Laidiens: 21.01.2016., Nr. 14
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/14.AKK1
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Finanšu plānošanas un
grāmatvedības nodaļas GRĀMATVEDIS/-E (profesijas kods
3313 01) uz nenoteiktu laiku
Amats klasificēts 14 saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Galvenie darba pienākumi:
- maksas pakalpojumu administrēšana
- maksājumu datu ievade Patentu valdes informāciju sistēmās
Prasības pretendentiem:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas MS Excel
- labas komunikāciju prasmes, precizitāte, atbildība par padarīto darbu
Priekšrocības pretendentiem, kuriem ir:
- darba pieredze valsts un pašvaldības iestādēs grāmatveža darbā un
zināšanas grāmatvedības uzskaites organizēšanā un kārtošanā
- pieredze grāmatvedības programmas "Horizon"
izmantošanā
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Citadeles ielā 7/70,
Rīgā, vai sūtīt uz e- pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv
līdz 2016. gada 8. februārim.
CV sagatavot Europass formātā. Papildu informācija
pa tālr. 67223132.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/14.AKK2
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Administratīvā
departamenta INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (profesijas
kods 3512 04) uz nenoteiktu laiku
Amats klasificēts 19.6 saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā.
Galvenie darba pienākumi:
- iekšējo IT sistēmu administrēšana un uzturēšana sadarbībā ar ārējā
pakalpojuma sniedzēju
- problēmu un incidentu risināšana sistēmās, kas atrodas IT speciālista
pārziņā
- informācijas sistēmu drošības pārvaldība, t. sk. dokumentācijas
izstrāde
- informācijas sistēmu konfigurācijas un izmaiņu vadība, monitorings
- līdzdalība IT iepirkumos un projektos, t. sk. tehniskās
specifikācijas izstrāde
- sadarbība ar sistēmu piegādātājiem, uzturētājiem un lietotājiem
Prasības pretendentiem:
- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība datorzinātnēs un/vai IT (var
būt pēdējā kursa students)
- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā
- IKT tehnoloģiju pārzināšana tādā līmenī, lai varētu labi pildīt amata
pienākumus
- iniciatīva, vēlme iegūt jaunas zināšanas
- teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu
- sadarbību ar ārvalstu partneriem informācijas sistēmu ieviešanā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Citadeles ielā 7/70,
Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv
līdz 2016. gada 8. februārim.
CV lūdzu sagatavot Europass formātā. Papildu
informācija pa tālr. 67223132.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/14.AKK3
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ.
Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā -
Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vadītājs/-a
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides
aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju
resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 600 līdz 800 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā,
L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Valmierā, L. Paegles ielā 13, LV-4201 (tālr. uzziņām
64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/14.AKK4
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ.
Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā -
Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 570 līdz 730 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās
darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles
ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām
64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/14.AKK5
Rīgas Celtniecības koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatiem
Sīkāku informāciju lūdzam skatīt Rīgas Celtniecības koledžas interneta mājaslapā
www.rck.lv sadaļā "Koledža" → "Vakances".
OP 2016/14.AKK6
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz šādu vakanto amatu -
Jelgavas pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas
pārvaldes Projektu vadības sektora projektu vadītājs/-a (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas, uzņēmējus
un fiziskas personas par investīciju piesaistes iespējām un projektu pieteikumu
sagatavošanu
- koordinēt pašvaldības un tās institūciju investīciju projektu iesniegumu
izstrādi, iesniegšanu un projektu īstenošanu
- organizēt projektu iesniegumu sagatavošanu atbilstoši finansējuma devēja
prasībām
- meklēt un apkopot informāciju par pilsētas attīstībai aktuālu projekta
ideju finansējuma piesaistes iespējām
- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu
izstrādē
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība inženierzinātnēs
- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā,
koordinēšanā un vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ERAF projektu
vadībā)
- teicamas valsts valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas
- Iepirkuma likuma, ES struktūrfondus reglamentējošo un citu normatīvo aktu
pārzināšana
- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja analizēt, strādāt intensīvi,
patstāvīgi un uzņemties atbildību
- spēja noteikt prioritātes un strādāt vienlaicīgi ar vairākiem projektiem,
iekļaujoties noteiktajos termiņos
- labas organizatoriskās prasmes
- precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office un biroja tehniku
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā
ielā 11, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas domes
administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības
sektora projektu vadītāja amata konkursam" līdz 2016. gada 12. februārim
(ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005583, e-pasta adrese: anita.kulsa@dome.jelgava.lv.
OP 2016/14.AKK7
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Pārskatu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt informāciju Valsts kases informācijas sistēmās un sagatavot
dažādu veidu pārskatus
- izstrādāt izmaiņu pieprasījumus valsts nozīmes informācijas sistēmas
"Valsts budžeta izpildes informācijas sistēma" Datu noliktavas (BW)
pilnveidošanai
- izstrādāt datu pieprasījumus valsts nozīmes informācijas sistēmas
"Valsts budžeta izpildes informācijas sistēma" Datu noliktavas (BW) valsts
budžeta pārskatu un valsts finanšu darījumu pārskatu nodrošināšanai
Prasības visiem pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedības,
finanšu, ekonomikas vai informācijas tehnoloģiju zinātnēs
- darba pieredze ekonomikas, finanšu, grāmatvedības, statistikas vai
informācijas sistēmu analīzes jomā ilgāka par gadu
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (Word, Excel - padziļināti)
- pieredze darbā ar liela apjoma datiem, prasme izmantot liela apjoma
informāciju
- labas plānošanas, organizēšanas prasmes un orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, prasme veikt analītisku darbu
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "PD_ Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2016/14.AKK8
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e
Rīgas apvienotajā nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms
- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi
- derīgs sertifikāts kādā no ārsta specialitātēm, vēlams eksperta
sertifikāts
- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus
- orientēties ar invaliditātes noteikšanu saistītajos normatīvajos aktos
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt klientu iesniegumus un organizēt medicīniskās ekspertīzes
veikšanu
- pieņemt pārvaldes lēmumus invaliditātes jomā
- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes
ekspertīzes jautājumos
- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā
- piedalīties iestādes normatīvo aktu, metožu un metodiku izstrādē
- pārstāvēt Valsts komisiju tiesvedības procesos
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" pa pastu
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas
ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pasta adresi Liga.Kuske@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021645.
OP 2016/14.AKK9
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz docenta amatu
Komunikāciju zinātnē (apakšnozare: komunikāciju teorija) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā
www.ru.lv sadaļā "Vakances".