Laidiens: 19.03.2015., Nr. 56
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/56.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Slepenības režīma
nodrošināšanas daļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Slepenības režīma nodrošināšanas daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana
slepenības režīma, fizisko personu datu apstrādes aizsardzības nodrošināšanas
un VID Administratīvo ēku kompleksa tehnisko drošības sistēmu administrēšanas
(pārvaldības) un drošības pasākumu organizēšanas jomā un VID pamatdarbības
funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas un likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontroles jomā
valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs,
kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz pārskatus un deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt VID Administratīvās ēkas tehnisko drošības sistēmu (piekļuves
kontrole, apsardzes signalizācija, videonovērošana) administrēšana un drošības
pasākumu ieviešana, nodrošinot:
- darbinieku un apmeklētāju personalizēto un diferencēto piekļuves tiesību
līmeņu programmēšanu elektroniskajām identifikācijas viedkartēm
- elektronisko identifikācijas viedkaršu uzskaiti, izsniegšanu un anulēšanu
- apsardzes signalizācijas piekļuves un lietotāju profilu izveidošanu un
piešķiršanu
- tehnisko drošības sistēmu darbības rezultātā uzkrātās informācijas
uzglabāšanu, izsniegšanu trešajām personām un iznīcināšanu
- tehnisko drošības sistēmu nepārtrauktas darbības un atjaunošanas pasākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) matemātikas vai informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredzi darbā ar valsts noslēpumu un klasificēto informāciju
- pieredzi fizisko personu datu apstrādes aizsardzības nodrošināšanas jomā
Dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 16.saime "Iestāžu drošība", IB līmenis,
9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz SRND GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev
ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/56.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pieredze nodokļu piedziņu reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, veikt
to aktualizēšanu un sniegt priekšlikumus to grozījumiem atbilstoši Pārvaldes
kompetencei
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- daļas funkciju veikšanai sniegt palīdzību iepirkuma organizēšanai nepieciešamās
dokumentācijas sagatavošanā
- nodrošināt Daļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi ar NIS un DNS programmām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 2.saime "Apgāde", IIIA līmenis,
8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP NIUOD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/56.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes
Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- reģistrēt Klientu apkalpošanas centram (turpmāk - KAC) adresēto
korespondenci un citus dokumentus KAC automatizētajā lietvedības sistēmā
(turpmāk - ALSW)
- pieņemt KAC adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu
atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt
dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus
- saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas
- reglamentē dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par
to saņemšanas datumu un numuru
- sagatavot dokumentus nosūtīšanai (noteikt pasta sūtījumu svaru, cenu,
noformēt aploksnes)
- saņemt un nosūtīt elektroniskos dokumentus, saskaņā ar normatīvo aktu
prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību - bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
Ierēdņa dienesta vieta: Jūras ielā 25/29, Liepājā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", II
līmenis, 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NdrP DPD 2DRn GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/56.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Jēkabpils nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas
- izskaidrot nodokļu maksātājiem parādu rašanās, nokavējuma naudas
aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda izcelsmi un piedziņu
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu un
izpildīt tos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- sagatavot lēmumu projektus par prasības nodrošināšanu, piemērojot likumā
"Par nodokļiem un nodevām" paredzētos nodrošinājuma līdzekļus,
izpildīt minētos lēmumus un kontrolēt piemēroto nodrošinājuma līdzekļu
atbilstību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils, LV-5201.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP 3Pd Jn GNI amatu
(jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa
tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/56.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Daugavpils klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu
maksātāju lietu nodaļas vecākā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- pieņemt un reģistrēt papīra veidā iesniegtās nodokļu un informatīvās
deklarācijas un pārskatus, kā arī iesniegumus
- pirms pieņemšanas veikt primāro iesniedzamo pārskatu un deklarāciju
kvalitātes pārbaudi
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas (turpmāk - LR) Uzņēmumu
reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā
kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- pieredzi darbā ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4a, Daugavpils.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP Daugavpils KAC amatu (jūsu vārds,
uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni
67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/56.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas centra Nodokļu samaksas termiņa
pagarinājumu piemērošanas nodaļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- pamatojoties uz nodokļu maksātāja iesniegumu, sagatavot un apkopot
informāciju par nodokļu maksātāju
- ievadīt lēmumus par nodokļu nomaksas termiņa pagarināšanu Nodokļu
informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) un veikt korekcijas lēmuma atcelšanas
gadījumā
- veikt iekšējo kontroli par Nodaļas kompetencē esošās VID informācijas
sistēmās ievadāmās informācijas izpildes savlaicīgumu un pareizību
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un
pieņemšanas aktiem
- piedalīties dokumentu sagatavošanā un darba rezultātu apkopošanā par
Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 26.3 saime, III A līmenis, 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP LNMAC GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/56.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas
uzrauga/-dzes ierēdņa amatu (4 vakances uz nenoteiktu
laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas
risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā
kārtībā
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos
fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas
piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču
izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - muitas jomā
- labām zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.2.saime "Muita un muitas kontrole",
III līmenis un 8. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP RMKP VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/56.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Liepājas klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu
maksātāju lietu nodaļas vecākā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- pieņemt un reģistrēt iesniegtās nodokļu un informatīvās deklarācijas un
pārskatus, kā arī iesniegumus
- izvērtēt iesniegtos dokumentus, reģistrēšanai Nodokļu maksātāju reģistrā,
reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības
- izvērtēt iesniegtos dokumentus, kā arī VID rīcībā esošo informāciju pirms
reģistrācijas PVN maksātāju reģistrā
- sagatavot dažāda veida informācijas pieprasījumus un izziņas
- veikt nodokļu maksātāju pirmējo konsultāciju par reģistrēšanos kārtību un
saistībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- pieredze darbā ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Jūras iela 25/29, Liepāja, LV-3401.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP Liepājas KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/56.AKK9
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina atkārtotu konkursu uz
Liepājas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Aizputē)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumenti pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Liepājas
reģionālajai nodaļai, Graudu iela 50, Liepāja, LV-3401 (ar norādi
"Konkursam"), vai uz e-pasta adresi Liepaja@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
63422391.
OP 2015/56.AKK10
Finanšu ministrija (reģ. Nr.90000014724)
izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz vakantajiem amatiem:
vecākais eksperts/-e (2 vakances uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības
nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē, vai izpratne par tās darbības principiem
- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles
sistēmā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
1.vakancei:
- piedalīties ES fondu vadības un kontroles sistēmas izveidē un ieviešanā,
tajā skaitā izvērtēt dokumentus atbilstoši nodaļas kompetencei, izstrādāt un
aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes
nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras un sniegt priekšlikumus par
pasākumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmas
pilnveidošanai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu
- uzraudzīt ES fondu vadības un kontroles sistēmā iesaistīto iestāžu
darbības nepilnību novēršanai, kā arī koordinēt un risināt jautājumus, kas
saistīti ar ES fondu projektu neatbilstību vadību, ES fondu projektos
konstatētajām neatbilstībām, kā arī neatbilstību ziņošanu Eiropas Komisijai un
Eiropas Krāpšanas apkarošanas birojam
- nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas un projektu ietvaros
veikto auditu un pārbaužu ziņojumu izskatīšanu, koordinēt auditu ieteikumu
ieviešanu
2.vakancei:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas izveidē un uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES
fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta izstrādi, aktualizēšanu un
iesniegšanu revīzijas iestādei
- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras, tajā skaitā
par vienkāršoto izmaksu piemērošanu Eiropas Savienības fondu 2014.-2020.gada
plānošanas periodam
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti, t.sk. koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos auditus
un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES
fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/56.AKK11
Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas kadastra inženiera/-es amatu (Informācijas
sektorā) (darbinieka amats uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVK IS
- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVK IS
- sagatavot no NĪVK IS teksta un telpiskos datus kadastrālajai un
topogrāfiskajai uzmērīšanai zemes vienībām, zemes ierīcības projektiem,
detālplānojumu un teritoriju plānojumu izstrādei
- veikt zemesgrāmatas datu pievienošanu NĪVK IS
- sagatavot administratīvo aktu projektus par īpašuma tiesībām, lēmumus par
kadastra objekta reģistrācijas vai aktualizācijas atteikumu
- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai
citā radniecīgā nozarē)
- vēlama 2 gadu praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un
prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- prasme analizēt informāciju, noformēt analīzes un atskaišu materiālus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli
- spēja strādāt komandā, labas komunikācijas spējas
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu
saistītu jautājumu risināšanā
- kadastra sistēmas un procesu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas datuma sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67038614.
