Laidiens: 02.06.2016., Nr. 106
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/106.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu
(rīkojumu, administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši
normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām
- sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju (Valsts kancelejas un
citu valsts pārvaldes iestāžu) izstrādāto tiesību aktu projektiem, to
anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem
- veikt ministrijas un tās padotības iestāžu izstrādāto tiesību aktu
projektu juridisku izvērtēšanu, tai skaitā izvērtēt to atbilstību Latvijas
Republikas starptautiskajām saistībām
- izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu
iesniegumiem un sūdzībām par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sniegt juridiski metodisko palīdzību ministrijas un tās padotības iestāžu
darbiniekiem un amatpersonām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- vismaz divu gadu pieredze tiesību aktu projektu un citu juridisko
dokumentu, tai skaitā līgumprojektu un administratīvo lēmumu projektu, izstrādē
- pieredze kultūras nozares likumdošanā
- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari reglamentējošiem tiesību aktiem
un politikas plānošanas dokumentiem
- zināšanas un izpratne par tiesību aktu projektu izstrādi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1158 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 13. jūnijam pa pastu vai
jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra
ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 13. jūnijs), vai jānosūta elektroniski
uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams
sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2016/106.AKK2
LATVIJAS Universitātes Rīgas Medicīnas koledža, reģistrācijas, Nr.
90000014902, izsludina konkursu uz:
Nr. p. k.
|
Zinātnes nozare
|
Apakšnozare
|
Amats
|
Vietas
|
1.
|
Bioloģija
|
Ģenētika
Bioķīmija
|
Lektors
|
1
|
2.
|
Medicīna
|
Anatomija
|
Lektors
|
1
|
3.
|
Medicīna
|
Veselības aprūpe
|
Lektors
|
5
|
4.
|
Medicīna
|
Dzemdniecība un
ginekoloģija
|
Lektors
|
1
|
5.
|
Medicīna
|
Infekcijas slimības
|
Lektors
|
1
|
6.
|
Medicīna
|
Pediatrija
|
Lektors
|
1
|
7.
|
Medicīna
|
Neiroloģija
|
Lektors
|
1
|
8.
|
Medicīna
|
Ķirurģija
|
Lektors
|
2
|
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.rmkoledza.lu.lv/lv/vakances.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 1. jūlijam.
Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledžas Personāldaļā 109. kabinetā
Hipokrāta ielā 1, Rīgā, jāiesniedz direktorei adresēts iesniegums par
piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta
dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par
akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātes Rīgas
Medicīnas koledžā" prasībām http://www.rmkoledza.lu.lv/lv/dokumenti.
Papildu informācija pa tālr. 67840742.
OP 2016/106.AKK3
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Teoloģijas fakultātē:
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Teoloģija un reliģiju
zinātne, baznīcas un reliģiju vēsture
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Teoloģija un reliģiju
zinātne, Bībeles teoloģija
- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - Teoloģija un reliģiju
zinātne, sistemātiskā un praktiskā teoloģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 4. jūlijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010.
Papildu informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/106.AKK4
Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests izsludina atklātu konkursu uz
vakanto amatu - Operatīvās vadības centra ārsts/-e konsultants/-e
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība
- sertificēts ārsts ar tiesībām praktizēt neatliekamā medicīnā vai citā
specialitātē
- prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās
- komunikācijas prasme un spēja strādāt komandā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas labas krievu un angļu valodas
zināšanas
Galvenais uzdevums:
- sniegt telefoniskas konsultācijas iedzīvotājiem vieglu saslimšanu
gadījumos, kā arī dzīvībai kritiskās situācijās - līdz NMP brigādes ierašanās
brīdim
- sniegt profesionālu ārsta atbalstu izsaukumu pieņemšanas dispečeriem no
iedzīvotājiem saņemto zvanu diferencēšanā
Mēs piedāvājam:
- dežūru darbu
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi NMP dienestā
- stabilitāti un sociālās garantijas
- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas
- tiesības uz izdienas pensiju
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību un
papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Priekšroka tiem pretendentiem, kam ir pieredze neatliekamā medicīniskā
palīdzībā (darbs NMP brigādē vai slimnīcas uzņemšanas nodaļā).
Pieteikumus un CV sūtīt uz personals@nmpd.gov.lv
līdz 2016. gada 15. jūnijam. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs
tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Sīkāka informācija pa tālruni 67337011.
