Laidiens: 17.12.2015., Nr. 247
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/247.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanas komisijas priekšsēdētāja/-as un četriem
padomes locekļu amatiem
Prasības priekšsēdētāja/-as amata pretendentam/-ei:
- Latvijas Republikas pilsonība
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu
jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- administratīvā darba pieredze un/vai vadības pieredze kādā no regulējamām
nozarēm ne mazāk kā 3 gadi
- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
jautājumiem un attīstības tendencēm, zinātniskās publikācijas regulēšanas
jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas, izpratne un spēja orientēties regulējamo nozaru normatīvo aktu
jomā
- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan
mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību
- vadības, organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- prasme teorētiskās zināšanas izmantot praksē, prezentēt, argumentēt un
aizstāvēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- labas analītiskās spējas
- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes
- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu
pildīšanai
Prasības padomes locekļa/-es amata pretendentam/-ei:
- Latvijas Republikas pilsonība
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu
jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- administratīvā darba pieredze un/vai pieredze darbā kādā no regulējamām
nozarēm
- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
jautājumiem, zinātniskās publikācijas regulēšanas jautājumos tiks uzskatītas
par priekšrocību
- zināšanas un izpratne par normatīvajiem aktiem regulējamo nozaru jomā
- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan
mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību
- organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- labas analītiskās spējas
- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes
- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu
pildīšanai
Svešvalodu zināšanu līmenis jānorāda atbilstoši Europass
valodas prasmes līmeņu pašnovērtējuma tabulai.
Pretendentu svešvalodas pārbaude var tikt veikta gan atlases intervijas
laikā, sazinoties konkrētajā valodā, gan uzdodot veikt atlases komisijas
noteiktā vērtētāja testu.
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, norādot amatu, uz kuru pretendē
- autobiogrāfija (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pieprasījuma uzrādot orģinālu)
- rakstisks konceptuāls izklāsts par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
attīstību valstī (2 lapas A4 formātā), konkrēti norādot:
* aktuālās regulatoru darbības problēmas
* regulatora attīstības tendences (t. sk. darbība, ievērojot patērētāju
tiesības un regulējamo uzņēmumu konkurētspēju)
* cenu līmeņa noteikšanas metodes (benchmarking)
piemērošanas lietderība un īstenojamība SPRK
kompetencē esošajās nozarēs un šobrīd noteikto vidējo svērto kapitāla izmaksu
koeficientu (weighted average
cost of capital
- WACC) pamatotība un iespējamās izmaiņas
- rakstisks apliecinājums par atbilstību likumā "Par sabiedrisko
pakalpojumu regulatoriem" 37. un 38. pantā noteiktajām prasībām
pretendentiem/-ēm jāiesniedz 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas, nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā LV-1519), tālr. uzziņām 67013183.
Informējam, ka priekšsēdētāja/-as un 1 padomes
locekļa/-es amata pienākumu izpilde tiks uzsākta pēc 2016. gada
25. februāra, savukārt 3 padomes locekļu amata pienākumu izpilde tiks
uzsākta pēc 2016. gada 2. jūlija.
OP 2015/247.AKK2
Valsts izglītības satura centrs (VISC)
izsludina konkursu uz Administratīvās nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa)
amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā darbā
- pieredze juridiskajā darbā valsts pārvaldē pēdējo trīs gadu laikā
- pieredze ārējo tiesību aktu projektu izstrādē
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- pieredze ar iestādes darbību saistītu līgumu projektu sagatavošanā un
saskaņošanā
Veicamie amata pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu projektus par VISC kompetences jautājumiem un
piedalīties citu dokumentu projektu izstrādē
- sagatavot priekšlikumus par VISC kompetencē esošo tiesību aktu
pilnveidošanu
- sniegt pārskatu par izmaiņām tiesiskajā regulējumā VISC darbības jomās
- izvērtēt VISC vai citu iestāžu speciālistu sagatavoto dokumentu atbilstību
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- izvērtēt un sniegt atzinumus par VISC struktūrvienību, kā arī citu valsts
un pašvaldības institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un
tiesību aktu projektiem
- sniegt VISC darbiniekiem konsultācijas par iestādes kompetencē esošajiem
jautājumiem, kā arī sniegt tiem atbalstu tiesību aktu projektu izstrādē
- pēc attiecīgā pilnvarojuma saņemšanas pārstāvēt VISC tiesā
- piedalīties VISC un citu institūciju, organizāciju organizētajās darba
grupās, semināros, sēdēs un ekspertu padomēs
Amatam noteikta 21. saime, IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Valsts izglītības satura
centra mājaslapā www.visc.gov.lv)
Dokumentus sūtīt pa pastu (adrese: Valsts izglītības satura centrs,
Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija
izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie
dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67503026.
