Laidiens: 29.07.2016., Nr. 145

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/145.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Jūrmalas nodaļas klientu apkalpošanas speciālista/-es (darbinieka) amata vakanci uz nenoteiktu laiku

Darba pienākumi:

- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē

- darbs ar informācijas sistēmām

Prasības pretendentam:

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) - sarunvalodas līmenī

- vēlama augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - students)

- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem

- zināšanas lietvedībā

- labas prasmes darbā ar datoru

Kritērijs, kas tiks uzskatīts par priekšrocību:

- darba pieredze klientu apkalpošanas sfērā

Iestāde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 660 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 700 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Jūrmalā, Talsu šosejā 39

Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums Jūrmalas nodaļas amatam".

Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/145.AKK2

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (Eiropas lietu jautājumos) (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstos (citas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un likumdošanas procesu Eiropas Savienībā

- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt cēloņsakarības formulēt viedokli un izteikt to rakstveidā

- vēlamas zināšanas par migrācijas un patvēruma jautājumiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- augsta atbildība, precizitāte, analītiskums

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt priekšlikumus un izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas un instrukcijas dalībai Eiropas Savienības Padomes sanāksmēs

- pārstāvēt Latvijas viedokli migrācijas un patvēruma jautājumos Eiropas Savienības Padomes darba grupās

- analizēt Eiropas Savienības tiesību aktu un politikas dokumentu saturu un to ietekmi

- apkopot un sagatavot informāciju par migrācijas tendencēm un procesiem

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu EUR 800 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 870 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā norādīta pretendenta atbilstība visām sludinājumā izvirzītajām prasībām

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta ES jautājumos amatam".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti

Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/145.AKK3

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņu amatiem - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku, no kurām viena izsludināta atkārtoti)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630€ līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Olainē, Kūdras ielā 27.


OP 2016/145.AKK4

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa amata (19.4 amatu saime, IV līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu

- plānot un nodrošināt nodaļas pārziņā esošās e-pakalpojumu infrastruktūras (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) un koplietošanas komponenšu ("Vienotā pieteikšanās", maksājumu modulis, dokumentu integrācijas vide, datu izplatīšanas tīkls, e-parakstītājs) un informācijas sistēmu (Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmas TAPIS, Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem ESVIS un Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls www.geolatvija.lv) funkcionālo darbību atbilstoši normatīvo aktu un lietotāju prasībām

- noteikt IT pakalpojumu servisa līmeni atbilstoši ārējiem normatīvajiem aktiem, starpresoru vienošanām, līgumiem u. c. saistošiem dokumentiem

- nodrošināt nodaļas pārvaldībā esošo IT pakalpojumu sniegšanu atbilstoši noteiktajam servisa līmenim

- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti nodaļas pārziņā esošo risinājumu funkcionālās darbības nodrošināšanai atbilstoši normatīvo aktu un lietotāju prasībām

- atbilstoši nodaļas kompetencei piedalīties risinājumu ieviešanas un attīstības projektu plānošanā un realizācijā

- nodrošināt atbalsta sniegšanu valsts pārvaldes iestādēm par e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK funkcionālajām un integrācijas iespējām

- organizēt un nodrošināt risinājumu programmatūras aktuālā izpildkoda un pirmkoda pārvaldību

- organizēt un nodrošināt risinājumu darbības nodrošināšanai nepieciešamo šifrēto slēgumu infrastruktūras pārvaldību

- organizēt un nodrošināt risinājumu darbības uzraudzību, atbilstošu uzraudzības rīku izmantošanu un darbības rezultātu analīzi

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība; informācijas tehnoloģiju vai eksakto zinību jomā

- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā IT risinājumu uzturēšanas jomā

- vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu vai lietotāju atbalsta uzturēšanas struktūrvienības vadībā

- vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu, elektronisko pakalpojumu un koplietošanas risinājumu uzturēšanā

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 66164623.


OP 2016/145.AKK5

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Lietotāju atbalsta nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa amata (19.3 amatu saime, IIIA līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu

- nodrošināt VRAA pārziņā un turējumā esošo informācijas sistēmu, e-pakalpojumu un datu apmaiņas risinājumu (turpmāk - IS) un datortehnikas lietotāju atbalstu

- nodrošināt Aģentūras, VARAM un tās padotības iestāžu pārziņā esošās lietotāju datortehnikas (t. sk. iekšējā datortīkla, standarta programmatūras, datoru, printeru u. c. perifērijas iekārtu) uzturēšanas un attīstības plānošanu, plānot nepieciešamos resursus

- nodrošināt Risinājumu lietotāju pieteikumu apstrādi, darba plūsmu organizēšanu un izpildes kontroli

- nodrošināt IS un datortehnikas apkalpošanu atbilstoši noteiktajam servisa līmenim

- nodrošināt Risinājumu pieejamības monitoringu

- nodrošināt atskaišu un pārskatu sagatavošanu par Risinājumu lietotāju pieteikumiem un to izpildi

