Laidiens: 23.02.2015., Nr. 37
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/37.AKK1
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina
konkursu uz Tehniskās uzraudzības departamenta Rīgas reģiona nodaļas inspektora/-es
valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku Tukumā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes
nodrošināšana
- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi,
nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām
- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
kārtību un prasībām
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā,
LV-1010, fakss 67027444, vai sūtīt uz e-pastu: kristine.kipsna@vtua.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027486. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības
izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks
izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
OP 2015/37.AKK2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina
konkursu uz Tehniskās uzraudzības departamenta Vidzemes reģiona nodaļas
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu
laiku Valmierā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes nodrošināšana
- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi,
nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām
- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
kārtību un prasībām
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010,
fakss 67027444, vai sūtīt uz e-pastu: kristine.kipsna@vtua.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027486. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības
izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks
izvirzītas konkursa otrajai kārtai!
OP 2015/37.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās ekonomista/-es amatu Finanšu un attīstības departamenta
Finanšu vadības nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā vai finanšu vadības jomā)
- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē finanšu, ekonomikas vai
grāmatvedības jomā
- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t.sk. Eiropas Savienības
fondu projektu administrēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- pieredze darbā ar MS Excel un finanšu plānošanai paredzētām datubāzēm
Amata mērķis: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras valsts budžeta
plānošanu, datu ievadi, aktualizēšanu un uzturēšanu Aģentūras finanšu
plānošanai paredzētajās elektroniskajās datubāzēs, kā arī veikt Aģentūras
personāla izmaksu aprēķinus un plānošanu atbilstoši Aģentūras piešķirtajam
fiksējumam un apstiprinātajam amata vietu skaitam.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni
67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem
tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2015/37.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Vecākais eksperts Komunikācijas departamentā (uz noteiktu laiku)
Komunikācijas departamenta darbības mērķis ir nodrošināt saikni ar
sabiedrību, tieši un ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību uzturēt publisko
komunikāciju par ministrijas kompetences jautājumiem, īstenotajiem pasākumiem,
tiesību aktu projektiem, kā arī veicināt ministrijas publisko tēlu un iekšējo
komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
komunikācijas vai vadības zinātnēs, ekonomikā, finanšu vai starptautisko
attiecību jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību vai
komunikācijas vadības jomā
- praktiskā pieredze Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadībā
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās
- labas iemaņas darbā ar datoru (prasme lietot WEB dizaina programmas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Komunikācijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:
- valsts Eiropas Savienības fondu komunikācijas politikas veidošanu
- Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadību
- komunikācijas vadību ar medijiem un sabiedrību par Eiropas Savienības
fondiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2015/37.AKK5
Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada
administrācija", reģistrācijas Nr.90009116223, izsludina konkursu uz šādu
amatu - metodiķis/-e Izglītības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un skolotāja
kvalifikācija
- vismaz 3 gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā
- izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasmes tos
pielietot
- zināšanas un spējas orientēties vispārējās, profesionālās ievirzes un
interešu izglītības darbības jomās
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, precizitāte un spējas organizēt
darbu patstāvīgi
- teicamas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Svešvalodu zināšanas, pieredze projektu sagatavošanā un vadībā, pieredze
darbā ar Valsts izglītības informācijas un Valsts pārbaudījumu informācijas
sistēmām tiks uzskatītas par priekšrocību.
Motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas var iesniegt līdz 2015.gada 9.martam plkst. 12.00 Bauskas novada
administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā vai nosūtīt
pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska,
Bauskas novads, LV-3901, tālrunis uzziņām 63922540. Ar metodiķa amata aprakstu
pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.
OP 2015/37.AKK6
Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada
administrācija", reģistrācijas Nr.90009116223, izsludina konkursu uz šādu
amatu - teritorijas plānotājs/-a Attīstības un plānošanas nodaļā (uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītības
inženierzinātnēs, teritorijas plānošanā vai līdzvērtīgā jomā
- pieredze teritorijas plānojumu, detālplānojumu un citu attīstības
plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas adresācijas un nekustamā īpašuma lietošanas mērķu jautājumos
- labas datora lietošanas prasmes, pieredze darbā ar speciālajām
datorprogrammām (ESRI "ArcGis", Bentley "MicroStation un AutoCAD) tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze un vispusīgas zināšanas par Bauskas novada teritoriju tiks
uzskatītas par priekšrocību
Motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas var iesniegt līdz 2015.gada 9.martam plkst. 12.00 Bauskas novada
administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt
pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska,
Bauskas novads, LV-3901, tālrunis uzziņām 63922540. Ar teritorijas plānotāja
amata aprakstu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.
