Laidiens: 23.11.2015., Nr. 229

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/229.AKK1

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu:

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts

Pētnieks/-e - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuālais dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā, darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.


OP 2015/229.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem - vecākais referents (2 vakances uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vai izpratne par tās darbības principiem

- analītiskās spējas

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

1.vakancei:

nodrošināt darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma pasākumu "Mājokļa energoefektivitāte" un "Enerģētika", kā arī darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" tematiskā mērķa "Atbalstīt pāreju uz ekonomiku ar zemu oglekļa emisijas līmeni visās nozarēs" (izņemot specifiskos atbalsta mērķus, kurus tiek plānots ieviest finanšu instrumenta vai integrētu teritoriālo investīciju veidā) stratēģisko vadību.

2.vakancei:

nodrošināt darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" pasākuma "Sociālā iekļaušana" arī 2014.-2020. gada plānošanas perioda plānošanas dokumentu ieguldījumu prioritātes "Nodarbinātības pieejamības nodrošināšana darba meklētājiem un neaktīvām personām, tostarp ilgstošiem bezdarbniekiem un no darba tirgus attālinātām personām, kā arī izmantojot vietējās nodarbinātības iniciatīvas un atbalstu darbaspēka mobilitātei" specifisko atbalsta mērķu un specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt diskriminācijas riskiem pakļauto iedzīvotāju integrāciju sabiedrībā un darba tirgū" stratēģisko vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2015/229.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros, aicinām pievienoties mūsu komandai Cilvēkresursu attīstības departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas vadītāju (ierēdņa amats)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās bāzes sagatavošanā.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, veselības nozares investīciju jomā vai sabiedrības veselības nozarē, t. sk. Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē, kā arī veselības aprūpes sistēmas organizācijā un darbībā

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1647 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/229.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros, aicinām pievienoties mūsu komandai Cilvēkresursu attīstības departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas vadītāja vietnieku (ierēdņa amats)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās bāzes sagatavošanā.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- pieredze vadošā amatā

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, veselības nozares investīciju jomā vai sabiedrības veselības nozarē, t. sk. Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē, kā arī veselības aprūpes sistēmas organizācijā un darbībā

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva, augsta atbildības izjūta

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1244 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/229.AKK5

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina atklātu konkursu uz Zemgales reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas - viena uz noteiktu laiku, viena uz nenoteiktu laiku), darbavieta Rīgā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē (par priekšrocību tiek uzskatīta pieredze personām saistošu lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)

- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- B kategorijas autovadītāja tiesības un praktiskās iemaņas ne mazāk kā divus gadus

- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, un par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu

- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli

- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra

- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes

Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Pils ielā 20 (atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu), pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālr. 67229272.


OP 2015/229.AKK6

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz LATVIJAS INSTITŪTA DIREKTORA/-ES amatu

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, nebaidāties uzņemties atbildību un īstenot valstiskas nozīmes pasākumus, piedāvājam atbildīgu darbu Ārlietu ministrijas pārraudzībā esošajā iestādē, kuras mērķis ir pozitīvas Latvijas starptautiskās atpazīstamības veicināšana.

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- vismaz trīs gadu pieredze sadarbībā ar starptautiskajiem partneriem

- pieredze sabiedrisko attiecību jomā

- izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta plānošanu un administratīvo procesu iestādē

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī un vienas ES dalībvalsts valodas vai ANO darba valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas stratēģiskās plānošanas prasmes

- nevainojama reputācija

Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums par Latvijas institūta prioritātēm un attīstību (ne vairāk par 1000 vārdiem). Šajā dokumentā ir jāatspoguļo šādi jautājumi: kādi būs Latvijas komunikācijas ārvalstīs izaicinājumi tuvāko piecu gadu laikā un kāds varētu būt Latvijas institūta ieguldījums komunikācijas veidošanā.

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas pretendenta kompetences: stratēģiskais redzējums, organizācijas vērtību apzināšanās, attiecību veidošana un uzturēšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Pretendentiem 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: konkurss@mk.gov.lv, šādi dokumenti (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Latvijas institūta direktora amatu"):

1) motivēts pieteikums, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējums par Latvijas institūta prioritātēm un attīstību.