OP 2015/56.AKK12
Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas kadastra inženiera/-es amatu (Būvju
sektorā) (darbinieka amats uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - "NĪVK IS")
iesniegto dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem
- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVK IS
- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVK IS
- izskatīt klientu iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai
citā radniecīgā nozarē)
- vēlama 2 gadu praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un
prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- prasme analizēt informāciju, noformēt analīzes un atskaišu materiālus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli
- spēja strādāt komandā, labas komunikācijas spējas
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word programmām)
- vēlama pieredze ar zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu
saistītu jautājumu risināšanā
- kadastra sistēmas un procesu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 581 euro līdz 685 euro
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas datuma sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67038614.
OP 2015/56.AKK13
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Administratoru
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u.c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas
administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr.
67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2015/56.AKK14
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo
aktu piemērošanas problēmas
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un
lēmumu projektu izstrādāšana un saskaņošana
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2015/56.AKK15
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atkārtotu
atklātu konkursu uz Kultūrpolitikas departamenta Radošo industriju nodaļas
vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt Radošo industriju nodaļas darbu
- pārzināt situāciju nozarē un atbilstoši savai kompetencei koordinēt radošo
industriju politikas veidošanu
- koordinēt sadarbību ar pārējo Baltijas valstu, Ziemeļvalstu un citu
Eiropas valstu institūcijām radošo industriju jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
humanitārajās zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā administratīvā amatā (iegūta pēdējo
septiņu gadu laikā)
- vismaz viena gada darba pieredze publiskajā pārvaldē
- pieredze projektu vadībā (priekšrocība kandidātiem ar pieredzi ar radošo
industriju saistītu projektu, starptautisku un/vai ar ES fondu finansējumu
saistītu projektu vadībā)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas
prasmēs)
- izpratne un zināšanas par radošo industriju politiku un kultūrpolitikas
veidošanu
- labas prezentācijas prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības
nodaļā K.Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pasta
adresi pasts@km.gov.lv
ar norādi "Vārds, Uzvārds pieteikums Radošo industriju nodaļas vadītāja
vakancei" šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 67330207.
OP 2015/56.AKK16
Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja vadītāja vietnieka/-ces amatu
(ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt kadastra un būvju kadastrālās uzmērīšanas darba organizāciju un
pilnveidošanu
- koordinēt Kadastra daļas un Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas darbu un
pārraudzīt uzdoto uzdevumu izpildes termiņus
- organizēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu, metodisko skaidrojumu ieviešanu
un izpildes kontroli birojā
- nodrošināt klientu iesniegumu izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu biroja
kompetences ietvaros
- sagatavot pārskatus un atskaites par biroja uzdevumu izpildi, t.sk.
atskaitēs sniegt priekšlikumus darba organizācijas pilnveidošanai un
piedalīties priekšlikumu realizācijā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība (tiesību zinātnēs,
vadībzinātnēs, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā)
- Valsts zemes dienesta darbību regulējošo tiesību aktu un dienesta sniegto
pakalpojumu un to juridisko aspektu pārzināšana
- vismaz divu gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze nekustamā
īpašuma formēšanas jautājumos
- pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- divu gadu praktiska pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme lietot
praksē teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 738 euro līdz 982 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67038614.
OP 2015/56.AKK17
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā
2, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA
Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt
uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67804112.