Laidiens: 13.06.2016., Nr. 113
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/113.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras
Jelgavas filiālē (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās
kompetences ietvaros
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Jelgavas filiālē Skolotāju ielā 3, Jelgavā, LV-3001, vai jānosūta uz e-pasta
adresi jelgava@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni
63026720, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Jelgavas filiālē.
OP 2016/113.AKK2
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)
Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- administratīvo un civiltiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo
normatīvo aktu pārzināšana
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze tiesību vai valsts pārvaldes jomā
Amata pienākumi:
- iesniegumu, kas saistīti ar maksātnespējas procesa depozīta izmaksu
segšanu, izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana
- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu sagatavošana
- Maksātnespējas administrācijas kreditora prasījumu tiesību
izmantošanas/realizācijas iespējas maksātnespējas procesos, kuros
Maksātnespējas administrācija ir kreditors, kontrolēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/113.AKK3
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas
pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/113.AKK4
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana;
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u. c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/113.AKK5
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU
ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN MEŽSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, rūpīgu un atsaucīgu kolēģi,
kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības
projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies komandas darbā izstrādāt procedūras un
metodiski uzraudzīt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai projektu
pieteikumus un maksājumu dokumentus, izvērtēt būvniecības un iepirkuma
procedūras dokumentus, sagatavot atbildes uz mūsu klientu iesniegumiem un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, sagatavot dažāda veida dokumentus un
veikt precīzu darbu ar dokumentiem, būt orientētam uz klientu, darboties ar IT
sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu,
un tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai inženierzinātņu jomā, vēlamu profesionālo
pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, t. sk. ar zināšanām
par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas
pamatprincipiem un mehānismiem, kā arī biznesa plāna dzīvotspējas noteikšanā,
labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi
darbā ar datubāzēm, un tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev
piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai, 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/113.AKK6
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU
ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PROJEKTU KONTROLES DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa
amats uz nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi,
kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības
projektu pārbaudēs uz vietas LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda
lauku attīstības projektus, veikt pārbaudes un vizītes uz vietas pie projektu
pieteicējiem, pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, sagatavot dažāda
veida dokumentus un veikt precīzu darbu ar dokumentiem, būt orientētam uz
klientu, doties darba braucienos, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu
datu apjomu,
un tu esi ar augstāko izglītību finanšu vai tehnisko zinātņu jomā, ar
zināšanām par IT jomu, aktualitātēm lauksaimniecībā un Eiropas Savienības
atbalsta administrēšanas pamatprincipiem, ļoti labām datora lietošanas prasmēm
(MS Office standarta programmas, vēlama pieredze ar Oracle Discoverer),
pieredzi darbā ar datubāzēm un informācijas sistēmām, kā arī ar B kategorijas
autovadītāja apliecību un tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev
piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai, 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/113.AKK7
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības
sektora projektu vadītāja/-as amata vietu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas, uzņēmējus
un fiziskas personas par investīciju piesaistes iespējām un projektu pieteikumu
sagatavošanu
- veikt pašvaldības investīciju projektu iesniegumu izstrādi, iesniegšanu un
projektu īstenošanu
- koordinēt pašvaldības institūciju investīciju projektu iesniegumu
izstrādi, iesniegšanu un projektu īstenošanu
- organizēt projektu iesniegumu sagatavošanu atbilstoši finansējuma devēja
prasībām
- meklēt un apkopot informāciju par pilsētas attīstībai aktuālu projekta
ideju finansējuma piesaistes iespējām
- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu
izstrādē
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība
- darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja analizēt, strādāt intensīvi,
patstāvīgi un uzņemties atbildību
- spēja noteikt prioritātes un strādāt vienlaicīgi ar vairākiem projektiem,
iekļaujoties noteiktajos termiņos
- labas organizatoriskās prasmes
- labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office un biroja tehniku
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā,
Lielajā ielā 11, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas
pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes
Projektu vadības sektora projektu vadītāja amata konkursam" līdz
2016. gada 29. jūlijam (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005583, e-pasta
adrese: anita.kulsa@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 32. amata saimes IIC līmenī (10. mēnešalgu grupa).
