Laidiens: 01.06.2016., Nr. 105
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/105.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas
inspektora/-es (pensijas) valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu;
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam
uz Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz
e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67600651.
OP 2016/105.AKK2
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz
jurista/-es amatu (2 vakances)
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras
dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās
lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā.
"Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu
uz jurista amatu
Galvenie amata pienākumi - nodrošināt juridisko atbalstu, atbilstoši
uzņēmuma mērķiem un uzdevumiem:
- juridisko dokumentu - līgumu, tai skaitā, bet ne tikai, saimniecisko,
komerclīgumu, starpinstitūciju, starptautisko u. c. dokumentu - izstrāde
- sastādīt atzinumus un sniegt konsultācijas, metodisku atbalstu uzņēmuma
vadībai un struktūrvienību darbiniekiem struktūrvienības kompetences jautājumos
- sniegt juridisku atbalstu nekustamo īpašumu atsavināšanas procesā
- sniegt juridisko atbalstu noslēgto līgumu izpildes kontrolē
- pārstāvēt uzņēmuma intereses valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās,
starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība
- pieredze kapitālsabiedrību pārvaldīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze būvniecības normatīvu praktiskajā pielietošanā
- zināšanas un pieredze komerctiesībās un/vai saistību tiesībās un/vai
komerctiesībās
- zināšanas un pieredze liela mēroga projektu plānošanā un ieviešanā
- spēja rast konstruktīvus risinājumus sarežģītās situācijās
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- teicamas datorprasmes
- teicamas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 13. jūnijam
nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv
vai pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Gogoļa ielā 3, Rīgā,
LV-1050) vai iesniegt personīgi, iepriekš sazinoties pa tālruni 67028010.
Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir
dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas
dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis -
Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu
vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1425 mm) dzelzceļa līniju ar
maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu
pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un
diversificētu attīstību un konkurētspēju.
OP 2016/105.AKK3
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz biroja
vadītāja/-as amatu
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras
dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās
lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā.
"Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu
uz biroja vadītāja amatu
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt efektīvu biroja ikdienas darbu, informācijas apriti, iekšējo un
ārējo komunikāciju
- organizēt uzņēmuma un projekta lietvedību atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- veikt personāla vadības funkcijas
- konsultēt uzņēmuma struktūrvienības lietvedības jautājumos
- sniegt atbalstu dokumentu sagatavošanā un noformēšanā
- nodrošināt nepārtrauktu struktūrvienību administratīvo darbu
- pildīt arhīva funkciju, tai skaitā veikt uzņēmuma arhīva fondu uzskaiti,
lietu aprakstīšanu un organizēt to saglabāšanu
- nodrošināt komandējuma procesu uzņēmumā
- koordinēt uzņēmumā esošās apspriežu telpas darbinieku sanāksmju
nodrošināšanai
- sagatavot un atjaunot informāciju uzņēmuma mājaslapā
- koordinēt materiālo resursu iegādi uzņēmuma administratīvo funkciju
nodrošināšanai
- uzraudzīt preču piegādātāju un pakalpojuma sniedzēju saistību izpildi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- darba pieredze biroja vadīšanā
- labas datora lietošanas prasmes, pieredze darbā ar MS Project tiks
uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze administratīvā atbalsta sniegšanā lielos ES līdzfinansētos
projektos vai korporatīvās struktūrvienībās
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- spēja ātri reaģēt un rast konstruktīvus risinājumus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- teicamas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 13. jūnijam
nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv
vai pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Gogoļa ielā 3, Rīgā,
LV-1050) vai iesniegt personīgi, iepriekš sazinoties pa tālruni 67028010.
Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir
dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas
dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis -
Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu
vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1425 mm) dzelzceļa līniju ar
maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu
pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un
diversificētu attīstību un konkurētspēju.
OP 2016/105.AKK4
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz
transporta ekonomista/-es amatu
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras
dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās
lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā.
"Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu
uz transporta ekonomista amatu.