OP 2015/247.AKK3
Jūrmalas
pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija
lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas
vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus
īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).
Aicinām pieteikties uz Jūrmalas pilsētas Mežmalas vidusskolas
direktora/-es amatu
Prasības:
- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā
- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt iestādes un tās darbinieku darbības, saskaņā ar Latvijas Republikas
izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, nodrošināt iestādi ar
atbilstošas kvalifikācijas pedagogiem un darbiniekiem, nodrošināt pedagogu
pašvērtējuma un pašanalīzes procesu iestādē, paaugstināt profesionālo
meistarību skolvadībā
- organizēt "E-klase" darbību, ar kuras palīdzību tiek nodrošināta
visu pedagoģiskajā procesā nepieciešamo dokumentāciju sagatavošana un
nodrošināšana
- izstrādāt un piedalīties iestādes darbību reglamentējošo dokumentu
izstrādāšanā, nodrošināt to izpildi
- nodrošināt Latvijas Republikas un Jūrmalas pilsētas domes izdoto normatīvo
aktu ievērošanu un izpildi iestādē
- nodrošināt mācību procesa nepārtrauktību un atbilstību Valsts izglītības
standartiem
- plānot, organizēt un vadīt iestādes saimniecisko un finansiālo darbību
- nodrošināt jauno tehnoloģiju ieviešanu izglītības procesā
Nepieciešamo pieteikumu dokumentu kopumu un pieteikšanās dokumentu veidlapas
skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv
sadaļā "Pašvaldība" → "Vakances").
Pieteikumus var iesniegt, nosūtot uz e-pastu (adrese: personals@jpd.gov.lv),
nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas iela 1/5, Jūrmala,
LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju
apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5, Jūrmalā.
Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pilsētas
Mežmalas vidusskolas direktora amatu". Pieteikšanās termiņš līdz 2016. gada
15. janvārim plkst. 17.00. Tālrunis informācijai 67093921.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
OP 2015/247.AKK4
Jūrmalas
pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem
kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija
lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas
vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus
īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).
Aicinām pieteikties uz Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un
tālākizglītības nodaļas vadītāja/-as amatu
Prasības:
- augstākā pedagoģiskā izglītība (maģistra grāds) un augstākā izglītība
mūzikas vai mākslas, vai sporta jomā
- ne mazāk kā 4 gadu pieredze izglītības vadības
darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze atbilstošas jomas izglītības
vadības darbā
- ļoti labas zināšanas un spējas orientēties profesionālās ievirzes,
interešu un tālākizglītības procesos un metodiskajā darbā
- ļoti labas zināšanas par atbildībā esošo darbības jomu saistītajiem valsts
un pašvaldību normatīvajiem aktiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt organizatorisko un metodisko palīdzību izglītības procesa
nodrošināšanā profesionālās ievirzes, interešu un tālākizglītības programmu
īstenošanā
- pārraudzīt pašvaldības padotībā esošo profesionālās ievirzes un interešu
izglītības iestāžu darba tiesiskumu
- piedalīties profesionālās ievirzes izglītības iestāžu, izglītības
programmu akreditācijā
- saskaņot interešu izglītības un profesionālās ievirzes izglītības
pedagoģisko darbinieku tarifikāciju un pārbaudīt atbilstību normatīvo aktu
prasībām
- koordinēt pašvaldības teritorijā esošo izglītības jomā strādājošo
darbinieku profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanu, tālākizglītību un
pedagogu darba kvalitātes novērtēšanu
- īstenot pašvaldības politiku pieaugušo izglītībā
- piedalīties ar interešu, profesionālās ievirzes un
tālākizglītību saistītu projektu izstrādē un īstenošanā
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, atsauksmes iesniegt līdz 2016. gada 15. janvārim, sūtot uz
e-pasta adresi personals@jpd.gov.lv (ar norādi
"Konkursam uz Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un
tālākizglītības nodaļas vadītāja amatu"). Tālrunis informācijai 67093921.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo
kārtu.
