Laidiens: 21.01.2016., Nr. 14

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/14.AKK1

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Finanšu plānošanas un grāmatvedības nodaļas GRĀMATVEDIS/-E (profesijas kods 3313 01) uz nenoteiktu laiku

Amats klasificēts 14 saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Galvenie darba pienākumi:

- maksas pakalpojumu administrēšana

- maksājumu datu ievade Patentu valdes informāciju sistēmās

Prasības pretendentiem:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas MS Excel

- labas komunikāciju prasmes, precizitāte, atbildība par padarīto darbu

Priekšrocības pretendentiem, kuriem ir:

- darba pieredze valsts un pašvaldības iestādēs grāmatveža darbā un zināšanas grāmatvedības uzskaites organizēšanā un kārtošanā

- pieredze grāmatvedības programmas "Horizon" izmantošanā

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Citadeles ielā 7/70, Rīgā, vai sūtīt uz e- pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 8. februārim.

CV sagatavot Europass formātā. Papildu informācija pa tālr. 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/14.AKK2

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Administratīvā departamenta INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (profesijas kods 3512 04) uz nenoteiktu laiku

Amats klasificēts 19.6 saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā.

Galvenie darba pienākumi:

- iekšējo IT sistēmu administrēšana un uzturēšana sadarbībā ar ārējā pakalpojuma sniedzēju

- problēmu un incidentu risināšana sistēmās, kas atrodas IT speciālista pārziņā

- informācijas sistēmu drošības pārvaldība, t. sk. dokumentācijas izstrāde

- informācijas sistēmu konfigurācijas un izmaiņu vadība, monitorings

- līdzdalība IT iepirkumos un projektos, t. sk. tehniskās specifikācijas izstrāde

- sadarbība ar sistēmu piegādātājiem, uzturētājiem un lietotājiem

Prasības pretendentiem:

- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība datorzinātnēs un/vai IT (var būt pēdējā kursa students)

- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā

- IKT tehnoloģiju pārzināšana tādā līmenī, lai varētu labi pildīt amata pienākumus

- iniciatīva, vēlme iegūt jaunas zināšanas

- teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu

- sadarbību ar ārvalstu partneriem informācijas sistēmu ieviešanā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Citadeles ielā 7/70, Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 8. februārim.

CV lūdzu sagatavot Europass formātā. Papildu informācija pa tālr. 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/14.AKK3

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vadītājs/-a

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 600 līdz 800 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Valmierā, L. Paegles ielā 13, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/14.AKK4

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- B kategorijas vadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 570 līdz 730 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/14.AKK5

Rīgas Celtniecības koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatiem

Sīkāku informāciju lūdzam skatīt Rīgas Celtniecības koledžas interneta mājaslapā www.rck.lv sadaļā "Koledža" → "Vakances".


OP 2016/14.AKK6

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz šādu vakanto amatu - Jelgavas pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības sektora projektu vadītājs/-a (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas, uzņēmējus un fiziskas personas par investīciju piesaistes iespējām un projektu pieteikumu sagatavošanu

- koordinēt pašvaldības un tās institūciju investīciju projektu iesniegumu izstrādi, iesniegšanu un projektu īstenošanu

- organizēt projektu iesniegumu sagatavošanu atbilstoši finansējuma devēja prasībām

- meklēt un apkopot informāciju par pilsētas attīstībai aktuālu projekta ideju finansējuma piesaistes iespējām

- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu izstrādē

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība inženierzinātnēs

- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ERAF projektu vadībā)

- teicamas valsts valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- Iepirkuma likuma, ES struktūrfondus reglamentējošo un citu normatīvo aktu pārzināšana

- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību

- spēja noteikt prioritātes un strādāt vienlaicīgi ar vairākiem projektiem, iekļaujoties noteiktajos termiņos

- labas organizatoriskās prasmes

- precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office un biroja tehniku

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā ielā 11, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības sektora projektu vadītāja amata konkursam" līdz 2016. gada 12. februārim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005583, e-pasta adrese: anita.kulsa@dome.jelgava.lv.


OP 2016/14.AKK7

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt informāciju Valsts kases informācijas sistēmās un sagatavot dažādu veidu pārskatus

- izstrādāt izmaiņu pieprasījumus valsts nozīmes informācijas sistēmas "Valsts budžeta izpildes informācijas sistēma" Datu noliktavas (BW) pilnveidošanai

- izstrādāt datu pieprasījumus valsts nozīmes informācijas sistēmas "Valsts budžeta izpildes informācijas sistēma" Datu noliktavas (BW) valsts budžeta pārskatu un valsts finanšu darījumu pārskatu nodrošināšanai

Prasības visiem pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedības, finanšu, ekonomikas vai informācijas tehnoloģiju zinātnēs

- darba pieredze ekonomikas, finanšu, grāmatvedības, statistikas vai informācijas sistēmu analīzes jomā ilgāka par gadu

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (Word, Excel - padziļināti)

- pieredze darbā ar liela apjoma datiem, prasme izmantot liela apjoma informāciju

- labas plānošanas, organizēšanas prasmes un orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme veikt analītisku darbu

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "PD_ Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2016/14.AKK8

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e Rīgas apvienotajā nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms

- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi

- derīgs sertifikāts kādā no ārsta specialitātēm, vēlams eksperta sertifikāts

- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus

- orientēties ar invaliditātes noteikšanu saistītajos normatīvajos aktos

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt klientu iesniegumus un organizēt medicīniskās ekspertīzes veikšanu

- pieņemt pārvaldes lēmumus invaliditātes jomā

- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā

- piedalīties iestādes normatīvo aktu, metožu un metodiku izstrādē

- pārstāvēt Valsts komisiju tiesvedības procesos

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pasta adresi Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021645.


OP 2016/14.AKK9

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz docenta amatu Komunikāciju zinātnē (apakšnozare: komunikāciju teorija) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)