Laidiens: 23.11.2015., Nr. 229
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/229.AKK1
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu:
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts
Pētnieks/-e - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir
jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina
augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja
pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), aktuālais dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā, darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.
OP 2015/229.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem - vecākais
referents (2 vakances uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas
departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vai izpratne par
tās darbības principiem
- analītiskās spējas
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
1.vakancei:
nodrošināt darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi"
papildinājuma pasākumu "Mājokļa energoefektivitāte" un "Enerģētika",
kā arī darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" tematiskā
mērķa "Atbalstīt pāreju uz ekonomiku ar zemu oglekļa emisijas līmeni visās
nozarēs" (izņemot specifiskos atbalsta mērķus, kurus tiek plānots
ieviest finanšu instrumenta vai integrētu teritoriālo investīciju veidā)
stratēģisko vadību.
2.vakancei:
nodrošināt darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība"
pasākuma "Sociālā iekļaušana" arī 2014.-2020. gada
plānošanas perioda plānošanas dokumentu ieguldījumu prioritātes
"Nodarbinātības pieejamības nodrošināšana darba meklētājiem un neaktīvām
personām, tostarp ilgstošiem bezdarbniekiem un no darba tirgus attālinātām
personām, kā arī izmantojot vietējās nodarbinātības iniciatīvas un atbalstu
darbaspēka mobilitātei" specifisko atbalsta mērķu un specifiskā
atbalsta mērķa "Palielināt diskriminācijas riskiem pakļauto iedzīvotāju
integrāciju sabiedrībā un darba tirgū" stratēģisko vadību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/229.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros, aicinām pievienoties mūsu komandai
Cilvēkresursu attīstības departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas
vadītāju (ierēdņa amats)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas
uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības
fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu
normatīvās bāzes sagatavošanā.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības
veselības nozari saistītā jomā)
- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, veselības
nozares investīciju jomā vai sabiedrības veselības nozarē, t. sk. Eiropas
Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē, kā arī veselības
aprūpes sistēmas organizācijā un darbībā
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1647 euro),
labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/229.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros, aicinām pievienoties mūsu komandai
Cilvēkresursu attīstības departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas
vadītāja vietnieku (ierēdņa amats)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas
uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības
fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu
normatīvās bāzes sagatavošanā.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības
veselības nozari saistītā jomā)
- pieredze vadošā amatā
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, veselības
nozares investīciju jomā vai sabiedrības veselības nozarē, t. sk. Eiropas
Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē, kā arī veselības
aprūpes sistēmas organizācijā un darbībā
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba
vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1244 euro),
labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/229.AKK5
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Zemgales reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa
amatu (2 amata vietas - viena uz noteiktu laiku, viena uz nenoteiktu laiku),
darbavieta Rīgā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē (par priekšrocību tiek
uzskatīta pieredze personām saistošu lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras
mantojuma saglabāšanas jomā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- B kategorijas autovadītāja tiesības un praktiskās iemaņas ne mazāk kā
divus gadus
- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, un par
materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu
- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un
apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli
- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta,
precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt
ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes
Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Pils ielā 20 (atbilstoši
normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu), pieteikumu
elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv
vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un
materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv
sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālr. 67229272.
OP 2015/229.AKK6
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz LATVIJAS INSTITŪTA DIREKTORA/-ES
amatu
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, nebaidāties uzņemties atbildību un
īstenot valstiskas nozīmes pasākumus, piedāvājam atbildīgu darbu Ārlietu ministrijas
pārraudzībā esošajā iestādē, kuras mērķis ir pozitīvas Latvijas starptautiskās
atpazīstamības veicināšana.
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu"
9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- vismaz trīs gadu pieredze sadarbībā ar starptautiskajiem
partneriem
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā
- izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta
plānošanu un administratīvo procesu iestādē
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī un vienas ES dalībvalsts valodas
vai ANO darba valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas stratēģiskās plānošanas prasmes
- nevainojama reputācija
Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums
par Latvijas institūta prioritātēm un attīstību (ne vairāk par 1000 vārdiem).
Šajā dokumentā ir jāatspoguļo šādi jautājumi: kādi būs Latvijas komunikācijas
ārvalstīs izaicinājumi tuvāko piecu gadu laikā un kāds varētu būt Latvijas
institūta ieguldījums komunikācijas veidošanā.
Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu
vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas
pretendenta kompetences: stratēģiskais redzējums, organizācijas vērtību
apzināšanās, attiecību veidošana un uzturēšana, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
Pretendentiem 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36,
Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: konkurss@mk.gov.lv,
šādi dokumenti (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Latvijas institūta
direktora amatu"):
1) motivēts pieteikums, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz
pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta
trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;
2) pretendenta dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējums par Latvijas institūta prioritātēm un attīstību.
Latvijas institūta direktora amatam noteikta 1. saime "Administratīvā
vadība", IVA līmenis (13. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1725 euro līdz 1917 euro
pirms nodokļu nomaksas.
