Laidiens: 27.11.2015., Nr. 233

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/233.AKK1

Valsts policijas koledžas Tiesību katedra izsludina konkursu uz docenta (uz darba līguma pamata) 0,5 slodzes amatu uz noteiktu laiku no 2016. gada 1. janvāra (darbavieta Rīgā)

Amata pienākumos ietilpst nodrošināt Valsts policijas koledžā izstrādāto izglītības programmu īstenošanu, kursu aprakstu izstrādi un aktualizēšanu:

- izstrādāt tiesību zinātņu studiju kursu eksāmenu, pārbaudes darbu uzdevumus un vērtēšanas kritērijus, kā arī metodiskos un izdales materiālus docējamos studiju kursos

- nodrošināt studiju kursa prasībām atbilstošas pasniegšanas metodikas piemērošanu

- izvērtēt, novērtēt un analizēt studējošo pirmā līmeņa profesionālās augstākās studiju programmas, arodizglītības programmas un profesionālās pilnveides izglītības programmas apguves rezultātā iegūtās zināšanas un prasmes

- vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus, kā arī organizēt studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt docējamo studiju kursu ietvaros

- kompetences ietvaros izstrādāt profesionālās pilnveides kursu programmas un organizēt un vadīt profesionālās pilnveides kursus

- veikt pētniecības darbu tiesību zinātnē, iepazīstināt katedras personālu ar pētījumu rezultātiem

- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt zināšanas, piedaloties profesionālās pilnveides kursos, semināros, pieredzes apmaiņā, projektos

Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:

Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs":

- "Krimināltiesības"

- "Izmeklēšanas darbs"

Arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmeti:

- "Tiesību teorijas pamati"

- "Krimināltiesību un kriminālprocesa tiesību pamati"

Profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati"

- "Krimināltiesības"

- "Izmeklēšanas darbs"

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs (praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam)

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power Point, Internet)

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta amatu līdz 2015. gada 4. decembrim Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu akadēmiskā amata konkursam, tam klāt pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam". Tālr. uzziņām 67219643, 67146285, 26308340.


OP 2015/233.AKK2

Stockholm School of Economics in Riga, reģ. Nr. 40003162751, izsludina konkursu uz vakanto amata vietu:

- asociētais profesors (1 amata vieta)

Nozare: Vadībzinības

Apakšnozare: uzņēmējdarbības vadība

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz rektoram adresēta pieteikuma vēstule par piedalīšanos konkursā un aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), personīgi (Stockholm School of Economics in Riga, Strēlnieku iela 4A, Rīga, LV-1012, 216. kabinets) vai jānosūta elektroniski (e-pasta adrese: eva.ernstreite@sseriga.edu).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Darba laiks: pilna slodze.

Darba vieta: Stockholm School of Economics in Riga.

Kontaktinformācija: kontaktpersona Eva Ernštreite, e-pasta adrese: eva.ernstreite@sseriga.edu, adrese: Strēlnieku iela 4a, Rīga, LV-1012, SSE Riga mājaslapa www.sseriga.edu.


OP 2015/233.AKK3

 

 

VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras reģiona valstu ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes organizāciju tīklā.

VASAB sekretariāts piedalās vairākos pārrobežu sadarbības projektos kā partneris vai vadošais partneris: Eiropas Komisijas finansētā projektā "Baltic SCOPE: Virzība uz saskaņotību un pārrobežu risinājumiem Baltijas jūras telpiskajos plānojumos", INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā "Horizontālās aktivitātes "Telpiskā plānošana" atbalsts" (HA Spatial Planning Support, HASPS), INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā "Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)" un INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā "Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos (Baltic LINes)". NSB CoRe un Baltic LINes projektu īstenošana tiks uzsākta 2016. gada pavasarī. VASAB sekretariāts ir uzsācis arī vairāku jaunu projektu pieteikumu sagatavošanu.

Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā projektu koordinatoru/-i

Galvenie pienākumi:

- pārrobežu sadarbības projektu pasākumu un plānoto darbību koordinēšana

- pārrobežu sadarbības projektu pārskatu un ziņojumu sagatavošana

- piedalīšanās pārrobežu sadarbības projektu sanāksmēs un semināros

- VASAB sekretariāta pārstāvība sadarbībā ar pārrobežu sadarbības projektu partneriem, iesaistītajām pusēm un pirmā līmeņa finanšu kontroli

- savlaicīgu risku identificēšana un novēršana, nodrošinot pārrobežu sadarbības projektu sekmīgu norisi

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība, vēlama ekonomikā vai finansēs

- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes

- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes

- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- izpratne par Eiropas Savienības finansētu projektu finanšu vadību un budžeta plānošanu

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- izpratne par telpiskās plānošanas principiem un starptautisko sadarbību telpiskajā plānošanā Baltijas jūras reģionā

- pieredze vismaz divu Eiropas Savienības finansētu pārrobežu sadarbības projektu vadībā

- pieredze INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programmas projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Cita informācija:

Vēlamais darba uzsākšanas laiks: 2016. gada 18. janvāris.

Darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 30. decembrim (tiks precizēts pēc NSB CoRe un Baltic LINes projektu uzsākšanas).

Mēnešalga bruto - 1900 euro (mēnešalga norādīta pilnai slodzei - pēc NSB CoRe un Baltic LINes projektu uzsākšanas).

Pārbaudes laiks - 3 mēneši.

VASAB darba valoda ir angļu valoda.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2015. gada 11. decembrim plkst. 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org, plašāka informācija par INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programmu atrodama http://varam.gov.lv/lat/fondi/ets_1420/baltijas_juras_regiona_transnacionalas_sadarbibas_programma/?doc=18277.


OP 2015/233.AKK4

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

2012. gada 8. novembrī Saeima pieņēma Parādu ārpustiesas atgūšanas likumu. Lai nodrošinātu patērētāju tiesību aizsardzību un sakārtotu ārpustiesas parādu piedziņas nozari, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) šo funkciju īstenošanai izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus

- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Juriskonsulta amata pienākumi:

- dalība parādu atgūšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā un ārpustiesas parādu atgūšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu pakalpojumu jomā

- administratīvo aktu sagatavošana

- iestādes pārstāvība tiesā

- iesniegumu izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās

- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2015/233.AKK5

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Valsts meža dienesta Kontroles un uzraudzības daļas kvalitātes vadītāja/-as darbinieka/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar kvalitātes vadības speciālajām zināšanām (priekšroka pretendentiem ar augstāko mežsaimniecisko izglītību)

- vismaz vienu gadu ilga pieredze līdzīgā amatā

- pieredze darbā ar liela apjoma datu apstrādi un analīzi

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- labas argumentācijas un prezentācijas prasmes

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- valsts valodas un divu svešvalodu zināšanas (viena no svešvalodām - angļu valoda)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt, ieviest, pilnveidot un uzturēt VMD kvalitātes vadības procesus

- pārzināt VMD pieejamās informācijas datu bāzes, veikt šo datu analīzi un prezentāciju

- sniegt atbalstu un piedalīties VMD iekšējās kontroles pasākumu īstenošanā, t. sk. pārbaudēs struktūrvienībās un administrācijā

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 805,00 līdz 1057,00 EUR (bruto alga, atkarībā no piešķirtās kategorijas)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2015/233.AKK6

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Valsts finanšu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt uzkrāto pensiju saistību prognožu izstrādi valsts sociālās apdrošināšanas pensiju shēmās un valsts organizētajās darba devēju pensiju shēmās

- sagatavot informāciju vispārējās valdības budžeta deficīta un parāda notifikācijai par prognozēto izdevumu apjomu valsts fondēto pensiju izmaksām no valsts sociālās apdrošināšanas budžeta

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā

- darba pieredze profesijā vai specialitātē ilgāka par gadu

- makroekonomisko procesu, īpaši - valsts finanšu, pārzināšana

- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- vēlamas iemaņas darbā ar Matlab programmu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/233.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā (2 amata vietas uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un tās īstenošanas uzraudzību

Galvenie pienākumi:

- sagatavot priekšlikumus grozījumiem tiesību aktos un izstrādāt tiesību aktu projektus veselības aprūpes organizācijas, medicīniskās izglītības, ārstniecības personu profesionālās darbības kompetenču un sertifikācijas, ārstniecības iestāžu reģistrācijas un to atbilstības obligātajām prasībām jomās

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli nodaļas kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības vadībā

- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju un veselības aprūpes sistēmu regulējošiem tiesību aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt savu laiku, komunikācijas prasmes un ētiskuma ievērošana amata pienākumu izpildē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē, veselības aprūpes sistēmā un darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām, -

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas -

jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz VAD VAON vecākā referenta amatu" vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis").

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām. Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla daļa) un Veselības ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.

 

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)