Laidiens: 04.12.2015., Nr. 238
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/238.AKK1
Veselības
ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina
atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Investīciju un Eiropas Savienības
fondu uzraudzības departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodaļas
VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
Galvenie pienākumi:
- plānot, veicināt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu apguves mērķa
profila izpildi un ieviešanai nepieciešamā valsts budžeta piesaisti un
izlietojumu
- uzturēt datubāzi par Eiropas Savienības fondu apguves mērķa profila un
ieviešanai nepieciešamā valsts budžeta plānu un izpildi
- uzkrāt un analizēt datus par atbildīgās iestādes pārziņā esošajām Eiropas
Savienības fondu aktivitātēm un projektiem
- veikt augsta riska pakāpes Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanas
uzraudzību
- pārstāvēt atbildīgo iestādi sanāksmēs un darba grupās
- veikt nepieciešamo saraksti par Eiropas Savienības fondu jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari
saistītā jomā)
- angļu valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī
- labas komunikācijas prasmes, konceptuālā domāšana, plānošanas un
organizēšanas prasme, patstāvība un ētiskums darba pienākumu veikšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS programmatūra) un biroja tehniku
- vēlama papildu izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības
veselības nozari saistītā jomā (tai skaitā kvalifikācijas kursi)
- vēlama praktiskā darba pieredze darbā ar finanšu instrumentu
administrēšanu vai uzraudzību un valsts budžeta finansējuma plānošanu un
apguves kontroli
- vēlamas zināšanas par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības pamatprincipiem un valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums ESFIN vecākā
referenta amatam" vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu
laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis").
Informācija pa tālruni 67876017 vai 67876019 (Personāla un dokumentu
pārvaldības departaments) un Veselības ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.
OP 2015/238.AKK2
Veselības
ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina
atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Investīciju un Eiropas Savienības
fondu uzraudzības departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodaļas
VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu tehniskās
palīdzības projektu ieviešanu
- sagatavot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu budžetu,
ieviešanas plānus un iepirkumu plānus
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu risku
identificēšanu, risku vadības pasākumu noteikšanu un ieviešanu
- kontrolēt Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu maksājumu
aprēķinus un veikšanu un grāmatvedības uzskaiti
- nodrošināt informācijas un publicitātes pasākumu īstenošanu Eiropas
Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari
saistītā jomā)
- angļu valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī
- labas komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasme, spēja
veidot un uzturēt attiecības, ētiskums un patstāvība darbā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS programmatūra) un biroja tehniku
- vēlama papildu izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības
veselības nozari saistītā jomā (tai skaitā kvalifikācijas kursi)
- vēlama praktiskā darba pieredze darbā ar investīciju finanšu instrumentu
administrēšanu vai uzraudzību
- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu plānošanu un
jomu regulējošiem dokumentiem
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums ESFIN vecākā
eksperta amatam" vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu
laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis").
Informācija pa tālruni 67876017 vai 67876019 (Personāla un dokumentu
pārvaldības departaments) un Veselības ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.
OP 2015/238.AKK3
Veselības
ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina
atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Investīciju un Eiropas Savienības
fondu uzraudzības departamenta DIREKTORA VIETNIEKS/-E - Eiropas Savienības
fondu plānošanas, izvērtēšanas un uzraudzības NODAĻAS VADĪTĀJS/-A
Galvenie pienākumi:
- organizēt Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu izstrādi un
aktualizāciju
- organizēt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu sākotnējo ietekmes
novērtējumu un vērtēšanas kritēriju izstrādi un saskaņošanu
- organizēt Eiropas Savienības fondu uzraudzības rādītāju sasniegšanas
plānošanu un uzraudzību
- organizēt veselības nozares ietvaros Eiropas Savienības fondu neatbilstoši
veikto izdevumu prevenciju, analīzi un uzraudzību
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams maģistra grāds ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības
nozari saistītā jomā)
- praktiskā darba pieredze investīciju finanšu instrumentu administrēšanā
vai uzraudzībā ne mazāk kā 1 gads
- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības pamatprincipiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, plānošanas un organizēšanas prasme,
konceptuālā domāšana, ētiskums un patstāvība darba pienākumu veikšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS programmatūra)
- vēlama papildu izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības
veselības nozari saistītā jomā (tai skaitā kvalifikācijas kursi)
- vēlama praktiskā darba pieredze struktūrvienības vadībā
- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu plānošanas un
jomu regulējošiem dokumentiem, Eiropas Savienības fondu investīciju politikas
pamatjautājumiem un valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums uz direktora vietnieka-nodaļas vadītāja amatu" vai
jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis").
