Laidiens: 17.12.2015., Nr. 247

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/247.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja/-as un četriem padomes locekļu amatiem

Prasības priekšsēdētāja/-as amata pretendentam/-ei:

- Latvijas Republikas pilsonība

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- administratīvā darba pieredze un/vai vadības pieredze kādā no regulējamām nozarēm ne mazāk kā 3 gadi

- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem un attīstības tendencēm, zinātniskās publikācijas regulēšanas jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas, izpratne un spēja orientēties regulējamo nozaru normatīvo aktu jomā

- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- vadības, organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme teorētiskās zināšanas izmantot praksē, prezentēt, argumentēt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas analītiskās spējas

- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu pildīšanai

Prasības padomes locekļa/-es amata pretendentam/-ei:

- Latvijas Republikas pilsonība

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- administratīvā darba pieredze un/vai pieredze darbā kādā no regulējamām nozarēm

- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem, zinātniskās publikācijas regulēšanas jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas un izpratne par normatīvajiem aktiem regulējamo nozaru jomā

- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas analītiskās spējas

- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu pildīšanai

Svešvalodu zināšanu līmenis jānorāda atbilstoši Europass valodas prasmes līmeņu pašnovērtējuma tabulai.

Pretendentu svešvalodas pārbaude var tikt veikta gan atlases intervijas laikā, sazinoties konkrētajā valodā, gan uzdodot veikt atlases komisijas noteiktā vērtētāja testu.

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, norādot amatu, uz kuru pretendē

- autobiogrāfija (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pieprasījuma uzrādot orģinālu)

- rakstisks konceptuāls izklāsts par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas attīstību valstī (2 lapas A4 formātā), konkrēti norādot:

* aktuālās regulatoru darbības problēmas

* regulatora attīstības tendences (t. sk. darbība, ievērojot patērētāju tiesības un regulējamo uzņēmumu konkurētspēju)

* cenu līmeņa noteikšanas metodes (benchmarking) piemērošanas lietderība un īstenojamība SPRK kompetencē esošajās nozarēs un šobrīd noteikto vidējo svērto kapitāla izmaksu koeficientu (weighted average cost of capital - WACC) pamatotība un iespējamās izmaiņas

- rakstisks apliecinājums par atbilstību likumā "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 37. un 38. pantā noteiktajām prasībām

pretendentiem/-ēm jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519), tālr. uzziņām 67013183.

Informējam, ka priekšsēdētāja/-as un 1 padomes locekļa/-es amata pienākumu izpilde tiks uzsākta pēc 2016. gada 25. februāra, savukārt 3 padomes locekļu amata pienākumu izpilde tiks uzsākta pēc 2016. gada 2. jūlija.


OP 2015/247.AKK2

Valsts izglītības satura centrs (VISC) izsludina konkursu uz Administratīvās nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā darbā

- pieredze juridiskajā darbā valsts pārvaldē pēdējo trīs gadu laikā

- pieredze ārējo tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- pieredze ar iestādes darbību saistītu līgumu projektu sagatavošanā un saskaņošanā

Veicamie amata pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu projektus par VISC kompetences jautājumiem un piedalīties citu dokumentu projektu izstrādē

- sagatavot priekšlikumus par VISC kompetencē esošo tiesību aktu pilnveidošanu

- sniegt pārskatu par izmaiņām tiesiskajā regulējumā VISC darbības jomās

- izvērtēt VISC vai citu iestāžu speciālistu sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- izvērtēt un sniegt atzinumus par VISC struktūrvienību, kā arī citu valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem

- sniegt VISC darbiniekiem konsultācijas par iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem, kā arī sniegt tiem atbalstu tiesību aktu projektu izstrādē

- pēc attiecīgā pilnvarojuma saņemšanas pārstāvēt VISC tiesā

- piedalīties VISC un citu institūciju, organizāciju organizētajās darba grupās, semināros, sēdēs un ekspertu padomēs

Amatam noteikta 21. saime, IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa.

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv)

Dokumentus sūtīt pa pastu (adrese: Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67503026.


OP 2015/247.AKK3

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

Aicinām pieteikties uz Jūrmalas pilsētas Mežmalas vidusskolas direktora/-es amatu

Prasības:

- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā

- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)

- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt iestādes un tās darbinieku darbības, saskaņā ar Latvijas Republikas izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, nodrošināt iestādi ar atbilstošas kvalifikācijas pedagogiem un darbiniekiem, nodrošināt pedagogu pašvērtējuma un pašanalīzes procesu iestādē, paaugstināt profesionālo meistarību skolvadībā

- organizēt "E-klase" darbību, ar kuras palīdzību tiek nodrošināta visu pedagoģiskajā procesā nepieciešamo dokumentāciju sagatavošana un nodrošināšana

- izstrādāt un piedalīties iestādes darbību reglamentējošo dokumentu izstrādāšanā, nodrošināt to izpildi

- nodrošināt Latvijas Republikas un Jūrmalas pilsētas domes izdoto normatīvo aktu ievērošanu un izpildi iestādē

- nodrošināt mācību procesa nepārtrauktību un atbilstību Valsts izglītības standartiem

- plānot, organizēt un vadīt iestādes saimniecisko un finansiālo darbību

- nodrošināt jauno tehnoloģiju ieviešanu izglītības procesā

Nepieciešamo pieteikumu dokumentu kopumu un pieteikšanās dokumentu veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā "Pašvaldība" → "Vakances").

