Laidiens: 21.12.2015., Nr. 249
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/249.AKK1
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Resursu kontroles
sektora vadītājs/-a
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides
aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju
resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra
kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 600 līdz 800 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles
ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām
64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2015/249.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu
(viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" (darbavieta Uriekstes ielā 16, Rīgā) inspektors/-e fitosanitārās
uzraudzības jomā
Amats klasificēts 26.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
lauksaimniecībā, bioloģijā, agronomijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2015/249.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Vides modelēšanas centrs
- pētnieks - 1 amata vieta
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMINITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
Lietišķās valodniecības institūts (darbam Daugavpils filiālē)
- pētnieks - 1 amata vieta
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Dizaina tehnoloģiju institūts
Materiālzinātnes nozares Tekstila un apģērbu tehnoloģiju apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts
Ķīmijas nozares Bioorganiskās ķīmijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Lietišķās ķīmijas institūts
Ķīmijas nozares Organiskās ķīmijas apakšnozare
- pētnieks - 1 amata vieta
Ķīmijas nozares augsttemperatūras ķīmijas apakšnozare
- pētnieks - 1 amata vieta
Silikātu materiālu institūts
Ķīmijas inženierzinātnes nozares Augsttemperatūras materiālu un plazmas
tehnoloģijas apakšnozare
- pētnieks - 1 amata vieta
Ķīmijas inženierzinātnes nozares Silikātu materiālu tehnoloģijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Tehniskās fizikas institūts
Materiālzinātnes nozares Materiālu fizikas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Materiālzinātnes nozares Inteliģentie materiāli un struktūras apakšnozare
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram
adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam
RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae),
kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un
publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents
vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.
OP 2015/249.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
Cilvēkresursu attīstības departamenta Sabiedrības attīstības projektu nodaļas
vecāko ekspertu/-i (ierēdņa amats)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar nodaļas kompetencē esošo Eiropas
Savienības fondu finansēto labklājības nozares projektu īstenošanas uzraudzības
un kontroles nodrošināšanu.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs, t. sk. ekonomikā,
vadības zinātnēs)
- praktiskā darba pieredze un zināšanas darbā ar Eiropas Savienības fondiem
labklājības nozarē, t. sk. Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā,
uzraudzībā un kontrolē
- vēlama pieredze nodarbinātības un sociālo lietu jomā
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- vēlama izpratne un spēja labi orientēties
Latvijas un Eiropas Savienības labklājības nozares normatīvajos dokumentos
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja plānot un organizēt savu darbu, kā arī uzņemties atbildību
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1175 euro),
labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Rīgā, Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/249.AKK5
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Saulkrastu komunālserviss",
reģ. Nr. 40103027944, adrese: Liepu iela 3, Saulkrasti, Saulkrastu novads,
aicina darbā Ūdensapgādes un labiekārtošanas nodaļas vadītāju
Galvenie pienākumi:
- plānot, pastāvīgi organizēt nodaļas darbu, nodrošinot tehnoloģisko iekārtu
nepārtrauktu darbību un pakalpojumu nodrošinājumu
- pastāvīgi sagatavot atskaites un pārskatus
- piedalīties attīstības projektu sagatavošanā
- īstenot doto uzdevumu izpildi un izpildes gaitas kontroli, kā arī
sagatavot dokumentāciju un organizēt dokumentu apriti
- organizēt pašvaldības ielu un ceļu uzturēšanu atbilstoši deleģējumam,
dotajiem uzdevumiem
- sadarboties ar institūcijām, klientiem (fiziskām un juridiskām personām),
sadarbības partneriem, sagatavot atbildes uz iesniegumiem un vēstulēm
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība inženiertehniskajā jomā
- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā
- darba pieredze ūdens apgādes un kanalizācijas sistēmu infrastruktūrā un
tehnoloģijās
- orientēties tiesību aktos, kas regulē ūdensapgādes un kanalizācijas
pakalpojumus
- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrības darbu un funkcijām,
deleģētājiem valsts pārvaldes uzdevumiem
- izpratne par:
- autoceļu ikdienas uzturēšanu
- autoceļu būvdarbu jomu
- spēja pastāvīgi veikt finanšu plānošanu
- spēja strādāt komandā
- spēja vadīt nodaļas darbiniekus, pastāvīgi plānot darbu un ievērot
termiņus
- teicamas datora lietošanas prasmes (t. sk.
MC Office, Auto CAD)
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, profesionalitāte
- spēja publiski uzstāties, argumentēt savu viedokli un lēmumus
- teicama valsts valodas prasme
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- izaugsmes iespējas atsaucīgā kolektīvā
- iespēja pastāvīgi attīstīt prasmes
- veselības apdrošināšanas polise
- atalgojums (darba samaksa) no 800,00 EUR (bruto) līdz 1140,00 EUR (bruto)
Pretendentam jāiesniedz:
- CV, motivācijas vēstule
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 4. janvārim
plkst. 15.00 uz e-pasta adresi apsaimniekošana.sks@apollo.lv
vai pa pastu, adrese: Saulkrastu komunālserviss,
Liepu iela 3, Saulkrastu novads, LV-2160, tālr. 26529380, SIA "Saulkrastu komunālserviss" valdes loceklis Guntars Ozoliņš.
OP 2015/249.AKK6
Precizējot iepriekš publicēto
Precizējot oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada
17. decembrī, Nr. 247 (5565), publicēto Latvijas Republikas Saeimas
paziņojumu par atklātā konkursa izsludināšanu uz vakanto Saeimas Juridiskā
biroja juridiskā padomnieka amata vietu, paziņojuma pēdējā rindkopa tiek
izteikta šādā redakcijā:
"Minētos dokumentus lūdzam līdz 2016. gada 8. janvārim
iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Saeimas Personāla
nodaļai (Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811) ar norādi "Konkursam: juridiskais
padomnieks". Tālrunis uzziņām 67087193."
Latvijas Republikas Saeima