OP 2015/247.AKK5
Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata
vietu - Saeimas Juridiskā biroja juridiskais padomnieks/-e
Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:
- vismaz profesionālais maģistra grāds un jurista piektā līmeņa profesionālā
kvalifikācija tiesību zinātnē vai akadēmiskais maģistra grāds tiesību zinātnē
- vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze jurista specialitātē pēc
jurista kvalifikācijas iegūšanas, tai skaitā normatīvo aktu, atzinumu un
tiesvedības procesuālo dokumentu sagatavošanā publisko tiesību jomā, kā arī
kompetence un vismaz trīs gadu pieredze konstitucionālajās
tiesībās un cilvēktiesībās
- vēlama periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās
- valsts valodas prasme augtākajā līmenī
- vismaz vienas svešvalodas (angļu, franču vai vācu) prasme vismaz B2
valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem
svešvalodu apguves līmeņiem)
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, e-pasts,
interneta pārlūkprogrammas)
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja patstāvīgi paust un
argumentēt viedokli Saeimas komisiju sēdēs
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
Galvenie pienākumi:
- izvērtēt Saeimā iesniegtos likumprojektus konstitucionālo un cilvēktiesību
jomā un izvērtēt to atbilstību Latvijas Republikas Satversmei, Latvijai
saistošiem starptautiskiem līgumiem, likumiem un Latvijas tiesību sistēmai
kopumā
- kompetences jomās sagatavot rakstveida atzinumu par Saeimā iesniegtajiem
likumprojektiem
- piedalīties attiecīgo komisiju vai apakškomisiju sēdēs un pamatot
Juridiskā biroja atzinumā izteiktos priekšlikumus, kā arī sniegt mutiskus
skaidrojumus par izskatāmajiem jautājumiem no likumdošanas tehnikas un
kodifikācijas viedokļa
- izvērtēt likumprojekta izskatīšanas gaitā iesniegto priekšlikumu
atbilstību Latvijas Republikas Satversmei, Latvijai saistošiem
starptautiskajiem līgumiem, likumiem un Latvijas tiesību sistēmai
- sagatavot juridiskus atzinumus un sniegt viedokli par normatīvo aktu
piemērošanu amata kompetencē esošās jomās, kā arī veikt Saeimas
struktūrvienībās izstrādāto iekšējo normatīvo aktu analīzi no juridiskās
tehnikas viedokļa
- sniegt konsultācijas Saeimas amatpersonām, Saeimas komisijām,
apakškomisijām, frakcijām, Saeimas deputātiem un Saeimas darbiniekiem
jautājumos, kas saistīti ar likumdošanas tehniku un kodifikāciju
- piedalīties ar Saeimas pārstāvību Satversmes tiesā saistītu jautājumu
izvērtēšanā un nepieciešamo dokumentu sagatavošanā
- sagatavot rakstveida atbildes uz publisko un privāto personu iesniegumiem
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- Curriculum Vitae (Europass formā)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - vismaz C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas,
kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības
programmās latviešu valodā)
- pēc kandidāta izvēles citi dokumenti, kas apliecina pretendentiem
izvirzāmās kompetences un prasmes
Minētos dokumentus lūdzam līdz 2016. gada 8. janvārim iesniegt
personīgi vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Saeimas Personāla nodaļai
(Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811) ar norādi "Konkursam: vecākais juridiskais
padomnieks". Tālrunis uzziņām 67087193.
