Laidiens: 06.06.2016., Nr. 108

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/108.AKK1

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es ierēdņa amatu nepārtikas preču uzraudzības jomā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā.

Prasības kandidātiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - inženierzinātņu vai ekonomikas jomā

- praktiskā darba pieredze tirdzniecības un pakalpojumu vai uzraudzības un kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:

- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 760,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2016/108.AKK2

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informātikas departamenta Informācijas sistēmu administrēšanas daļas sistēmu administrators/-e (vecākais/-ā eksperts/-e)

Galvenie amata pienākumi:

- administrēt, uzstādīt un konfigurēt informācijas sistēmas un to klienta aplikācijas

- nodrošināt SAP risinājumu administrēšanu, t. sk. SAP datu noliktavas datu pārneses procesu uzraudzību

- nodrošināt informācijas sistēmu lietotāju kontu pārvaldību

- sniegt tehnisko atbalstu informācijas sistēmu lietotājiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas, datorvadības vai datorzinātnes jomā

- vēlama darba pieredze informāciju sistēmu un datortīklu administrēšanas jomā

- vēlama pieredze darbā ar SAP un/vai Oracle risinājumiem

- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datubāzēm, SQL pieprasījumiem, Linux un Windows operētājsistēmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- precizitāte, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- plašas apmācību un profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ID_ISAD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2016/108.AKK3

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā/-Ās referenta/-es ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt nepieciešamo dokumentāciju un tās grozījumus, lai nodrošinātu vadības un kontroles sistēmas ieviešanu ministrijā kā atbildīgajā iestādē Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma izpratnē 2007.-2013. un 2014-2020. gada plānošanas periodā

- nodrošināt atbildīgās iestādes pārziņā esošo aktivitāšu un Specifisko atbalstu mērķu īstenošanu, uzraudzību un kontroli, atbilstoši atbildīgās iestādes kārtībai veicot pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- nodrošināt risku vadību atbilstoši atbildīgās iestādes iekšējai kārtībai sadarbībā ar Finanšu instrumentu attīstības nodaļu

- analizēt problēmas atbildīgās iestādes pārziņā esošo aktivitāšu projektu īstenošanā, specifisko atbalstu mērķa īstenošanā

- sadarboties ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru atbilstoši starpresoru vienošanās par sadarbību Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā 2007.-2013. un 2014.-2020. gada plānošanas periodā noteiktajam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās, humanitārajās vai eksaktajās zinātnēs

- vismaz viena gada pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- vismaz viena gada darba pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu jautājumiem

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

-prasmes vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība", IIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1174 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 20. jūnijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 20. jūnijs), vai elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule;

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2016/108.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas departamenta Zemes politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība teritorijas plānošanas, arhitektūras, būvniecības, ģeogrāfijas, zemes ierīcības, vides vai tiesību zinātnēs

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā ilgāka par diviem gadiem

- pieredze un zināšanas nozarei atbilstošā jomā - zemes pārvaldībā, nekustamā īpašuma jomā, zemes politikas izstrādē un ieviešanā, attīstības plānošanā vai teritorijas plānošanā

- zināšanas par normatīvo aktu izstrādi

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- angļu valodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu;

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/108.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (divas amata vietas)

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Amata pienākumi: darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās valsts atbalsta programmas "Kompetences centri" administrēšanu un ieviešanas uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības struktūrfondiem

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/108.AKK6

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Medicīnas fakultātē:

- uz trim vadošā pētnieka amata vietām - medicīna, patoloģija

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - medicīna, internā medicīna

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - medicīna, medicīniskā ģenētika

- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - medicīna, patoloģiskā fizioloģija

- uz vienu pētnieka amata vietu - medicīna, internā medicīna

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - medicīna, patoloģija

- uz vienu pētnieka amata vietu - farmācija, farmaceitiskā farmakoloģija

- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām - farmācija, farmaceitiskā farmakoloģija

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - socioloģija, lietišķā socioloģija

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - datorzinātnes un informācijas tehnoloģija, sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - politikas zinātne, pārvalde un administrācija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016.gada 6.jūlijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/108.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus augstākās izglītības zinātnes un inovāciju jomā, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu Ministru kabinetā vai Saeimā, tai skaitā virzīt augstskolu satversmes un augstskolu satversmes sapulču ievēlētos rektorus apstiprināšanai Ministru kabinetā un (ja attiecināms) Saeimā

- sniegt atzinumus, gatavot viedokļus un nodrošināt juridiskās kvalitātes ekspertīzi par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem; piedalīties attiecīgajās starpinstitūciju saskaņošanas sanāksmēs un darba grupās

- gatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā

- sniegt juridiskas konsultācijas attiecībā uz normatīvo aktu piemērošanu un sniegt atbalstu to sagatavošanai augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem, ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā. Sekot jaunumiem likumdošanā, u.c. informācijai, kas skar ministrijas darbību veikt tās analīzi un informēt par tām departamenta darbiniekus

- sniegt atbalstu Eiropas Savienības struktūrfondu īstenošanas un dokumentācijas izstrādē, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē, augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze

- vismaz 1 gada pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā tiks uzskatīta par priekšrocību

- padziļinātas zināšanas administratīvo, valsts tiesību un Eiropas tiesību jomā

- izpratne par labas pārvaldības principiem un tiesiskās bāzes izstrādi nozares reformu īstenošanai

- angļu valodas kompetences līmenis, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- dokumentu izstrādes, datu apkopošanas un analīzes prasmes

- izpratne par augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju aktuālajiem jautājumiem

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- izpratne par sabiedrības norišu un procesu cēloņsakarībām

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/108.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2019. gada 2. decembrim)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt jaunatnes politikas plānošanas dokumentu projektus, kā arī koordinēt to izpildi, nodrošinot rezultātu analīzi un izvērtējumu

- koordinēt jaunatnes politikas jautājumu apriti ministrijā:

- izstrādāt ministrijas iekšējo tiesību aktu projektus jaunatnes politikas jomā

- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par Eiropas Savienības institūciju darba kārtībā esošajiem jautājumiem jaunatnes politikas nozarē un atbilstoši kompetencei sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem.

- izstrādāt ikgadējo Jaunatnes valsts politikas programmu un koordinēt tās pasākumu īstenošanu

- sniegt atbalstu citiem ministrijas nozares departamentiem un padotības iestādēm ar jaunatnes politikas jautājumu apriti saistītos jautājumos

- organizēt biedrību, kas ierakstāmas jaunatnes organizāciju sarakstā, iesniegumu vērtēšanas komisijas darbību, tai skaitā jaunatnes organizāciju saraksta uzturēšanu un tajā iekļaujamo ziņu publicēšanu ministrijas tīmekļa vietnē

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši savai kompetencei

- piedalīties un nodrošināt atbalstu informācijas un publicitātes pasākumu īstenošanā jaunatnes politikas nozarē, tai skaitā nodrošināt informācijas sagatavošanu ministrijas mājas lapai par aktuālajiem jaunatnes politikas jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz viens gads)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē (vismaz viens gads)

- zināšanas un izpratne par attīstības plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi

- izpratne par jaunatnes politikas jomu un tās prioritātēm

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

- teicamas sadarbības prasmes

- spēja strādāt vienlaicīgi ar vairākiem liela apjoma informācijas avotiem un spēja noteikt uzdoto darbu prioritātes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)