Laidiens: 09.01.2015., Nr. 5
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/5.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz
Valsts izglītības satura centra vadītāja/-as ierēdņa
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā, finanšu administrēšanā un personāla vadībā
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un projektu vadībā
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze organizācijas darbības stratēģiskajā plānošanā un pārmaiņu vadībā
- starptautiskās sadarbības pieredze
- pārmaiņu vadības un sistēmisku izmaiņu ieviešanas pieredze
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar izglītības
iestādēm, profesionālajām asociācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām,
nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām
personām
- vēlama pieredze darbā valodas politikas jautājumos
- vēlama pedagoģiskā darba pieredze
- zināšanas par Valsts izglītības satura centra darbības pamatvirzieniem
- angļu valodas zināšanas līmenī (vismaz B2 līmenī), kas ļauj sazināties un
izmantot dokumentus un literatūru Valsts izglītības satura centra darbības jomā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbību svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), Redzējumu par Valsts izglītības satura centra darbības prioritātēm un
attīstības virzieniem (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai
(Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālr. uzziņām 67047879,
67047892.
OP 2015/5.AKK2
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās izglītības kompetences centra "Kandavas Valsts
Lauksaimniecības tehnikums" direktora/-es (darbinieka) amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iegūta izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 3.oktobra
noteikumos Nr.347 "Noteikumi par prasībām pedagogiem nepieciešamajai
izglītībai un profesionālajai kvalifikācijai" noteiktajām prasībām
- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- pedagoģiskā darba stāžs (vismaz viens gads)
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā
projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām un sociālajiem
partneriem
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem, profesionālās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un
literatūru darba pienākumu izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), Redzējumu par Profesionālās izglītības kompetences centra "Kandavas
Valsts Lauksaimniecības tehnikums" darbības prioritātēm un attīstības
virzieniem (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2015/5.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Pierīgas nodaļas Pensiju daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam
ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Pierīgas nodaļai Šveices ielā
12, Siguldā, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora
amatu "), vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67976990, fakss 67970110.
OP 2015/5.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs/-a (3 vakances)
Pamatpienākumi:
- veikt mājsaimniecību apsekojumus respondentu dzīves vietās, izmantojot apsekojumu
programmatūru portatīvajos datoros
- veikt aizpildīto anketu pārbaudi un datu kodēšanu
- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti
- regulāri iesniegt atskaites par paveikto un attaisnojuma dokumentus par
transporta izdevumiem
Prasības pretendentam:
- labas komunikācijas prasmes
- vismaz vidējā izglītība
- datora lietotāja prasmes
- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā
līmeņa otro pakāpi (B2)
- labas krievu valodas zināšanas
- spēja pielāgoties mainīgam darba režīmam, iespēja strādāt vakaros un
brīvdienās
Pieteikšanās termiņš - 2015.gada 19.janvāris.
Pieteikumu (norādot amatu), CV un izglītības dokumenta kopiju var iesniegt Centrālās statistikas pārvaldes Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137. Konsultācijas pa tālr. 67366812 vai 67366992.
OP 2015/5.AKK5
Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Valsts informācijas
sistēmu departamenta Datu analīzes un apmaiņas daļas metodikas eksperta/-es
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- metodiski vadīt un pārraudzīt datu apmaiņas procesus starp Valsts zemes
dienesta uzturētajām valsts informācijas sistēmām un citām valsts informācijas
sistēmām
- regulāri sekot politikas dokumentiem, koncepcijām, ārējiem normatīvajiem
aktiem un informēt par to daļas vadītāju
- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus
- sagatavot atzinumus par izstrādātajiem ārējo un iekšējo normatīvo aktu
projektiem
- veidot un uzturēt sadarbību ar datu apmaiņas partneriem un sagatavot
sadarbības līgumu projektus
- piedalīties jauno datu apmaiņas sistēmu plānošanā, izveidē, veicot analīzi
un sagatavot priekšlikumus iekšējo normatīvo aktu projektiem atbilstoši daļas
kompetencei
- sagatavot atlases, pārskatus no Valsts zemes dienesta uzturētajām valsts
informācijas sistēmām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība
- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju,
prasme analizēt liela apjoma informāciju un izmantot praksē teorētiskās
zināšanas
- zināšanas un pieredze darbā ar normatīvajiem dokumentiem
- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 635 euro līdz 845 euro
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas, 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2015/5.AKK6
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Administratīvā
departamenta Juridiskās un iepirkumu nodaļas juristu/-i (ierēdņa amats, uz
noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt ar valsts civildienesta attiecību un darba tiesisko attiecību nodibināšanu,
grozīšanu un izbeigšanu saistītu dokumentu sagatavošanu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras juridiska rakstura
jautājumu risināšanu
- nodrošināt līgumu, atzinumu, tiesību aktu un citu juridiska rakstura
dokumentu izstrādi
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē
- vismaz trīs gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas zināšanas par Valsts civildienesta likuma, Darba likuma un Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma un saistošo
normu piemērošanu
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un resursu
vadības uzskaites sistēma HORIZON)
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvā departamenta Juridiskajai un
iepirkumu nodaļai Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28337778.
OP 2015/5.AKK7
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Rīgas nodaļas
vecākā/-ās ekonomista/-es ierēdņa/-nes amatu (1
vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sastādīt līgumu finanšu pielikumus un uzraudzīt budžeta līdzekļu
izlietojumu
- pārbaudīt informācijas sistēmā izveidotos rēķinus
- sagatavot maksājumu pieteikumus
- sagatavot pārskatus un dažāda veida operatīvo informāciju
- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā
- vismaz viena gada pieredze finanšu jomā
- zināšanas par veselības nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- labas datorprasmes (MS Excel, Word)
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- psiholoģiskā noturība
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no 526 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais ekonomists Rīgas nodaļā" sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3,
LV-1012, vai uz e-pastu Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv
līdz 2015.gada 18.janvārim. Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2015/5.AKK8
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr.90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (darbavieta Jelgavā) - Zemgales
reģionālās nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un sēklu aprites jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- veikt sēklu sertifikāciju un sēklu jomas normatīvo aktu uzraudzību
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.