Laidiens: 04.11.2015., Nr. 216
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/216.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības
aģenta/-es amatu Liepājas filiālē (1 amata vietas uz nenoteiktu laiku,
darbavieta - Priekule)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Liepājas
filiālē, Graudu ielā 50, Liepājā, LV-3401, vai nosūtot uz e-pastu: liepaja@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63422404, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Liepājas filiālē.
OP 2015/216.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta informācijas sistēmu administratora/-es amata vietu (darbinieka
amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.5. saimē, IIA līmenī,
8.mēnešalgu grupā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģijas, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas,
datorvadības un datorzinātnes jomā
- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(autorizācijas, failu glabāšana, e-pasta, VOIP) darbību
- zināšanas par datu bāzēm un WEB tehnoloģijām
- labas prasmes strādāt ar datoru MS Windows un Linux vidē
- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem
(prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- zināšanas un darba pieredze saistībā ar dažādu informācijas sistēmu
izveidi, uzturēšanu, plānošanu, dokumentācijas sagatavošanu/uzturēšanu un
lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi saistīti ar informācijas sistēmu uzraudzību, plānošanu
un pilnveidošanu, tehniskā tīkla administrēšanu, piedalīšanos dažādu
instrukciju, standarta veidlapu un metodisko materiālu un tiesību aktu projektu
izstrādāšanā, ieviešanā un pilnveidošanā, tehniskā atbalsta sniegšana Iepirkumu
uzraudzības biroja uzturēto sistēmu lietotājiem.
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 8.mēnešalgu grupai
- stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts
pārvaldes iestādē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015.gada 19.novembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga,
LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/216.AKK3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu - Finanšu
nodaļas grāmatvedis/-e (amata saime 14, līmenis IIIA)
Darba apraksts:
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti nodaļas
kompetences jomā
- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā
- analizēt finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam
- piedalīties budžeta sastādīšanā un veikt tā izpildes kontroli
- veikt iekšējās kontroles procedūras
Prasības:
- augstākā izglītība (otrā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00,
3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2015.gada
9.novembrim personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju
fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2015/216.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu
departamenta Pārrobežu sadarbības programmu sekretariāta nodaļas vadītāja/-s
amatu
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, politoloģijā, Eiropa studijās,
uzņēmējdarbības vadībā, filoloģijā vai tiesību zinātnē, kas papildināta ar
amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz viena gada pieredze vadošā amatā un pieredze valsts pārvaldē
- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības
transnacionālo un/vai pārrobežu sadarbības ar Eiropas Savienības valstīm un
partnervalstīm ārpus Eiropas Savienības, vai citu ārvalstu atbalsta instrumentu
programmu/projektu vadībā
- vēlama pieredze starptautiskā sadarbībā un/vai darbā multikulturālā
komandā
- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā
- ļoti labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības
politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo
sadarbību, kā arī ļoti labas zināšanas par Eiropas Kaimiņattiecību instrumentu
- zināšanas par Baltijas Jūras reģiona politikām
- labas zināšanas par Latvijas, Lietuvas un Krievijas pierobežu reģionu
attīstības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports,
publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas -
Lietuvas un Latvijas - Krievijas programmas atbalsta prioritātēm
- programmas/projektu vadības prasmes
- personāla un finanšu vadības prasmes
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- prasme strādāt komandā un uzņemties līdera lomu un procesu vadību uzticēto
uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas administratīvās un analītiskās prasmes
- ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un
rakstos
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no EUR 1160 līdz EUR 1917 pirms nodokļu
nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
OP 2015/216.AKK5
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz E-veselības un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas
vecākā/-s eksperta/-es ierēdņa(-es) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesību atzīšanu saņemt
veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas
Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē
- izskatīt lietas par no citām ES, EEZ dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem
dokumentiem par personām, kas apdrošinātas citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē
- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus
- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši ES
tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un
administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos
piemērot praksē
- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u.c.) un citiem biroja
tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu
apguvē)
- augsta atbildības sajūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības
spējas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 646 EUR (pārbaudes laikā) līdz 743 EUR pirms nodokļu nomaksas
Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime, II līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31,
k3, LV-1012, līdz 2015.gada 15.novembrim. Informācija
pa tālruni 67043742.
OP 2015/216.AKK6
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija izsludina konkursu
ievēlēšanai uz noteiktu laiku (saskaņā ar Augstskolu likuma 24.pantu)
SOCIĀLO ZINĀTŅU FAKULTĀTES DEKĀNA/-ES amatā
Galvenie pienākumi:
- vadīt fakultātes darbinieku darba plānošanu, izpildi, novērtēt rezultātus
un ieviest uzlabojumus
- veicināt darbinieku profesionālās meistarības pilnveidi
- pārraudzīt studiju programmu īstenošanu visos fakultātē īstenojamajos
studiju virzienos. Vadīt studiju virzienu "Vadība, administrēšana un
nekustamo īpašumu pārvaldība", novērtēt rezultātus un veicināt pilnveidi
- iniciēt un uzraudzīt jaunu studiju programmu izstrādi
- sagatavot un vadīt fakultātes domes sēdes, kontrolēt lēmumu izpildi
- kontrolēt fakultātes budžeta izpildi, izvērtēt optimizācijas un ienākumu
gūšanas iespējas
- regulāri plānot un vadīt fakultātes zinātniski pētniecisko darbu
- attīstīt un uzturēt sadarbību ar augstskolām, zinātniskajām institūcijām
un profesionālajām organizācijām Latvijā un ārvalstīs
Prasības dekāna amata pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds vadībzinātnē vai ekonomikā
- izpratne par studiju, mūžizglītības un zinātniski pētnieciskā darba
organizāciju un vadību augstskolā
- pieredze vadošā amatā, darbinieku darba organizēšanā un vērtēšanā
- ne mazāk kā divu gadu pedagoģiskā darba pieredze augstskolā
- teicamas valsts valodas, vienas no Eiropas Savienības oficiālajām valodām
un krievu valodas zināšanas
- prasme noteikt prioritātes, organizēt savu un citu cilvēku darbu, izvirzīt
priekšlikumus un pieņemt lēmumus
- precizitāte darba izpildē
- interese par profesionalitātes pilnveidi
- atbildība un pozitīva attieksme pret veicamajiem pienākumiem
Akadēmija piedāvā:
- inteliģentu darba vidi un teicamus darba apstākļus
- dinamisku ikdienas darbu vadošā amatā augstākās izglītības jomā
- iespēju profesionālai pašizaugsmei Latvijā un ārvalstīs
- sociālās garantijas un astoņu nedēļu ikgadēju atvaļinājumu
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā jāiesniedz vai
jāatsūta: iesniegums par piedalīšanos konkursā; CV; atsauksme(-s) no darba
devēja(-jiem) par darbu pēdējo trīs gadu laikā;
dokumenti, kas apliecina zinātnisko grādu, profesionālo kvalifikāciju un
atbilstību izvirzītām prasībām. Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083,
tālrunis 67808013, fakss 67808034, e-pasts: personals@rpiva.lv.