Laidiens: 18.01.2016., Nr. 11
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/11.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Iemaksu nodaļas
Informācijas pieprasījumu apstrādes daļas vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar
dienesta vietu Tilta ielā 11/1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- pēc fizisku un juridisku personu iesniegumiem sagatavot A1 sertifikātus,
kā arī izdot administratīvos aktus par atteikumiem
- veidot saraksti ar fiziskām un juridiskām personām sociālās apdrošināšanas
jomā struktūrvienības kompetences ietvaros
- veidot saraksti ar ES/EEZ dalībvalstu kompetentajām iestādēm sociālās
apdrošināšanas jomā struktūrvienības kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama pieredze sociālās apdrošināšanas jomā no viena līdz trim gadiem
(priekšrocības pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts un pašvaldības
iestādēs)
- zināšanas par sociālās apdrošināšanas nacionālo likumdošanu, Eiropas
Savienības tiesību aktiem un starpvalstu līgumiem sociālās drošības jomā
- zināšanas lietvedībā un dokumentu pārvaldībā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī vai atbilstošas valodas prasmes C
līmeņa pirmās pakāpes prasībām (ja izglītība nav iegūta valsts valodā)
- angļu, krievu (vēlams arī vācu) valodas zināšanas tādā līmenī, lai
izprastu ES/EEZ dalībvalstu kompetento iestāžu dokumentus un veidotu saraksti
ar tām
- prasme strādāt ar datoru - MS Office (Word, Excel)
- labas komunikāciju prasmes, precizitāte, atbildība par padarīto darbu
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 658,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- Curriculum Vitae (CV),
kas aizpildīts pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Iemaksu nodaļas
Informācijas pieprasījumu apstrādes daļā Tilta ielā 11/1, Rīgā, LV-1005 (ar
norādi "Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi IPAD@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67011805.
OP 2016/11.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Vidzemes
nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1
vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir
darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt Rīgas pilsētas Vidzemes
nodaļā Raunas ielā 64, Rīgā, LV-1039 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu
daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi vidzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67551563.
OP 2016/11.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests aicina darbā (1 amata vieta uz noteiktu
laiku) vecāko referentu/-i darbam Pārtikas un veterinārā dienesta Novērtēšanas
un reģistrācijas departamentā (Rīgā, Peldu ielā 30)
Amats klasificēts 38. saimē, III līmenī, 7. mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība vai vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar
dokumentu pārvaldības nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama praktiskā darba pieredze lietvedībā un dokumentu arhivēšanas jomā
valsts pārvaldē
- labas zināšanas par dokumentu pārvaldību reglamentējošiem dokumentiem
- pieredze un prasme strādāt ar standarta biroja datorprogrammām un biroja
aprīkojumu
- teicamas latviešu valodas zināšanas un svešvalodu (angļu, krievu) pamatzināšanas
- vēlama izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku
- labas komunikācijas prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- nodrošināt struktūrvienības darba dokumentu apriti, uzskaiti,
sistematizēšanu un glabāšanu atbilstoši reglamentējošajiem dokumentiem
- veikt dokumentu un informatīvo materiālu tehnisko apstrādi
- koordinēt struktūrvienības apmeklētāju plūsmu
- sagatavot dažāda veida pārskatus, apkopojumus, atskaites u. c.
