Laidiens: 08.04.2015., Nr. 68
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/68.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta
ielā 11/1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai
sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2015/68.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Zemgales
reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir
darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam)10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu"),
vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2015/68.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es (ierēdņa)
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties pārrunās ar iepirkumu līgumu izpildītājiem, lai risinātu ar
iepirkumu līgumu izpildi saistītas domstarpības un strīdus
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- juridiski noformēt administratīvos aktus - lēmumus par publisko iepirkumu
rezultātiem
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu
uzraudzības birojā.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10 mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev
ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/68.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu un 2 vakances uz
noteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ vismaz divu gadu darba pieredze izmeklēšanā
˗ atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t.sk. īpaši sarežģītas un
liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos
likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus
nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko
attiecību noregulējumu
˗ piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
˗ pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
˗ nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru
un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību - sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
˗ zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
˗ B kategorijas vadītāja apliecību
Darbavieta: Talejas iela 1, Rīga
Darbinieka amatam noteikta: 28.1.saime "Izmeklēšana", IIB līmenis,
11.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MPP ID VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/68.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas
NCTS uzturēšanas un attīstīšanas nodaļas vecākā/-ās muitas
eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sniegt atbildes uz telefoniski un pa e-pastu saņemtajiem jautājumiem no
komersantiem un muitas amatpersonām
- veikt no komersantiem un muitas amatpersonām telefoniski un pa e-pastu
saņemto jautājumu analīzi
- organizēt komersantu un muitas amatpersonu informēšanu par izmaiņām
elektroniskās tranzīta muitas procedūras noformēšanā
- nodrošināt un pilnveidot Elektroniskās muitas datu apstrādes sistēmas
(EMDAS) Tranzīta komersanta un muitnieka moduļa (TKS) funkcionālās darbības
- veikt EMDAS TKS jauno versiju testēšanu un nepilnību konstatēšanu
- veikt Eiropas Savienības (ES) normatīvo aktu un normatīvo aktu projektu,
Eiropas Komisijas un citu ES institūciju norādījumu, ziņojumu, viedokļu un citu
dokumentu tranzīta muitas procedūru darbības jomā izskatīšanu un analīzi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
˗ pieredzi muitas jomā un zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo
normatīvo aktu jomā
˗ pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP TEKD NCTS VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/68.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas Pretenziju nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu
laiku) Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
Ja esi gatavs:
˗ sagatavot lēmumu projektus "Par muitas parādu un citu muitas iestāžu
administrēto nodokļu parādu" saistībā ar nepabeigtajām tranzīta muitas
procedūrām galvenajam parādniekam, galvotājam un garantējošai asociācijai
˗ reģistrēt pieņemtos lēmumus Centrālajā muitas informācijas sistēmā un
aktualizēt informāciju, kas attiecas uz reģistrēto lēmumu
˗ anulēt tranzīta muitas deklarācijas Elektroniskajā datu apstrādes sistēmā
˗ sagatavot atbildes vēstuļu vai lēmumu projektus par tranzīta muitas
deklarāciju anulēšanu pēc preču izlaišanas
˗ veikt informācijas pieprasīšanu no ārvalstu muitas dienestiem, fiziskām un
juridiskām personām, VID struktūrvienībām un citām valsts iestādēm atbilstoši
Nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko
izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura
grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
˗ pieredzi muitas jomā un zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo
normatīvo aktu jomā
˗ juridiskā darba pieredzi tiesību normu (administratīvā procesa)
piemērošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP TEKD PN VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/68.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- pilnveidot un uzturēt VID Informācijas sistēmas
- sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām (mutiski, telefoniski, rakstiski)
- piedalīties normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē un
izvērtēšanā
- nodrošināt informācijas apmaiņu saskaņā ar noslēgtajiem līgumiem
- sagatavot informatīvos materiālus (tai skaitā prezentācijas, apmācības un
semināri)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā vai informācijas tehnoloģijās
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis, 10 mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP ISAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja
tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/68.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pievienotās vērtības nodokli reglamentējošo normatīvo aktu un ar
tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus par pievienotās
vērtības nodokli
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, metodiskos
materiālus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus
- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju
u.c. mācību materiālus
- analizēt situāciju pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā un nodokļu
administrēšanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime, III līmenis, 10 mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP NNMD 2N GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/68.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Saimnieciskā nodrošinājuma daļas Muitas tehniskā aprīkojuma nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2
vakances uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- vismaz viena gada pieredze projektu vadībā, kas saistīta ar tehnisko
līdzekļu iegādi, piegādi, uzstādīšanu, nodošanu ekspluatācijā
- vismaz viena gada pieredze sadarbības līgumu noslēgšanas jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- spēja analizēt un veikt aprēķinus, kā arī kontrolēt projektu izpildi
- labas sadarbības prasmes
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.
