Laidiens: 02.12.2015., Nr. 236
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/236.AKK1
Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (SIA "Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa
administrācijas augstskola", vienotais reģ. Nr. 40003090010)
izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietu:
- uz DOCENTA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība (2 vietas)
- uz LEKTORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība (1 vieta)
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u. c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA → Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodā
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai pa
pastu Rīgas Starptautiskai ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolai
Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam").
Kontakttālrunis 67807959.
OP 2015/236.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496,
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko
pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu
laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A,
Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu
un veikt pensijas lietu apstrādi
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7. pantam
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu
valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp
Latvijas Republiku un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana
- prasme izmantot normatīvos aktus
- prasme strādāt ar MS Word, MS Excel
- labas komunikācijas spējas, precizitāte
- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- mēnešalgu bruto no 658 euro līdz 776 euro (atkarībā no kategorijas)
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) pēc parauga (pieejams
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
→ "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt VSAA Starptautisko pakalpojumu
nodaļai Citadeles ielā 7/69, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas
vecākā inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102.
OP 2015/236.AKK3
Datu valsts inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-es vietu
- Administratīvās daļas vadītājs/-a
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
- zināšanas un pieredze valsts iepirkumu koordinācijā, plānošanā un
organizēšanā
- zināšanas un pieredze personālvadībā
- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā
- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā
- jāprot vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu
- labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski; tiks pārbaudītas ar
praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Amats klasificēts 2. saimes IV līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2015. gada 18. decembrim
sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa
ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2015/236.AKK4
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments ir Rīgas domes
iestāde, kas īsteno pašvaldības politiku izglītības, kultūras, sporta nozarē un
darbā ar jaunatni.
Aicinām pieteikties vakantajam amatam - Juridiskās nodaļas jurists/-e
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (jurista kvalifikācija)
- vismaz 2 gadu juridiskā darba pieredze
- vēlama pieredze pašvaldības vai valsts iestādēs
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vismaz divu svešvalodu
zināšanas (krievu un vēlams angļu)
- teicamas komunikācijas un sadarbības spējas, iniciatīva, spēja strādāt
komandā
- labas datorprasmes
Pienākumi:
- izvērtēt departamenta darbinieku un citu iestāžu sagatavoto dokumentu
kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību normatīvajiem aktiem
- sekot līdzi grozījumiem normatīvajos aktos; ikdienā iepazīties ar izdevumu
"Latvijas Vēstnesis" un par aktuāliem jautājumiem informēt
departamenta darbiniekus un departamenta padotībā esošos iestāžu vadītājus
- patstāvīgi vai sadarbībā ar citām departamenta struktūrvienībām izstrādāt
Rīgas domes lēmumu, departamenta iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu un citu
dokumentu projektus
- caurskatīt un vizēt departamenta padotībā esošo iestāžu nolikumu projektus
- sniegt juridiskas konsultācijas departamenta darbiniekiem un departamenta
padotībā esošo iestāžu vadītājiem publisko un privāto tiesību jomā: darba
tiesībās, saistību tiesībās un citās jomās
- izstrādāt līgumu projektus, izvērtēt un vizēt departamenta darbinieku
sagatavotos līgumu projektus
- sagatavot nepieciešamos materiālus iesniegšanai tiesā: prasības,
paskaidrojumus, pieteikumus, pretenzijas, kā arī nepieciešamos materiālus citās
tiesību aizsardzības iestādēs
- sagatavot pretenzijas par debitoru saistību neizpildi
- pārstāvēt departamenta intereses tiesā un citās institūcijās
- veikt tiesas nolēmumu izpildes uzraudzību un nepieciešamības gadījumā
iesniegt dokumentus tiesu izpildītājam tiesas nolēmumu piespiedu izpildei
Piedāvājam:
- dinamisku un atbildīgu darbu
- stabilu atalgojumu (mēnešalgu 974 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās
garantijas
Pieteikuma vēstuli un CV ar norādi "jurists" līdz 15.12.2015.
sūtīt uz e-pasta adresēm sandra.zalaiskalns@riga.lv
un dace.ose@riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819,
67026825.
Informācija par konkursa rezultātiem tiks sniegta tiem pretendentiem, kuri
būs saņēmuši uzaicinājumu uz pirmo atlases kārtu.
OP 2015/236.AKK5
Banku augstskola izsludina konkursu uz amatiem:
PROFESORS
Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 10 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba
pieredze, no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240
stundas gada laikā)
- zinātniskā, akadēmiskā un praktiskā darba pieredze atbilstošajā jomā
- teicamas vismaz divu svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme izmantot
tās studiju un metodiskajā darbā
- zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas, organizatoriskās kompetences
atbilstība 04.09.2001. Ministru kabineta noteikumu Nr. 391 prasībām
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
DOCENTS
Valodniecības zinātņu nozares Lietišķās valodniecības apakšnozarē (angļu
valoda) - 1 vieta
Ekonomikas zinātņu nozares Tirgzinību
apakšnozarē - 1 vieta
Ekonomikas zinātņu nozares Finanšu un
kredīta apakšnozarē - 1 vieta
Ekonomikas zinātņu nozares
Grāmatvedības un uzskaites teorijas apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba
pieredze, no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240
stundas gada laikā)
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme pielietot tās studiju
un metodiskajā darbā
Sīkāka informācija par amata pretendentu vērtēšanas kritērijiem atrodama
mājaslapā www.ba.lv, sadaļā "Augstskola" → "Vakances".
