Laidiens: 02.06.2016., Nr. 106

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/106.AKK1

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu, iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu (rīkojumu, administratīvo aktu), līgumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām

- sagatavot atzinumu projektus par citu ministriju (Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes iestāžu) izstrādāto tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- veikt ministrijas un tās padotības iestāžu izstrādāto tiesību aktu projektu juridisku izvērtēšanu, tai skaitā izvērtēt to atbilstību Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām

- izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem un sūdzībām par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sniegt juridiski metodisko palīdzību ministrijas un tās padotības iestāžu darbiniekiem un amatpersonām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- vismaz divu gadu pieredze tiesību aktu projektu un citu juridisko dokumentu, tai skaitā līgumprojektu un administratīvo lēmumu projektu, izstrādē

- pieredze kultūras nozares likumdošanā

- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari reglamentējošiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem

- zināšanas un izpratne par tiesību aktu projektu izstrādi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja argumentēti pamatot savu viedokli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1158 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 13. jūnijam pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 13. jūnijs), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2016/106.AKK2

LATVIJAS Universitātes Rīgas Medicīnas koledža, reģistrācijas, Nr. 90000014902, izsludina konkursu uz:

Nr. p. k.

Zinātnes nozare

Apakšnozare

Amats

Vietas

1.

Bioloģija

Ģenētika

Bioķīmija

Lektors

1

2.

Medicīna

Anatomija

Lektors

1

3.

Medicīna

Veselības aprūpe

Lektors

5

4.

Medicīna

Dzemdniecība un ginekoloģija

Lektors

1

5.

Medicīna

Infekcijas slimības

Lektors

1

6.

Medicīna

Pediatrija

Lektors

1

7.

Medicīna

Neiroloģija

Lektors

1

8.

Medicīna

Ķirurģija

Lektors

2

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.rmkoledza.lu.lv/lv/vakances.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 1. jūlijam.

Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledžas Personāldaļā 109. kabinetā Hipokrāta ielā 1, Rīgā, jāiesniedz direktorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledžā" prasībām http://www.rmkoledza.lu.lv/lv/dokumenti. Papildu informācija pa tālr. 67840742.


OP 2016/106.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Teoloģijas fakultātē:

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Teoloģija un reliģiju zinātne, baznīcas un reliģiju vēsture

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Teoloģija un reliģiju zinātne, Bībeles teoloģija

- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - Teoloģija un reliģiju zinātne, sistemātiskā un praktiskā teoloģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 4. jūlijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010.

Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/106.AKK4

Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Operatīvās vadības centra ārsts/-e konsultants/-e

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība

- sertificēts ārsts ar tiesībām praktizēt neatliekamā medicīnā vai citā specialitātē

- prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās

- komunikācijas prasme un spēja strādāt komandā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas

Galvenais uzdevums:

- sniegt telefoniskas konsultācijas iedzīvotājiem vieglu saslimšanu gadījumos, kā arī dzīvībai kritiskās situācijās - līdz NMP brigādes ierašanās brīdim

- sniegt profesionālu ārsta atbalstu izsaukumu pieņemšanas dispečeriem no iedzīvotājiem saņemto zvanu diferencēšanā

Mēs piedāvājam:

- dežūru darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi NMP dienestā

- stabilitāti un sociālās garantijas

- darba specifikai atbilstošas apmācību iespējas

- tiesības uz izdienas pensiju

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Priekšroka tiem pretendentiem, kam ir pieredze neatliekamā medicīniskā palīdzībā (darbs NMP brigādē vai slimnīcas uzņemšanas nodaļā).

Pieteikumus un CV sūtīt uz personals@nmpd.gov.lv līdz 2016. gada 15. jūnijam. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Sīkāka informācija pa tālruni 67337011.


OP 2016/106.AKK5

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība veselības aprūpē vai ķīmijā, farmācijā

- darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā ne mazāk kā trīs gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo normatīvo aktu, Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta (turpmāk - Departaments) kompetences ietvaros esošo nozares politikas dokumentu, normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības regulējošiem normatīviem

- zināšanas un pieredze sabiedrības un vides veselības uzraudzības jomās vai kosmētiskas līdzekļu un ķīmisko vielu un maisījumu uzraudzības jomā

- valsts valodas prasmes C2 līmenis

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office)

- lietvedības zināšanas, prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus

- spēja strādāt ātri un operatīvi, paaugstinātas intensitātes apstākļos; racionāli organizēt darbu, augsta precizitāte

- labas sadarbības prasmes

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt Departamenta darbu

- nodrošināt Inspekcijas darbības stratēģijas mērķu un uzdevumu izpildi valsts uzraudzības jomā un rezultātu analīzi Departamenta darbības jomā