Ja esi gatavs:
- izstrādāt muitas tehniskā aprīkojuma pilnveidošanas pasākumu darba un
laika plānus, organizēt un kontrolēt to ieviešanu, vadīt muitas tehniskā
aprīkojuma un infrastruktūras attīstības Projektus
- koordinēt un uzraudzīt uzdevumu izpildes gaitu un izpildes termiņus
Projektu ieviešanā iesaistītajām VID struktūrvienībām un amatpersonām
(darbiniekiem), citām valsts un pašvaldības institūcijām, juridiskajām un
fiziskajām personām
- identificēt riskus un īstenojamos pasākumus Projektu sekmīgai realizācijai
- risināt ikvienas Projektu īstenošanas gaitā radušās problēmas un
nodrošināt to novēršanu, sagatavot problēmjautājumu risināšanas priekšlikumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- viena gada pieredzi materiālo vērtību uzglabāšanas, uzskaites un
izsniegšanas jomā
- pieredzi administratīvajā darbā vai vidēja līmeņa vadībā
- B kategorijas vadītāja apliecību
Darbinieka dienesta vietas: Daugavpilī un Rīgā
Darbinieka amatam noteikta: 32.saime "Projektu vadība", IIA līmenis
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978,
vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP SND MTAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev
ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/68.AKK10
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Procedūru
koordinācijas nodaļas Informācijas uzraudzības sektora vadītājs/-a
Amata mērķis:
Nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju izpildi. Veikt
savlaicīgu nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijas dokumentācijas
primāro ekspertīzi.
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijai iesniegto
dokumentāciju, veicot primāro ekspertīzi
- ieteikt un sadarbībā ar izstrādātājiem ieviest uzlabojumus Zāļu valsts
aģentūras informācijas sistēmā (ZVAIS)
- organizēt un nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju
savlaicīgu un precīzu izpildi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība farmācijas, ķīmijas vai medicīnas jomā. Vai cita
augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām medicīnas vai farmācijas
jautājumos, un pieredzi zāļu reģistrācijas jomā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte darbā un augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10.saimes "Ekspertīze" III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 12 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt uz Zāļu
valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003, (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457 vai
67078424, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem
kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2015/68.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz valsts
sekretāra/-es amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība
ekonomikā, tiesību zinātnēs vai vadības zinībās, vai augstākā izglītība, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām
- pieredze vadītāja
amatā valsts pārvaldes institūcijā vai vidējā/lielā kapitālsabiedrībā ne mazāk
par 3 gadiem
- zināšanas valsts
pārvaldes (t.sk. rīcības ar valsts finanšu līdzekļiem un mantu; interešu
konflikta novēršanas; civildienesta u.c. jautājumos), administratīvā procesa un
ar nozari saistītās likumdošanas jautājumos
- pieredze nozares
politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā
- pieredze
stratēģiskās plānošanas jautājumos un labas analītiskās spējas
- izpratne par ES
likumdošanu, kā arī Latvijas un ES institūciju darbību
- teicamas latviešu,
ļoti labas angļu valodas un otrās svešvalodas zināšanas
- vadības un
organizēšanas prasmes
- augsta atbildības izjūta,
precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- amata pienākumu
pildīšanai nepieciešama atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu"
Pieteikuma dokumenti
(motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas
ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni
67013183, 67013125.