Laidiens: 19.01.2016., Nr. 12
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/12.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu
attīstības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa
amata vietu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot iesniegšanai Eiropas Savienības Komisijā Eiropas Trešo valstu
valstspiederīgo integrācijas fona (turpmāk - fonds) daudzgadu un gada programmu
- sadarbībā ar ministrijas Sabiedrības integrācijas departamentu izstrādāt
fonda projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus
- izstrādāt fonda ieviešanu regulējošo normatīvo aktu un to grozījumu
projektus
- izstrādāt metodiskos materiālus fonda projektu iesniegumu sagatavošanai atbilstoši
Ministru kabineta noteikumiem par gada programmas aktivitāšu īstenošanu
- organizēt fonda projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī veikt
vērtēšanas komisijas sēžu sekretariāta funkcijas atbilstoši ministrijas
iekšējiem noteikumiem par fonda projektu iesniegumu atlases organizēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
humanitārajās zinātnēs
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- darba pieredze normatīvo aktu, politikas dokumentu izstrādē
- darba pieredze ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā sabiedrības integrācijas jomā un pilsoniskās
līdzdalības jomā
- vēlama pieredze darbā ar nevalstisko organizāciju sektoru
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- prasme operatīvi un atbilstoši prioritātēm koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu instrumentu
vadība", IIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740
līdz 1057 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 10 dienas pēc paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski
uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti (ar
norādi "Pieteikums konkursam uz Eiropas Savienības fondu departamenta
Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu"):
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2016/12.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales reģionālās
nodaļas vadītāja vietnieks/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze lauksaimniecībā
- darba pieredze struktūrvienības vadībā
- zināšanas un izpratne par dienesta darbības jomas regulējošiem
normatīvajiem aktiem un valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību
- labas komunikācijas prasmes, konceptuālā domāšana un patstāvība darba
pienākumu veikšanā
- ētiskums un orientācija uz attīstību
- autovadītāja apliecība
Galvenie darba uzdevumi:
- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt reģionālās nodaļas darbu nodaļas vadītāja
prombūtnes laikā
- uzraudzīt un kontrolēt normatīvo aktu izpildi dienesta darbības jomās un
sagatavot lēmuma projektus administratīvo pārkāpumu lietās
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
- darbs summētā darba laika ietvaros
Ierēdņa dienesta vieta Sēlijas ielā 25, Daugavpilī.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv, 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2016/12.AKK3
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja/-as amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- maģistra grāds (priekšrocība pretendentiem ar izglītību ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas)
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
ekonomikas zināšanas
- vismaz piecu gadu darba pieredze vadošā amatā (priekšrocība pretendentiem
ar pieredzi valsts vai pašvaldību institūcijās)
- izpratne par pētījumu metodēm un organizēšanu
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām,
t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī)
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
- spēja noteikt skaidrus īstermiņa un ilgtermiņa darbības mērķus
- spēja analizēt valsts, reģiona un pilsētas tautsaimniecības attīstības
tendences (piemīt ilgtermiņa redzējums)
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības, vadības un organizatoriskās
prasmes
- izcila analītiskā un sistēmiskā domāšana, spēja argumentēt savu viedokli
un precizitāte
- labas publiskās uzstāšanās prasmes
- iniciatīva, neatlaidība, patstāvība, spēja attīstīt un ieviest jaunas
pieejas
- matemātiskā un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV, iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā sociālekonomisko procesu
analīzes veikšanā, un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada
31. janvārim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā
44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt
elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa
tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/12.AKK4
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja
vietnieka/-es iepirkumu jautājumos amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- maģistra grāds (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību,
ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai
ekonomikas zināšanas)
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas
- vismaz trīs gadu darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
(t. sk. pieredze publisko iepirkumu veikšana Eiropas Savienības līdzfinansēto
projektu ietvaros, kā arī pieredze juridiska rakstura darbā saistībā ar
iepirkumu līgumu slēgšanu un to administrēšanu)
- zināšanas par tiesību aktiem iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV, iekļaujot īsu darba pienākumu aprakstu darbā publisko iepirkumu
veikšanas jomā) un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 31. janvārim
ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā,
3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski:
personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/12.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība, vēlams
humanitārajās zinātnēs
- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- pieredze nacionālo un starptautisko normatīvo aktu un citu dokumentu, t. sk.
