Laidiens: 13.01.2015., Nr. 8

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/8.AKK1

Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles reģionālās nodaļas VECĀKO INSPEKTORU/-I Liepājas reģionā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas!

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (vēlams tiesību zinātnē)

- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt savu viedokli

- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes

Galvenie pienākumi būs:

- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām (Liepājas reģions ietver: Liepāju; Aizputes, Durbes, Grobiņas, Nīcas, Pāvilostas, Priekules, Rucavas, Vaiņodes, Alsungas, Kuldīgas, Skrundas, Brocēnu, Saldus novadu)

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē

- pieredzes bagātus un atsaucīgus kolēģus

Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama mājaslapā www.vvc.gov.lv → Par VVC → Vakances.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pieteikumi jāiesniedz līdz 2015. gada 2. februārim jeb 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv ar norādi "Konkurss uz vec. inspektora amatu". Tālrunis uzziņām 67334638, fakss 67336038.


OP 2015/8.AKK2

Vai vēlies pievienoties komandai, kas valstī apkaro bīstamu dzīvnieku infekcijas slimību - Āfrikas cūku mēri?

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada 31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" (darbavieta: Zilupes novads) inspektors/-re fitosanitārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/8.AKK3

Vai vēlies pievienoties komandai, kas valstī apkaro bīstamu dzīvnieku infekcijas slimību - Āfrikas cūku mēri?

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada 31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Pāternieki" (darbavieta: Piedrujas pagasts, Krāslavas novads) inspektors/-re fitosanitārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/8.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es amata vietu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9.mēnešalgu grupā)

Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izvērtēt iepirkumu procedūru atbilstību

- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā

- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu un patstāvība

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko regulējumu

Darba pieredze saistībā ar juridisku dokumentu (lēmumu, atzinumu) sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2015.gada 30.janvārim sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2015/8.AKK5

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9.mēnešalgu grupā)

Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un analītiska domāšana

Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2015.gada 30.janvārim sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam, adrese: Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2015/8.AKK6

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks/-ce (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze galvenā grāmatveža amatā budžeta iestādē

- Latvijas Republikas grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par finanšu analīzi un plānošanu budžeta iestādē

- pieredze vismaz divu gada pārskatu sagatavošanā

- pieredze mēneša, ceturkšņa finanšu pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā informācijas sistēmā

- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams ar HORIZON)

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un citu valstu finansētiem projektiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- veikt Valsts probācijas dienesta galvenā grāmatveža funkcijas

- aizvietot nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā

- izstrādāt un aktualizēt grāmatvedības organizēšanu regulējošos iekšējos normatīvos aktus

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- dinamisku darbu un ērtu darbavietu

- darbu saliedētā un profesionālā komandā

Motivēta pieteikuma vēstule (ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām), darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Finanšu un plānošanas nodaļa - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178, 67021110 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.


OP 2015/8.AKK7

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

1. Vecākais/-ā eksperts/-e (2 amata vietas) Komunikācijas departamentā

Komunikācijas departamenta darbības mērķis ir nodrošināt saikni ar sabiedrību, tieši un ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību uzturēt publisko komunikāciju par ministrijas kompetences jautājumiem, īstenotajiem pasākumiem, tiesību aktu projektiem, kā arī veicināt ministrijas publisko tēlu un iekšējo komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.

Ja tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu vai starptautisko attiecību jomā (var būt finanses, ekonomika vai vadības zinātnes)

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību vai komunikācijas vadības jomā

- praktiskā pieredze Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadībā

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- labas iemaņas darbā ar datoru (prasme lietot WEB dizaina programmas tiks uzskatītas par priekšrocību)

Pievienojies Komunikācijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:

- valsts Eiropas Savienības fondu komunikācijas politikas veidošanu

- Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadību

- komunikācijas vadību ar medijiem un sabiedrību par Eiropas Savienības fondiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

2. Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo priekšlikumus par nepieciešamo finansējumu saistībā ar ministrijas izpildāmo ārvalstu projektu realizāciju, sagatavo nepieciešamos iepirkumu plānus un dokumentāciju ārvalstu projektu ieviešanai, atbilstoši Publisko iepirkumu likumam organizē iepirkuma procedūras, kā arī nodrošina ārvalstu projektu īstenošanā radīto labumu racionālu izmantošanu un uzturēšanu atbilstoši projektos un normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- angļu valodas zināšanas

- pieredze iepirkumu organizēšanas un vadīšanas jomā

- spēja veikt liela apjoma dažāda veida informācijas vienlaicīgu analīzi

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- labas iemaņas darbā ar datoru

Pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu ieviešanas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas īstenojamo ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, nodrošinot nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi, iepirkumu organizēšanu un vadīšanu, atsevišķu projektu izpildes gaitas analīzi.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2015/8.AKK8

BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto Baltijas Starptautiskās akadēmijas rektora vietu

Prasības pretendentiem:

- profesors vai persona ar doktora zinātnisko grādu

- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās

- administratīvā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi strādājot augstskolā vadošos administratīvos amatos

Pretendentiem mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz SIA "BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA" Valdei adresēts pieteikums, dzīves un darba gājums (CV), kas atspoguļo atbilstošu darba pieredzi, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, zinātnisko publikāciju saraksts un BSA vadīšanas un attīstības koncepcija turpmākajiem pieciem gadiem.

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 BSA personāla daļā Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā.

Papildinformāciju var saņemt: personala.dala@bsa.edu.lv, tālr. 67100540.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/8.AKR1

Nodrošinājuma valsts aģentūra informē, ka konkurss uz vakanto Nodrošinājuma valsts aģentūras Nekustamo īpašumu nodaļas Apsaimniekošanas un būvniecības daļas projekta vadītāja (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultātiem.


OP 2015/8.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas daļas Metodiskā atbalsta nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 05.01.2015. konkursa kārtībā ir iecelta INESE OZOLA.


OP 2015/8.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 05.01.2015. konkursa kārtībā ir iecelta JEVGĒŅIJA AFOŅINA.


OP 2015/8.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 05.01.2015. konkursa kārtībā ir iecelta SANDRA CARE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)