Laidiens: 13.11.2015., Nr. 223
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/223.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Aizsardzības politikas departamenta Aizsardzības politikas un
stratēģijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība politikas
zinātnē, vēstures zinātnē, filozofijā vai diplomātijā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punktu)
- prasme politikas plānošanas dokumentu, tēžu, runu un pārdomu dokumentu
izstrādē
- zināšanas par nacionālās un starptautiskās drošības un aizsardzības
politikas attīstības tendencēm
- zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizācijas (NATO) darbības
principiem, dienas kārtības jautājumiem un Latvijas nostāju šajos jautājumos
- izpratne par Nacionālo bruņoto spēku (NBS) struktūru, mērķiem, uzdevumiem
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā
- analītiskās spējas, iniciatīva, spēja strādāt radoši un patstāvīgi, spēja
formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus
Galvenie amata pienākumi:
- plānot valsts aizsardzības politikas attīstību, izvērtējot valsts
ārpolitikas, drošības politikas un NBS attīstību, kā arī NATO un ES politisko
un militāro attīstību
- analizēt Krievijas ārējās, aizsardzības un iekšējās politikas attīstības
tendences, kā arī to ietekmi uz Latvijas aizsardzības politiku
- kompetences ietvaros izstrādāt AM nostāju NATO galotņu, aizsardzības
ministru un aizsardzības politikas direktoru sanāksmju darba kārtības
jautājumos. Gatavot informāciju masu saziņas līdzekļiem
- piedalīties militāri politiskās sarunās ar ārvalstīm valsts aizsardzības
politikas un stratēģijas jautājumos, analizēt šo sarunu rezultātus, gatavot
priekšlikumus par turpmākām sadarbības jomām, kā arī kompetences ietvaros
pārstāvēt Latvijas viedokli starptautisko organizāciju darba grupās
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai
jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla
nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta
adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta
pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas tālr.
67335268, 67335200.
OP 2015/223.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas
pārvaldes Iekšējās drošības daļas izmeklētāja/-as
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt operatīvo izziņu, lai iegūtu pamatojumu operatīvās pārbaudes vai
operatīvās izstrādes uzsākšanai
- piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanas komisijās
- atbilstoši Kriminālprocesa likumam veikt atsevišķas procesuālās darbības,
piedalīties izveidotajās izmeklēšanas grupās Pārvaldes kriminālprocesos, kas
uzsākti saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem VID ierēdņu un darbinieku rīcībā
- veikt cita veida pārbaudes pasākumus par VID ierēdņu un darbinieku
iespējamo prettiesisko rīcību
- izvērtēt valsts amatpersonu amatu savienošanu un sniegt atzinumus par to
saskaņā ar VID noteikto kārtību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi operatīvajā darbā vai pirmstiesas izmeklēšanā
- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par šaujamieroču un
lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar
ieroci
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 845 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP IDD I amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/223.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Administratīvās vadības daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
Ja esi gatavs:
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas atbalstu noziedzīgu nodarījumu
atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu jomām, atbilstoši Daļas kompetencei
- veikt operatīvās darbības uzdevumu izpildei nozīmīgas neklasificētas
informācijas sistematizēšanu un uzskaiti, un nodrošināt tās apriti
- veikt izmeklēšanai nozīmīgas informācijas sistematizēšanu un uzskaiti, un
nodrošināt tās apriti
- sniegt priekšlikumus par Krimināllietu uzskaites sistēmas funkcionalitātes
pilnveidošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstāko izglītību sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi lietvedības jomā
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts" I
līmenis, 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 692 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss
uz FPP AVD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/223.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes direktora vietnieka Budžeta administrēšanas daļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze lielas organizācijas kopējā
budžeta plānošanā un izmaiņu koordinēšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē
- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
Ja esi gatavs:
- plānot, organizēt un koordinēt Budžeta administrēšanas daļas (turpmāk - Daļa)
darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot
uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem
- organizēt VID kopējā budžeta plānošanas, plāna izmaiņu nodrošināšanu un
piešķirtā finansējuma administrēšanas nodrošināšanu
- organizēt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroles nodrošināšanu
- organizēt struktūrvienībai piešķirtā finansējuma izlietojuma kontroli un
izmaiņu koordinēšanu
- organizēt VID maksas pakalpojumu administrēšanu un koordinēšanu atbilstoši
kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grādu) grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IVB līmenis un 13. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 1388 līdz 1570 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP BAD V amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/223.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas galvenā/-ās
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana VID darbības
nodrošināšanai VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) drošības prasību
ieviešanas, uzturēšanas un kontroles jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, dabaszinātnēs, matemātikā vai
informācijas tehnoloģijās
˗ atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpuma saņemšanai
˗ zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības riskiem un to
pārvaldību
˗ zināšanas un izpratne par veicamajiem pasākumiem informācijas sistēmu
drošības nodrošināšanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ pilnveidot zināšanas par IT sistēmu aizsardzību, drošības kontrolēm
˗ veikt VID informācijas sistēmu drošības un lietotāju darbību uzraudzību