OP 2015/37.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Ekspertīzes departamenta direktors/-e, iestādes direktora vietnieks/-ce
Ja esi eksperts būvniecības industrijā, un spēsi būt līderis starp nozares
labākajiem speciālistiem, palīdzot nodrošināt modernu un efektīvu būvniecības
valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā
arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi
- nodrošināt vadlīniju un citu metodisko dokumentu izstrādi departamenta
funkciju īstenošanai, kā arī metodiskā atbalsta sniegšanu savas kompetences
jomā
- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūrā, būvniecībā vai
saistītā inženierzinātnē
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no
tiem vismaz 3 gadi vadošā amatā nozarē saistībā ar amata pienākumu pildīšanu
- pieredze specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu un standartu
pielietošanā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1
līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Ekspertīzes departamenta direktora, iestādes direktora vietnieka amata
konkursam" līdz 2015.gada 4.martam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti
uz pārrunām, sazināsimies līdz 17.03.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/37.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta direktors/-e, iestādes direktora vietnieks/-ce
Ja tava pieredze būvniecības procesu pārvaldībā palīdzēs radīt modernu un efektīvu
būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā
arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli
- nodrošināt vadlīniju un citu metodisko dokumentu izstrādi departamenta
funkciju īstenošanai, kā arī metodiskā atbalsta sniegšanu savas kompetences
jomā
- nodrošināt interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām
personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās,
tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no tiem vismaz 3 gadi
vadošā amatā (t.i,. esi
vadījis ne mazāk kā 20 cilvēku lielu kolektīvu)
- pieredze iestādes un būvniecības nozari regulējošo tiesību aktu un
būvniecības standartu pielietošanā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1
līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles
departamenta direktora, iestādes direktora vietnieka amata konkursam" līdz
2015.gada 4.martam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām,
sazināsimies līdz 17.03.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/37.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Plānošanas un analīzes departamenta direktors/-e, iestādes direktora
vietnieks/-ce
Ja tava profesionālā pieredze darbu plānošanā un resursu pārvaldībā palīdzēs
nodrošināt modernu būvniecības valsts kontroli, un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt departamenta darbu, kā
arī atbildēt par departamentam uzticēto uzdevumu izpildi
- nodrošināt darbības stratēģijas un darba plānošanas izstrādi un
aktualizēšanu, t.sk. budžeta plānošanu un tā izpildes kontroli, struktūrvienību
funkciju, uzdevumu un to izpildes analīzi un kontroli, rīcībā esošo resursu
efektīvas izmantošanas vērtēšanu un pārvaldīšanu
- nodrošināt mērķu un uzdevumu komunikācijas un ārējo sakaru jomās
izstrādāšanu un noteikšanu, iekšējās un ārējās komunikācijas stratēģijas un
ārējo sakaru politikas izstrādāšanu, oficiālā viedokļa paušanu un informācijas
izplatīšanu medijos
- koordinēt sadarbību ar nevalstiskajām organizācijām un Būvniecības padomi,
citu valstu iestādēm un starptautiskajām organizācijām, kā arī iniciēt un
koordinēt iestādes dalību starpvalstu sadarbības programmās un projektos
Ja tev ir:
- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās,
tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no
tiem vismaz 3 gadi vadošā amatā (esi vadījis ne mazāk kā 10 cilvēku lielu
kolektīvu)
- pieredze Latvijas Republikas un starptautiskos tiesību aktu būvniecības
jomā pielietošanā
- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt
komandu
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- finanšu vadības, personāla vadības, stratēģiju un plānu izstrādes, to
izpildes kontroles prasmes
- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1
līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi
"Plānošanas un analīzes direktora, iestādes direktora vietnieka amata
konkursam" līdz 2015.gada 4.martam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti
uz pārrunām, sazināsimies līdz 17.03.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.