Laidiens: 22.06.2016., Nr. 120

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/120.AKK1

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu laiku - (darba pienākumi saistīti ar Zemkopības ministrijas ārējo attiecību politikas prioritāšu izstrādi un starptautiskās sadarbības koordinēšanu, t.sk. informatīvo materiālu, sadarbības līgumu un protokolu izstrāde, kā arī darbs pie ministrijas augstāko amatpersonu oficiālo vizīšu sagatavošanas un ārvalstu delegāciju uzņemšanas) Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Starptautisko lietu nodaļā vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē starptautiskās sadarbības jomā

- zināšanas par valsts ārējās politikas prioritātēm

- zināšanas lietišķajā protokolā un etiķetē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 756 euro (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: inga.probaka@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvs, 411.kabinets, tālrunis uzziņām 67027319. Konkursa termiņš 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2016/120.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Daugavpils reģionālās nodaļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Skolas ielā 7, Krāslavā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Daugavpils reģionālā nodaļa, Ģimnāzijas iela 10, Daugavpils, LV-5401 (ar norādi: "Konkursam uz inspektora amatu"), vai uz e-pastu: Dace.Racina@vsaa.lv. Tālr. izziņām 65476020.


OP 2016/120.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz 2 vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā:

Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības ietvaros.

Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.

Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu finanšu instrumenti:

- Eiropas Savienības struktūrfondi un Kohēzijas fonds

- vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu pārvaldība" fondi

- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu instruments

- Iekšējās drošības fonds un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds

Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām

1) Departamenta direktora vietnieks/-ce (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomā

- vismaz 5 gadu profesionālā pieredze un 2 gadu pieredze ar auditu saistītā vadošā amatā

- tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles jomā

- starptautisks sertifikāts vai līdzvērtīgs kvalifikāciju apliecinošs sertifikāts audita jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (C līmenis), spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- starptautiski atzītu audita standartu pārzināšana

- prasme vadīt un motivēt lielu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- aizvietot departamenta direktoru un departamenta direktora vietnieku sadarbībai ar Eiropas Komisiju to prombūtnes laikā

- veikt Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda revīzijas iestādes vadītāja funkcijas revīzijas iestādes vadītāja un departamenta direktora vietnieka sadarbībai ar Eiropas Komisiju to prombūtnes laikā

- atbildēt par departamenta darba kvalitāti:

o analizēt departamenta darbu, darbības rezultātus un nodrošināt pastāvīgu kvalitātes uzraudzību, kā arī risināt ar darba kvalitātes un efektivitātes uzlabošanu saistītos jautājumus;

o nodrošināt periodisku pašnovērtējuma veikšanu un periodisku ārējo novērtējumu atbilstoši Starptautiskajiem kvalitātes kontroles standartiem;

o izstrādāt departamenta darba plānus, stratēģisko attīstības plānu, operatīvos darba plānus;

o organizēt un plānot departamenta darbinieku apmācības un kvalifikācijas celšanu.

- īstenot un / vai uzraudzīt revīzijas iestādes funkcijas attiecībā uz ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda revīzijas stratēģijas izstrādi un iesniegšanu Eiropas Komisijā, sistēmu auditu koordināciju un metodiku izstrādi, gada kontroles ziņojumu un viedokļa par izveidotās vadības un kontroles sistēmas darbību sagatavošanu

- nodrošināt Iekšējās drošības fonda un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda revīzijas iestādes funkcijas, kā arī atbilstoši departamenta rīkojumos noteiktajam citu fondu un finanšu instrumentu revīzijas iestādes funkcijas vai to pārraudzību

- piedalīties Eiropas Komisijas, Eiropas Revīzijas palātas vizītēs un Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvju vizītēs, pārstāvēt valsts intereses Eiropas Savienības un citās institūcijās atbilstoši departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem, kā arī nodrošināt sadarbību ar Valsts kontroles, Eiropas Komisijas un Eiropas Revīzijas palātas auditoriem

- nodrošināt tehniskās palīdzības projektu vadību Revīzijas iestādes funkciju īstenošanai, veikto ārpakalpojumu kvalitātes uzraudzību un līdzekļu izlietojuma uzraudzību

Mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" VC līmenis un 13. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

2) vecākais eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu vai būvniecības specialitātē

- izglītība tiesību zinātnē vai speciālā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību

- vismaz 5 gadu profesionālā pieredze un 2 gadu pieredze auditu vai projektu vadībā

- vēlama iepriekšējā pieredze jurista darbā, it īpaši saistībā ar valsts atbalsta un iepirkumu jautājumiem

- prasme vadīt un motivēt vidēju kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, kā arī prasme vadīt nelielas funkcijas darbu, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana, spēja deleģēt uzdevumus un virzīt komandu uz rezultātu sasniegšanu, orientācija uz attīstību

- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot rokasgrāmatas

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (C līmenis), spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā, prasme paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- juridisku jautājumu risināšanu departamentā, it īpaši saistībā ar iepirkumu un valsts atbalsta nosacījumiem Eiropas Savienības fondu projektos

- atbilstoši iekšējam departamenta rīkojumam 2007.-2013. un / vai 2014.-2020.gada plānošanas perioda auditu veikšanu un revīzijas iestādes dokumentu sagatavošanu un iesniegšanu Eiropas Komisijā

- sadarbības nodrošināšanu ar Eiropas Komisijas, Eiropas Revīzijas palātas auditoriem un citām institūcijām, piedaloties arī to vizītēs un pārstāvot revīzijas iestādes viedokli

Mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/120.AKR1

Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkurss uz Latvijas Nacionālā arhīva Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2016/120.AKR2

Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Nacionālā arhīva Arhīvu inspekcijas vecākās inspektores amatā no 01.06.2016. uz nenoteiktu laiku iecelta LITA UNTULE.


OP 2016/120.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākā referenta amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/120.AKR4

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Viduslatvijas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 20.jūnija iecelta ELĪNA ŠŅEPSTE.


OP 2016/120.AKR5

Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde paziņo, ka Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākās inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 16.06.2016. ir iecelta FRANČESKA GRIEZĪTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)