OP 2016/113.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Valsts informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas
vadītāja/-as amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā augstākā izglītība vadības vai informācijas tehnoloģiju un
telekomunikāciju jomā
- vismaz divu gadu pieredze IKT infrastruktūras vai informācijas sistēmu
izveidē, ieviešanā, attīstībā un uzturēšanā, vēlams valsts pārvaldes vai
pašvaldības institūcijā
- pieredze informācijas sistēmu drošības un tehniskā nodrošinājuma jomā
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanas nozīmi valsts
pārvaldes procesā un IKT infrastruktūras lomu tajā, IKT pakalpojumu pārvaldību,
informācijas sistēmu drošības pārvaldību un elektroniskās pārvaldes attīstību
- izpratne par IKT infrastruktūras pārvaldību, tai skaitā tās plānošanu,
ieviešanu un ekspluatāciju
- vēlamas zināšanas informācijas sistēmu drošības, kā arī IKT pārvaldības
jomā
- izpratne par publiskās pārvaldes darba organizācijas principiem
- izpratne par pārmaiņu vadību kompleksās liela mēroga organizatoriskajās
struktūrās
- zināšanas ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas vadības teorijā un vismaz divu gadu pieredze darbā vadošā amatā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas divu svešvalodu zināšanas mutiski un rakstos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pašiniciatīva, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi
- plānošanas un organizēšanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts
19.3. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un
informācijas sistēmas vadība" IIIB līmenis un 13. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2016/113.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Valsts informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas
informācijas sistēmu drošības pārvaldnieka/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas,
vadības vai informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijas
vai komercuzņēmuma darbā informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz viena gada pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē
- zināšanas informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju jomā
- zināšanas, prasmes un pieredze darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem
- zināšanas, prasmes un pieredze datu, objektu un procesu modelēšanā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas divu svešvalodu zināšanas mutiski un rakstos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pašiniciatīva, spēja risināt sarežģītas situācijas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts
19.5. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un
uzturēšana" IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās
garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2016/113.AKK10
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā/-ās konsultanta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams vadības,
ekonomikas vai tiesību zinātnes jomā
- pieredze darbā ar politikas plānošanas jautājumiem, vēlams, informācijas
sabiedrības jomā
- pieredze darbā ar informācijas sabiedrības un elektroniskās pārvaldes
jautājumiem ilgāka par diviem gadiem
- informācijas sabiedrības jomas politikas un normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas un pieredze projektu vadībā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas mutiski un rakstos
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pašiniciatīva, precizitāte, spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu
darbu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts
19.3. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un
informācijas sistēmas vadība" IIA līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas;
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti,
kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/113.AKK11
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodrošinājuma
un aizsardzības investīciju politikas departamenta NATO un militārās
infrastruktūras politikas nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams būvniecības
vai arhitektūras jomā
- vēlama profesionālā pieredze ar būvniecības vai arhitektūras nozari
saistītos jautājumos un izpratne par normatīvo regulējumu būvniecības jomām,
infrastruktūras attīstības un plānošanas jautājumiem
- vēlama pieredze valsts pārvaldē, kas ilgāka par trīs gadiem
- izpratne par aizsardzības sistēmas, t. sk. Nacionālo bruņoto spēku
struktūru un uzdevumiem
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)
- labas iemaņas dokumentu (t. sk. normatīvo aktu projektu un analītisko
dokumentu) sagatavošanā
- pieredze sadarbības koordinēšanā vienas institūcijas ietvaros un starpinstitūciju
sadarbības koordinēšanā
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu
viedokli, analītiskās spējas
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties ilgtermiņa un vidēja termiņa militārās infrastruktūras
attīstības plānu izstrādē un to ieviešanas pārraudzībā
- koordinēt un pārraudzīt atsevišķu NBS infrastruktūras objektu attīstības
plānošanu un īstenošanu
- koordinēt starptautiskos militārās infrastruktūras attīstības projektus,
kas tiek finansēti, izmantojot ārvalstu finanšu palīdzību
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Pretendentu pieteikšanās termiņš - 2016. gada 14. jūnijs.
