Laidiens: 15.07.2016., Nr. 135

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/135.AKK1

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337) izsludina konkursu uz Zāļu un medicīnisko ierīču departamenta Zāļu ārstnieciskās novērtēšanas nodaļas vecākā/-s eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt zāļu un medicīnisko ierīču ārstniecisko novērtēšanu un gatavot lēmumu projektus izmaiņu veikšanai Kompensējamo zāļu sarakstā

- piedalīties Kompensējamo zāļu sarakstā iekļauto zāļu grupu klīniskās efektivitātes pārskatīšanā

- piedalīties Kompensējamo zāļu saraksta un datu bāzes veidošanā, uzturēšanā un aktualizēšanā

- piedalīties stacionāru zāļu sarakstu veidošanā, uzturēšanā un aktualizēšanā

- piedalīties racionālas farmakoterapijas vadlīniju izstrādē un aktualizēšanā

- sistematizēt informāciju par zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumu kompensāciju

- veikt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksāto zāļu izlietojuma analīzi un sniegt priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu racionālai izmantošanai

- apkopot profesionālo asociāciju, ārstniecības iestāžu speciālistu, valsts institūciju un citu iesaistīto institūciju priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām Kompensējamo zāļu sarakstā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā, farmācijā vai bioloģijā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas B2 līmenī

- vēlama praktiskā darba pieredze profesijā

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel)

Piedāvājam:

- profesionālās attīstības iespējas un dinamisku darbu

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem;

- atalgojumu no 788 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās pieredzes) līdz 904 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi - vecākais eksperts Zāļu ārstnieciskās novērtēšanas nodaļā), pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai līdz 2016.gada 25.jūlijam. Tālrunis informācijai 67043742.


OP 2016/135.AKK2

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz nenoteiktu laiku) Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada darba pieredze jurista specialitātē (vēlama valsts pārvaldes iestādē)

- administratīvā procesa tiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- vēlama pieredze un zināšanas darba tiesību jomā

- analītiskā domāšana, ētiskums, iniciatīva un komunikācija

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- iesniegumu, kas saistīti ar maksātnespējīgo darba devēju darbinieku prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un lēmumu (administratīvo aktu) projektu sagatavošana

- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu sagatavošana

- sūdzību par maksātnespējas procesa administratoru rīcību, kas saistīta ar maksātnespējīgo darba devēju darbinieku prasījumu apmierināšanu, izskatīšana un maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu EUR 815 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2016/135.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas sadarbības projektu vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja kolektīvam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt Biroja sadarbības un ES līdzfinansētos projektus, tai skaitā, sagatavot projektu pieteikumus

- nodrošināt nepieciešamo inženiertehnisko apmācību pasākumu sagatavošanu un norisi, lai veicinātu būvspeciālistu profesionālās kompetences paaugstināšanu

- koordinēt Biroja sadarbību ar būvniecības industriju un tās pārstāvjiem, nevalstiskajām organizācijām un Būvniecības padomi, citu valstu iestādēm un starptautiskajām organizācijām

- organizēt un pārstāvēt Biroju vietēja un starptautiska mēroga pasākumos, semināros, citu institūciju veidotajās darba grupās un projektos

- līdzdarboties sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā pieredze ne mazāk kā 5 gadi, no tiem 3 gadi vadošā amatā ar nozari saistītā iestādē vai uzņēmumā, vai inženiertehnisko projektu vadībā

- profesionālās zināšanas un prasmes par projektu vadības un sadarbības principiem

- zināšanas par Latvijas Republikas un starptautiskajiem tiesību aktiem būvniecības jomā

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenī), vēl kādas Eiropas Savienības dalībvalsts valodas zināšanas (vismaz B1 līmenī) tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas sadarbības projektu vadītāja amata konkursam" līdz 2016.gada 25.jūlijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016.gada 5.augustam.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/135.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas Savienotajās Valstīs vadītāja/-s ierēdņa/-nes amata vietu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas Savienotajās Valstīs darbību atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Amerikas Savienoto Valstu (turpmāk - ASV) kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par ASV kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt ASV kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes ASV, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu ASV tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus ASV (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u.tml.)

- gatavot informāciju par ASV ekonomisko situāciju

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un ASV uzņēmējiem

Prasības pretendentiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)

- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze ASV biznesa un sadzīves vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem

- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t.sk. par valsts atbalstu komercdarbībai)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1 līmenī)

- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt operatīvu informāciju par darba rezultātiem

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", iesniedzot pieteikuma vēstuli un CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un sagatavotu praktisko darbu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu personals@liaa.gov.lv, ar norādi "ASV pārstāvniecības vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.

Praktiskais uzdevums:

- uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc ASV investoram būtu jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem);

- aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to eksporta konkurētspēju ASV tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).