Pieteikumus var iesniegt, nosūtot uz e-pastu (adrese: personals@jpd.gov.lv), nosūtot pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5, Jūrmalā.

Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pilsētas Mežmalas vidusskolas direktora amatu". Pieteikšanās termiņš līdz 2016. gada 15. janvārim plkst. 17.00. Tālrunis informācijai 67093921.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.


OP 2015/247.AKK4

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

Aicinām pieteikties uz Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un tālākizglītības nodaļas vadītāja/-as amatu

Prasības:

- augstākā pedagoģiskā izglītība (maģistra grāds) un augstākā izglītība mūzikas vai mākslas, vai sporta jomā

- ne mazāk kā 4 gadu pieredze izglītības vadības darbā, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze atbilstošas jomas izglītības vadības darbā

- ļoti labas zināšanas un spējas orientēties profesionālās ievirzes, interešu un tālākizglītības procesos un metodiskajā darbā

- ļoti labas zināšanas par atbildībā esošo darbības jomu saistītajiem valsts un pašvaldību normatīvajiem aktiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt organizatorisko un metodisko palīdzību izglītības procesa nodrošināšanā profesionālās ievirzes, interešu un tālākizglītības programmu īstenošanā

- pārraudzīt pašvaldības padotībā esošo profesionālās ievirzes un interešu izglītības iestāžu darba tiesiskumu

- piedalīties profesionālās ievirzes izglītības iestāžu, izglītības programmu akreditācijā

- saskaņot interešu izglītības un profesionālās ievirzes izglītības pedagoģisko darbinieku tarifikāciju un pārbaudīt atbilstību normatīvo aktu prasībām

- koordinēt pašvaldības teritorijā esošo izglītības jomā strādājošo darbinieku profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanu, tālākizglītību un pedagogu darba kvalitātes novērtēšanu

- īstenot pašvaldības politiku pieaugušo izglītībā

- piedalīties ar interešu, profesionālās ievirzes un tālākizglītību saistītu projektu izstrādē un īstenošanā

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, atsauksmes iesniegt līdz 2016. gada 15. janvārim, sūtot uz e-pasta adresi personals@jpd.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz Izglītības pārvaldes Profesionālās, interešu un tālākizglītības nodaļas vadītāja amatu"). Tālrunis informācijai 67093921.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz amata konkursa nākamo kārtu.


OP 2015/247.AKK5

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Juridiskā biroja juridiskais padomnieks/-e

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- vismaz profesionālais maģistra grāds un jurista piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija tiesību zinātnē vai akadēmiskais maģistra grāds tiesību zinātnē

- vismaz piecu gadu iepriekšēja darba pieredze jurista specialitātē pēc jurista kvalifikācijas iegūšanas, tai skaitā normatīvo aktu, atzinumu un tiesvedības procesuālo dokumentu sagatavošanā publisko tiesību jomā, kā arī kompetence un vismaz trīs gadu pieredze konstitucionālajās tiesībās un cilvēktiesībās

- vēlama periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās

- valsts valodas prasme augtākajā līmenī

- vismaz vienas svešvalodas (angļu, franču vai vācu) prasme vismaz B2 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas)

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja patstāvīgi paust un argumentēt viedokli Saeimas komisiju sēdēs

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

Galvenie pienākumi:

- izvērtēt Saeimā iesniegtos likumprojektus konstitucionālo un cilvēktiesību jomā un izvērtēt to atbilstību Latvijas Republikas Satversmei, Latvijai saistošiem starptautiskiem līgumiem, likumiem un Latvijas tiesību sistēmai kopumā

- kompetences jomās sagatavot rakstveida atzinumu par Saeimā iesniegtajiem likumprojektiem

- piedalīties attiecīgo komisiju vai apakškomisiju sēdēs un pamatot Juridiskā biroja atzinumā izteiktos priekšlikumus, kā arī sniegt mutiskus skaidrojumus par izskatāmajiem jautājumiem no likumdošanas tehnikas un kodifikācijas viedokļa

- izvērtēt likumprojekta izskatīšanas gaitā iesniegto priekšlikumu atbilstību Latvijas Republikas Satversmei, Latvijai saistošiem starptautiskajiem līgumiem, likumiem un Latvijas tiesību sistēmai