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības
ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas
mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/113.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu reģistrācijas nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas zināšanas latviešu valodā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- reģistrēt Klientu apkalpošanas centram (turpmāk - KAC) adresēto
korespondenci un citus dokumentus Dokumentu vadības sistēmā
- pieņemt KAC adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu
atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt
dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus
saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē
dokumentu izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas
datumu un numuru
- sagatavot dokumentus nosūtīšanai (noteikt pasta sūtījumu svaru un cenu,
noformēt aploksnes)
- elektroniskā dokumenta, parakstīta ar drošu elektronisko parakstu,
saņemšana un nosūtīšana saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
Darbinieka darbavieta: Madonā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", III līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz
633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 2DRN GS_M amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/113.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Otrās dokumentu reģistrācijas nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze lietvedības jomā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas zināšanas latviešu valodā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- reģistrēt korespondenci un citus dokumentus Dokumentu vadības sistēmā
(turpmāk DVS)
- pieņemt VID adresēto korespondenci, veikt ārējās izcelsmes dokumentu
atbilstības izvērtēšanu noteiktajām dokumentu iesniegšanas prasībām, noteikt
dokumentu sākotnējo virzību atbilstoši Nodaļas kompetencei
- reģistrēt saņemto korespondenci un noteikt dokumentu izpildes termiņus
saskaņā ar VID vadības rezolūcijām un normatīvajiem aktiem, kas reglamentē dokumentu
izpildes kārtību, izdarīt atzīmes uz dokumentiem par to saņemšanas datumu un
numuru
- sagatavot dokumentus nosūtīšanai (noteikt pasta sūtījumu svaru un cenu,
noformēt aploksnes)
- elektroniskā dokumenta, parakstīta ar drošu elektronisko parakstu, saņemšana
un nosūtīšana saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību bibliotēku, informācijas un
arhīvu zinībās vai sekretariāta un biroja darbā
Darbinieka darbavieta: Daugavpilī.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", III līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz
633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD 2DRN GS_D amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/113.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt darba vides faktoru novērtēšanu, pārbaužu dokumentēšanu un darba
aizsardzības pasākumu plānu izstrādāšanu
- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) darba aizsardzības
jomā
- praktisko pieredzi darba aizsardzības jomā
Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
PP_CDAD_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/113.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi un prognozēšanu
- veikt atsevišķo nodokļu maksātāju grupu saimnieciskās darbības analīzi
- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti;
- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju
izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu projektiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- labām datorprasmēm
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP NAPAD AN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/113.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras
analīzes daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā
pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus
- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā
- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem
- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- ne mazāk kā divu gadu juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz JPSIP LJAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/113.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas
Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
TD 1N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/113.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā
- prasmes darbā ar datoru
- zināšanas nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatzināšanas krievu valodā
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela
apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un
normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus
muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību
noregulējumu
- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru
un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB
līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MPP_ID_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/113.AKK19
Ādažu novada dome aicina darbā projekta vadītājus/-as
uz noteiktu laiku
Amata mērķis: nodrošināt sekmīgu pašvaldības attīstības projektu izstrādi un
īstenošanu, kā arī piedalīties novada līdzsvarotas un ilgtspējīgas attīstības
plānošanā.
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai tehniskajā specialitātē
- vismaz 2 gadu pieredze projektu sagatavošanā un vadīšanā
- teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas
- labi jāorientējas projektu vadīšanā, informācijas tehnoloģijās, finanšu
analīzē un plānošanā
- spēja strādāt starpdisciplinārā komandā
- prasme strādāt ar biroja programmām: teksta redaktors, elektroniskās
tabulas, prezentācijas un e-pasta klients
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi noteiktajā termiņā
- spēja izstrādāt un analizēt iekšējo normatīvo aktu projektus
- atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte, spēja publiski uzstāties
un argumentēt pieņemtos lēmumus vai veiktās darbības.
- komunikācijas prasme, spēja analizēt un risināt konfliktsituācijas,
saglabāt konfidencialitāti un toleranci
Galvenie pienākumi:
- pastāvīgi veikt situācijas apzināšanu par iespējamajiem pašvaldības
attīstības projektiem, kā arī par finansējuma avotiem to īstenošanai
- piedalīties pieteikumu sagatavošanā finanšu institūcijām, programmām un
fondiem dalībai attīstības projektu konkursos
- veikt uzdoto projektu izpildi vai to izpildes gaitas kontroli, nodrošināt
projektu ieviešanu saskaņā ar to ieviešanas nosacījumiem
- izstrādāt projektu sagatavošanas, izpildes, noslēguma un novērtējuma
dokumentāciju
- organizēt un vadīt projektu darba grupu
- organizēt un veikt uzdoto projektu lietvedību un korespondenci
- sniegt priekšlikumus domes datubāzu aktualizēšanai amata kompetences
jautājumos
- organizēt projektu ekonomiskās ietekmes novērtējumu un sagatavot atzinumus
par to nozīmīgumu un īstenošanas iespējām
- pārstāvēt novada intereses savas kompetences ietvaros, nodrošināt
informācijas nodošanu novada institūcijām, veicināt tās tālāku izmantošanu
- nodrošināt informācijas sagatavošanu lēmumu pieņemšanai amata kompetences
jautājumos
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē
- praktiskā pieredze starptautisko projektu finanšu līdzekļu piesaistīšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- sociālās garantijas
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- CV, motivācijas vēstule
- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 26. jūnijam
uz e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu Ādažu
novada domei, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni
67996461.
