas
politikas reglamentējošajiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm
- precizitāte, patstāvība, labas saskarsmes prasmes, spēja plānot savu darbu
un uzņemties atbildību, ētiskuma ievērošana, nepārtraukta zināšanu
papildināšana
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā, valsts
pārvaldes vai pašvaldību institūcijās un normatīvo aktu izstrādāšanā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam
ievērot, ka pasta zīmogs ir 14 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam veselības veicināšanas jomā".
Ar pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla nodaļa).
OP 2015/178.AKK4
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu
konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es amatu atkarību
profilakses jomā Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības
nodaļā (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis: veikt sabiedrības veselības politikas izstrādi un tās
īstenošanas uzraudzību atkarību profilakses jomā.
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt atkarību profilakses jomas tiesību aktu un politikas dokumentu
projektus
- pārstāvēt ministrijas un valsts viedokli citu iestāžu, starptautisku
institūciju darba grupās ar atkarību profilakses jomas jautājumiem saistīto
dokumentu izstrādē vai jautājumu risināšanā
- konsultēt padotības iestāžu speciālistus, sagatavot sarakstes dokumentus
juridiskām un fiziskām personām par atkarību profilakses jautājumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs (vai cita augstākā
izglītība, ja pretendents apgūst zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā no
iepriekš minētajām jomām)
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību
profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas
mehānismiem
- precizitāte, patstāvība, labas saskarsmes prasmes, spēja plānot savu darbu
un uzņemties atbildību, ētiskuma ievērošana, nepārtraukta zināšanu
papildināšana
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas
zināšanas;
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā, valsts
pārvaldes vai pašvaldību institūcijās un normatīvo aktu izstrādāšanā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot,
ka pasta zīmogs ir 14 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz vecākā referenta
amatu atkarību profilakses jomā".
Ar pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikuma termiņa beigām.
Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla nodaļa).
OP 2015/178.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta
Raiņa ielā 21, Valmierā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2015/178.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta
Raiņa ielā 21, Valmierā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā vai iegūta
sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2015/178.AKK7
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās
uzraudzības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas jomu un vēlams par sēklu aprites jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- veikt sēklu sertifikāciju un sēklu jomas normatīvo aktu uzraudzību
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
- darbs summētā darbalaika ietvaros
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi
uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.
OP 2015/178.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās ekonomista/-es amatu Finanšu un attīstības departamenta
Finanšu vadības nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām)
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības
jomā ne mazāka par vienu gadu
- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t. sk. Eiropas
Savienības projektu administrēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- pieredze darbā ar MS Word, MS Excel un finanšu plānošanai paredzētām datubāzēm
Amata mērķis: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras valsts pamatbudžeta
projekta sagatavošanu un argumentētu pamatojumu izstrādi un efektīvu izpildi,
finanšu līdzekļu izdevumu analīzi, finansēšanas plānu, ieņēmumu un plānoto
izdevumu tāmju sagatavošanu un izpildes uzraudzību, nodrošinot fiskālās
disciplīnas ievēršanu, Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanai.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770,
kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2015/178.AKK9
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā uz noteiktu laiku uzcītīgu un
atbildīgu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA MAKSĀJUMU UN PROGNOŽU
DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības izjūta? Tev patīk
izvērtēt cēloņsakarības? Tu esi uzņēmīgs un komunikabls? Tu esi precīzs darba
izpildē? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt pašiniciatīva?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt izmaksājamo atbalstu administrēšanas funkciju Eiropas Savienības un
valsts subsīdiju programmu finansētajiem pasākumiem
- sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
- piedalīties izmaksājamā atbalsta administrēšanai nepieciešamo iekšējo
noteikumu, instrukciju izstrādē un aktualizēšanā
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāko izglītību (ekonomikas, grāmatvedības vai finanšu nozarē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu
- datora lietošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS
Office standarta programmas)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu bruto no 894 euro līdz 1174 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2015/178.AKK10
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts/-e eksperts/-e (viena
amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā
iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba
laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība - ārsta grāds
- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts kādā no medicīnas
pamatspecialitātēm
- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā 3
gadi
- vēlamas zināšanas valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1. pakāpe (augstākais)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības
aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas
ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē
- veikt veselības aprūpes kvalitātes un veselības aprūpi reglamentējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo
aktu projektus
- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus
par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par
norādījumu izpildi
Mēs piedāvājam:
- profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi
valsts pārvaldē
- mēnešalgu pārbaudes laikā 849,00 EUR (bruto), sociālās garantijas un
motivējošas darba organizācijas iespējas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē, veselības apdrošināšanu (darbojamies
atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi ārsts eksperts
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese:
personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2015/178.AKK11
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818 ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības
aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas vecākais ārsts eksperts/-e (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā
iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba
laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība - ārsta grāds
- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts vienā vai vairākās
medicīnas pamatspecialitātēs
- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze un praktiskais darba stāžs medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā 5 gadi
- darba vadības prasmes
- vēlamas zināšanas valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu jomā un administratīvā
procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1.pakāpe (augstākais) un vēlams
divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu) pārzināšana
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības medicīniskās
aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes vairākās specialitātēs saskaņā ar iegūto kvalifikāciju,
piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu
pārkāpumu un noteikt atbilstošās sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos
noteiktām amata tiesībām
- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, kur nepieciešama liela pieredze un dziļa
attiecīgās jomas izpratne
- veikt koordinējošā eksperta funkcijas un organizēt komisiju un komplekso
ekspertīžu darbu saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
Mēs piedāvājam:
- profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi
valsts pārvaldē
- mēnešalgu pārbaudes laikā 954,00 EUR (bruto), sociālās garantijas un
motivējošas darba organizācijas iespējas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē, veselības apdrošināšanu (darbojamies
atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais ārsts eksperts
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese:
personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2015/178.AKK12
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ.
Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Valkas
teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt probācijas klientu uzraudzību, kā arī organizēt papildsoda -
probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personu kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, apmeklēt probācijas
klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 600 € līdz 660 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Dobeles TSV - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz Valkas
teritoriālajā struktūrvienībā Rūjienas ielā 3D, Valkā. Informācija pa tālruni
67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Valkas
teritoriālajā struktūrvienībā Rūjienas ielā 3D, Valkā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/178.AKK13
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu
uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Jūrmalas teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 600 € līdz 660 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju nosūtīt pa pastu Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļai ar norādi "Jūrmalas TSV -
KONKURSS", Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai uz elektroniskā pasta
adresi darbs@vpd.gov.lv vai iesniegt Jūrmalas
teritoriālajā struktūrvienībā Ventspils šosejā 32, Jūrmalā, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Jūrmalas
teritoriālajā struktūrvienībā Ventspils šosejā 32, Jūrmalā.
OP 2015/178.AKK14
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ.
Nr. 90001625082) izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto darbinieka
amatu - Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS
VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu
administrēšanā, programmēšanā, mājaslapu uzturēšanā
- zināšanas un praktiskā darba pieredze Windows un Linux serveru pārvaldībā
- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory administrēšanā
- zināšanas un prasmes darbā ar PHP / MYSQL / HTML / CSS / JAVASCRIPT WEB
tehnoloģijām
- zināšanas un prasmes par datubāzu vadības sistēmām, to projektēšanu un
uzturēšanu
- zināšanas sistēmanalīzē un sistēmas arhitektūras izstrādē, sistēmas
dokumentācijas veidošanā un uzturēšanā
- zināšanas un pieredze informācijas sistēmu testēšanā
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemot lēmumus un strādāt
komandā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra un angļu valodas zināšanas (IT
profesionālā leksika)
Darba pienākumi:
- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu un analīzi
- nodrošināt aktīvās direktorijas direktoriju servisu un tīklu
infrastruktūras plānošanu, organizēt tās uzturēšanu
- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz
izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem
- veikt prasību izstrādi dienesta informācijas sistēmu attīstībai
- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājaslapu
- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un
rezerves kopēšanas pasākumu nodrošināšanu
- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1030 EUR (1. kategorija) 1185 EUR (2. kategorija) 1355 EUR
(3. kategorija) (amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā ar
norādi "Informācijas vadības speciālists - KONKURSS" 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021170.
OP 2015/178.AKK15
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu
uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Dobeles teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt probācijas klientu uzraudzību, kā arī organizēt papildsoda -
probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personu kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, apmeklēt probācijas
klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 600 € līdz 660 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Dobeles TSV - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz Dobeles teritoriālajā
struktūrvienībā Muldavas ielā 16, Dobelē. Informācija
pa tālruni 67021178, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Dobeles
teritoriālajā struktūrvienībā Muldavas ielā 16,
Dobelē.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/178.AKR1
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektoru veterinārās uzraudzības jomā amatos uz nenoteiktu laiku no 2015. gada
7. septembra ieceltas DIĀNA SPRUKTA un RIMUTE ŠUSTE.
OP 2015/178.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada
8.septembra iecelta ZINTA SKUJIŅA.
OP 2015/178.AKR3
Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka konkursa kārtībā valsts
civildienesta ierēdnes Personāla un procesu vadības departamenta Vadības
sistēmu nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 10.septembra
tiek iecelta IVETA DAUGULE.