Laidiens: 18.01.2016., Nr. 11

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/11.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Iemaksu nodaļas Informācijas pieprasījumu apstrādes daļas vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 11/1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- pēc fizisku un juridisku personu iesniegumiem sagatavot A1 sertifikātus, kā arī izdot administratīvos aktus par atteikumiem

- veidot saraksti ar fiziskām un juridiskām personām sociālās apdrošināšanas jomā struktūrvienības kompetences ietvaros

- veidot saraksti ar ES/EEZ dalībvalstu kompetentajām iestādēm sociālās apdrošināšanas jomā struktūrvienības kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama pieredze sociālās apdrošināšanas jomā no viena līdz trim gadiem (priekšrocības pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts un pašvaldības iestādēs)

- zināšanas par sociālās apdrošināšanas nacionālo likumdošanu, Eiropas Savienības tiesību aktiem un starpvalstu līgumiem sociālās drošības jomā

- zināšanas lietvedībā un dokumentu pārvaldībā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī vai atbilstošas valodas prasmes C līmeņa pirmās pakāpes prasībām (ja izglītība nav iegūta valsts valodā)

- angļu, krievu (vēlams arī vācu) valodas zināšanas tādā līmenī, lai izprastu ES/EEZ dalībvalstu kompetento iestāžu dokumentus un veidotu saraksti ar tām

- prasme strādāt ar datoru - MS Office (Word, Excel)

- labas komunikāciju prasmes, precizitāte, atbildība par padarīto darbu

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 658,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- Curriculum Vitae (CV), kas aizpildīts pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Iemaksu nodaļas Informācijas pieprasījumu apstrādes daļā Tilta ielā 11/1, Rīgā, LV-1005 (ar norādi "Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi IPAD@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67011805.


OP 2016/11.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- aizpildītu Curriculum Vitae (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļā Raunas ielā 64, Rīgā, LV-1039 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi vidzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67551563.


OP 2016/11.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests aicina darbā (1 amata vieta uz noteiktu laiku) vecāko referentu/-i darbam Pārtikas un veterinārā dienesta Novērtēšanas un reģistrācijas departamentā (Rīgā, Peldu ielā 30)

Amats klasificēts 38. saimē, III līmenī, 7. mēnešalgu grupā.

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- augstākā izglītība vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar dokumentu pārvaldības nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama praktiskā darba pieredze lietvedībā un dokumentu arhivēšanas jomā valsts pārvaldē

- labas zināšanas par dokumentu pārvaldību reglamentējošiem dokumentiem

- pieredze un prasme strādāt ar standarta biroja datorprogrammām un biroja aprīkojumu

- teicamas latviešu valodas zināšanas un svešvalodu (angļu, krievu) pamatzināšanas

- vēlama izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku

- labas komunikācijas prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- nodrošināt struktūrvienības darba dokumentu apriti, uzskaiti, sistematizēšanu un glabāšanu atbilstoši reglamentējošajiem dokumentiem

- veikt dokumentu un informatīvo materiālu tehnisko apstrādi

- koordinēt struktūrvienības apmeklētāju plūsmu

- sagatavot dažāda veida pārskatus, apkopojumus, atskaites u. c. dokumentus

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/11.AKK4

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Administratīvā departamenta INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU PROJEKTU VADĪTĀJS/-A (profesijas kods 2521 03) uz nenoteiktu laiku

Darba pienākumi:

- organizēt Patentu valdes informācijas sistēmu un iekārtu attīstības stratēģijas izstrādi

- nodrošināt Patentu valdes informācijas sistēmu drošības pārvaldību atbilstoši Informācijas tehnoloģiju drošības likuma prasībām

- organizēt Patentu valdes informācijas sistēmu nepārtrauktu darbību, tai skaitā pārraudzīt un kontrolēt informācijas tehnoloģijas nodrošināšanai nepieciešamo pakalpojumu izpildi un kvalitāti

- izstrādāt, koordinēt un ieviest Patentu valdes informācijas sistēmu infrastruktūras attīstības projektus

- piedalīties iepirkumu veikšanā informācijas tehnoloģiju jomā, sagatavot tehniskās specifikācijas, kontrolēt piegādes līgumu informācijas tehnoloģiju jomā izpildi

- nodrošināt Patentu valdes mājaslapas tehnisko prasību un drošības atbilstību normatīvo aktu prasībām un veikt mājaslapas attīstības darbus

- veikt informācijas tehnoloģiju infrastruktūras administrēšanu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība datorzinātnēs un/vai IT (var būt pēdējā kursa students)

- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā

- IKT tehnoloģiju pārzināšana tādā līmenī, lai varētu labi pildīt amata pienākumus

- iniciatīva, vēlme iegūt jaunas zināšanas

- teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- sadarbību ar ārvalstu partneriem informācijas sistēmu ieviešanā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

- atalgojumu 1210 EUR mēnesī (bruto)

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 26. janvārim. CV sagatavot Europass formātā. Papildu informācija: 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/11.AKK5

Valsts izglītības satura centrs atsauc vienu no izsludinātajām vakancēm uz Administratīvās nodaļas juriskonsulta (ierēdņa) amatu (paziņojums publicēts "Latvijas Vēstnesī" 2015. gada 17. decembrī, Nr. 247).


OP 2016/11.AKK6

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas būvinspektora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- atbilstība Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumiem Nr. 499 "Noteikumi par būvinspektoriem"

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 31. janvārim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/11.AKK7

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas vecākā/-ās inspektora/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) tiesību zinību un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību zināšanas

- vēlama pieredze juridiska rakstura darbā (t. sk. Administratīvā procesa likuma izpratne)

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 31. janvārim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/11.AKK8

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas vecākā/-ās inspektora/-es būvniecības jautājumos amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 31. janvārim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/11.AKK9

Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas vecāk/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālo zinātņu vai komerczinību un administrēšanas tematiskajā jomā

- trīs gadu pieredze darbā valsts pārvaldē finanšu vadības jomā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējā ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu vadībā un īstenošanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze valsts budžeta pieprasījumu sagatavošanā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā (tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon" (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama pielaide slepeniem valsts noslēpuma objektiem.

Galvenie amata pienākumi:

- plānot Iekšējās drošības biroja darbības finansēšanai nepieciešamos izdevumus un resursus šo izdevumu segšanai

- sagatavot Iekšējās drošības biroja budžeta pieprasījuma projektu

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus finanšu vadības jomā

Piedāvājam:

- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- stabilu atalgojumu (līdz 1244 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- profesionālu komandu

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi marika.nemme@idb.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas vecākā referenta amatu". Tālrunis informācijai 67209017.


OP 2016/11.AKK10

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu departamenta vecākais/-ā tiesu eksperts/-e

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta kvalifikācija specialitātē 15.14 - šāviena pēdu ķīmiskā izpēte

- augsta atbildības izjūta, koncentrēšanās spēja

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību un tiesu eksperta tiesības attiecīgajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss 67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/11.AKR1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Personāla vadības nodaļas vadītājas ierēdnes amatā no 2016.gada 11.janvāra konkursa kārtībā iecelta LIENA GROŠTEINA.


OP 2016/11.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016. gada 14. janvārī iecelta DACE ZEMĪTE.


OP 2016/11.AKR3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Pensiju daļas inspektores amatā 2016. gada 18. janvārī ieceltas DAINA BALULE un ELEONORA VOLKOVA.


OP 2016/11.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Pabalstu daļas un Klientu apkalpošanas daļas inspektoru amatiem noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)