OP 2016/113.AKK20
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un
kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā, farmācijā vai ķīmijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē 3 gadi
- pieredze vadošā amatā 2 gadi
- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo
normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē
- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme
pielietot praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
vadības (t.sk. darba plānošana, organizācija un kontrole) prasmes, kā arī
vēlamas prasmes projektu vadīšanā
- valsts valodas prasmes C 1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt Zāļu uzraudzības un kontroles
nodaļas darbu
- izvērtēt un analizēt Latvijas Republikas un starptautiskos politikas
plānošanas dokumentus, kā arī informāciju par situāciju valstī farmācijas jomā
- nodrošināt plānošanas, iekšējo normatīvo aktu, kontroles un uzraudzības
dokumentu izstrādi un aktualizāciju farmācijas jomas uzraudzībai
- nodrošināt zāļu drošības ātrās brīdināšanas sistēmas (Rapid
Alert) funkcionēšanu, informācijas apmaiņu starp
Eiropas Ekonomikas zonas valstīm par zāļu kvalitātes defektiem un viltotām
zālēm
- savas kompetences ietvaros pārstāvēt Inspekciju starpministriju un
starptautisko institūciju darba grupās politikas veidošanas procesā
- sagatavot iesniegšanai tiesībaizsardzības institūcijām materiālus par
farmaceitiskās darbības pārbaudēs konstatētajiem pārkāpumiem, ja par tiem
paredzēta kriminālatbildība
- koordinēt zāļu reklāmas un godīgas komercprakses kontroles veikšanu
- sniegt konsultācijas un informāciju valsts iestādēm, pašvaldībām,
nevalstiskajām organizācijām, fiziskajām un juridiskajām
personām atbilstoši kompetencei u. c.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2016/113.AKK21
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības
kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā medicīniskā, biologa,
ķīmiķa, farmaceita (vai cita nozarei atbilstoša) izglītība
- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 5 gadi
- pieredze vadošā amatā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu, kā arī Sabiedrības veselības kontroles nodaļas (turpmāk -
Nodaļa) kompetences ietvaros esošo nozares normatīvo aktu pārzināšana un
piemērošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- vadības (t. sk. darba plānošana, organizācija un kontrole) prasmes
- valsts valodas prasmes C 1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt Nodaļas darbu
- nodrošināt Inspekcijas pamatdarbības funkcijas - valsts uzraudzība
sabiedrības veselības jomā izpildi
- piedalīties Inspekcijas politikas dokumentu, Inspekcijas stratēģiskā un
gada darba plāna izstrādē un aktualizācijā Nodaļas kompetences ietvaros
- piedalīties kontroles un uzraudzības dokumentu izstrādē
- kontrolēt un uzraudzīt jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu
un izpildi un izdot administratīvos aktus, uzdot novērst konstatētās
neatbilstības un kontrolēt to izpildi u.c.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Sabiedrības
veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2016/113.AKK22
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Ārstniecības riska
ekspertīžu nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds
- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs
- sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- profesionālā pieredze specialitātē 5 gadi
- pieredze vadošā amatā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu, kā arī Ārstniecības riska ekspertīžu nodaļas (turpmāk - Nodaļa)
kompetences ietvaros esošo nozares normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana
praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- vadības (t. sk. darba plānošana, organizācija un kontrole) prasmes
- valsts valodas prasmes C 1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt Nodaļas darbu
- organizēt un koordinēt medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu
prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs
- piedalīties ekspertīžu veikšanā, apliecināt ekspertīžu rezultātā
Ārstniecības riska fonda ietvaros pacienta veselībai vai dzīvībai nodarītā
kaitējumu esību vai neesību
- izvērtēt finanšu dokumentu par ārstniecības izdevumiem kaitējuma seku
novēršanai vai mazināšanai atbilstību sniegtajam veselības aprūpes
pakalpojumam, to saistību ar nodarīto veselības kaitējumu un sastādīto atzinumu
- sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām atbilstoši
kompetencei
- saskaņā ar Inspekcijas vadītāja pilnvarojumu piedalīties tiesās
- veikt metodisko vadību ekspertīžu veikšanā, vadīt sarežģītas un liela
apjoma ekspertīzes u.c.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vadītājs Ārstniecības
riska ekspertīžu nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2016/113.AKK23
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakantajām (trīs vakances) darbinieka amata vietām - jurists/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt amatpersonu izdoto administratīvo aktu juridisko analīzi
- konsultēt amatpersonas administratīvo aktu noformēšanas juridiskajā
tehnikā
- pārstāvēt iestādi ar invaliditātes lēmumiem saistītajos tiesvedības
procesos
- izskatīt savā kompetencē esošos iesniegumus
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, piedalīties saistošo ārējo
