Laidiens: 25.03.2015., Nr. 60
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/60.AKK1
Latvijas Universitāte (reģ. Nr.3341000218 IZM
izglītības iestāžu reģistrā) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām:
Ķīmijas fakultāte
- pētnieks - analītiskā ķīmija - 2 vietas
- pētnieks - medicīniskā ķīmija - 1 vieta
Sociālo zinātņu fakultātes Sociālo un politisko pētījumu institūts
- vadošais pētnieks - bibliotēkzinātne - 1 vieta
- vadošais pētnieks - sociāli ekonomiskā demogrāfija - 1 vieta
- pētnieks - salīdzinošā politika - 1 vieta
- zinātniskais asistents - pārvalde un administrācija - 2 vietas
- zinātniskais asistents - komunikāciju psiholoģija un ētika - 1 vieta
- zinātniskais asistents - augstskolas pedagoģija - 1 vieta
- zinātniskais asistents - lauku socioloģija - 2 vietas
- zinātniskais asistents - komunikācijas teorija - 1 vieta
Vēstures un filozofijas fakultāte
- zinātniskais asistents - arheoloģija - 1 vieta
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā paziņojumā - http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107.telpā Baznīcas ielā 5, Rīgā,
jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci zinātnes apakšnozarē ar amata darba uzdevumiem, akadēmiskā
amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma
par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē"
prasībām (http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/). Papildu informācija pa
tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.
OP 2015/60.AKK2
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas
komunikācijas prasmes, un tu vēlies iegūt pieredzi valsts pārvaldē - nāc
strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
PTAC kompetencē ir arī patērētāju iesniegumu un sūdzību izskatīšana, kā
arī izglītošana par viņu tiesībām. Lai īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.90000068854)
izsludina konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu Daugavpils reģionālajā pārvaldē (viena vakance uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātņu vai ekonomikas jomā)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- ne mazāk kā viena gada praktiskā darba pieredze tirdzniecības vai
pakalpojumu jomā vai patērētāju aizsardzības jautājumu risināšanā
- vēlamas labas krievu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas
- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Vecākā referenta amata pamatpienākumi:
- izskatīt patērētāju un aviopasažieru iesniegumus un sūdzības
- sagatavot administratīvo aktu projektus, administratīvo pārkāpumu lietu
materiālus un protokolus
- sniegt konsultācijas patērētājiem un privātpersonām patērētāju tiesību
aizsardzības jautājumos
- veikt nepieciešamos uzraudzības pasākumus patērētāju tiesību aizsardzības
jomā
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē
- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta
adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2015/60.AKK3
Valsts asinsdonoru centrs aicina pieteikties pretendentus vakantajam
jurista amatam
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt iestādes darbības un dokumentācijas atbilstību Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasībām
- konsultēt juridisku jautājumu risināšanā valsts pārvaldes,
civiltiesiskajos un citos privāttiesību jautājumos, administratīvo tiesību,
darba tiesību, civildienesta jautājumos
- izskatīt lietvedības apritē saņemtos dokumentus un sagatavot atzinumus par
tiem
- vienpersoniski pārstāvēt iestādes intereses tiesu instancēs valsts un
pašvaldību, tiesu un tiesību aizsardzības iestādēs, kā arī attiecībās ar
privātpersonām
- piedalīties komisijas sēdēs eksperta statusā, sniegt nepieciešamos
atzinumus un konsultācijas
- sagatavot juridiska rakstura dažādas sarežģītības pakāpes dokumentu
projektus pamatdarbības, saimnieciskās darbības un lietvedības nodrošināšanai
Prasības pretendentiem:
- augstākā juridiskā izglītība
- pieredze juridisko konsultāciju sniegšanā, normatīvo aktu, līgumu un citu
dokumentu izstrādē, ne mazāk kā 3 gadi
- prasme atrast, interpretēt un pielietot Latvijas Republikā spēkā esošos
normatīvos aktus, kas reglamentē Valsts pārvaldes un asins dienesta darbību
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze iepirkumu jomā
- valsts valodas prasmes C2 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)
- krievu un angļu valoda - labā līmenī (sarunvaloda un lasītprasme)
- datorprasmes: Microsoft Office (Word, Excel) un interneta pārlūkprogrammas
Motivēts pieteikums un CV jāiesniedz Valsts asinsdonoru centra
Administratīvajā departamentā Sēlpils ielā 6, Rīgā, LV-1007, vai jānosūta uz
e-pasta adresi personals@vadc.gov.lv
10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni
67471475.