Informācija pa tālruni 67876017 vai 67876019 (Personāla un dokumentu
pārvaldības departaments) un Veselības ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.
OP 2015/238.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i Programmu vadības
un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu
pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un
aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas
izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
- nodrošināt finanšu ekonomiskās analīzes izvērtējumu Publiskās un privātās
partnerības ietvaros.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- pieredze un laba izpratne iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par atbalsta finanšu instrumentu (piem., mikrokreditēšana,
garantijas) veidā specifiku Latvijā
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
- zināšanas par Publiskās un privātās partnerības principiem un izpratne par
finanšu ekonomisko analīzi
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva
- labas argumentācijas spējas
- augsta atbildības izjūta
- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919,
e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/238.AKK5
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas
Izmaiņu un robežproduktu sektora vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: zāļu reģistrācijas un robežproduktu dokumentācijas
izvērtēšana.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības zāļu reģistrācijas un
robežproduktu dokumentācijas izvērtēšanā (sniegt izvērtējumu par produkta
farmakokinētiku, farmakodinamiku, metabolismu, toksikoloģiju u. c.
saistītiem aspektiem)
- prast analizēt zinātnisko literatūru un izdarīt secinājumus
- gatavot novērtējuma ziņojumus ar secinājumiem par ekspertīzes rezultātiem
latviešu un angļu valodā
- pārzināt un pielietot atbilstošos reglamentējošos likumdošanas aktus, lai
nodrošinātu kvalificētu lēmumu pieņemšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnā vai farmācijā ar padziļinātu sagatavotību
farmakoloģijā
- loģiska un izzinoša domāšana, spēja detalizēti un rūpīgi iedziļināties
problēmā, analizēt rezultātu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
- laba spēja izteikties kā rakstiski, tā mutiski
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- labas prasmes darbā ar datoru
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas Latvijā un Eiropā
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši
kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 894 euro,
2. kategorija - līdz 1028 euro,
3. kategorija - līdz 1174 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2015/238.AKK6
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Zāļu reģistrācijas departamenta Farmaceitiskās informācijas izvērtēšanas
nodaļas Izmaiņu sektora vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu izvērtēšana.
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt reģistrēto zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu pieteikumus
un tiem pievienotos dokumentus
- piedalīties Baltijas marķējuma procedūras (Baltic
labelling procedure) darbā
- izvērtēt datus, kas raksturo IA, IB un II tipa izmaiņām pieteikto zāļu
kvalitāti ķīmiskajā un farmaceitiskajā aspektā: zāļu ķīmiskās un farmaceitiskās
īpašības, kvalitatīvo un kvantitatīvo sastāvu, aktīvo vielu un palīgvielu
kvalitāti, ražošanas līmeni, ražošanas metodi, izmantotās kvalitātes kontroles
metodes izejvielām un galaproduktam, stabilitātes pētījumu datus
Prasības pretendentiem/- ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā
- vēlama darba pieredze humāno zāļu reģistrācijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši
kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 894 euro,
2. kategorija - līdz 1028 euro, 3. kategorija
- līdz 1174 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu
valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/238.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Cenu statistikas
departamenta Ražotāju cenu indeksu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā
01.12.2015. iecelta ANITA MERCA.
OP 2015/238.AKR2
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un
eksporta veicināšanas nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no
2015.gada 1.decembra iecelta MADARA AMBRĒNA.
OP 2015/238.AKR3
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā
Nodrošinājuma valsts aģentūras Nekustamo īpašumu nodaļas Apsaimniekošanas un
būvniecības daļas projekta vadītāja ierēdņa amatā no 2015.gada 1.decembra
iecelts LAURIS BELORAGS.