ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amatu uz noteiktu laiku - (darba pienākumi saistīti ar Zemkopības ministrijas
ārējo attiecību politikas prioritāšu izstrādi un starptautiskās sadarbības
koordinēšanu, t.sk. informatīvo materiālu, sadarbības līgumu un protokolu
izstrāde, kā arī darbs pie ministrijas augstāko amatpersonu oficiālo vizīšu
sagatavošanas un ārvalstu delegāciju uzņemšanas) Starptautisko lietu un
stratēģijas analīzes departamenta Starptautisko lietu nodaļā vecākais/-ā
referents/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē starptautiskās sadarbības
jomā
- zināšanas par valsts ārējās politikas prioritātēm
- zināšanas lietišķajā protokolā un etiķetē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 756 euro (9.
mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: inga.probaka@zm.gov.lv vai
pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvs, 411.kabinets, tālrunis uzziņām
67027319. Konkursa termiņš 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Daugavpils reģionālās
nodaļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Skolas ielā 7, Krāslavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Daugavpils
reģionālā nodaļa, Ģimnāzijas iela 10, Daugavpils, LV-5401 (ar norādi:
"Konkursam uz inspektora amatu"), vai uz e-pastu: Dace.Racina@vsaa.lv.
Tālr. izziņām 65476020.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz 2 vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu revīzijas
departamentā:
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu
finanšu palīdzības ietvaros.
Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu
atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti
un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.
Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu
finanšu instrumenti:
- Eiropas Savienības struktūrfondi un Kohēzijas fonds
- vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu
pārvaldība" fondi
- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu
instruments
- Iekšējās drošības fonds un Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonds
Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām
1) Departamenta direktora vietnieks/-ce (uz
noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās,
tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās, vēlams audita, grāmatvedības,
ekonomikas vai finanšu jomā
- vismaz 5 gadu profesionālā pieredze un 2 gadu pieredze ar auditu saistītā
vadošā amatā
- tiesiskā regulējuma pārzināšana Eiropas Savienības fondu un ārvalstu
finanšu palīdzības vadības un kontroles jomā
- starptautisks sertifikāts vai līdzvērtīgs kvalifikāciju apliecinošs
sertifikāts audita jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (C līmenis), spēja tās pielietot
normatīvo aktu lasīšanā un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas
Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan
rakstiski
- starptautiski atzītu audita standartu pārzināšana
- prasme vadīt un motivēt lielu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
- aizvietot departamenta direktoru un departamenta direktora vietnieku
sadarbībai ar Eiropas Komisiju to prombūtnes laikā
- veikt Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda revīzijas
iestādes vadītāja funkcijas revīzijas iestādes vadītāja un departamenta
direktora vietnieka sadarbībai ar Eiropas Komisiju to prombūtnes laikā
- atbildēt par departamenta darba kvalitāti:
o analizēt departamenta darbu, darbības rezultātus un nodrošināt pastāvīgu
kvalitātes uzraudzību, kā arī risināt ar darba kvalitātes un efektivitātes
uzlabošanu saistītos jautājumus;
o nodrošināt periodisku pašnovērtējuma veikšanu un periodisku ārējo
novērtējumu atbilstoši Starptautiskajiem kvalitātes kontroles standartiem;
o izstrādāt departamenta darba plānus, stratēģisko attīstības plānu,
operatīvos darba plānus;
o organizēt un plānot departamenta darbinieku apmācības un kvalifikācijas
celšanu.
- īstenot un / vai uzraudzīt revīzijas iestādes funkcijas attiecībā uz ES struktūrfondu
un Kohēzijas fonda revīzijas stratēģijas izstrādi un iesniegšanu Eiropas
Komisijā, sistēmu auditu koordināciju un metodiku izstrādi, gada kontroles
ziņojumu un viedokļa par izveidotās vadības un kontroles sistēmas darbību
sagatavošanu
- nodrošināt Iekšējās drošības fonda un Patvēruma, migrācijas un
integrācijas fonda revīzijas iestādes funkcijas, kā arī atbilstoši departamenta
rīkojumos noteiktajam citu fondu un finanšu instrumentu revīzijas iestādes
funkcijas vai to pārraudzību
- piedalīties Eiropas Komisijas, Eiropas Revīzijas palātas vizītēs un
Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvju vizītēs, pārstāvēt valsts intereses
Eiropas Savienības un citās institūcijās atbilstoši departamenta kompetencē
esošajiem jautājumiem, kā arī nodrošināt sadarbību ar Valsts kontroles, Eiropas
Komisijas un Eiropas Revīzijas palātas auditoriem
- nodrošināt tehniskās palīdzības projektu vadību Revīzijas iestādes
funkciju īstenošanai, veikto ārpakalpojumu kvalitātes uzraudzību un līdzekļu
izlietojuma uzraudzību
Mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" VC līmenis un 13. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
2) vecākais eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
revīzijas departamentā
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās,
tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs, vēlams
audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu vai būvniecības specialitātē
- izglītība tiesību zinātnē vai speciālā juridiskā izglītība tiks uzskatīta
par priekšrocību
- vismaz 5 gadu profesionālā pieredze un 2 gadu pieredze auditu vai projektu
vadībā
- vēlama iepriekšējā pieredze jurista darbā, it īpaši saistībā ar valsts
atbalsta un iepirkumu jautājumiem
- prasme vadīt un motivēt vidēju kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, kā arī prasme vadīt nelielas funkcijas darbu,
darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana, spēja deleģēt uzdevumus
un virzīt komandu uz rezultātu sasniegšanu, orientācija uz attīstību
- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un
izmantojot rokasgrāmatas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (C līmenis), spēja tās pielietot
normatīvo aktu lasīšanā, prasme paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā
ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan
mutiski, gan rakstiski
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
- juridisku jautājumu risināšanu departamentā, it īpaši saistībā ar
iepirkumu un valsts atbalsta nosacījumiem Eiropas Savienības fondu projektos
- atbilstoši iekšējam departamenta rīkojumam 2007.-2013. un / vai
2014.-2020.gada plānošanas perioda auditu veikšanu un revīzijas iestādes
dokumentu sagatavošanu un iesniegšanu Eiropas Komisijā
- sadarbības nodrošināšanu ar Eiropas Komisijas, Eiropas Revīzijas palātas
auditoriem un citām institūcijām, piedaloties arī to vizītēs un pārstāvot
revīzijas iestādes viedokli
Mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.