Laidiens: 13.01.2015., Nr. 8
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/8.AKK1
Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles reģionālās nodaļas
VECĀKO INSPEKTORU/-I Liepājas reģionā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu
labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas
centra komandas!
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (vēlams tiesību
zinātnē)
- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt
savu viedokli
- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes
Galvenie pienākumi būs:
- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši
normatīvo aktu prasībām (Liepājas reģions ietver: Liepāju; Aizputes, Durbes,
Grobiņas, Nīcas, Pāvilostas, Priekules, Rucavas, Vaiņodes, Alsungas, Kuldīgas,
Skrundas, Brocēnu, Saldus novadu)
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē
- pieredzes bagātus un atsaucīgus kolēģus
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama
mājaslapā www.vvc.gov.lv → Par VVC → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2015. gada 2. februārim jeb 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas brīža oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz vec. inspektora amatu". Tālrunis uzziņām
67334638, fakss 67336038.
OP 2015/8.AKK2
Vai vēlies pievienoties komandai, kas valstī apkaro bīstamu dzīvnieku
infekcijas slimību - Āfrikas cūku mēri?
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās
valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts
politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Terehova" (darbavieta: Zilupes novads)
inspektors/-re fitosanitārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2015/8.AKK3
Vai vēlies pievienoties komandai, kas valstī apkaro bīstamu dzīvnieku
infekcijas slimību - Āfrikas cūku mēri?
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās
valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts
politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Pāternieki" (darbavieta: Piedrujas pagasts,
Krāslavas novads) inspektors/-re fitosanitārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2015/8.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā
departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es
amata vietu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē,
III līmenī, 9.mēnešalgu grupā)
Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju
lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības
procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izvērtēt iepirkumu procedūru atbilstību
- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā
- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu un patstāvība
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko
regulējumu
Darba pieredze saistībā ar juridisku dokumentu (lēmumu, atzinumu)
sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2015.gada 30.janvārim sūtīt Iepirkumu
uzraudzības birojam, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr.
uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/8.AKK5
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata
vietu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē, III
līmenī, 9.mēnešalgu grupā)
Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un analītiska domāšana
Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2015.gada 30.janvārim sūtīt Iepirkumu
uzraudzības birojam, adrese: Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr.
uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/8.AKK6
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks/-ce
(1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze galvenā grāmatveža amatā budžeta
iestādē
- Latvijas Republikas grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- izpratne par finanšu analīzi un plānošanu budžeta iestādē
- pieredze vismaz divu gada pārskatu sagatavošanā
- pieredze mēneša, ceturkšņa finanšu pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā
informācijas sistēmā
- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams ar HORIZON)
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un citu valstu finansētiem
projektiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- veikt Valsts probācijas dienesta galvenā grāmatveža funkcijas
- aizvietot nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā
- izstrādāt un aktualizēt grāmatvedības organizēšanu regulējošos iekšējos
normatīvos aktus
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- dinamisku darbu un ērtu darbavietu
- darbu saliedētā un profesionālā komandā
Motivēta pieteikuma vēstule (ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām), darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Finanšu un plānošanas
nodaļa - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178, 67021110 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā: www.probacija.lv.
OP 2015/8.AKK7
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
1. Vecākais/-ā eksperts/-e (2 amata vietas) Komunikācijas departamentā
Komunikācijas departamenta darbības mērķis ir nodrošināt saikni ar
sabiedrību, tieši un ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību uzturēt publisko
komunikāciju par ministrijas kompetences jautājumiem, īstenotajiem pasākumiem,
tiesību aktu projektiem, kā arī veicināt ministrijas publisko tēlu un iekšējo
komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.
Ja tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
komunikācijas, sociālo zinātņu vai starptautisko attiecību jomā (var būt
finanses, ekonomika vai vadības zinātnes)
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību vai
komunikācijas vadības jomā
- praktiskā pieredze Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadībā
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās
- labas iemaņas darbā ar datoru (prasme lietot WEB dizaina programmas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
Pievienojies Komunikācijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:
- valsts Eiropas Savienības fondu komunikācijas politikas veidošanu
- Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadību
- komunikācijas vadību ar medijiem un sabiedrību par Eiropas Savienības
fondiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
2. Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto
projektu ieviešanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu finansēto projektu
ieviešanas nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo priekšlikumus par
nepieciešamo finansējumu saistībā ar ministrijas izpildāmo ārvalstu projektu
realizāciju, sagatavo nepieciešamos iepirkumu plānus un dokumentāciju ārvalstu
projektu ieviešanai, atbilstoši Publisko iepirkumu likumam organizē iepirkuma
procedūras, kā arī nodrošina ārvalstu projektu īstenošanā radīto labumu
racionālu izmantošanu un uzturēšanu atbilstoši projektos un normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē
- angļu valodas zināšanas
- pieredze iepirkumu organizēšanas un vadīšanas jomā
- spēja veikt liela apjoma dažāda veida informācijas vienlaicīgu analīzi
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- labas iemaņas darbā ar datoru
Pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Ārvalstu
finansēto projektu ieviešanas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim
uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas īstenojamo ārvalstu finansēto projektu
ieviešanu, nodrošinot nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi,
iepirkumu organizēšanu un vadīšanu, atsevišķu projektu izpildes gaitas analīzi.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2015/8.AKK8
BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Baltijas Starptautiskās akadēmijas rektora vietu
Prasības pretendentiem:
- profesors vai persona ar doktora zinātnisko grādu
- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās
- administratīvā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi strādājot augstskolā
vadošos administratīvos amatos
Pretendentiem mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz SIA
"BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA" Valdei adresēts pieteikums,
dzīves un darba gājums (CV), kas atspoguļo atbilstošu darba pieredzi, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, zinātnisko publikāciju saraksts un BSA vadīšanas
un attīstības koncepcija turpmākajiem pieciem gadiem.
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 BSA personāla
daļā Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā.
Papildinformāciju var saņemt: personala.dala@bsa.edu.lv,
tālr. 67100540.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/8.AKR1
Nodrošinājuma valsts aģentūra informē, ka konkurss uz vakanto Nodrošinājuma
valsts aģentūras Nekustamo īpašumu nodaļas Apsaimniekošanas un būvniecības
daļas projekta vadītāja (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez
rezultātiem.
OP 2015/8.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Nodokļu
administrēšanas daļas Metodiskā atbalsta nodaļas galvenās nodokļu inspektores
amatā uz nenoteiktu laiku no 05.01.2015. konkursa kārtībā ir iecelta INESE
OZOLA.
OP 2015/8.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas
apmaiņas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no
05.01.2015. konkursa kārtībā ir iecelta JEVGĒŅIJA AFOŅINA.
OP 2015/8.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Datu ticamības
novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenās nodokļu inspektores amatā
uz nenoteiktu laiku no 05.01.2015. konkursa kārtībā ir iecelta SANDRA CARE.