Latvijas institūta direktora amatam noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IVA līmenis (13. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1725 euro līdz 1917 euro pirms nodokļu nomaksas.

Tālrunis uzziņām 67082935.


OP 2015/229.AKK7

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta jurista/-es starptautisko šķīrējtiesu jautājumos ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- pārstāvēt valsti starptautisko šķīrējtiesu procesos

- izvērtēt ar valsts interešu pārstāvību starptautiskos šķīrējtiesu procesos saistītus jautājumus un sagatavot valsts interešu pozīcijas

- nodrošināt komunikāciju ar šķīrējtiesas procesā iesaistītajām pusēm, vadīt, organizēt un piedalīties sarunās pirmstiesas procesa stadijā

- veikt analītisko darbu, tai skaitā analizējot šķīrējtiesu pieņemtos lēmumus (ex-post analīzi) un sniedzot Ministru prezidentam un Ministru kabinetam priekšlikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem

- sniegt metodisku palīdzību citām valsts institūcijām jautājumos, kas saistīti ar ārvalstu investīciju aizsardzību

- sniegt priekšlikumus Ministru prezidentam valsts interešu pārstāvības jautājumos

- pārstāvēt valsts intereses vispārējās jurisdikcijas vietējos tiesu un šķīrējtiesu procesos

- atbilstoši Ministru kabineta pilnvarojumam kopīgi ar atbildīgo ministriju pārstāvēt Ministru kabinetu Satversmes tiesas sēdēs

- sagatavot, juridiski izvērtēt un noformēt tiesību aktu projektus

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā juridiskā izglītība

- vēlams maģistra grāds, kas iegūts tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz trīs gadu darba pieredze jurista amatā

- pieredze pārstāvībā starptautisko šķīrējtiesu tiesvedības procesos

- pieredze sarunu vešanā un/vai mediācijā

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atalgojumu atbilstoši 15. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2015/229.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Pārrobežu sadarbības programmu sekretariāta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es projektu vadības jautājumos amatu (3 darbinieka amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2020. gadam)

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadības zinātnē vai tiesību zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas zināšanas par Latvijas un Lietuvas nozaru darbības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde, publiskais iepirkums) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam atbalsta prioritātēm

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā darba pieredze ar ES struktūrfondu vai citu ārvalstu atbalsta instrumentu finansēto programmu/projektu vadību

- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo un/vai pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību, uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- programmas/projektu vadības prasmes

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".


OP 2015/229.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Pārrobežu sadarbības programmu sekretariāta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es projektu vadības jautājumos amatu (2 darbinieka amata vietas uz noteiktu līdz 2020. gadam)

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadības zinātnē vai tiesību zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas zināšanas par Latvijas un Lietuvas nozaru darbības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde, publiskais iepirkums) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam atbalsta prioritātēm

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā darba pieredze ar ES struktūrfondu vai citu ārvalstu atbalsta instrumentu finansēto programmu/projektu vadību

- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo un/vai pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību, uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- programmas/projektu vadības prasmes

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- labas lietuviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas, kā arī ikmēneša piemaksa darbiniekiem, kuri darba pienākumu veikšanai pārcēlušies no savas mītnes zemes

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti angļu valodā (dokumentiem, kas ir izdoti lietuviešu valodā, ir jāpievieno to tulkojums angļu valodā) (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".


OP 2015/229.AKK10

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Pārrobežu sadarbības programmu sekretariāta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es sabiedrisko attiecību jautājumos amatu (1 darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gadam)

Prasības:

- augstākā izglītība (sabiedriskajās attiecībās, filoloģijā, ekonomikā, politoloģijā vai Eiropas studijās), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas zināšanas par Latvijas, Lietuvas un Krievijas pierobežu reģionu nozaru darbības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Lietuvas un Latvijas-Krievijas programmas atbalsta prioritātēm

- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā

- vēlama iepriekšēja pieredze ES projektu/programmu vadībā, ieviešanā vai informatīvo kampaņu organizēšanā

- vēlama pieredze publisko iepirkumu veikšanā

- labas zināšanas par ES reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību un Eiropas Kaimiņattiecību instrumentu

- labas zināšanas par ES publicitātes un informācijas nodrošināšanas prasībām

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- ļoti labas latviešu, angļu un labas krievu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), t. sk. pamatiemaņas datorgrafikā

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)