Laidiens: 16.11.2015., Nr. 224
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/224.AKK1
Ventspils pilsētas dome, reģ. Nr. 90000051970, aicina pieteikties uz
Ventspils pilsētas domes Pilsētas mārketinga nodaļas vadītāja vietnieka/-es
amatu uz noteiktu laiku
Prasības:
- maģistra grāds sabiedrības vadībā, sabiedriskajās attiecībās,
komunikācijas zinātnē, mārketingā vai saistītā nozarē
- profesionāla pieredze līdzīgā amatā 3-5 gadi mārketinga, sabiedrisko
attiecību vai komunikāciju jomā (pieredze mārketinga aktivitāšu plānošanā,
sadarbībā ar plašsaziņas līdzekļiem, darbā ar sociālajiem medijiem, budžeta
sastādīšanā, iepirkumu tehnisko specifikāciju sagatavošanā u.c.)
- orientēšanās mārketinga un komunikācijas nozares aktualitātēs
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas
zināšanas (mutiski un rakstiski)
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- iniciatīva, radoša pieeja darba uzdevumiem
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV (iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā mārketinga, sabiedrisko
attiecību vai komunikāciju jomā) un motivācijas vēstuli līdz 2015. gada
23. novembrim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā,
3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski uz e-pasta
adresi personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 63601143,
63601112.
OP 2015/224.AKK2
Veselības
ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā
Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir
valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu
un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar izglītību ekonomikā vai finanšu vadībā
- praktiskā darba pieredze finanšu analīzes jautājumos vismaz 1 gads
- Vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un
uzraudzībā
- zināšanas par valsts kapitālsabiedrību pārvaldību
- zināšanas finanšu analīzes metodēs, vēlamas zināšanas grāmatvedībā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski
pareizākos risinājuma variantus
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office un vēlams Lotus
Notes) un biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, sagatavoto gada finansiālās darbības un rezultatīvo rādītāju
plānus un to grozījumus
- uzraudzīt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo
rādītāju izpildi
- analizēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus, izvērtējot
ministrijas vadību interesējošos rādītājus
- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, sagatavoto vidēja termiņa darbības stratēģijas projektus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām, -
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz
e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums uz KNFIUN vecākā referenta amatu darbam ar
kapitālsabiedrībām".
Papildu informācija pa tālruni 67876018.
OP 2015/224.AKK3
Veselības
ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā
Amata mērķis: nodrošināt veselības nozares ārvalstu finanšu palīdzības
projektu pārraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
vadības zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā, kas papildināta ar
izglītību ekonomikā vai vadības zinātnēs
- vēlama papildus izglītība projektu vadības jomā
- praktiskā darba pieredze ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu un
uzraudzību vismaz 1 gads
- vēlama praktiskā darba pieredze un zināšanas darbā ar Eiropas Savienības
programmu līdzfinansētajiem projektiem, to sagatavošanu, ieviešanu un
uzraudzību
- zināšanas par Eiropas Savienības programmu un iniciatīvu pamatnosacījumiem
un to regulējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par citu finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības pamatprincipiem
- vēlamas zināšanas veselības nozares politikas, tai skaitā investīciju
politikas, pamatjautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem
- spēja strādāt patstāvīgi, analītiskā domāšana, spēja strādāt komandā,
ētiskums
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office un vēlams Lotus
Notes) un biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- plānot veselības nozares ārvalstu finanšu palīdzības projektu realizācijai
nepieciešamos valsts budžeta līdzekļus un ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļus
iekļaušanai ikgadējā likumā "Par valsts budžetu"
- sagatavot pieprasījumus Finanšu ministrijai par ārvalstu finanšu
palīdzības projektu realizācijai nepieciešamajām apropriācijas izmaiņām budžeta
izpildes procesa laikā
- organizēt un koordinēt ārvalstu sadarbības programmu projektu veselības
nozarē sagatavošanu un realizāciju
- veikt ārvalstu finanšu palīdzības projektu izstrādes, pieteikšanas un
uzraudzības procesu atbilstoši normatīvajiem aktiem
- kontrolēt ārvalstu finanšu palīdzības projektu īstenošanai piešķirtā
finansējuma izlietojumu atbilstoši valsts budžeta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām, -
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz
e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums uz KNFIUN vecākā referenta amatu darbam ar finanšu
projektiem".
Papildu informācija pa tālruni 67876018.
OP 2015/224.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts
- vadošais/-ā pētnieks/-e (3 amata vietas)
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir
jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina
augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja
pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), aktuālais dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā, darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.
