Laidiens: 13.02.2015., Nr. 31
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/31.AKK1
Latvijas Universitātes aģentūra "Latvijas Universitātes Matemātikas
un informātikas institūts" izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem
amatiem:
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vairāk
nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze netriviālu, heterogēnu, modeļu bāzētu
datorsistēmu projektēšanā un izstrādē, kā arī vairāk nekā 5 gadu pieredze
zinātnisku projektu izpildē un vadīšanā, šajā laikā sagatavojot vismaz divas
SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas;
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vairāk
nekā 5 gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu, heterogēnu IKT sistēmu projektēšanā,
izstrādē un ieviešanā, vairāk nekā 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē,
kā arī vismaz trīs SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas;
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, zinātniskā
un akadēmiskā darba stāžs kopumā vairāk nekā 5 gadi, vairāk nekā 5 gadu
pētnieciskā darba pieredze algoritmu rēķināšanas sarežģītībā, un reālā laika
sistēmu projektēšanā un izstrādē;
- datorzinātnē - zinātniskais asistents (2 vietas), nepieciešams vismaz bakalaura vai
tam pielīdzināts grāds datorzinātnē, vismaz 2 gadu pētnieciskā darba pieredze
datorlingvistikas un latviešu valodas runas apstrādes jomā un pieredze darbā
zinātniskos projektos.
Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā,
ar tiem var iepazīties LU aģentūras "LU Matemātikas un informātikas
institūts" Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā) iepriekš
piesakoties pa tālruni 20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko
kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju
saraksts) iesniedzami LU aģentūras "LU Matemātikas un informātikas
institūts" Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas.
OP 2015/31.AKK2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas ar administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību;
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00,
3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2015/31.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredzējuša datora lietotāja līmeņa prasmes
- labas analītiskās spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs Tev uzticēsim veikt uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās
attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A)
un inovāciju jomā ieviešanu un vadību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/31.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde,
kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Saistībā ar klientu apkalpošanas centra izveidi aicinām pievienoties mūsu
komandai klientu apkalpošanas speciālistu/-i (darbinieka amats)
Tavi darba pienākumi būs profesionāla un operatīva klientu informēšana un
konsultēšana par Eiropas Savienības fondu finansējuma un projektu īstenošanas
jautājumiem.
Tev būs nepieciešama spēja orientēties iestādes darbības procesos, pozitīva
attieksme pret klientiem un spēja izprast klientu vajadzības, teicamas
komunikācijas un sadarbības prasmes, nosvērtība, precizitāte, augsta atbildības
izjūta, spēja un vēlme mācīties un spēja patstāvīgi risināt ar klientu
apkalpošanu saistītus jautājumus.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība
- pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanā līdzīgā jomā
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas datorzināšanas (MS Office, Internets), pieredze darbā ar
informācijas sistēmām un biroja tehniku
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese:
cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/31.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
ekspertu/-i iepirkumu jautājumos (darbinieka/amatpersonas amats) Administratīvā
nodrošinājuma nodaļā
Tavi darba pienākumi būs nodrošināt aģentūras publisko iepirkumu komisijas
darbu, veicot komisijas sekretāra funkciju. Sagatavot publiskā iepirkuma
dokumentus, plānot resursu iegādi, uzraudzīt un risināt iepirkumu
organizatoriskos un saimnieciskos jautājumus. Sagatavot pakalpojumu un piegāžu
līgumus, kontrolēt saistību izpildi, kā arī nodrošināt darījumu apliecinošu
dokumentu apstrādi.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma iestādes saimniecisko
vajadzību un publiskā iepirkuma jomā
- darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā
- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma
tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu
sagatavošanā un izpildes kontrolē
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti un labām komunikācijas
spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi,
kā arī komandā
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/31.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Saistībā ar darbības paplašināšanos jaunu informācijas sistēmas sadaļas
izveidi un jaunu e-pakalpojumu ekspluatācijas uzsākšanu, kā arī šo pakalpojumu
lietotāju skaita pieaugumu, aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko
ekspertu/-i (darbinieka/amatpersonas amats) Programmu vadības un uzraudzības
departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs ierosināt un plānot sistēmas uzlabojumus Eiropas
Savienības fondu un citu finanšu instrumentu ieviešanas nodrošināšanai
atbilstoši noteiktajām prasībām. Projektu vadības informācijas sistēmas (VIS)
darbības analīze, programmatūras prasību specifikāciju un projektējuma aprakstu
sagatavošana. Izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par VIS izmantošanu
un administrēšanu. VIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un
apstrāde, labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru
izveide, kā arī VIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas
lietošanu un to prasību apkopošana.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu, pieredze
darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
-pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/31.AKK7
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības
sistēmas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikas, finanšu vai uzņēmējdarbības vadības jomā
- pieredze finanšu vadības jomā ne mazāk kā 3 gadi
- pieredze ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu finansējuma
plānošanā un administrēšanā ne mazāk kā 2 gadi
- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī
- analītiskas domāšanas prasmes
- patstāvība
- orientācija uz rezultātu
- angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt ar ERAF aktivitāšu projektiem saistīto valsts budžeta programmu
sagatavošanas koordināciju, sagatavot valsts budžeta pieprasījuma un grozījumu
projektus, sagatavot finansēšanas plānus un izdevumu tāmes minētajām
programmām, kontrolēt asignētā finansējuma izlietojumu atbilstoši finansēšanas
plānam
- sagatavot ministrijas Eiropas Savienības fondu apguves mērķu kopsavilkumu,
koordinēt izpildes uzraudzību un veikt tā aktualizēšanu pēc Eiropas Savienības
fondu Vadošās iestādes pieprasījuma
- piedalīties Eiropas Savienības fondu starpinstitūciju izvērtēšanas darba
grupā, izvērtēt tematiskās izvērtēšanas projektu priekšlikumus
- piedalīties ar Eiropas Savienības fondu vadību, uzraudzību un koordināciju
saistītajās iepirkumu komisijās
- nodrošināt datu ievadi, pārbaudi un to apstiprināšanu Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets;
e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv, tālr.uzziņām 67028218.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/31.AKR1
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā
departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas vadītājas amatā 2015.gada 16.februārī
(uz nenoteiktu laiku) iecelta INESE PIZĀNE.