Laidiens: 21.05.2015., Nr. 98
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/98.AKK1
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas (5 amata vietas) un Vidzemes reģionālās nodaļas (2 amata vietas) būvju
kadastrālās uzmērīšanas speciālista/-es amatu (darbinieku amatu vietas uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo
uzmērīšanu (t. sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un
attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo
dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams - mērniecībā, zemes ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā, arhitektūrā vai specialitātēs ar
apgūtu kursu būvniecībā vai mērniecībā
- priekšrocības kandidātiem, kuriem attiecīgajai nozarei atbilstoša vismaz
divu gadu teorētiskā un praktiskā darba pieredze
- prasme lietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam
nepieciešamo programmnodrošinājumu (iemaņas Microstation
programmatūrā tiks uzskatītas par priekšrocību)
- vēlamas zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu
reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos
- labas prasmes darbā ar datoru
- teicamas latviešu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
- teicamas komunikācijas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavieta: Rīgas birojs (4 amata vietas), Jūrmalas birojs (1 amata
vieta), Madonas birojs (2 amata vietas)
- akorda algu ar stundas likmi no 3,44 EUR līdz 4,06 EUR
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67038614.
OP 2015/98.AKK2
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas klientu apkalpošanas konsultanta/-es amatu (2 darbinieku amatu vietas
uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par Valsts zemes dienestā sniegtajiem pakalpojumiem un
to izpildes kārtību
- pieņemt, noformēt un reģistrēt klientu pasūtījumus Pasūtījumu apstrādes
informācijas sistēmā un izsniegt sagatavoto informāciju
- sagatavot un izsniegt klientiem rēķinus par sniegtajiem maksas
pakalpojumiem
- veikt norēķinu karšu darījumu apliecinošo dokumentu - kvīšu - uzkaiti un
saglabāšanu, kā arī sagatavot atskaites un par norēķinu karšu darījumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vidējā profesionālā izglītība (vēlama augstākā izglītība)
- profesionālā un praktiskā darba pieredze klientu apkalpošanā (vēlama
pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos)
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- pieredze darbā ar pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmām
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē
- prasme lietot normatīvos aktus
- labas komunikācijas iemaņas un prasme strādāt saspringtos darba apstākļos
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgas birojā Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 568 euro līdz 670 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/98.AKK3
Finanšu ministrija, reģistrācijas Nr. 90000014724, izsludina konkursu uz
šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kurš vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un
pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma nodokļu
nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu
politikas izstrādi tiešo nodokļu jomā un izložu un azartspēļu nodevas un
nodokļa jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu jomā
- teorētiskas zināšanas un praktiska pieredze darbā ar tiešajiem nodokļiem
- vismaz trīs gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- spēja strādāt dinamiski un spriedzes apstākļos
- konceptuāla domāšana, ļoti labas analītiskās spējas
- komunikācijas spējas
- angļu valodas zināšanas
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšana
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma
nodokļu nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- tiesību aktu projektu izstrādi saistībā tiešo nodokļu jomā
- fizisku un juridisku personu iesniegumu saistībā ar nodaļas kompetences
jautājumiem izskatīšanu sarežģītos gadījumos un atbilžu sagatavošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2015/98.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs (Rīgā)
Pamatpienākumi:
- veikt mājsaimniecību apsekojumus respondentu dzīvesvietās, izmantojot apsekojumu
programmatūru portatīvajos datoros
- veikt aizpildīto anketu pārbaudi un datu kodēšanu
- nodrošināt apsekojuma laikā iegūto datu konfidencialitāti
- regulāri iesniegt atskaites par paveikto un attaisnojuma dokumentus par
transporta izdevumiem
Prasības pretendentam:
- labas komunikācijas prasmes
- vismaz vidējā izglītība
- datora lietotāja prasmes
- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā
līmeņa otro pakāpi (B2)
- labas krievu valodas zināšanas
- spēja pielāgoties mainīgam darba režīmam, iespēja strādāt vakaros un
brīvdienās
Pieteikšanās termiņš - 2015. gada 31. maijs.
Pieteikumu (norādot amatu), CV un izglītības dokumenta kopiju var iesniegt
Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Konsultācijas pa
tālr. 67366812 vai 67366992.
OP 2015/98.AKK5
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz SIA "Jelgavas
poliklīnika" valdes locekļa amata vietu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- pašvaldības kapitālsabiedrības vadīšana atbilstoši nozares attīstības
koncepcijām, kapitālsabiedrības stratēģijai, nodrošinot normatīvo aktu
nosacījumu ievērošanu
- valdes lēmumu pieņemšana visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos,
kuri ietilpst valdes kompetencē
- kapitālsabiedrības darbības organizēšana, nodrošinot profesionālu darbinieku
komandu, plašu pakalpojumu klāstu, klientiem pieejamu vidi
- kapitālsabiedrības attīstības plāna un darbības stratēģijas izstrādāšana
un to izpildes pārraudzīšana
- kapitālsabiedrības interešu pārstāvēšana
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas nosacījumiem
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze - vēlams valsts vai pašvaldības
iestādē vai uzņēmumā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā)
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu un krievu valodas
zināšanas saziņas līmenī
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas ekonomikas, finanšu un saimniecības procesu vadības jautājumos
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasme vadīt
un organizēt kolektīvu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi
kapitālsabiedrības ilgstošas attīstības nodrošināšanai
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums (nepārsniedzot vienu A4 lapu)
- pretendenta rakstisks apliecinājums par to, ka uz pretendentu neattiecas
Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.
panta otrās daļas nosacījumi
- kapitālsabiedrības attīstības plāns 2 (diviem) gadiem, nepārsniedzot 3 (trīs)
A4 lapas
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV),
kurā atspoguļotas arī nepieciešamās ziņas, lai izvērtētu pretendenta atbilstību
norādītajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā
11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "SIA
"Jelgavas poliklīnika" valdes locekļa amata konkursam" līdz
2015. gada 12. jūnijam (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005535,
e-pasta adrese: senija.simonova@dome.jelgava.lv.