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt īstermiņa (taktiskos) un ilgtermiņa (stratēģiskos) uzņēmuma
finansiālās darbības plānus un budžetu
- sniegt atbalstu uzņēmuma iepirkumu plānu izstrādē, sniegt atbalstu
iepirkumu dokumentācijas izstrādē
- izstrādāt priekšlikumus un plānot līdzekļu saņemšanu no ES fondu un valsts
budžeta, gatavot nepieciešamo dokumentāciju finansējuma saņemšanai
- izvērtēt plānotā finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību ES fondu
regulējumos ietvertajiem nosacījumiem
- uzraudzīt uzņēmuma finansiālās darbības mērķu īstenošanas gaitu un
finansiālās darbības plānu izpildi
- sniegt atbalstu projektu maksājumu līdzekļu plūsmu vadībā un veikt
maksājumu apgrozījuma kontroli
- nodrošināt finanšu pārskatu un atskaišu savlaicīgu sagatavošanu un
iesniegšanu
- savas kompetences ietvaros pārstāvēt uzņēmuma intereses valsts pārvaldes
iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar
fiziskajām un juridiskajām personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinības
- darba pieredze ar transportu un/vai būvniecību saistītās jomās
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas un pieredze liela mēroga infrastruktūras projektu plānošanā un
ieviešanā
- spēja rast konstruktīvus risinājumus sarežģītās situācijās
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- teicamas datorprasmes
- teicamas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 13. jūnijam
nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv
vai pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Gogoļa ielā 3, Rīgā,
LV-1050) vai iesniegt personīgi, iepriekš sazinoties pa tālruni 67028010.
Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir
dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas
dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis -
Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu
vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1425 mm) dzelzceļa līniju ar
maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu
pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un
diversificētu attīstību un konkurētspēju.
OP 2016/105.AKK5
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz
Administratīvā un finanšu departamenta direktora/-es amatu
Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā, finansēs
- pieredze vadošā amatā darbā valsts pārvaldē, prasmes orientēties valsts
pārvaldes institucionālajā sistēmā
- pieredze finanšu vadības un plānošanas jomā, finanšu uzskaites un aprites
procesu, kā arī procedūru izstrādē un vadīšanā
- zināšanas un pieredze par valsts budžeta pārskatu informācijas sistēmām (eKase, ePārskati, ePlāni)
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un līgumu izstrādē
- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon"
Galvenie pienākumi:
- iestādes budžeta plānošana, izpildes kontrole, priekšlikumu sagatavošana
- gada un ceturkšņu pārskatu, atskaišu sagatavošana un iesniegšana
- finanšu vadības un kontroles sistēmas pārraudzīšana, tās optimizēšana
- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontrole, krājumu un ilgtermiņa
ieguldījumu uzskaite un pārraudzība
- administratīvi saimniecisko darbību nodrošināšana iestādē
- publisko iepirkumu procedūru uzraudzīšana
Mēs piedāvājam intensīvu un atbildīgu darbu komandā, iegūt lielisku darba
pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, papildinot zināšanas, ikdienu
pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (darba algu līdz 1253 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, darbu labiekārtotās telpās un labus
darba apstākļus.
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kas apliecina
pretendentam izvirzīto prasību izpildi. Dokumentus iesniegt līdz 2016. gada
30. jūnijam plkst. 17.00 Valsts tiesu ekspertīžu birojā Upes ielā 1a,
Rīgā, LV-1013, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vteb@vteb.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67517746.