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
sūtīt uz e-pasta adresi aija.lukstina@ba.lv.
Kontakttālrunis 67709299.
OP 2015/236.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze publisko iepirkumu jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kuras noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000
EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka
par 14 000 EUR
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā,
Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde
(iepirkšana)", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
634 līdz 717 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir
būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP ID GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/236.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas Riska
analīzes metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance
uz noteiktu un nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts
noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos
par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības
kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds)
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
Ja esi gatavs:
- izstrādāt riska kritērijus atbilstoši nodokļu kontroles prioritātēm un
nodokļu kontroles pasākumu veidiem
- pilnveidot un aktualizēt norādījumus par informācijas analīzi nodokļu
kontroles vajadzībām
- uzturēt un pilnveidot nodokļu maksātāju riska novērtēšanas sistēmu
funkcionalitāti
- veidot analītiskos pārskatus nodokļu maksātāju riska analīzes vajadzībām,
izmantojot Business Object
programmu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko
izglītību (bakalaura grādu) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR
(atkarībā no saimes, līmeņa un kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NKP_NKDPAD_RAMN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/236.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas
Nodokļu kontroles procesa vadības nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts
noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos
par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības
kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds)
- pieredze analītisku materiālu un prezentāciju izstrādāšanas jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar datoru
Ja esi gatavs:
- veidot Datu noliktavas sistēmas (DNS) pārskatus nodokļu kontroles pasākumu
rezultātu uzskaites, izvērtēšanas un iekšējās kontroles vajadzībām
- sagatavot ieteikumus VID nodokļu kontroles prioritātēm
- izstrādāt un pilnveidot nodokļu kontroles darba plānošanas metodiku
Pārvaldes struktūrvienībām
- apkopot un analizēt nodokļu kontroles pasākumu rezultātus, sagatavot
informācijas, pārskatus un ziņojumus
- gatavot prezentācijas materiālus par nodokļu kontroles pasākumu
rezultātiem
- piedalīties informācijas sistēmu izstrādes procesā
- izstrādāt un līdzdarboties politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un ārējo normatīvo aktu un citu dokumentu izstrādē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai akadēmisko augstāko
izglītību (bakalaura grādu) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi Business Objects
pārskatu izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR
(atkarībā no saimes, līmeņa un kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NKP_NKDPAD_NKPVN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/236.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pievienotās vērtības nodokļa reglamentējošo normatīvo aktu un ar
tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus par pievienotās
vērtības nodokli
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, metodiskos
materiālus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus
- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt
prezentāciju u.c. mācību materiālus
- analizēt situāciju pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds): ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā un nodokļu
administrēšanā
- labām angļu valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, III līmenis, 10. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 913 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNMD
1N GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/236.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft
Excel)
Ja esi gatavs:
˗ regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
˗ sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
˗ izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
˗ pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
˗ prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 794 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1PD RLPN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/236.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Datu analīzes nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- pieņemt akcīzes preču aprites pārskatus un veikt datu apstrādi
- konsultēt nodokļu maksātājus par akcīzes preču aprites pārskatu
iesniegšanu un normatīvo aktu piemērošanu akcīzes preču aprites jomā
- piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai, atbilstoši nodaļas kompetencei
- gatavot kopsavilkuma datus par akcīzes preču apriti
- veikt akcīzes nodokļa deklarācijās un aprites pārskatos norādīto datu
ticamības novērtēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, nodokļu
administrēšanā, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
˗ darba pieredzi ar liela apjoma informāciju, tās izvērtēšanu un atbilstošu
lēmumu pieņemšanu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 696 līdz 794 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz APAD
DAN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/236.AKK12
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu
uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas
filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 600 līdz € 660 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Dzirnavu ielā 91/3, Rīgā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/236.AKK13
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu
uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona
filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 600 līdz € 660 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Dzirnavu ielā 91/3, Rīgā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/236.AKK14
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu
uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu
un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 600 līdz € 660 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija
pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/236.AKK15
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības aģents/-e Valmieras filiālē (1 amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras
filiālē Meža ielā 7, Valmierā, LV-4201, vai jānosūta uz e-pasta adresi valmiera@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64224241, kā
arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Valmieras filiālē
Meža ielā 7, Valmierā.