Tālrunis uzziņām 67082935.
OP 2015/229.AKK7
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta jurista/-es
starptautisko šķīrējtiesu jautājumos ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- pārstāvēt valsti starptautisko šķīrējtiesu procesos
- izvērtēt ar valsts interešu pārstāvību starptautiskos šķīrējtiesu procesos
saistītus jautājumus un sagatavot valsts interešu pozīcijas
- nodrošināt komunikāciju ar šķīrējtiesas procesā iesaistītajām pusēm,
vadīt, organizēt un piedalīties sarunās pirmstiesas procesa stadijā
- veikt analītisko darbu, tai skaitā analizējot šķīrējtiesu pieņemtos
lēmumus (ex-post analīzi) un sniedzot Ministru
prezidentam un Ministru kabinetam priekšlikumus par nepieciešamajiem
uzlabojumiem
- sniegt metodisku palīdzību citām valsts institūcijām jautājumos, kas
saistīti ar ārvalstu investīciju aizsardzību
- sniegt priekšlikumus Ministru prezidentam valsts interešu pārstāvības
jautājumos
- pārstāvēt valsts intereses vispārējās jurisdikcijas vietējos tiesu un
šķīrējtiesu procesos
- atbilstoši Ministru kabineta pilnvarojumam kopīgi ar atbildīgo ministriju
pārstāvēt Ministru kabinetu Satversmes tiesas sēdēs
- sagatavot, juridiski izvērtēt un noformēt tiesību aktu projektus
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā
juridiskā izglītība
- vēlams maģistra grāds, kas iegūts tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz trīs gadu darba pieredze jurista amatā
- pieredze pārstāvībā starptautisko šķīrējtiesu tiesvedības procesos
- pieredze sarunu vešanā un/vai mediācijā
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atalgojumu atbilstoši 15. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis
uzziņām 67082844.
OP 2015/229.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu
departamenta Pārrobežu sadarbības programmu sekretariāta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es projektu vadības jautājumos amatu (3
darbinieka amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2020. gadam)
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadības
zinātnē vai tiesību zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālām zināšanām
- labas zināšanas par Latvijas un Lietuvas nozaru darbības virzieniem (vides
aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde, publiskais
iepirkums) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Lietuvas
pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam atbalsta prioritātēm
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā darba pieredze ar ES struktūrfondu vai
citu ārvalstu atbalsta instrumentu finansēto programmu/projektu vadību
- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo un/vai
pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību, uzraudzību tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās
normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību
- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām
- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- programmas/projektu vadības prasmes
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas
koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu
nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa
vietnē www.varam.gov.lv sadaļā
"Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
OP 2015/229.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu
departamenta Pārrobežu sadarbības programmu sekretariāta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es projektu vadības jautājumos amatu (2 darbinieka
amata vietas uz noteiktu līdz 2020. gadam)
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadības
zinātnē vai tiesību zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālām zināšanām
- labas zināšanas par Latvijas un Lietuvas nozaru darbības virzieniem (vides
aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde, publiskais
iepirkums) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Lietuvas
pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam atbalsta prioritātēm
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā darba pieredze ar ES struktūrfondu vai
citu ārvalstu atbalsta instrumentu finansēto programmu/projektu vadību
- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo un/vai
pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību, uzraudzību tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās
normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību
- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām
- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- programmas/projektu vadības prasmes
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas
koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem
- labas lietuviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu
nomaksas) un sociālās garantijas, kā arī ikmēneša piemaksa darbiniekiem, kuri
darba pienākumu veikšanai pārcēlušies no savas mītnes zemes
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti angļu valodā (dokumentiem, kas ir izdoti lietuviešu
valodā, ir jāpievieno to tulkojums angļu valodā) (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus
pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2015/229.AKK10
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu
departamenta Pārrobežu sadarbības programmu sekretariāta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es sabiedrisko attiecību jautājumos amatu (1
darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gadam)
Prasības:
- augstākā izglītība (sabiedriskajās attiecībās, filoloģijā, ekonomikā,
politoloģijā vai Eiropas studijās), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālām zināšanām
- labas zināšanas par Latvijas, Lietuvas un Krievijas pierobežu reģionu
nozaru darbības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība,
transports, publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst
Latvijas-Lietuvas un Latvijas-Krievijas programmas atbalsta prioritātēm
- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā
- vēlama iepriekšēja pieredze ES projektu/programmu vadībā, ieviešanā vai
informatīvo kampaņu organizēšanā
- vēlama pieredze publisko iepirkumu veikšanā
- labas zināšanas par ES reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem
aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību un Eiropas
Kaimiņattiecību instrumentu
- labas zināšanas par ES publicitātes un informācijas nodrošināšanas
prasībām
- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām
- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas
koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem
- ļoti labas latviešu, angļu un labas krievu valodas zināšanas - mutvārdos
un rakstos
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), t. sk.
pamatiemaņas datorgrafikā
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu
nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".