angļu un krievu valodā, izstrādē
- labas angļu un krievu valodu zināšanas mutiski un rakstiski
- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- organizatora spējas un iniciatīva
- orientācija uz attīstību
Amats klasificēts 36. saimes III līmenī.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/12.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Transporta un tūrisma statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu
laiku)
Pamatpienākumi:
- pārzināt un aktualizēt Latvijas tūrisma statistikas metodoloģiju
atbilstoši starptautiskajām prasībām
- veikt iedzīvotāju apsekojuma par atpūtas un darījuma braucieniem
sagatavošanas, apstrādes, analīzes, kopsavilkumu sagatavošanas un izplatīšanas
procesus
- līdzdalība statistiskās informācijas sagatavošanā Pārvaldes publikācijām,
datubāzēm un lietotāju pieprasījumiem
- līdzdalība starpinstitūciju apspriedēs, darba grupu sanāksmēs par tūrisma
statistikas jautājumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
tūrisma organizācijā un vadībā vai socioloģijā
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2016/12.AKK7
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Tiesu sistēmas politikas departamenta juriskonsults/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības
pamatprincipiem
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- pieredze darbā tiesu sistēmā, valsts pārvaldes iestādē darbā, kas saistīts
ar juridisku jautājumu risināšanu, vai pieredze citā juridiskā specialitātē
- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- vismaz vienas svešvalodas - angļu, franču vai vācu valodas - zināšanas
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildības izjūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā
darbā
- iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atbilstoši departamenta kompetencei
- sagatavot priekšlikumus atzinumiem par ministrijas, tās padotības iestāžu
un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem atbilstoši
departamenta kompetencei
- izstrādāt priekšlikumus departamenta kompetencē esošo politikas jomu
problēmjautājumu risināšanai un to tālākai attīstībai
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036722.
OP 2016/12.AKK8
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) atkārtoti izsludina
konkursu uz Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku; dienesta vieta Fridriķa ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Rīgas
pilsētas Latgales nodaļai, Fridriķa iela 9, Rīga,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora
amatu"), vai uz e-pasta adresi Diana.Djackova@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67038901.
OP 2016/12.AKK9
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496;
www.vsaa.lv) atkārtoti izsludina konkursu uz Pabalstu
daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz
nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem,
kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Rīgas
pilsētas Latgales nodaļai, Fridriķa iela 9, Rīga,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"),
vai uz e-pasta adresi Diana.Djackova@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67038901.
OP 2016/12.AKK10
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - DATORSISTĒMU UN DATORTĪKLA
ADMINISTRATORS/-E Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- uzstādīt, konfigurēt, uzturēt un atjaunot darba staciju, serveru un citu
nepieciešamo programmatūru (tai skaitā sevišķās lietvedības un dienesta
vajadzībām sistēmām)
- veidot un pārbaudīt datu rezerves kopijas visām ministrijas informācijas
sistēmām
- pārvaldīt ministrijas informācijas sistēmu lietotāju kontus un tiesības
- sniegt konsultācijas ministrijas darbiniekiem par datortehnikas,
programmnodrošinājuma un komunikāciju sistēmu lietošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- augstākā vai nepabeigta augstākā (vismaz 2 kursu apjomā) izglītība
informācijas tehnoloģiju sfērā
- praktiskā darba pieredze vismaz 1 gads Microsoft sistēmu administrēšanā:
Microsoft Active Directory,
Windows server, Microsoft Exchange, IIS un SQL
- pieredze rezerves kopiju veidošanā un sistēmu atjaunošanā no rezerves
kopijām, sistēmanalīzē un lietotāja prasību dokumentēšanā
- labas zināšanas par informācijas sistēmu, datortīklu, IP/TCP darbības un
uzbūves principiem, serveru aparatūras un datu glabāšanas iekārtu uzbūvi un
darbību
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu laiku atbilstoši darba
uzdevumiem, orientācija uz klientu, iniciatīva un precizitāte darbā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties līdz 2016. gada 29. janvārim.
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) CV,
2) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 29.01.2016.), vai
jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums uz IT administratora amatu".
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla daļa).
Ar otrās kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikuma
termiņa beigām.