OP 2015/60.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Eiropas
Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības
vadības nodaļas vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo atbalsta programmu
(uzņēmējdarbība, siltumapgāde, finanšu instrumenti) ieviešanā nepieciešamā
juridiskā atbalsta sniegšana, tai skaitā, Ministru kabineta noteikumu un
iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- iesniegumu par administratīvo aktu apstrīdēšanu izskatīšana un
administratīvo aktu projektu sagatavošana, Ekonomikas ministrijas interešu
pārstāvība tiesā
- Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības Ekonomikas ministrijā
nodrošināšana un uzraudzība
- Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas
ieviešana un vadība
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē
- pieredze administratīvo aktu izstrādē
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- iepriekšēja pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu un
normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu jomā, kā arī pieredze pārstāvībā tiesā
tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- atbildīgu un interesantu darbu
- apmācības iespējas, tai skaitā, ārpus Latvijas
- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un Eiropas Savienības
fondu ieviešanas jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv, fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183, 67013270.
OP 2015/60.AKK5
TIESU ADMINISTRĀCIJA (reģistrācijas
Nr.90001672316) izsludina atklātu konkursu uz Projektu vadības un
starptautiskās sadarbības nodaļas vadītāja/-as amatu
(valsts civildienesta ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Darba apraksts:
- vadīt un koordinēt tiesu sistēmas attīstības projektu aktivitāšu ieviešanu
- izstrādāt jaunus projektu pieteikumus iesniegšanai projektu konkursos
publiskās pārvaldes, tieslietu un cilvēkresursu attīstības jomās
- nodrošināt sadarbību ar Tiesu administrācijas projektu starptautiskajiem
partneriem un nepieciešamības gadījumā nodrošināt jaunu projekta partneru
piesaisti
- koordinēt starptautisko vizīšu organizēšanu partnervalstīs un Latvijas
Republikā Tiesu administrācijas projektu ietvaros
- nodrošināt Tiesu administrācijas projektu ietvaros organizēto iepirkumu
procedūru tehnisko specifikāciju un citas dokumentācijas izstrādi
- koordinēt iekšējās komunikācijas sistēmas izveidi starp tiesām un Tiesu
administrāciju
- koordinēt Tiesu administrācijas interneta mājaslapas, Vienotā Tiesu
administrācijas, tiesu un zemesgrāmatu iekšējā portāla un portāla www.tiesas.lv
informatīvo uzturēšanu
- pildīt Eiropas Komisijas par tiesu sistēmas efektivitātes paaugstināšanu
(CEPEJ) nacionālā korespondenta funkcijas
Prasības pretendentiem/- ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs
- vismaz 2 gadu iepriekšēja darba pieredze vadošā amatā
- izpratne par valsts pārvaldi, tiesu sistēmu, tiesvedības procesu un tiesu
darba organizēšanu
- izpratne par projektu īstenošanu valsts pārvaldē
- zināšanas Eiropas Savienības fondu jautājumos un citu starptautiski
finansēto programmu īstenošanā un administrēšanā
- iemaņas tiesību aktu (tai skaitā normatīvo aktu) un projektu iesniegumu
izstrādē
- iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- labas krievu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas lietvedībā, finanšu un laika plānošanā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt komandā
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV pēc Europass formas) iesniegt Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļā (Ūnijas ielā 8, k-9, 2.stāvā, Rīgā, LV-1084) vai nosūtīt uz e-pasta
adresi atlase@ta.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67063852, 67063854.
OP 2015/60.AKK6
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
2.nodaļas vecākā/-ās klientu apkalpošanas
speciālista/-es ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama -
juridiskā)
- pieredze darbā ar tiesību aktiem ( pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar Microsoft Office
- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas
Republikā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- izpratne par ziņu sniegšanu no Iedzīvotāju reģistra un ar to saistītajiem
jautājumiem
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads
Galvenie amata pienākumi:
- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana
no Iedzīvotāju reģistra)
- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana
Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības
dokumentu kopijas.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai
sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/60.AKR1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Personu statusa kontroles nodaļas vecākās
referentes amatā no 2015.gada 17.marta iecelta JANĪNA APEINE.
OP 2015/60.AKR2
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz vakanto
Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas
nodaļas vecākā referenta amatu noslēdzies bez rezultāta.