˗ piedalīties VID informācijas sistēmu darbības procesu sistēmanalīzē
˗ piedalīties pārskata par drošības noteikumu ieviešanu un pārvaldību
izstrādē
˗ veikt VID informācijas sistēmu drošības pārbaudes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) sociālajās
zinātnēs, dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
˗ CISM, CISA, CISSP, GIAC vai citu starptautiski atzītu sertifikātu
˗ vismaz viena gada pieredzi informācijas tehnoloģijās vai līdzīgā nozarē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 19.4. saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis. Bruto mēnešalga no 842 līdz 996 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju
izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz ISDPD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/223.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas, tai skaitā
sagatavot dienesta pārbaužu komisijas un disciplinārlietu izmeklēšanas komisiju
atzinumus, lēmumu projektus par disciplinārlietu izskatīšanas rezultātiem
- piedalīties normatīvo aktu izstrādē
- sagatavot Finanšu ministrijai paskaidrojumus par VID ierēdņu un darbinieku
apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem lēmumiem (personāla jomā)
- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām,
VID segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu no VID
ierēdņiem un darbiniekiem, lietās par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību)
- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no
darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar vismaz viena gada praktisko juridiskā darba
pieredzi valsts pārvaldes iestādē.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794
līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP JD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/223.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Projektu uzraudzības nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (4 amata vietas)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu uzraudzībā vai vadībā
- pieredze vides infrastruktūras projektu uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā
- pieredze un zināšanas finanšu plānošanā
- pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā
- zināšanas par vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju nozares jautājumiem
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas
funkcionēšanu
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- analītiska domāšana un prasme risināt problēmsituācijas, orientācija uz
klientu
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- prasme strādāt komandā
- angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi ES
fondu uzraudzības jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2015/223.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vadītāja
vietnieka/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši nodaļas darbības jomai
- Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrole, uzraudzība vai
vadība
- vismaz viena gada darba pieredze ar Eiropas teritoriālās sadarbības
programmu ietvaros īstenoto projektu uzraudzību
- zināšanas par Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanas
prasībām, starptautisko sadarbību, projektu vadību, uzraudzību
- zināšanas par Eiropas teritoriālās sadarbības programmu atbalsta nozarēm;
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu
sagatavošanā Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros
- pieredze iekšējās kontroles sistēmas apraksta un citu saistošo dokumentu
izstrādē
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības
institucionālo uzbūvi un funkcijām
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju
- analītiska domāšana un prasme risināt problēmsituācijas, orientācija uz
klientu
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- organizatoriskās spējas, prasme kontaktēties ar cilvēkiem, uzstāties
auditorijas priekšā, prezentēt un vadīt kolektīvu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IV B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības un kontroles jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2015/223.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (4 amata
vietas)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši nodaļas darbības jomai
- Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrole, uzraudzība vai
vadība
- vēlama profesionālā pieredze Eiropas teritoriālās sadarbības programmu
ieviešanā un projektu uzraudzībā
- zināšanas par Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanas
prasībām
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu
sagatavošanā Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības
institucionālo uzbūvi un funkcijām
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju
- analītiska domāšana un prasme risināt problēmsituācijas, orientācija uz
klientu
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības un kontroles jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa
vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2015/223.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Būvniecības informācijas
nodaļas lietvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls,
pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt Biroja dokumentu un datu vadības sistēmas pārvaldīšanu
- veikt lietvedības kārtības un lietu nomenklatūras izstrādi, aktualizāciju
un ievērošanas kontroli
- piedalīties Biroja darba plāna izstrādē
- organizēt un protokolēt Biroja vadības sanāksmes, veikt citu tikšanos organizēšanu
un laika plānošanu
- līdzdarboties ticamas un profesionālas informācijas sagatavošanā
sabiedrībai, citām valsts un pašvaldību iestādēm un uzņēmumiem
- līdzdarboties Biroja mājaslapas uzturēšanā un sadarbībā ar citiem
publiskās informācijas avotiem
- veikt dokumentu arhivēšanu
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komerczinībās, tiesību
zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā pieredze vismaz 2 gadi prasītajā jomā
- labas komunikācijas prasmes darbā ar apmeklētājiem
- pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu
- zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīva uzturēšanā valsts pārvaldē
- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas zināšanas
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta
Būvniecības informācijas nodaļas lietveža amata konkursam" līdz 2015. gada
23. novembrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
07.12.2015.
Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē
norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personas datu izmantošanai
citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/223.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Stratēģijas un resursu
vadības nodaļas finanšu analītiķis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka tavas zināšanas finanšu pārvaldības jomā palīdzes nodrošināt
modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- izstrādāt finanšu un analītiskās procedūras un priekšlikumus normatīvajiem
aktiem, kas saistīti ar iestādes finansiālo un stratēģisko darbību
- sastādīt un regulāri aktualizēt iestādes darba plānu
- sagatavot un regulāri aktualizēt iestādes darbības stratēģiju, veikt tās
ieviešanas uzraudzību
- izstrādāt iestādes finanšu piesaistes stratēģiju, nodrošināt tās
ieviešanas uzraudzību
- līdzdarboties priekšlikumu par normatīvo aktu projektu izstrādi
sagatavošanā Biroja kompetences jomā
- veikt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus
- koordinēt budžeta sastādīšanas procesu un finanšu līdzekļu sadales un
izlietojuma kontroli
- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi, apstiprināšanu un
ekonomiskās klasifikācijas koda norādīšanu uz tiem
- konsultēt iestādes darbiniekus finanšu analīzes un plānošanas jautājumos
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē,
komerczinībās, finansēs vai ekonomikā, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 5 (pieci) gadi, no
tiem pieredze prasītājā jomā ne mazāka kā 3 (trīs) gadi
- finanšu vadības, budžeta plānošanas un kontroles prasmes
- zināšanas datu pārvaldībā, prognozēšanā, tirgus pētījumos, risku analīzē
- zināšanas par nozares terminoloģiju, par saistītajiem normatīvajiem aktiem
un standartiem
- teicamas valsts valodas zināšanas
- ļoti labas angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta
Stratēģijas un resursu vadības nodaļas finanšu analītiķa amata konkursam"
līdz 2015. gada 23. novembrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
07.12.2015.
Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē
norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personas datu izmantošanai
citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/223.AKK12
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta direktora vietnieks/-e valsts galvenais
būvinspektors/-e
Ja tava pieredze būvniecības procesu pārvaldībā palīdzēs radīt modernu un efektīvu
būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties struktūrvienības darba plānošanā, vadīšanā, organizēšanā,
kontrolēšanā un koordinēšanā
- nodrošināt birojam piekritīgo būvju ekspluatācijas kontroli
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstības normatīvo aktu
prasībām kontroli;
- nodrošināt vadlīniju un citu metodisko dokumentu izstrādi departamenta
funkciju īstenošanai, kā arī metodiskā atbalsta sniegšanu savas kompetences
jomā
- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi
vadošā amatā
- pieredze iestādes un būvniecības nozari regulējošo tiesību aktu un
būvniecības standartu pielietošanā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz B2
līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība būvinspektora tiesību iegūšanai būvdarbu valsts kontrolei
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Kontroles departamenta direktora vietnieks, valsts galvenais
būvinspektors" līdz 2015. gada 2. decembrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
16.12.2015.
Uzziņas pa tālruni 67013304. Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē
norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personas datu izmantošanai
citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/223.AKK13
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Kadastra departamenta
Kadastra metodikas daļas vadītāja/-as amatu (ierēdņa
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt daļas darbu, kā arī
atbildēt par daļai uzticēto uzdevumu izpildi saskaņā ar departamenta reglamentu
un departamenta direktora norādījumiem
- veidot Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas (turpmāk -
NĪVK IS) attīstības stratēģiju
- organizēt un nodrošināt iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi, kas
saistītas ar kadastra telpisko un teksta datu reģistrācijas un aktualizācijas
procesu NĪVK IS
- nodrošināt un koordinēt atzinumu sagatavošanu par dienesta citu
struktūrvienību vai valsts institūciju normatīvo aktu projektiem atbilstoši
daļas kompetencei
- organizēt dienesta reģionālo nodaļu speciālistu apmācības (seminārus) par
daļas kompetences jautājumiem
- organizēt un veikt pārraudzības braucienus uz dienesta reģionālajām
nodaļām un birojiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds nozarē
saistītā ar amata pienākumu pildīšanu (zemes ierīcībā, ģeodēzijā, kartogrāfijā,
tiesību zinātnēs)
- 2 gadu pieredze darbā kadastra jomā
- praktiskā pieredze ārējo un iekšējo normatīvo aktu izstrādē nekustamā
īpašuma jomā
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē un angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datorprasmes
- prasme patstāvīgi organizēt darbu, noteikt prioritātes un vadīt kolektīvu
- prasme izprast esošos nekustamā īpašuma reģistrācijas procesus valstī,
plašs skatījums uz nozari un ar to saistītajiem procesiem
- precizitāte un ļoti labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavietu 11. novembra krastmalā 31, Rīgā
- bruto darba algu no 1039 euro līdz 1382 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/223.AKK14
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās
nodaļas Gulbenes biroja būvju kadastrālās uzmērīšanas speciālista/-es amatu (darbinieka
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo
uzmērīšanu (t. sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un
attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo
dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e, vēlams mērniecībā, zemes
ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā,
arhitektūrā vai specialitātēs ar apgūtu kursu būvniecībā vai mērniecībā
- vēlama prasme lietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam
nepieciešamo programmnodrošinājumu (iemaņas darbā ar Microstation
programmatūru)
- vēlamas zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu
reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos
- labas prasmes darbā ar datoru
- teicamas latviešu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
- teicamas komunikācijas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavieta Gulbenes birojā
- akorda algu ar stundas likmi no 3,98 EUR līdz 4,70 EUR
- tiek nodrošināta 3 mēnešus ievadapmācība
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.