OP 2016/12.AKK11
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amata vietu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamentā (amata vieta uz
noteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt efektīvu Eiropas Savienības un starptautisko lietu
koordināciju Veselības ministrijas jautājumos
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Latvijas viedokļa sagatavošanu pārstāvēšanai Eiropas Savienības
institūcijās
- izstrādāt nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par Eiropas
Savienības Padomes darba grupu un komiteju sanāksmju dienaskārtībā esošiem
jautājumiem
- veikt koncepciju, likumprojektu, Ministru kabineta tiesību aktu projektu
izstrādi, saskaņošanu un iesniegšanu Valsts kancelejā
- koordinēt informācijas apriti par ministrijas kompetencē esošajām
direktīvām
- koordinēt Eiropas Savienības tiesību aktu tulkošanas pieprasījumu
sagatavošanu
- nodrošināt saraksti informācijas apritei starp ministriju starptautiskām
institūcijām
- organizēt starptautisko pasākumu norisi, oficiālo ārzemju vizīšu norisi,
kā arī ārvalstu oficiālo delegāciju uzņemšanu
- koordinēt citu ministriju izstrādāto nacionālo pozīciju un instrukciju
projektu saskaņošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē, medicīnā, sabiedrības
veselībā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība, kas atbilst
Ministrijas nozaru kompetencei
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- zināšanas starptautiskās sadarbības jautājumos
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu un franču valodas
zināšanas
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un pieredze ar Eiropas Savienības
jautājumiem un starptautiskās sadarbības jautājumiem
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku
- spēja strādāt patstāvīgi, konceptuālā domāšana, komunikācijas kompetence,
plānošanas un organizēšanas prasme, ētiskuma ievērošana darba pienākumu izpildē
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"), vai jānosūta uz e-pasta
adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums ELSSD
vecākā referenta amatam".
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
Ar otrās kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās
termiņa beigām.
OP 2016/12.AKK12
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības
nodaļas VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
Amata mērķis: nodrošināt veselības nozares ārvalstu finanšu palīdzības
projektu pārraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
vadības zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā, kas papildināta ar
izglītību ekonomikā vai vadības zinātnēs
- vēlama papildu izglītība projektu vadības jomā
- praktiskā darba pieredze ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu un
uzraudzību vismaz 1 gads
- vēlama praktiskā darba pieredze un zināšanas darbā ar Eiropas Savienības
programmu līdzfinansētajiem projektiem, to sagatavošanu, ieviešanu un
uzraudzību
- zināšanas par Eiropas Savienības programmu un iniciatīvu pamatnosacījumiem
un to regulējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par citu finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības pamatprincipiem
- vēlamas zināšanas veselības nozares politikas, tai skaitā investīciju
politikas, pamatjautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem
- spēja strādāt patstāvīgi, analītiskā domāšana, spēja strādāt komandā,
ētiskums
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- plānot veselības nozares ārvalstu finanšu palīdzības projektu realizācijai
nepieciešamos valsts budžeta līdzekļus un ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļus
iekļaušanai ikgadējā likumā "Par valsts budžetu"
- sagatavot pieprasījumus Finanšu ministrijai par ārvalstu finanšu
palīdzības projektu realizācijai nepieciešamajām apropriācijas izmaiņām budžeta
izpildes procesa laikā
- organizēt un koordinēt ārvalstu sadarbības programmu projektu veselības
nozarē sagatavošanu un realizāciju
- veikt ārvalstu finanšu palīdzības projektu izstrādes, pieteikšanas un
uzraudzības procesu atbilstoši normatīvajiem aktiem
- kontrolēt ārvalstu finanšu palīdzības projektu īstenošanai piešķirtā
finansējuma izlietojumu atbilstoši valsts budžeta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti
pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā "Latvijas Vēstnesī"), vai jānosūta uz e-pasta
adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums KNFIUN
vecākā referenta amatam". Papildu informācija pa tālruni 67876018.
OP 2016/12.AKK13
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Starptautiskās sadarbības departamenta vecākais/-ā referents/-e (vakance uz
noteiktu laiku) darbam investoru attiecību vadības un starptautiskās sadarbības
jomā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot analītisku informāciju (valsts parāda gada pārskats, ceturkšņa biļetens,
nedēļas notikumu pārskats) un prezentācijas materiālus par valsts parāda
vadības jautājumiem
- veikt starptautisko finanšu institūciju publikāciju, stratēģisko un
pārvaldes dokumentu analīzi
- izvērtēt Valsts kases dalību starptautiskos sadarbības vai attīstības
palīdzības projektos, organizēt pārstāvju dalību tajos
- piedalīties Valsts kases interneta ārējās mājaslapas pilnveidošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnēs
- darba pieredze finanšu jomā
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint - padziļināti)
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par starptautisko finanšu institūciju darbības pamatiem,
makroekonomikas norisēm un publiskajām finansēm
- labas komunikācijas prasmes un klientorientēta
pieeja darbam
- spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību
- augsta precizitāte, prasme analizēt liela apjoma informāciju un
orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "SSD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/12.AKR1
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļaustrumu
virsmežniecības vecākās referentes amatā no 2016.gada 14.janvāra iecelta INA
BĒRZIŅA.
OP 2016/12.AKR2
Valsts meža dienests paziņo, ka 2015. gada 8. decembrī izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Dienvidkurzemes
virsmežniecības Vaiņodes nodaļas mežziņa (ierēdņa) amatu noslēdzies bez
rezultāta.