- sagatavot juridiskus atzinumus un sniegt viedokli par normatīvo aktu piemērošanu amata kompetencē esošās jomās, kā arī veikt Saeimas struktūrvienībās izstrādāto iekšējo normatīvo aktu analīzi no juridiskās tehnikas viedokļa

- sniegt konsultācijas Saeimas amatpersonām, Saeimas komisijām, apakškomisijām, frakcijām, Saeimas deputātiem un Saeimas darbiniekiem jautājumos, kas saistīti ar likumdošanas tehniku un kodifikāciju

- piedalīties ar Saeimas pārstāvību Satversmes tiesā saistītu jautājumu izvērtēšanā un nepieciešamo dokumentu sagatavošanā

- sagatavot rakstveida atbildes uz publisko un privāto personu iesniegumiem

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- Curriculum Vitae (Europass formā)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - vismaz C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- pēc kandidāta izvēles citi dokumenti, kas apliecina pretendentiem izvirzāmās kompetences un prasmes

Minētos dokumentus lūdzam līdz 2016. gada 8. janvārim iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Saeimas Personāla nodaļai (Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811) ar norādi "Konkursam: vecākais juridiskais padomnieks". Tālrunis uzziņām 67087193.


OP 2015/247.AKK6

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt statistisko rādītāju apkopošanu, aprēķinu un analīzi gada iekšzemes kopprodukta un piedāvājuma-izlietojuma tabulu vajadzībām

- piedalīties metodoloģijas izstrādē piedāvājuma-izlietojuma tabulu aprēķinam iepriekšējā gada cenās

- piedalīties statistisko datu publikāciju sagatavošanā, veikt publicēto datu analīzi un revīzijas; nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā

- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas iestāžu lomu tajā

- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu

- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/247.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- veikt statistisko rādītāju apkopošanu, analīzi un aprēķinu veikšanu gada nacionālo kontu sistēmas sastādīšanai, pievēršoties galvenokārt starppatēriņa (P.2) aprēķināšanai faktiskajās un salīdzināmajās cenās, kā arī komplekso gada pārskatu 1-gada un 2-gada statistisko rādītāju apkopošanai un analīzei

- piedalīties statistisko datu publikāciju sagatavošanā, veikt publicēto datu analīzi un revīzijas un nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā

- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas iestāžu lomu tajā

- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu

- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/247.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā

- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē

- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/247.AKK9

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais/-ā inspektors/-e (uz nenoteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības galvenā inspektora amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- vēlamas angļu valodas un nepieciešamas labas krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādē un spēja prezentēt

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Galvenā inspektora amata galvenie pienākumi:

- sagatavot atbildes uz iesniegumiem par bāriņtiesu darbu

- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu

- sagatavot metodiskos ieteikumus un informatīvā satura vēstules bāriņtiesām un citām institūcijām

- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības, aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu aizsardzības jautājumos

- veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai sekmīgi noritētu pārbaudes bāriņtiesās (savlaicīga rīkojuma sagatavošana, transporta izbraukšanas laika saskaņošana, attiecīgās pašvaldības un bāriņtiesas informēšana par pārbaudi)

- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai

- veikt bāriņtiesu pārskatu par darbu apkopošanu un analīzi

- piedalīties semināru bāriņtiesu priekšsēdētājiem organizēšanā

- piedalīties sēdēs, sapulcēs, darba grupās u. c., kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

- atbilstoši kompetencei veikt vienreizējus inspekcijas priekšnieka vai departamenta direktora norādījumus

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359135.


OP 2015/247.AKK10

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz vakanto SEKRETĀRA/-ES amata vietu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi

- nodrošināt saņemto, nosūtāmo un iekšējās aprites dokumentu uzskaiti, reģistrēšanu un nosūtīšanu

- nodrošināt un koordinēt informācijas un dokumentu apriti

- atbildēt uz telefona zvaniem, koordinēt telefonsarunas

- organizēt apmeklētāju pieņemšanu

- veikt sēžu, sapulču, sanāksmju u.c. pasākumu sagatavošanu

- pārzināt LIAA struktūru, darbinieku kompetenci, informācijas plūsmas mehānismu LIAA

Prasības pretendentiem

- vēlama augstākā izglītība

- angļu valodas zināšanas (sapratne, runāšana un rakstīšana vismaz B1 līmenī)

- krievu valodas zināšanas (sapratne un runāšana vismaz B1 līmenī)

- pārzināt dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumus

- pieredze darbā ar dokumentu vadības un aprites sistēmu DocLogix tiks uzskatīta par priekšrocību

- iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un biroja tehniku

- atbildība, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme ievērot lietišķo etiķeti

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

Pretendentus lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 4. janvārim LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Sekretārs". www.liaa.gov.lv

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)