normatīvo aktu projektu izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada praktiska darba pieredze jurisprudencē
- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un
administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos
piemērot praksē
- pieredze tiesību piemērošanā veselības vai labklājības nozarē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par invaliditātes jomas tiesību aktiem tiks uzskatītas par
priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel
u. c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības
spējas
Darbinieka amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 613 līdz 806 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28,
Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021645.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
OP 2016/113.AKK24
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Personālvadības nodaļas personāla vadības speciālista/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt ministrijā nodarbināto iekšzemes un ārvalstu komandējumu
organizēšanu atbilstoši noteiktai kārtībai. Sagatavot iekšzemes un ārvalstu
komandējumu rīkojumus ministrijas padotības iestāžu un padotības izglītības
iestāžu vadītājiem
- veikt ar darba tiesisko attiecību un valsts civildienesta attiecību
saistīto dokumentu (līgumi, rīkojumi, vienošanās) sagatavošanu noteiktajās
struktūrvienībās nodarbinātajiem
- veikt ministrijas noteikto struktūrvienību nodarbināto lietvedības,
ministrijas padotībā esošo iestāžu vadītāju un izglītības iestāžu vadītāju
personu lietu kārtošanu un uzturēšanu
- ievadīt un/vai apstrādāt aktuālo informāciju par ministrijas personālu
resursu vadības sistēmā Horizon Personāla modulī
- veikt statistiskas informācijas par ministrijas un tās padotībā esošo
iestāžu personālu apkopošanu un iesniegšanu citām institūcijām pēc pieprasījuma
atbilstoši nodaļas vadītāja deleģējumam
- konsultēt ministrijas augstāko vadību, ministrijas padotības iestāžu un
padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājus, ministrijas nodarbinātos
personālvadības jautājumos
- pildīt citus nodaļas kompetencei atbilstošus nodaļas vadītāja, valsts
sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlama personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu pēdējo piecu gadu
laikā
- pieredze personālvadības jomā ilgāka par diviem gadiem pēdējo piecu gadu
laikā
- pieredze informācijas apkopošanā un analīzē
- pieredze darbā ar resursu vadības programmu Horizon
- zināšanas un pieredze Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu
piemērošanā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā
- komunikācijas un prezentācijas prasmes
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 30. amata saimes III līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/113.AKK25
Publikāciju atsaukums
Tiek atsaukti oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2016. gada 10. jūnijā laidienā Nr. 112 Izglītības un zinātnes
ministrijas izsludinātie atklātie konkursi uz Augstākās izglītības, zinātnes un
inovāciju departamenta juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatu un
Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā referenta valsts
civildienesta ierēdņa amatu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/113.AKR1
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Maksātnespējas
procesa nodrošinājuma departamenta jaunākās juriskonsultes amatā 2016.gada 6.jūnijā iecelta MARIJA RAPOŅKINA.
OP 2016/113.AKR2
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Otrā uzraudzības
departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2016.gada 6.jūnijā iecelta
SABĪNE SKRODE.
OP 2016/113.AKR3
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016.gada
21.aprīlī izsludinātais konkurss uz vakanto Personālvadības nodaļas personāla
speciālista amatu (komandējumi) valsts civildienesta ierēdņa amatu ir beidzies
bez rezultāta.
OP 2016/113.AKR4
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka 2016.gada
31.martā izsludinātais konkurss uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju
departamenta eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2016/113.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas
galvenās juristes amatā uz noteiktu laiku no 30.05.2016. konkursa kārtībā
iecelta ANGELINA KRUPICKA.
OP 2016/113.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas
maksājumu uzskaites daļas Otrās maksājumu izpildes nodaļas vecākās nodokļu
inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 01.06.2016. konkursa kārtībā iecelta
IEVA PLORIŅA.
OP 2016/113.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales
muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles organizēšanas nodaļas vecākās
muitas ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 01.06.2016. konkursa kārtībā
iecelta DACE BANGA.
OP 2016/113.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas policijas
pārvaldes Izlūkošanas daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Latgales taktisko
uzdevumu sektora vecākā muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no
02.06.2016. konkursa kārtībā iecelts RAIMONDS BABRIS.
OP 2016/113.AKR9
Ekonomikas ministrija paziņo, ka valsts sekretāra vietnieka - Būvniecības un
mājokļu politikas departamenta direktora - amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 7.jūnija iecelts EDMUNDS VALANTIS.