OP 2016/105.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam,
kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Galvenais/-ā eksperts\-e Finanšu un darbības nodrošinājuma
departamenta Informātikas nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un
attīstību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība IT jomā
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā ilgāka par trīs gadiem
- profesionālās iemaņas informācijas tehnoloģiju projektu pārraudzībā,
informācijas tehnoloģiju attīstības jomā
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- angļu valodas zināšanas
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas
nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- piedalīties ministrijas informācijas tehnoloģiju stratēģijas izstrādāšanā
un īstenošanā
- gatavot priekšlikumus par ministrijas informācijas sistēmas
funkcionalitātes un arhitektūras pilnveidošanu
- nodrošināt nozares informācijas sistēmu attīstības un IT infrastruktūras
stratēģisko jautājumu koordināciju starp ministrijas padotības iestādēm
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.4. saimes
"Programmatūras attīstība" V līmenis un 13. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/105.AKK7
Valsts vides dienesta (reģ. Nr. 900000170078)
Madonas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto eksperta/-es ierēdņa
amatu Atļauju daļā (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnē ar specializāciju vides zinātnē
- nepieciešamās zināšanas:
- pamatzināšanas hidroloģijā
- pamatzināšanas par hidrotehniskajām būvēm un meliorācijas sistēmām
- par dažādu ražošanas iekārtu tehnoloģijām
- zināšanas par sadedzināšanas iekārtu darbību, gaisu piesārņojošo vielu
aprēķināšanu, emisiju izkliedes programmām
- zināšanas par notekūdeņu attīrīšanas iekārtu uzbūvi un darbības principiem
- zināšanas par atkritumu apsaimniekošanu
- administratīvo aktu sagatavošanā
- izpratne par ķīmiskajām vielām, REACH u. c.
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- labas datora lietošanas prasmes
- augsta atbildība
- vides aizsardzības likumdošanas prasību pārzināšana tiks uzskatīta par
priekšrocību un darba pieredze valsts pārvaldes
iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un
kārtībā
- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas
aizsardzības prasības paredzētajai darbībai
- sagatavot paredzamās darbības ietekmes uz vidi sākotnējos izvērtējumus
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu, sākot no 560 EUR pirms nodokļu nomaksas, un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Madonas
reģionālajai vides pārvaldei (adrese: Blaumaņa iela 7, Madona, Madonas novads,
LV-4801) vai uz e-pasta adresi madona@madona.vvd.gov.lv
vai iesniegt personīgi 11. kabinetā 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa
tālr. 64807451 vai 29417895.
OP 2016/105.AKK8
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības inspekcijas vadītāja vietnieks/-e vadības un analīzes jautājumos
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams vadībzinībās). Izglītība
papildināta ar zināšanām stratēģiskajā plānošanā, risku pārvaldībā,
vadībzinībās, publiskajā pārvaldē
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē politikas ieviešanā un plānošanā
ne mazāk kā 3 gadi
- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana
praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- valsts valodas prasmes C 2 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, citās pienākumu
veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR) un elektronisko dokumentu
pārvaldības sistēmu
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un lietošana praksē
- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē un rīcībpolitikas
ieviešanā
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus
- spēja strādāt ātri un operatīvi, paaugstinātas intensitātes apstākļos,
racionāli organizēt darbu, augsta precizitāte
- labas sadarbības prasmes
Galvenie pienākumi:
- organizēt politikas plānošanas un ieviešanas analīzi Veselības inspekcijas
(turpmāk - Inspekcija) kompetences valsts uzraudzības jomās
- organizēt Inspekcijas gada darba plānošanu
- nodrošināt nozares politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu
izvērtēšanu un priekšlikumu izstrādi, ka arī sniegt priekšlikumus par grozījumu
veikšanu normatīvajos aktos un jaunu normatīvo aktu izstrādi
- noteikt valsts uzraudzības attīstības prioritātes un nodrošināt
līdzsvarotu valsts uzraudzības attīstību
- ar Inspekcijas vadītāja deleģējumu pārstāvēt Inspekciju starpministriju un
starptautisko institūciju darba grupās politikas veidošanas procesā
- organizēt informācijas analīzi un ieteikumu sagatavošanu par
rīcībpolitikas ieviešanas procesu
- organizēt un kontrolēt Plānošanas un analīzes nodaļas, Resursu vadības
departamenta un Kvalitātes un risku vadības departamenta darbu
- nodrošināt Inspekcijas darbības stratēģijas (turpmāk - IDS) mērķu un
Inspekcijas uzdevumu izpildes, valsts uzraudzības rezultātu analīzi
- noteikt un plānot valsts uzraudzībai nepieciešamos resursus
- nodrošināt IDS un citu stratēģiskās plānošanas dokumentu izstrādi un
uzturēšanu
- vadīt valsts uzraudzības gada plānošanu, nodrošinot tās sasaisti ar IDS
- organizēt un koordinēt iekšējo normatīvo aktu un procedūru izstrādi valsts
uzraudzības jautājumos
- plānot un koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, pašvaldību,
nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām savas darbības kompetences
robežās u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Inspekcijas vadītāja
vietnieks vadības un analīzes jautājumos, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/105.AKK9
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Daugavpils
nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA/-ES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnēs)
- darba pieredze valsts pārvaldē - vismaz 1 gads
- izpratne par uzturēšanās atļaujām, vīzām, izsaukumiem un darba atļaujām,
to izsniegšanu, reģistrēšanu un anulēšanu saistītiem jautājumiem
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus un zināšanas
publisko tiesību jomā (Administratīvā procesa likums, Administratīvā pārkāpumu
kodekss, Iedzīvotāju reģistra likums, Pilsonības likums un imigrācijas jomu
regulējošie normatīvie akti)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- precizitāte, augsta atbildības izjūta un saskarsmes kultūra, laba
sadarbība un organizatoriskās prasmes, spēja strādāt komandā
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus ar migrāciju saistītos jautājumos
- sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās
atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz
nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas
piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana); kā arī koordinēt
uzturēšanās atļauju, reģistrācijas apliecību izsniegšanu un anulēšanu
- sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolus
- koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas
apliecību izsniegšanu, reģistrēšanu un anulēšanu
- nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un
maiņai
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 23. saime, IIIB līmenis, 9. mēnešalgu
grupa).
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Daugavpilī, 18. novembra ielā 105
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums Daugavpils
nodaļas vadītāja vietnieka amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2016/105.AKK10
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Ogres
nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA/-ES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnēs)
- darba pieredze valsts pārvaldē - vismaz 1 gads
- izpratne par uzturēšanās atļaujām, vīzām, izsaukumiem un darba atļaujām,
to izsniegšanu, reģistrēšanu un anulēšanu saistītiem jautājumiem
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus un zināšanas
publisko tiesību jomā (Administratīvā procesa likums, Administratīvā pārkāpumu
kodekss, Iedzīvotāju reģistra likums, Pilsonības likums un imigrācijas jomu
regulējošie normatīvie akti)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- precizitāte, augsta atbildības izjūta un saskarsmes kultūra, laba
sadarbība un organizatoriskās prasmes, spēja strādāt komandā
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus ar migrāciju saistītos jautājumos
- sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās
atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz
nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas
piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana); kā arī koordinēt
uzturēšanās atļauju, reģistrācijas apliecību izsniegšanu un anulēšanu
- sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolus
- koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas
apliecību izsniegšanu, reģistrēšanu un anulēšanu
- nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un
maiņai
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 23. saime, IIIB līmenis, 9. mēnešalgu
grupa)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Ogrē, Brīvības ielā 48
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums Ogres
nodaļas vadītāja vietnieka amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2016/105.AKK11
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz vienu zinātniskā asistenta/-es amatu Botāniskajā dārzā - bioloģijas nozare,
botānikas apakšnozare
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 10. jūnijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/105.AKK12
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E (uz noteiktu laiku)
Administratīvajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar personālu
- zināšanas dokumentu pārvaldībā
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- iniciatīva, komunikācija, ētiskums, rūpes par kārtību, precizitāti un
kvalitāti
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
Amata pienākumi:
- personāla dokumentu projektu sagatavošana
- personāla atlases procesu organizēšana
- informācijas ievadīšana datubāzēs un atskaišu sagatavošana
- ārvalsts komandējumu organizēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/105.AKK13
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo
aktu piemērošanas problēmas
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu administratoru sertificēšanas jautājumos,
politikas plānošanas dokumentu projektu un administratīvo aktu projektu
izstrādāšana un saskaņošana
- Maksātnespējas administrācijas darba plāna izstrādāšana un aktualizēšana
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- Maksātnespējas administrāciju pārstāvēšana tiesu instancēs
administratīvajās lietās
- kvalifikācijas pilnveides pasākumu organizēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu iela 19, Rīga, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.