Laidiens: 05.03.2015., Nr. 46

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/46.AKK1

Liepājas Universitāte (izglītības iestādes reģ.Nr. 3042000219) izsludina konkursu uz vakantajām štata vietām:

Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē

- profesors pedagoģijas nozares vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta

Matemātikas zinātņu un informācijas tehnoloģiju institūtā

- vadošais pētnieks (matemātikas zinātņu nozare) - 1 vieta ar nepilnu slodzi

- institūta direktors - 1 vieta ar nepilnu slodzi

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielajā ielā 14, 301.kabinetā) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un/vai akadēmiskos grādus, profesionālo kvalifikāciju, augstāko izglītību

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV -3401. Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).


OP 2015/46.AKK2

Latvijas Universitāte (reģ. Nr. 3341000218 IZM izglītības iestāžu reģistrā) izsludina konkursu Humanitāro zinātņu fakultātē uz profesora amata vietu (vēsture, etnoloģija)

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107.telpā, Baznīcas ielā 5, Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci zinātnes nozarē/apakšnozarē ar amata darba uzdevumiem, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/. Papildu informācija pa tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.


OP 2015/46.AKK3

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.Nr.90002069765, www.jpa.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis IIIB) uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- darba pieredze valsts pārvaldē

- padziļinātas zināšanas administratīvā un kriminālprocesa tiesībās

- labas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)

- spēja argumentēt un prezentēt viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu, labas krievu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda), zināšanas

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus, sagatavot lēmumu projektus par valsts kompensācijas piešķiršanu un atteikumu piešķirt valsts kompensācijas

- veikt iekšējo normatīvo aktu, līgumu projektu tiesiskuma pirmspārbaudi

- veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā atbilstības pārbaudi u.c.

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums no EUR 726,00 (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515290.


OP 2015/46.AKK4

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.Nr.90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja/-s ierēdņa amatu (amata saime 1, līmenis IIB) uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā, prasmes orientēties valsts pārvaldes institucionālajā sistēmā

- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā

- pieredze līgumu izstrādē

- vēlama pieredze un izpratne iekšējo normatīvo aktu kompetences jomās izstrādē

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un informācijas tehnoloģiju attīstības projektu ieviešanā

- pieredze attīstības projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- konceptuāla domāšana, augsta emocionālā inteliģence

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt publisko iepirkumu procedūras

- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā risināt ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumus

- izstrādāt ar administratīvo darbu saistītus normatīvos aktus

- izstrādāt un vadīt attīstības projektus, kas nepieciešami stratēģisko mērķu sasniegšanai, t.sk., kas saistīti ar Eiropas Savienības finanšu instrumentu apguvi

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums no EUR 1139,00 (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515290.


OP 2015/46.AKK5

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Tev patīk darbs ar cilvēkiem? Tevi interesē valsts pārvaldes attīstības jautājumi? Tu esi atvērts un uz rezultātu orientēts? Tev piemīt iniciatīva un radošas idejas, kuras labprāt izmanto darbā? Tu esi precīzs un uz mērķi orientēts? Tev piemīt analītiskās spējas un augsta atbildības sajūta? Tevi nebaida komunikācija ar starptautisko institūciju pārstāvjiem?

Ja uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem vari atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Valsts kancelejas komandas!

Tavi galvenie pienākumi būs:

- sagatavot tiesību aktu projektus par valsts pārvaldes attīstības jautājumiem

- piedalīties tiesību aktu izvērtēšanā

- nodrošināt struktūrvienības iekšējās aprites dokumentu pārvaldību

- atbilstoši savai kompetencei sniegt informatīva rakstura uzziņas pa tālruni

- piedalīties iestādes kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā

Tev nepieciešama:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu;

- dokumentu pārvaldības pārzināšana

- prasme lietot biroja un datortehniku

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

- analītiska domāšana

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, interesantu darbu valsts pārvaldē

- pozitīvu un dinamisku darba vidi

- atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2015/46.AKK6

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

1. Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e

Tiesību aktu departamenta Juridiskā nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina uzraudzību par ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un rīcības likumību ar valsts civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu piemērošanā; ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos; Valsts pārvaldes iestāžu nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas likumā ministrijai noteikto funkciju izpildi sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām; ministrijas pārvaldes lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- angļu valodas zināšanas

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos - vismaz viens gads

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts civildienesta jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un ar šo jomu saistītajiem jautājumiem

- zināšanas un izpratne par valsts civildienesta ierēdņu disciplinārās atbildības jautājumiem

- zināšanas un izpratne par administratīvā procesa un civilprocesa jautājumiem;

- prasmes pārvaldes lēmumu un administratīvo aktu un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru laba lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- sagatavot procesuālos dokumentus iesniegšanai tiesās, saskaņā ar pilnvarojumu pārstāvēt ministriju tiesas sēdēs civillietās, krimināllietās un administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, Valsts kontrolē un citās institūcijās

- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem VID ģenerāldirektora valsts civildienesta jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem un sagatavot ministrijas lēmumu, kas pieņemti par apstrīdēto VID ģenerāldirektora administratīvo aktu valsts civildienesta jomā, projektus

- veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas

- izskatīt privātpersonu iesniegumus par ministrijas padotības iestāžu izdotajiem pārvaldes lēmumiem un faktisko rīcību un sagatavot attiecīgu dokumentu projektus

- sagatavot ārējo un iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu projektus, kā arī privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus

- izvērtēt ministrijas privāttiesisko un publisko tiesību projektus un sniegt par tiem priekšlikumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

2. Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo priekšlikumus par nepieciešamo finansējumu saistībā ar ministrijas izpildāmo ārvalstu projektu realizāciju, sagatavo nepieciešamos iepirkumu plānus un dokumentāciju ārvalstu projektu ieviešanai, atbilstoši Publisko iepirkumu likumam organizē iepirkuma procedūras, kā arī nodrošina ārvalstu projektu īstenošanā radīto labumu racionālu izmantošanu un uzturēšanu atbilstoši projektos un normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- angļu valodas zināšanas

- pieredze iepirkumu organizēšanas un vadīšanas jomā

- spēja veikt liela apjoma dažāda veida informācijas vienlaicīgu analīzi

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- labas iemaņas darbā ar datoru

pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas īstenojamo ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, nodrošinot nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi, iepirkumu organizēšanu un vadīšanu, atsevišķu projektu izpildes gaitas analīzi.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

3. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- izpratne par finanšu tirgus jautājumiem

- iniciatīva un augsta atbildības izjūta

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas Savienības tiesību aktiem

- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un ekonomikas attīstības veicināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2015/46.AKK7

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā referents/-e Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- vismaz viena gada pieredze darbā ES fondu jomā

- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par uzņēmējdarbības un tās konkurētspējas veicināšanas jautājumiem

- darba organizēšanas prasmes

- spēja noteikt prioritātes un strādāt precīzi

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredzējuša datora lietotāja līmeņa prasmes;

- analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu ārējo tirgu apgūšanas jomā ieviešanu un vadību, kā arī departamenta vadības atbalsta funkciju veikšanu (saimniecisko jautājumu organizēšana, dokumentu aprites jautājumi, ar cilvēkresursiem saistītie uzdevumi un atbalsta funkcijas).

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)