OP 2015/98.AKK6
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās
bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai
nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās daļas
vadītāja/-as amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts zemes dienesta (turpmāk - Dienesta) darbībai
nepieciešamos materiāltehniskos un saimnieciskos resursus, t. sk. kontrolēt
reģionālo nodaļu saimniecisko resursu plānošanu un iegādi
- nodrošināt publisko iepirkumu norisi Dienestā atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- organizēt un veikt Dienestam nepieciešamo preču un pakalpojumu iepirkumus
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt Dienesta nomāto biroja telpu ekspluatāciju un nepieciešamo
remontdarbu plānošanu
- organizēt Dienesta centrālā aparāta autotransporta uzturēšanu atbilstoši
normatīvo aktu prasībām, kā arī uzraudzīt reģionālo nodaļu autotransporta
ekspluatāciju
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlama ekonomikā, tehniskajās vai tiesību zinātnēs)
- trīs gadu pieredze valsts pārvaldes iestādē
saimnieciskos, finanšu vai ekonomikas jautājumos
- praktiskā darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, valsts pārvaldes
dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- pieredze vadītāja amatā
- pieredze publisko iepirkumu jomu regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 1039 euro līdz 1382 euro
- sociālās garantijas
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2015/98.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Eiropas
Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības
vadības nodaļas vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo atbalsta programmu
(uzņēmējdarbība, siltumapgāde, finanšu instrumenti) ieviešanā nepieciešamā
juridiskā atbalsta sniegšana, tai skaitā Ministru kabineta noteikumu un iekšējo
normatīvo aktu izstrādē
- iesniegumu par administratīvo aktu apstrīdēšanu izskatīšana un
administratīvo aktu projektu sagatavošana, Ekonomikas ministrijas interešu
pārstāvība tiesā
- Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības Ekonomikas ministrijā
nodrošināšana un uzraudzība
- Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas
ieviešana un vadība
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē
- pieredze administratīvo aktu izstrādē
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- iepriekšēja pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu un
normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu jomā, kā arī pieredze pārstāvībā tiesā
tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- apmācības iespējas, tai skaitā ārpus Latvijas
- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un Eiropas Savienības
fondu ieviešanas jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2015/98.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Eiropas
Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības
vadības nodaļas juriskonsults/-e
Darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu 2007.-2013. gada un 2014.-2020. gada
plānošanas perioda Ekonomikas ministrijas kompetencē esošo atbalsta programmu
(uzņēmējdarbība, siltumapgāde, finanšu instrumenti) ieviešanā nepieciešamā
juridiskā atbalsta sniegšanu, tai skaitā, Ministru kabineta noteikumu izstrādi,
iekšējo normatīvo aktu izstrādi, iesniegumu par administratīvo aktu
apstrīdēšanu izskatīšanu un administratīvo aktu projektu sagatavošanu,
ministrijas interešu pārstāvību tiesā, aktīvu līdzdalību atbalsta programmu
ieviešanas un Eiropas Savienības fondu sistēmas uzlabošanā.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē
- vēlama pieredze administratīvo aktu izstrādē
- izpratne par Eiropas Savienības tiesībām
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- kā priekšrocība tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze darbā ar
Administratīvā procesa likumu un normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības fondu
jomā, kā arī pieredze pārstāvībā tiesā
Piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un Eiropas Savienības
fondu ieviešanas jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2015/98.AKK9
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Iedzīvotāju
reģistra departamenta Informācijas sistēmu attīstības nodaļas
SISTĒMANALĪTIĶA/-ES amata vakanci
Prasības kandidātam:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
(vēlama datorzinātnēs)
- vismaz pamatlīmeņa ORACLE datu bāzu pārvaldības sistēmu un PL/SQL
zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā (vismaz 1 gads)
Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:
- programmēšanas valodas pamatzināšanas, spēja lasīt un saprast
programmatūras izejas kodu
- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā:
- stabilu atalgojumu (711 EUR (bruto) pārbaudes laikā un līdz 750 EUR
(bruto) pēc pārbaudes laika)
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām
Darba pienākumi:
- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar
tiem saistītos normatīvos aktus
- veikt intervijas ar biznesa procesu pārziņiem un potenciālās vai esošas
informācijas sistēmas lietotājiem, apkopot un analizēt biznesa prasības
dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai
- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzu struktūru un
pieejamās informācijas apjomu
- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes
rezultātus
- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem
par informācijas sistēmas izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija (vai izziņa no augstskolas, ja vēl studējat)
Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām
prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026,
iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2015/98.AKK10
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz diviem Personu
statusa kontroles nodaļas VECĀKO REFERENTU ierēdņu amatiem (uz nenoteiktu laiku
un uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē
- darba pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas un zaudēšanas jautājumiem
- izpratne par politiski represētās personas statusa noteikšanas jautājumiem
- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz 1 gads
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Latvijas pilsonības, Latvijas nepilsoņa statusa un
Latvijas bezvalstnieka statusa reģistrāciju un sagatavot attiecīgus lēmumu
projektus
- izskatīt minēto tiesisko statusu zaudēšanas lietas un sagatavot attiecīgus
lēmumu projektus
- izskatīt politiski represētas personas statusa noteikšanas lietas un
sagatavot attiecīgus lēmumu projektus
- pieņemt apmeklētājus un konsultēt par tiesiskā statusa noteikšanas un
zaudēšanas jautājumiem
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule (norādīt, uz kuru no vakantajiem amatiem
pretendē)
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.