Laidiens: 27.11.2015., Nr. 233
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/233.AKK1
Valsts policijas koledžas Tiesību katedra izsludina konkursu uz docenta
(uz darba līguma pamata) 0,5 slodzes amatu uz noteiktu laiku no 2016. gada
1. janvāra (darbavieta Rīgā)
Amata pienākumos ietilpst nodrošināt Valsts policijas koledžā izstrādāto izglītības
programmu īstenošanu, kursu aprakstu izstrādi un aktualizēšanu:
- izstrādāt tiesību zinātņu studiju kursu eksāmenu, pārbaudes darbu
uzdevumus un vērtēšanas kritērijus, kā arī metodiskos un izdales materiālus
docējamos studiju kursos
- nodrošināt studiju kursa prasībām atbilstošas pasniegšanas metodikas
piemērošanu
- izvērtēt, novērtēt un analizēt studējošo pirmā līmeņa profesionālās
augstākās studiju programmas, arodizglītības programmas un profesionālās
pilnveides izglītības programmas apguves rezultātā iegūtās zināšanas un prasmes
- vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus, kā arī organizēt studējošo
patstāvīgo darbu un konsultēt docējamo studiju kursu ietvaros
- kompetences ietvaros izstrādāt profesionālās pilnveides kursu programmas
un organizēt un vadīt profesionālās pilnveides kursus
- veikt pētniecības darbu tiesību zinātnē, iepazīstināt katedras personālu
ar pētījumu rezultātiem
- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt
zināšanas, piedaloties profesionālās pilnveides kursos, semināros, pieredzes
apmaiņā, projektos
Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:
Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs":
- "Krimināltiesības"
- "Izmeklēšanas darbs"
Arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmeti:
- "Tiesību teorijas pamati"
- "Krimināltiesību un kriminālprocesa tiesību pamati"
Profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba
pamati"
- "Krimināltiesības"
- "Izmeklēšanas darbs"
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam
ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs (praktiskā
darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā
pieredze nozares docējamam priekšmetam)
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u. tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet)
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta amatu līdz 2015. gada
4. decembrim Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu akadēmiskā amata
konkursam, tam klāt pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas
noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam,
izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus,
licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina
profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo
vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu
izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei
atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo
sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga,
Ezermalas iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam". Tālr. uzziņām
67219643, 67146285, 26308340.
OP 2015/233.AKK2
Stockholm School
of Economics in Riga, reģ. Nr. 40003162751,
izsludina konkursu uz vakanto amata vietu:
- asociētais profesors (1 amata vieta)
Nozare: Vadībzinības
Apakšnozare: uzņēmējdarbības vadība
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz rektoram
adresēta pieteikuma vēstule par piedalīšanos konkursā un aktuāls dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae),
personīgi (Stockholm School
of Economics in Riga, Strēlnieku iela 4A,
Rīga, LV-1012, 216. kabinets) vai jānosūta elektroniski (e-pasta adrese:
eva.ernstreite@sseriga.edu).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Darba laiks: pilna slodze.
Darba vieta: Stockholm School
of Economics in Riga.
Kontaktinformācija: kontaktpersona Eva Ernštreite,
e-pasta adrese: eva.ernstreite@sseriga.edu, adrese: Strēlnieku iela 4a, Rīga,
LV-1012, SSE Riga mājaslapa www.sseriga.edu.
OP 2015/233.AKK3
VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras
reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras
reģiona valstu ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes
organizāciju tīklā.
VASAB sekretariāts piedalās vairākos pārrobežu sadarbības projektos kā
partneris vai vadošais partneris: Eiropas Komisijas finansētā projektā "Baltic SCOPE: Virzība uz saskaņotību un pārrobežu
risinājumiem Baltijas jūras telpiskajos plānojumos", INTERREG Baltijas
jūras reģiona programmas finansētā projektā "Horizontālās aktivitātes
"Telpiskā plānošana" atbalsts" (HA Spatial
Planning Support, HASPS),
INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā
"Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)"
un INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā
"Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos (Baltic LINes)". NSB CoRe un Baltic LINes projektu īstenošana tiks uzsākta 2016. gada
pavasarī. VASAB sekretariāts ir uzsācis arī vairāku jaunu projektu pieteikumu
sagatavošanu.
Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā projektu
koordinatoru/-i
Galvenie pienākumi:
- pārrobežu sadarbības projektu pasākumu un plānoto darbību koordinēšana
- pārrobežu sadarbības projektu pārskatu un ziņojumu sagatavošana
- piedalīšanās pārrobežu sadarbības projektu sanāksmēs un semināros
- VASAB sekretariāta pārstāvība sadarbībā ar pārrobežu sadarbības
projektu partneriem, iesaistītajām pusēm un pirmā līmeņa finanšu kontroli
- savlaicīgu risku identificēšana un novēršana, nodrošinot pārrobežu
sadarbības projektu sekmīgu norisi
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība, vēlama ekonomikā vai finansēs
- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes
- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- izpratne par Eiropas Savienības finansētu projektu finanšu vadību un
budžeta plānošanu
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- izpratne par telpiskās plānošanas principiem un starptautisko sadarbību
telpiskajā plānošanā Baltijas jūras reģionā
- pieredze vismaz divu Eiropas Savienības finansētu pārrobežu sadarbības
projektu vadībā
- pieredze INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības
programmas projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Cita informācija:
Vēlamais darba uzsākšanas laiks: 2016. gada 18. janvāris.
Darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 30. decembrim (tiks
precizēts pēc NSB CoRe un Baltic
LINes projektu uzsākšanas).
Mēnešalga bruto - 1900 euro (mēnešalga
norādīta pilnai slodzei - pēc NSB CoRe un Baltic LINes projektu
uzsākšanas).
Pārbaudes laiks - 3 mēneši.
VASAB darba valoda ir angļu valoda.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2015. gada 11. decembrim
plkst. 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā
departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org, plašāka
informācija par INTERREG Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības
programmu atrodama http://varam.gov.lv/lat/fondi/ets_1420/baltijas_juras_regiona_transnacionalas_sadarbibas_programma/?doc=18277.
OP 2015/233.AKK4
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju
tiesību aizsardzības centru!
2012. gada 8. novembrī Saeima pieņēma Parādu ārpustiesas
atgūšanas likumu. Lai nodrošinātu patērētāju tiesību aizsardzību un sakārtotu
ārpustiesas parādu piedziņas nozari, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) šo funkciju īstenošanai
izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es
amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai
tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un
patērētāju tiesību jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus
- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību
aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Juriskonsulta amata pienākumi:
- dalība parādu atgūšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā un ārpustiesas
parādu atgūšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu
pakalpojumu jomā
- administratīvo aktu sagatavošana
- iestādes pārstāvība tiesā
- iesniegumu izskatīšana
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās
- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta
adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu
vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības
ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas
pa tālruni 67388633.
OP 2015/233.AKK5
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Valsts
meža dienesta Kontroles un uzraudzības daļas kvalitātes vadītāja/-as darbinieka/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar kvalitātes
vadības speciālajām zināšanām (priekšroka pretendentiem ar augstāko
mežsaimniecisko izglītību)
- vismaz vienu gadu ilga pieredze līdzīgā amatā
- pieredze darbā ar liela apjoma datu apstrādi un analīzi
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- labas argumentācijas un prezentācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- valsts valodas un divu svešvalodu zināšanas (viena no svešvalodām - angļu
valoda)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt, ieviest, pilnveidot un uzturēt VMD kvalitātes vadības procesus
- pārzināt VMD pieejamās informācijas datu bāzes, veikt šo datu analīzi un
prezentāciju
- sniegt atbalstu un piedalīties VMD iekšējās kontroles pasākumu īstenošanā,
t. sk. pārbaudēs struktūrvienībās un administrācijā
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 805,00 līdz 1057,00 EUR (bruto alga, atkarībā no
piešķirtās kategorijas)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15,
3. stāvā, 303. kabinetā (tālrunis uzziņām 67220027).
OP 2015/233.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Valsts
finanšu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt uzkrāto pensiju saistību prognožu izstrādi valsts sociālās apdrošināšanas
pensiju shēmās un valsts organizētajās darba devēju pensiju shēmās
- sagatavot informāciju vispārējās valdības budžeta deficīta un parāda
notifikācijai par prognozēto izdevumu apjomu valsts fondēto pensiju izmaksām no
valsts sociālās apdrošināšanas budžeta
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
līdzīgā jomā
- darba pieredze profesijā vai specialitātē ilgāka par gadu
- makroekonomisko procesu, īpaši - valsts finanšu, pārzināšana
- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- vēlamas iemaņas darbā ar Matlab programmu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A
līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP
mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi)
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa
tālruni 67366851.
OP 2015/233.AKK7
Veselības
ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina
atklātu konkursu uz amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Veselības aprūpes
departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļā (2 amata vietas uz noteiktu
laiku)
Amata mērķis: veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un
tās īstenošanas uzraudzību
Galvenie pienākumi:
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem tiesību aktos un izstrādāt tiesību
aktu projektus veselības aprūpes organizācijas, medicīniskās izglītības,
ārstniecības personu profesionālās darbības kompetenču un sertifikācijas,
ārstniecības iestāžu reģistrācijas un to atbilstības obligātajām prasībām jomās
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
veselības aprūpes organizācijas jautājumos
- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas
viedokli nodaļas kompetences jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības
vadībā
- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju un
veselības aprūpes sistēmu regulējošiem tiesību aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt savu laiku, komunikācijas
prasmes un ētiskuma ievērošana amata pienākumu izpildē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu
valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē, veselības aprūpes sistēmā un
darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām, -
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas -
jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums uz VAD VAON vecākā referenta amatu" vai jāiesniedz
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības
ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka
pasta zīmogs ir 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis").
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa
beigām. Informācija pa tālruni 67876018 (Personāla daļa) un Veselības
ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.