OP 2015/224.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas
Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu
instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i Programmu vadības
un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu
pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un
aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas
izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- pieredze un laba izpratne iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par atbalsta finanšu instrumentu (piem., mikrokreditēšana,
garantijas) veidā specifiku Latvijā
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva
- labas argumentācijas spējas
- augsta atbildības izjūta
- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/224.AKK6
Atvasināta publiska persona (APP) "Latvijas Valsts augļkopības
institūts" (www.lvai.lv), kas šobrīd atrodas
Zemkopības ministrijas pārraudzībā, bet no 2016. gada 1. janvāra tiks
pārveidota par APP "Dārzkopības institūts" (DI) Latvijas
Lauksaimniecības universitātes pārraudzībā, aicina darbā direktoru/-i, kura/-as galvenais uzdevums ir atbildīgi vadīt institūtu,
sasniedzot izvirzītos mērķus un nodrošinot nepārtrauktu attīstību (darbavieta
Dobelē)
Prasības pretendentam/-ei:
- maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, bioloģijas, inženierzinātnēs
(pārtikas nozarē) vai sociālajās zinātnēs
- vismaz piecu gadu darba pieredze vadītāja amatā, vēlams akadēmiskā vai
pētniecības organizācijā
- pieredze vietēju un starptautisku projektu administrēšanā
- labas angļu un vēlamas krievu valodu zināšanas
- stratēģiska un saimnieciska domāšana
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva un mērķtiecīga neatlaidība
- vēlme un interese mācīties
- prasme sekmīgi sadarboties ar dažādiem cilvēkiem un organizācijām
Ieguvumi:
- pilnas sociālās garantijas
- sakārtota, patīkama darba vide
- darba devējs ar lielisku publisko tēlu gan Latvijā, gan ārzemēs
- komanda, kam ir svarīgi mērķi un izaugsme
- starptautiskās sadarbības pieredze
- gandarījums par personīgo ieguldījumu Latvijas zinātnes attīstībā
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVAI Zinātniskajai padomei par dalību konkursā
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- DI turpmākas attīstības redzējums (maks. 3 lp.)
Dokumenti ar norādi "LVAI direktora amata konkursam" iesniedzami
LVAI sekretariātā Dobelē, Graudu ielā 1, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi info@lvai.lv, vai nosūtāmi pa pastu, adrese: Latvijas
Valsts augļkopības institūts, Dobele, Graudu iela 1, Dobeles nov., LV-3701,
līdz 2015. gada 18. decembrim ieskaitot.
OP 2015/224.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Eiropas Savienības lietu koordinācijas daļas
vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- uzturēt informatīvo saikni starp Pārvaldes vadību, struktūrvienībām un citām
ar statistiskās informācijas gatavošanu saistītām institūcijām Eiropas
Statistikas sistēmas komitejas (ESSK) dokumentu izvērtēšanā un priekšlikumu
sagatavošanā
- koordinēt Pārvaldes ekspertu sagatavošanos dalībai Eiropas Savienības
Padomes darba grupās, kā arī sadarbībā ar ekspertiem veikt pozīciju un
instrukciju izstrādi par Eiropas Savienības tiesību aktu statistikas jomā
projektiem
- koordinēt ES dokumentu vietnēs ievietoto dokumentu plūsmu Pārvaldes
kompetences jomā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
Eiropas studijas)
- zināšanas par Eiropas Savienības institūciju darbu un lēmumu pieņemšanas
procedūru
- labas zināšanas par Eiropas statistikas sistēmas uzbūvi
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams - par Eiropas
Savienības lietu koordinācijas jautājumiem)
- darba pieredze sadarbībā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām
- labas angļu valodas zināšanas (B 2 līmenis mutiski un rakstiski)
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access,
PowerPoint)
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa
tālruni 67366851.
OP 2015/224.AKK8
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228)
aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un zinošu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU
ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa
amats)
Tevi interesē Latvijas lauku attīstība? Tu esi orientēts uz attīstību un
sevis pilnveidošanu? Tev patīk analītisks darbs? Tu spēj operatīvi rīkoties un
patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas
komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu pieteikumu
un maksājumu dokumentu vērtēšanu
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos u. c.
- veikt projektu lietu pārraudzību, t. sk. kvalitātes kontroles,
izvērtējot projektu pieteikumu un maksājumu dokumentu atbilstību, būvniecības
un iepirkumu dokumentāciju
- veikt pārbaudes uz vietas objektos
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
- sagatavot projektu administrēšanai iekšējos noteikumus, procedūras un
metodiskos norādījumus
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas)
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai (vēlama pēdējo 5 gadu
laikā)
- zināšanas uzņēmējdarbības, finanšu, grāmatvedības vai iepirkumu jomā (tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- pieredzi biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas B kategorijas auto vadīšanas prasmes
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2015/224.AKK9
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Juridiskās un pieminekļu uzskaites daļas vadītāja/-as ierēdņa/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas un pieredze administratīvā darbā valsts pārvaldē (tai skaitā
pašvaldībā) vismaz divi gadi (vēlama pieredze vadošā amatā)
- ļoti labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- izpratne par materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jautājumiem
- vēlama pieredze starptautiskajā sadarbībā un komunikācijā
- zināšanas par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības nozares būtiskāko
normatīvo aktu regulējumu
- ļoti labas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un tiesā, labas
zināšanas administratīvajās, civiltiesībās un krimināltiesībās
- labas darba organizācijas un vadības prasmes, stratēģiska, konceptuāla,
analītiska un radoša domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības
sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office)
Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma
dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils
iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu
noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv, vai pa pastu (Rīga, Mazā
Pils iela 17/19, LV-1050).
Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu
informācija pa tālruni 67229272.