OP 2015/247.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt statistisko rādītāju apkopošanu, aprēķinu un analīzi gada iekšzemes
kopprodukta un piedāvājuma-izlietojuma tabulu vajadzībām
- piedalīties metodoloģijas izstrādē piedāvājuma-izlietojuma tabulu
aprēķinam iepriekšējā gada cenās
- piedalīties statistisko datu publikāciju sagatavošanā, veikt publicēto
datu analīzi un revīzijas; nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi
savas kompetences ietvaros
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas
iestāžu lomu tajā
- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu
- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/247.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- veikt statistisko rādītāju apkopošanu, analīzi un aprēķinu veikšanu gada nacionālo
kontu sistēmas sastādīšanai, pievēršoties galvenokārt starppatēriņa (P.2)
aprēķināšanai faktiskajās un salīdzināmajās cenās, kā arī komplekso gada
pārskatu 1-gada un 2-gada statistisko rādītāju apkopošanai un analīzei
- piedalīties statistisko datu publikāciju sagatavošanā, veikt publicēto
datu analīzi un revīzijas un nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi
savas kompetences ietvaros
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas
iestāžu lomu tajā
- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu
- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP
mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/247.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā
- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/247.AKK9
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta
galvenais/-ā inspektors/-e (uz nenoteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības galvenā inspektora amata pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs
- vēlamas angļu valodas un nepieciešamas labas krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādē un spēja prezentēt
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Galvenā inspektora amata galvenie pienākumi:
- sagatavot atbildes uz iesniegumiem par bāriņtiesu darbu
- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu
- sagatavot metodiskos ieteikumus un informatīvā satura vēstules bāriņtiesām
un citām institūcijām
- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības,
aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu
aizsardzības jautājumos
- veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai sekmīgi noritētu pārbaudes
bāriņtiesās (savlaicīga rīkojuma sagatavošana, transporta izbraukšanas laika
saskaņošana, attiecīgās pašvaldības un bāriņtiesas informēšana par pārbaudi)
- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai
- veikt bāriņtiesu pārskatu par darbu apkopošanu un analīzi
- piedalīties semināru bāriņtiesu priekšsēdētājiem organizēšanā
- piedalīties sēdēs, sapulcēs, darba grupās u. c., kā arī pārstāvēt
departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
- atbilstoši kompetencei veikt vienreizējus inspekcijas priekšnieka vai
departamenta direktora norādījumus
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359135.
OP 2015/247.AKK10
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
vakanto SEKRETĀRA/-ES amata vietu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- nodrošināt saņemto, nosūtāmo un iekšējās aprites dokumentu uzskaiti,
reģistrēšanu un nosūtīšanu
- nodrošināt un koordinēt informācijas un dokumentu apriti
- atbildēt uz telefona zvaniem, koordinēt telefonsarunas
- organizēt apmeklētāju pieņemšanu
- veikt sēžu, sapulču, sanāksmju u.c. pasākumu sagatavošanu
- pārzināt LIAA struktūru, darbinieku kompetenci, informācijas plūsmas
mehānismu LIAA
Prasības pretendentiem
- vēlama augstākā izglītība
- angļu valodas zināšanas (sapratne, runāšana un rakstīšana vismaz B1
līmenī)
- krievu valodas zināšanas (sapratne un runāšana vismaz B1 līmenī)
- pārzināt dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumus
- pieredze darbā ar dokumentu vadības un aprites sistēmu DocLogix
tiks uzskatīta par priekšrocību
- iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un biroja tehniku
- atbildība, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme ievērot lietišķo etiķeti
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
Pretendentus lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada
4. janvārim LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442,
vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"Sekretārs". www.liaa.gov.lv