- organizēt un nodrošināt kontroles un uzraudzības procesu Departamentā, nodrošinot normatīvo aktu ievērošanu sabiedrības veselības, epidemioloģiskās drošības un vides veselības jomā, kosmētikas līdzekļu, ķīmisko vielu un maisījumu, tabakas izstrādājumu, elektronisko cigarešu un flakonu jomās atbilstoši Inspekcijas kompetencei

- Administratīvā procesa likumā un Administratīvā pārkāpuma kodeksā paredzētajos gadījumos izskatīt administratīvās lietas un pārkāpumu gadījumos izdot administratīvos aktus

- nodrošināt nepieciešamo informāciju sabiedrības informēšanai

- pārstāvēt Departamenta kompetences ietvaros, saskaņā ar Inspekcijas vadītāja pilnvarojumu, Inspekcijas intereses Veselības ministrijā un citās institūcijās

- nodrošināt nozares politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izvērtēšanu un priekšlikumu izstrādi, ka arī sniegt priekšlikumus par grozījumu veikšanu normatīvajos aktos un jaunu normatīvo aktu izdošanu u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 14. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/106.AKK6

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas projektu vadītājs/-a (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā (profesionālais maģistra grāds projekta vadībā un projekta vadītāja kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā

- praktiskā darba pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā vismaz 2 gadi

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu lietošana darba procesā

- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē

- pieredze normatīvo aktu dokumentu izstrādē

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- zināšanas publisko iepirkumu un publisko pakalpojumu jomā

- valsts valodas prasmes C 1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu vai krievu) zināšanas (runā, lasa, raksta)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)

- labas lietvedības zināšanas

- augstas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes

- spēja racionāli organizēt darbu, augsta atbildības izjūta un precizitāte

Galvenie pienākumi:

- pētīt, analizēt iespējas iesaistīties Eiropas struktūrfondu projektos

- izstrādāt Inspekcijas attīstības projektus, nepieciešamās procedūras un normatīvos aktus

- nodrošināt ES līdzfinansēto projektu dokumentācijas sagatavošanu

- veikt ES līdzfinansēto projektu iepirkumu dokumentācijas un vērtēšanas ziņojumu pārbaudi un sniegt atzinumus

- piedalīties jaunu pakalpojumu attīstības, stratēģisko un ikgadējo plānu izstrādē un realizācijā, nodrošināt projekta izstrādi un realizāciju

- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas un izstrādāt projekta pieteikumus

- piedalīties starptautisko projektu realizēšanā un ieviešanā Veselības inspekcijā

- organizēt Inspekcijas publisko pakalpojumu elektronizāciju

- koordinēt jauno pakalpojumu kā projekta ieviešanu

- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi projektu vadītājs Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/106.AKK7

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā (profesionālais maģistra grādu projekta vadībā un projekta vadītāja kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā

- praktiskā darba pieredze projektu vadībā - 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu vadībā - vismaz 2 pilnībā realizēti projekti

- pieredze vadošā amatā - 3 gadi

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē

- pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu izstrādē

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- valsts valodas prasmes C 2 līmenis

- divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas (brīvi runā, lasa, raksta)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)

- labas lietvedības zināšanas

- labas saskarsmes un sadarbības prasmes

- patstāvība, atbildības izjūta, precizitāte

- spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu

- prasme pārliecināt un argumentēt viedokli

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt nodaļas darbu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt Inspekcijas starptautiskās sadarbības stratēģijas izstrādi un aktualizāciju, piedalīties tās īstenošanā

- strādāt ar nozīmīgiem ārvalstu un sadarbības projektiem, piedalīties citu organizāciju projektu darba grupās atbilstoši Inspekcijas vadītāja rīkojumiem

- pētīt, dibināt un organizēt starptautisko sadarbību Inspekcijai ar Eiropas Savienības valstīm (nepieciešamības gadījumā - ar citām valstīm) Inspekcijas kompetenču jomā

- pārraudzīt un vadīt ārvalstu finanšu instrumentu finanšu prognozēšanas un analīzes procesus Inspekcijā, koordinēt un kontrolēt Inspekcijas projektu realizāciju, budžeta izpildi, plānot un iesaistīt projektos nepieciešamo personālu

- piedalīties augsta līmeņa semināros un darba grupās, t. sk. starptautiskā līmenī, sniegt informāciju par Inspekcijas darbības vidi, pārstāvēt Inspekciju ar nozari saistītu dokumentu, projektu vai programmu izstrādē

- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus un pārraudzīt projektu vadību Inspekcijā u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)