OP 2016/106.AKK5
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta vadītājs/-a (viena
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība veselības aprūpē vai ķīmijā,
farmācijā
- darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā ne mazāk kā trīs gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu, Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta
(turpmāk - Departaments) kompetences ietvaros esošo nozares politikas
dokumentu, normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības regulējošiem normatīviem
- zināšanas un pieredze sabiedrības un vides veselības uzraudzības jomās vai
kosmētiskas līdzekļu un ķīmisko vielu un maisījumu uzraudzības jomā
- valsts valodas prasmes C2 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office)
- lietvedības zināšanas, prasme strādāt ar elektronisko dokumentu
pārvaldības sistēmām
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus
- spēja strādāt ātri un operatīvi, paaugstinātas intensitātes apstākļos;
racionāli organizēt darbu, augsta precizitāte
- labas sadarbības prasmes
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt Departamenta darbu
- nodrošināt Inspekcijas darbības stratēģijas mērķu un uzdevumu izpildi
valsts uzraudzības jomā un rezultātu analīzi Departamenta darbības jomā
- organizēt un nodrošināt kontroles un uzraudzības procesu Departamentā,
nodrošinot normatīvo aktu ievērošanu sabiedrības veselības, epidemioloģiskās
drošības un vides veselības jomā, kosmētikas līdzekļu, ķīmisko vielu un
maisījumu, tabakas izstrādājumu, elektronisko cigarešu un flakonu jomās
atbilstoši Inspekcijas kompetencei
- Administratīvā procesa likumā un Administratīvā pārkāpuma kodeksā
paredzētajos gadījumos izskatīt administratīvās lietas un pārkāpumu gadījumos
izdot administratīvos aktus
- nodrošināt nepieciešamo informāciju sabiedrības informēšanai
- pārstāvēt Departamenta kompetences ietvaros, saskaņā ar Inspekcijas
vadītāja pilnvarojumu, Inspekcijas intereses Veselības ministrijā un citās
institūcijās
- nodrošināt nozares politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu
izvērtēšanu un priekšlikumu izstrādi, ka arī sniegt priekšlikumus par grozījumu
veikšanu normatīvajos aktos un jaunu normatīvo aktu izdošanu u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 14. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Produktu un tirgus
uzraudzības un kontroles departamenta vadītājs, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta
adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/106.AKK6
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās
sadarbības un projektu vadības nodaļas projektu vadītājs/-a (divas amata vietas
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā
(profesionālais maģistra grāds projekta vadībā un projekta vadītāja
kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai
ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu
finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā vismaz 2 gadi
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu lietošana darba
procesā
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē
- pieredze normatīvo aktu dokumentu izstrādē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana
praksē
- zināšanas publisko iepirkumu un publisko pakalpojumu jomā
- valsts valodas prasmes C 1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu vai krievu) zināšanas (runā, lasa, raksta)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko
dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās
datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)
- labas lietvedības zināšanas
- augstas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- spēja racionāli organizēt darbu, augsta atbildības izjūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- pētīt, analizēt iespējas iesaistīties Eiropas struktūrfondu projektos
- izstrādāt Inspekcijas attīstības projektus, nepieciešamās procedūras un
normatīvos aktus
- nodrošināt ES līdzfinansēto projektu dokumentācijas sagatavošanu
- veikt ES līdzfinansēto projektu iepirkumu dokumentācijas un vērtēšanas
ziņojumu pārbaudi un sniegt atzinumus
- piedalīties jaunu pakalpojumu attīstības, stratēģisko un ikgadējo plānu
izstrādē un realizācijā, nodrošināt projekta izstrādi un realizāciju
- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas un izstrādāt
projekta pieteikumus
- piedalīties starptautisko projektu realizēšanā un ieviešanā Veselības
inspekcijā
- organizēt Inspekcijas publisko pakalpojumu elektronizāciju
- koordinēt jauno pakalpojumu kā projekta ieviešanu
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi projektu vadītājs
Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības
un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/106.AKK7
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas vadītājs/-a (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā
(profesionālais maģistra grādu projekta vadībā un projekta vadītāja
kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai
ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze projektu vadībā - 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu
finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu vadībā - vismaz 2 pilnībā
realizēti projekti
- pieredze vadošā amatā - 3 gadi
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana
praksē
- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana
praksē
- valsts valodas prasmes C 2 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas (brīvi runā, lasa, raksta)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko
dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās
datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)
- labas lietvedības zināšanas
- labas saskarsmes un sadarbības prasmes
- patstāvība, atbildības izjūta, precizitāte
- spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu
- prasme pārliecināt un argumentēt viedokli
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- nodrošināt Inspekcijas starptautiskās sadarbības stratēģijas izstrādi un
aktualizāciju, piedalīties tās īstenošanā
- strādāt ar nozīmīgiem ārvalstu un sadarbības projektiem, piedalīties citu
organizāciju projektu darba grupās atbilstoši Inspekcijas vadītāja rīkojumiem
- pētīt, dibināt un organizēt starptautisko sadarbību Inspekcijai ar Eiropas
Savienības valstīm (nepieciešamības gadījumā - ar citām valstīm) Inspekcijas
kompetenču jomā
- pārraudzīt un vadīt ārvalstu finanšu instrumentu finanšu prognozēšanas un
analīzes procesus Inspekcijā, koordinēt un kontrolēt Inspekcijas projektu
realizāciju, budžeta izpildi, plānot un iesaistīt projektos nepieciešamo
personālu
- piedalīties augsta līmeņa semināros un darba grupās, t. sk. starptautiskā
līmenī, sniegt informāciju par Inspekcijas darbības vidi, pārstāvēt Inspekciju
ar nozari saistītu dokumentu, projektu vai programmu izstrādē
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus un pārraudzīt projektu
vadību Inspekcijā u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Starptautiskās
sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.