Laidiens: 15.09.2015., Nr. 180
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/180.AKK1
Latvijas
Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas
uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko
efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes
procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu
pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura
novērtē savus darbiniekus.
VALSTS REVIDENTS/-E (divas amata vietas)
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas
departaments
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku/uz noteiktu laiku
Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz divām valsts
revidenta/-es amata vietām (viens amats uz noteiktu laiku, otrs amats uz
nenoteiktu laiku), nosakot šādas prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā
- vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai revīziju jomā
- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot
savu viedokli
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas atbilstoši Valsts kontrolē
noteiktajai metodoloģijai un starptautiskajiem revīzijas standartiem:
- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā
- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju
- sagatavot revīzijas ziņojumu projektus, to daļas
- dokumentēt revīzijas veikšanu
Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, tiesību aktu
piemērošanas jautājumu risināšanā un angļu valodas zināšanas.
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz
rezultātu orientētā institūcijā
- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem
- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt
ieteikumus nozares darbības uzlabošanai
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta
prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta
amatu" līdz 2015. gada
25. septembrim ieskaitot lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv vai aizpildīt pieteikuma anketu
Valsts kontroles mājaslapā http://www.lrvk.gov.lv/personals/darba-piedavajumi/,
tālr. informācijai 67017528 vai 67017674.
OP 2015/180.AKK2
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Iekšējā audita departamenta vadošais auditors/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze iekšējā auditā, revīzijas veikšanā vai institūcijas darbības
novērtēšanā
- zināšanas izpratnes līmenī par finanšu un grāmatvedības jomu
regulējošajiem tiesību aktiem (vēlamas zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā
audita profesionālās prakses standartiem)
- vispārējās zināšanas par iekšējā audita darba apjomu
- ļoti labas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- teicamas komunikācijas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski
- prasme veidot pozitīvu saskarsmi
- patstāvīga analītiska darba iemaņas, spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju
Galvenie darba pienākumi:
- veikt iekšējos auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā
audita profesionālās prakses standartiem
- vadīt auditu norisi un nodrošināt iekšējā audita izpildes un darba
kvalitātes uzraudzību visos iekšējā audita posmos
- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu (uz risku balstītu) novērtējumu par
iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti
- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt
uzraudzību par ieteikumu (t. sk. Valsts
kontroles) ieviešanas gaitu
- sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem
- piedalīties departamenta kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju
u. c. dokumentu izstrādē
Vakantajam amatam noteikta 15. saime III līmenis un 10. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai
elektroniski Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu:
Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.
OP 2015/180.AKK3
Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (SIA
"Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas
augstskola", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla vietu:
uz DOCENTA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Arhitektūra, Pilsētbūvniecība - 1 vieta
- Ekonomika, Latvijas tautsaimniecība - 1 vieta
uz VADOŠĀ PĒTNIEKA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- Arhitektūra, Arhitektūras teorija un vēsture - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u. c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA,
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai pa
pastu Rīgas Starptautiskai ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolai
Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam").
Kontakttālrunis 67807959.
OP 2015/180.AKK4
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu
konkursu uz ierēdņa amatu - vecākais/-ā referents/-e Veselības aprūpes
departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā (amata vieta uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Amata mērķis: Veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un
tās īstenošanas uzraudzību
Galvenie pienākumi:
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem tiesību aktos un izstrādāt tiesību
aktu projektus
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
veselības aprūpes organizācijas jautājumos
- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot viedokli
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības
vadībā
- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju un
veselības aprūpes sistēmu regulējošiem tiesību aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt savu laiku, komunikācijas
prasmes un ētiskuma ievērošana amata pienākumu izpildē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu
valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē, veselības aprūpes sistēmā un
darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 14 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam
ievērot, ka pasta zīmogs ir 14 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz Veselības
aprūpes organizācijas nodaļas vecākā referenta amatu".
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa
beigām.
Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla nodaļa).
OP 2015/180.AKK5
Jēkabpils pilsētas pašvaldība (reģistrācijas Nr. 90000024205) aicina
darbā GALVENO ARHITEKTU/-I
Atbildības apjoms:
- pārraudzīt arhitektoniskās kvalitātes principa ievērošanu pašvaldības
teritorijā
- sagatavot un saskaņot būvniecības dokumentus un būvprojektus pašvaldības -
īpašnieka vārdā par arhitektūras daļu
- sagatavot darba uzdevumus projektēšanas darbiem pašvaldības īpašumos
- saskaņot ēku fasāžu krāsojumu būvprojektos un citos dokumentos
- nodrošināt teritorijas plānojuma, lokālpānojumu,
detālplānojumu un to grozījumu izstrādi, un sniegt priekšlikumus teritorijas
plānojumam
- izvērtēt fizisku un juridisku personu iesniegtos detālplānojumus un
sagatavot domes lēmumu projektus par tiem
- sniegt priekšlikumus Jēkabpils pilsētas apbūves noteikumiem un to
grozījumiem
- izskatīt personu iesniegumus par pašvaldības pirmpirkuma tiesību
izmantošanu nekustamo īpašumu atsavināšanas gadījumos un sagatavot lēmumus un
izziņas par pirmpirkuma tiesību izmantošanu vai atteikšanos no pirmpirkuma
tiesībām, kā arī izsniegt tos
- sniegt priekšlikumus attīstības plānošanas dokumentu izstrādāšanai un to
grozījumiem
- sagatavot Pilsētsaimniecības departamenta direktora lēmumus un izziņas par
zemes lietošanas mērķiem
- apsekot pašvaldības nekustamos īpašumus
- sagatavot nepieciešamos dokumentus, t. sk. domes lēmumu projektus
- sagatavot budžeta tāmes un dokumentus finansējuma pieprasījumiem no
pašvaldības budžeta atbilstoši kompetencei
- izskatīt personu iesniegumus atbilstoši amata kompetencei un sniegt
atbildes
- sniegt konsultācijas personām atbilstoši amata kompetencei
Prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras studiju programmā
- valsts valodas zināšanas atbilstoši Valsts valodas likumam un citiem
normatīvajiem aktiem
- prasme lietot Microsoft Office programmnodrošinājumu un citas programmas
Windows vidē, AutoCad programmu
- prasme kritiski vērtēt esošo stāvokli, izstrādāt un lietot jaunus
specifisku problēmu risinājumus, veikt pētījumus, izmantot progresīvo pieredzi
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV iesniegt Jēkabpils pilsētas pašvaldības
Vienas pieturas aģentūrā Brīvības ielā 120, Jēkabpilī, LV-5201, vai
elektroniski, e-pasta adrese: jolanta.liepina@jekabpils.lv.
Tālrunis uzziņām 65207302.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/180.AKR1
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējā audita
departamenta auditores amatā 2015. gada 7. septembrī uz noteiktu
laiku iecelta SINTIJA IVANOVA.
OP 2015/180.AKR2
Izglītības kvalitātes valsts dienesta 2015. gada 4. augustā
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 150
(5468), izsludinātais atklātais konkurss uz vecākā inspektora (valsts
civildienesta ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.