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu infrastruktūras izmantošanas jautājumiem

- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti nodaļas funkciju nodrošināšanai

- kontrolēt Aģentūras, VARAM un tās padotības iestāžu pārziņā nodotās programmatūras licenču noteikumu ievērošanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, eksakto zinību, vai vadības zinību jomā

- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā IT risinājumu uzturēšanas jomā

- vismaz 2 gadu pieredze Lietotāju atbalsta struktūrvienības vai IT pakalpojumu vadībā

- vismaz 2 gadu pieredze elektronisko pakalpojumu un koplietošanas risinājumu lietotāju atbalstā, tai skaitā, koplietošanas risinājumu izmantotāju (izstrādātāju) atbalstā

- zināšanas par ITIL vai ekvivalentu IT pārvaldības praksi/standartu, ko apliecina apgūts kurss vismaz pamata zināšanu līmenī

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 66164623.


OP 2016/145.AKK6

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Infrastruktūras nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa amata (19.3 amatu saime IIIA līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu

- nodrošināt Aģentūras pārziņā esošo IT infrastruktūras (tehnisko resursu, programmatūras) pārvaldību, pieejamību un attīstību

- nodrošināt Aģentūras, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas, kā arī tās padotības iestāžu datortīkla uzturēšanu un attīstību

- Aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu un e-pakalpojumu un drošības prasībām atbilstoša ārēja datortīkla izveidi, tā darbību, pieejamību un attīstības nodrošināšanu

- atbalstu Aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu, e-pakalpojumu un koplietošanas informācijas sistēmu (platformu) attīstības realizācijā

- komunikāciju un dažādu dokumentu sagatavošanu juridiskām un fiziskām personām atbilstoši nodaļas kompetencei

- dalību IKT pakalpojumu pārvaldības procesu dokumentu sagatavošanā un ieviešanā Aģentūrā

- IKT pakalpojumu pārvaldības procesu vadību

- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti nodaļas funkciju nodrošināšanai

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu infrastruktūras izmantošanas jautājumiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā

- vismaz 3 gadu pieredze IT infrastruktūru nodrošinošas struktūrvienības vadībā

- vismaz 3 gadu pieredze koplietošanas risinājumu infrastruktūras darbības nodrošināšanā

- zināšanas par ITIL vai ekvivalentu IT pārvaldības praksi/standartu, ko apliecina apgūts kurss vismaz pamata zināšanu līmenī

- zināšanas par infrastruktūras (tehnisko resursu, programmatūras) tehniskajiem aspektiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 66164623.


OP 2016/145.AKK7

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa amata (19.4 amatu saime, IV līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu

- plānot un nodrošināt nodaļas pārziņā esošās e-pakalpojumu infrastruktūras (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) un koplietošanas komponenšu ("Vienotā pieteikšanās", maksājumu modulis, dokumentu integrācijas vide, datu izplatīšanas tīkls, e-parakstītājs) un publikā pakalpojuma kataloga (PPK) funkcionālo attīstību un uzturēšanu

- atbilstoši Valsts informācijas sistēmu likumam organizēt un nodrošināt e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK pārziņa funkciju izpildi

- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo ERAF projektu īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem

- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un nodrošināt e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un to īstenošanu

- plānot un nodrošināt jaunu koplietošanas komponenšu izstrādi un ieviešanas organizēšanu

- nodrošināt VRAA realizējamo projektu savstarpējo integritāti, risku un atkarību pārvaldību

- nodrošināt atbalsta sniegšanu valsts pārvaldes iestādēm par e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK funkcionālajām un integrācijas iespējām

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā

- pieredze vadošā amatā IT jomā vismaz 3 gadi

- pieredze lielu un sarežģītu (virs 1 miljona euro, ilgāki par 2 gadiem) ERAF projektu vadībā IT jomā

- pieredze informācijas sistēmu, elektronisko pakalpojumu un koplietošanas risinājumu izstrādes vadīšanā, ieviešanā un darbības nodrošināšanā vismaz 2 gadi

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 66164623.


OP 2016/145.AKK8

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa amata (19.4 amatu saime, IV līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu

- atbilstoši Valsts informācijas sistēmu likumam plānot un nodrošināt nodaļas pārziņā esošo valsts informācijas sistēmu - Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmas TAPIS (turētāja funkcijas), Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem ESVIS (pārziņa un turētāja funkcijas) un Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls www.geolatvija.lv (pārziņa un turētāja funkcijas) (turpmāk kopā - Sistēmu), funkcionālo attīstību un uzturēšanu

- plānot un nodrošināt elektronisko pakalpojumu (turpmāk - e-pakalpojumu) darbību un attīstību izmantojot e-pakalpojumu infrastruktūru (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv; Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls www.geolatvija.lv)

- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo ERAF projektu īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem

- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un nodrošināt Sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un to īstenošanu

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu infrastruktūras izmantošanas jautājumiem

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm, vietējām pašvaldībām un komersantiem par datu apmaiņas procesiem, izmantojot e-pakalpojumu infrastruktūru

- nodrošināt VRAA realizējamo projektu savstarpējo integritāti, risku un atkarību pārvaldību

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā

- pieredze vadošā amatā IT jomā vismaz 3 gadi

- pieredze lielu un sarežģītu (virs 1 miljona euro, ilgāki par 2 gadiem) ERAF projektu vadībā IT jomā

- pieredze informācijas sistēmu, elektronisko pakalpojumu un koplietošanas risinājumu izstrādes vadīšanā, ieviešanā un darbības nodrošināšanā vismaz 2 gadi

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas;

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636, 66164623.