dokumentus
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas
un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2016/11.AKK4
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Administratīvā
departamenta INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU PROJEKTU VADĪTĀJS/-A (profesijas
kods 2521 03) uz nenoteiktu laiku
Darba pienākumi:
- organizēt Patentu valdes informācijas sistēmu un iekārtu attīstības
stratēģijas izstrādi
- nodrošināt Patentu valdes informācijas sistēmu drošības pārvaldību
atbilstoši Informācijas tehnoloģiju drošības likuma prasībām
- organizēt Patentu valdes informācijas sistēmu nepārtrauktu darbību, tai
skaitā pārraudzīt un kontrolēt informācijas tehnoloģijas nodrošināšanai
nepieciešamo pakalpojumu izpildi un kvalitāti
- izstrādāt, koordinēt un ieviest Patentu valdes informācijas sistēmu
infrastruktūras attīstības projektus
- piedalīties iepirkumu veikšanā informācijas tehnoloģiju jomā, sagatavot
tehniskās specifikācijas, kontrolēt piegādes līgumu informācijas tehnoloģiju
jomā izpildi
- nodrošināt Patentu valdes mājaslapas tehnisko prasību un drošības
atbilstību normatīvo aktu prasībām un veikt mājaslapas attīstības darbus
- veikt informācijas tehnoloģiju infrastruktūras administrēšanu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība datorzinātnēs un/vai IT (var būt pēdējā kursa students)
- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā
- IKT tehnoloģiju pārzināšana tādā līmenī, lai varētu labi pildīt amata
pienākumus
- iniciatīva, vēlme iegūt jaunas zināšanas
- teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- sadarbību ar ārvalstu partneriem informācijas sistēmu ieviešanā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
- atalgojumu 1210 EUR mēnesī (bruto)
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā
7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv
līdz 2016. gada 26. janvārim. CV sagatavot Europass
formātā. Papildu informācija: 67223132.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/11.AKK5
Valsts izglītības satura centrs atsauc vienu no izsludinātajām vakancēm uz
Administratīvās nodaļas juriskonsulta (ierēdņa) amatu (paziņojums publicēts
"Latvijas Vēstnesī" 2015. gada 17. decembrī, Nr. 247).
OP 2016/11.AKK6
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās
inspekcijas būvinspektora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- atbilstība Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumiem
Nr. 499 "Noteikumi par būvinspektoriem"
- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 31. janvārim ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/11.AKK7
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās
inspekcijas vecākā/-ās inspektora/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) tiesību zinību un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek
apgūtas tiesību zināšanas
- vēlama pieredze juridiska rakstura darbā (t. sk.
Administratīvā procesa likuma izpratne)
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 31. janvārim ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/11.AKK8
Ventspils pilsētas dome (reģ.
Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Būvniecības
administratīvās inspekcijas vecākā/-ās inspektora/-es
būvniecības jautājumos amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 31. janvārim ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3.stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/11.AKK9
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, izsludina
atklātu konkursu uz Iekšējās drošības biroja Administratīvās nodaļas vecāk/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālo zinātņu vai komerczinību un
administrēšanas tematiskajā jomā
- trīs gadu pieredze darbā valsts pārvaldē finanšu
vadības jomā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējā ārvalstu
finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu vadībā un īstenošanā
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze valsts budžeta pieprasījumu sagatavošanā
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā (tiks
uzskatīta par priekšrocību
- vēlama pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama pielaide slepeniem valsts noslēpuma
objektiem.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot Iekšējās drošības biroja darbības finansēšanai nepieciešamos
izdevumus un resursus šo izdevumu segšanai
- sagatavot Iekšējās drošības biroja budžeta pieprasījuma projektu
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus finanšu vadības jomā
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- stabilu atalgojumu (līdz 1244 euro pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- profesionālu komandu
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā,
LV-1010, vai sūtīt uz e-pasta adresi marika.nemme@idb.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto Iekšējās drošības biroja Administratīvās
nodaļas vecākā referenta amatu". Tālrunis informācijai 67209017.
OP 2016/11.AKK10
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu
departamenta vecākais/-ā tiesu eksperts/-e
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- Tiesu ekspertu likumā noteiktajā kārtībā apliecināta tiesu eksperta kvalifikācija
specialitātē 15.14 - šāviena pēdu ķīmiskā izpēte
- augsta atbildības izjūta, koncentrēšanās spēja
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu un argumentēt savu viedokli
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību un tiesu eksperta tiesības attiecīgajā specialitātē apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss
67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/11.AKR1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Personāla vadības nodaļas
vadītājas ierēdnes amatā no 2016.gada 11.janvāra konkursa kārtībā iecelta LIENA
GROŠTEINA.
OP 2016/11.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas reģionālās nodaļas
Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā
2016. gada 14. janvārī iecelta DACE ZEMĪTE.
OP 2016/11.AKR3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka Rīgas pilsētas Latgales
nodaļas Pensiju daļas inspektores amatā 2016. gada 18. janvārī
ieceltas DAINA BALULE un ELEONORA VOLKOVA.
OP 2016/11.AKR4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss
uz Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Pabalstu daļas un Klientu apkalpošanas daļas
inspektoru amatiem noslēdzies bez rezultāta.