Laidiens: 04.12.2015., Nr. 238

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/238.AKK1

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Investīciju un Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodaļas VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E

Galvenie pienākumi:

- plānot, veicināt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu apguves mērķa profila izpildi un ieviešanai nepieciešamā valsts budžeta piesaisti un izlietojumu

- uzturēt datubāzi par Eiropas Savienības fondu apguves mērķa profila un ieviešanai nepieciešamā valsts budžeta plānu un izpildi

- uzkrāt un analizēt datus par atbildīgās iestādes pārziņā esošajām Eiropas Savienības fondu aktivitātēm un projektiem

- veikt augsta riska pakāpes Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanas uzraudzību

- pārstāvēt atbildīgo iestādi sanāksmēs un darba grupās

- veikt nepieciešamo saraksti par Eiropas Savienības fondu jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- angļu valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī

- labas komunikācijas prasmes, konceptuālā domāšana, plānošanas un organizēšanas prasme, patstāvība un ētiskums darba pienākumu veikšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS programmatūra) un biroja tehniku

- vēlama papildu izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā (tai skaitā kvalifikācijas kursi)

- vēlama praktiskā darba pieredze darbā ar finanšu instrumentu administrēšanu vai uzraudzību un valsts budžeta finansējuma plānošanu un apguves kontroli

- vēlamas zināšanas par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem un valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums ESFIN vecākā referenta amatam" vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis").

Informācija pa tālruni 67876017 vai 67876019 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments) un Veselības ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.


OP 2015/238.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Investīciju un Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodaļas VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E

Galvenie pienākumi:

- plānot, organizēt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu ieviešanu

- sagatavot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu budžetu, ieviešanas plānus un iepirkumu plānus

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu risku identificēšanu, risku vadības pasākumu noteikšanu un ieviešanu

- kontrolēt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu maksājumu aprēķinus un veikšanu un grāmatvedības uzskaiti

- nodrošināt informācijas un publicitātes pasākumu īstenošanu Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- angļu valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī

- labas komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasme, spēja veidot un uzturēt attiecības, ētiskums un patstāvība darbā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS programmatūra) un biroja tehniku

- vēlama papildu izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā (tai skaitā kvalifikācijas kursi)

- vēlama praktiskā darba pieredze darbā ar investīciju finanšu instrumentu administrēšanu vai uzraudzību

- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu plānošanu un jomu regulējošiem dokumentiem

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums ESFIN vecākā eksperta amatam" vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis").

 Informācija pa tālruni 67876017 vai 67876019 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments) un Veselības ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.


OP 2015/238.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Investīciju un Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta DIREKTORA VIETNIEKS/-E - Eiropas Savienības fondu plānošanas, izvērtēšanas un uzraudzības NODAĻAS VADĪTĀJS/-A

Galvenie pienākumi:

- organizēt Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu izstrādi un aktualizāciju

- organizēt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu sākotnējo ietekmes novērtējumu un vērtēšanas kritēriju izstrādi un saskaņošanu

- organizēt Eiropas Savienības fondu uzraudzības rādītāju sasniegšanas plānošanu un uzraudzību

- organizēt veselības nozares ietvaros Eiropas Savienības fondu neatbilstoši veikto izdevumu prevenciju, analīzi un uzraudzību

- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- praktiskā darba pieredze investīciju finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā ne mazāk kā 1 gads

- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasme, konceptuālā domāšana, ētiskums un patstāvība darba pienākumu veikšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS programmatūra)

- vēlama papildu izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā (tai skaitā kvalifikācijas kursi)

- vēlama praktiskā darba pieredze struktūrvienības vadībā

- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu plānošanas un jomu regulējošiem dokumentiem, Eiropas Savienības fondu investīciju politikas pamatjautājumiem un valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,

jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz direktora vietnieka-nodaļas vadītāja amatu" vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis").

Informācija pa tālruni 67876017 vai 67876019 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments) un Veselības ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.


OP 2015/238.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļā

Tavi darba pienākumi būs:

- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem

- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un saskaņošanā

- nodrošināt finanšu ekonomiskās analīzes izvērtējumu Publiskās un privātās partnerības ietvaros.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- pieredze un laba izpratne iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par atbalsta finanšu instrumentu (piem., mikrokreditēšana, garantijas) veidā specifiku Latvijā

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu

- zināšanas par Publiskās un privātās partnerības principiem un izpratne par finanšu ekonomisko analīzi

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva

- labas argumentācijas spējas

- augsta atbildības izjūta

- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam:

- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei un profesionālai un motivētai komandai

- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties

- dinamisku darba vidi

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/238.AKK5

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas Izmaiņu un robežproduktu sektora vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: zāļu reģistrācijas un robežproduktu dokumentācijas izvērtēšana.

Galvenie amata pienākumi:

- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības zāļu reģistrācijas un robežproduktu dokumentācijas izvērtēšanā (sniegt izvērtējumu par produkta farmakokinētiku, farmakodinamiku, metabolismu, toksikoloģiju u. c. saistītiem aspektiem)

- prast analizēt zinātnisko literatūru un izdarīt secinājumus

- gatavot novērtējuma ziņojumus ar secinājumiem par ekspertīzes rezultātiem latviešu un angļu valodā

- pārzināt un pielietot atbilstošos reglamentējošos likumdošanas aktus, lai nodrošinātu kvalificētu lēmumu pieņemšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā vai farmācijā ar padziļinātu sagatavotību farmakoloģijā

- loģiska un izzinoša domāšana, spēja detalizēti un rūpīgi iedziļināties problēmā, analizēt rezultātu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

- laba spēja izteikties kā rakstiski, tā mutiski

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- labas prasmes darbā ar datoru

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas Latvijā un Eiropā

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 894 euro, 2. kategorija - līdz 1028 euro, 3. kategorija - līdz 1174 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/238.AKK6

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Farmaceitiskās informācijas izvērtēšanas nodaļas Izmaiņu sektora vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu izvērtēšana.

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt reģistrēto zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu pieteikumus un tiem pievienotos dokumentus

- piedalīties Baltijas marķējuma procedūras (Baltic labelling procedure) darbā

- izvērtēt datus, kas raksturo IA, IB un II tipa izmaiņām pieteikto zāļu kvalitāti ķīmiskajā un farmaceitiskajā aspektā: zāļu ķīmiskās un farmaceitiskās īpašības, kvalitatīvo un kvantitatīvo sastāvu, aktīvo vielu un palīgvielu kvalitāti, ražošanas līmeni, ražošanas metodi, izmantotās kvalitātes kontroles metodes izejvielām un galaproduktam, stabilitātes pētījumu datus

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā

- vēlama darba pieredze humāno zāļu reģistrācijas jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 894 euro, 2. kategorija - līdz 1028 euro, 3. kategorija - līdz 1174 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/238.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 01.12.2015. iecelta ANITA MERCA.


OP 2015/238.AKR2

Ekonomikas ministrija paziņo, ka Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un eksporta veicināšanas nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 1.decembra iecelta MADARA AMBRĒNA.


OP 2015/238.AKR3

Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma valsts aģentūras Nekustamo īpašumu nodaļas Apsaimniekošanas un būvniecības daļas projekta vadītāja ierēdņa amatā no 2015.gada 1.decembra iecelts LAURIS BELORAGS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)