OP 2016/135.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta direktora/-es ierēdņa(-nes) amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023.gada 31.decembrim)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt Biznesa inkubatoru departamenta darbu un kontrolēt noteikto funkciju izpildi

- nodrošināt projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju inkubators" vadību

- nodrošināt projekta stratēģijas izstrādi atbilstoši projektā izvirzītajiem mērķiem

- identificēt projekta riskus, noteikt projekta risku vadības un kontroles pasākumus, veikt identificēto risku uzraudzību un kontroli

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi

- pārstāvēt LIAA intereses (Latvijas un starptautiskā mērogā) projekta īstenošanas ietvaros

- nodrošināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- nodrošināt starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanu

- nodrošināt starptautisku partneru piesaisti projekta īstenošanā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs

- darba pieredze vadošā amatā (ilgāka par diviem gadiem)

- darba pieredze lielu, sarežģītu un nestandarta projektu (vēlams Eiropas Savienības fondu projektu) īstenošanā vai uzraudzībā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā ar biznesa inkubatoriem 2.3.2.1.aktivitātē "Biznesa inkubatori" vai citiem biznesa inkubatoriem (vismaz divi gadi)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un investīciju piesaisti

- izpratne par starptautisko jaundibināto komersantu vidi, atbalsta sniegšanas veidiem un avotiem, investoru piesaistes mehānismiem

- izpratne par pašvaldību darbību

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību un lēmumu pieņemšanas procesu

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- labas krievu valodas zināšanas

- teicamas vadības, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, un redzējumu par biznesa inkubatoru darbības tīkla Latvijā stratēģiju angļu valodā (teksta apjoms līdz 2 A4 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa e-pastu personals@liaa.gov.lv, ar norādi "BID direktors".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2016/135.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Ziemeļvidzemes virsmežniecības Limbažu nodaļas Brīvzemnieku apgaitas mežziņa/-nes ierēdņa(-nes) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2016/135.AKK7

Precizējot iepriekš publicēto

2016. gada 14. jūlija izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicētais Tieslietu ministrijas amata konkursa sludinājums pareizi lasāms:

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Projektu departamenta vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu Eiropas Savienības fondu nodaļā

Prasības pretendentam/-ei:

⦁ atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

⦁ otrā līmeņa augstākā izglītība

⦁ teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

⦁ zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem

⦁ zināšanas un/vai pieredze vismaz vienā no šādām jomām:

-- darbā ar starptautiskajiem un/vai nacionālajiem projektiem vai ārvalstu finanšu instrumentu projektu uzraudzību,

-- normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā,

⦁ vēlama pieredze sadarbībā ar citām ministrijām un valsts pārvaldes iestādēm

⦁ labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva attieksme, orientācija uz rezultātu, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

⦁ datora lietotāja līmeņa prasmes

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036722, 67036731.


OP 2016/135.AKK8

Precizējot iepriekš publicēto

2016. gada 14. jūlija izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicētais Tieslietu ministrijas amata konkursa sludinājums pareizi lasāms:

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto Projektu departamenta vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu Norvēģijas finanšu instrumenta nodaļā

Prasības pretendentam/-ei:

⦁ atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

⦁ otrā līmeņa augstākā izglītība

⦁ teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

⦁ zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem

⦁ zināšanas un/vai pieredze vismaz vienā no šādām jomām:

-- darbā ar starptautiskajiem un/vai nacionālajiem projektiem vai ārvalstu finanšu instrumentu projektu uzraudzību,

-- normatīvo aktu izstrādē un saskaņošanā,

-- pieredze grāmatvedībā valsts budžeta iestādē,

⦁ labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva attieksme, orientācija uz rezultātu, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

⦁ datora lietotāja līmeņa prasmes

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036722, 67036731.


OP 2016/135.AKK9

Iekšējās drošības birojs ir valsts pārvaldes iestāde, kuras uzdevums ir atklāt, novērst un izmeklēt Iekšlietu ministrijas padotības iestāžu (izņemot Drošības policiju) amatpersonu un darbinieku izdarītos noziedzīgos nodarījumus, tādējādi vairojot sabiedrības uzticību valsts pārvaldei un uzlabojot sabiedrisko drošību.

Iekšējās drošības birojs veic pirmstiesas izmeklēšanu un operatīvo darbību.

Aicinām atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi tehniskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-s inspektora/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Mēs sagaidām:

- pieredzi tehnisko sistēmu remontā, sistēmu darbību bojājumu novēršanā

- pieredzi elektronisko ierīču testēšanā, sīku detaļu vai mikroshēmu lodēšanā

- vēlmi pastāvīgi papildināt savas zināšanas

- pieredzi drošības sistēmu, sakaru nozarēs vai citā tehniskā nozarē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību vadība un uzraudzība)

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā (vēlams inženierzinātņu un tehnoloģiju vai datorikas tematiskajā jomā)

- vēlama trīs gadu iepriekšējā darba pieredze tiesībsargājošajās iestādēs

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- prasme izmantot datorprogrammas (MS Office)

Amata pienākumu pildīšanai nepieciešama pielaide slepeniem valsts noslēpuma objektiem.

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt un veikt operatīvās darbības pasākumu un speciālo izmeklēšanas darbību tehnisko nodrošinājumu

Piedāvājam:

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- konkurētspējīgu atalgojumu, atvaļinājuma pabalstu, sociālās garantijas

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu marika.nemme@idb.gov.lv. Tālrunis informācijai 67209017.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/135.AKR1

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka 2016.gada 12.jūlijā Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta direktora amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelts ULDIS JANSONS.


OP 2016/135.AKR2

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļvidzemes virsmežniecības Kocēnu nodaļas mežziņa amatā no 2016.gada 1.jūlija iecelts KASPARS GRĪSLĪTIS.


OP 2016/135.AKR3

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Silene" inspektores fitosanitārās uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 11.jūlija iecelta KATRĪNA SERGELE.


OP 2016/135.AKR4

Valsts kanceleja paziņo, ka 2016. gada 16. jūnijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu ir beidzies bez rezultātiem.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)