OP 2016/145.AKK9

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, pozitīvu, analītisku un komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības projektu administrēšanas jomā.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies komandas darbā izstrādāt procedūras, metodiski uzraudzīt un vērtēt LEADER projektus, sagatavot atbildes uz klientu iesniegumiem un

Ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, būt orientētam uz klientu, doties darba braucienos, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un

tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai finanšu jomā, pēdējo piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, t. sk. pieredzi Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), B kategorijas vadītāja apliecību un labām auto vadīšanas iemaņām, un tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad

piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2016/145.AKK10

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - VECĀKAIS/-Ā GRĀMATVEDIS/-E Resursu vadības departamenta Grāmatvedības nodaļā

Prasības pretendentiem:

- augstākā ekonomiskā izglītība

- praktiskā darba pieredze grāmatvedībā ne mazāk kā 1 gads

- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un finanšu datu analīzē

- zināšanas par grāmatvedības uzskaiti un tās kārtošanu

- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos pielietot praktiski

- zināšanas par finanšu, operatīvo un statistikas pārskatu sagatavošanu

- prasme strādāt precīzi, plānot un organizēt savu darbu

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai, tai skaitā prasme strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām

Galvenie pienākumi:

- veikt uzskaiti un aprēķināt darba samaksu un pabalstus ministrijā nodarbinātajiem

- veikt komandējuma izdevumu uzskaiti un avansa norēķinu kontroli

- sagatavot maksājumus, pieteikumus, grāmatojumus un nepieciešamās atskaites

- sagatavot finanšu pārskatus par nozares budžeta programmām

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 14. saimes IIIA līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule

2) CV

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Grāmatvedības nodaļas vecākā grāmatveža amatam".

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikuma termiņa beigām.

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/145.AKK11

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA ATKĀRTOTI IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA DIREKTORA/-ES AMATU (19.3 amatu saime, VA līmenis, 14. mēnešalgu grupa)

Galvenie pienākumi: koordinēt un vadīt informācijas sistēmu (Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls - www.latvija.lv, Valsts informāciju sistēmas savietotājs, Elektronisko iepirkumu sistēma, Eiropas Savienības dokumentu vadības informācijas sistēma, Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls, Teritoriālās attīstības plānošanas informācijas sistēma, Aģentūras iekšējās sistēmas u.c.) uzturēšanu, nodrošināt atbalstu valsts iestādēm un pašvaldībām e-pārvaldes infrastruktūru un procesu attīstībā.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai vadības zinībās, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši departamenta darbības jomai - informācijas tehnoloģiju uzturēšanā

- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā ar ne mazāk kā 7 padotībā esošiem darbiniekiem

- zināšanas un izpratne par Publisko iepirkumu likumu, spēja izmantot to ikdienas darbā

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

- stratēģiskā domāšana un spēja rast risinājumu sarežģītās situācijās

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu (1458,00 euro 1. kategorija, 1678,00 euro 2. kategorija, 1853,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 16. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636.


OP 2016/145.AKK12

Bauskas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr. 90009116223, atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto vispārējās izglītības iestādes "Vecsaules pamatskola" direktora/-es amatu

Prasības amata pretendentiem:

- izglītība atbilstoša Izglītības likuma 30. panta ceturtajā daļā noteiktajam

- vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- izglītības jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze iestādes finanšu līdzekļu plānošanā un izlietošanā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office programmas, ar izglītības darba vadību saistītu datu bāžu pārzināšana)

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas analītiskās spējas, precizitāte un augsta atbildības izjūta

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un papildus apmācību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi, pretendenta sagatavoto aprakstu - redzējumu par skolas attīstību, pretendenti var iesniegt līdz 2016. gada 17. augustam plkst. 16.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901. Tālr. uzziņām 63924389, 63923665, 63922540.

Ar iestādes "Vecsaules pamatskola" direktora amata konkursa nolikumu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.


OP 2016/145.AKK13

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Zemgales virsmežniecības Bauskas nodaļas Ceraukstes apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā, Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2016/145.AKK14

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Sekretariāta galvenā/-ās speciālista/-es (lietvedības un arhīva jautājumos) amatu

Prasības pretendentiem:

- vidējā izglītība vai pirmā līmeņa augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām lietvedības un arhīva jautājumos

- darba pieredze lietvedības un arhīva dokumentu kārtošanā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā viens gads

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- nodrošināt iestādes dokumentu un elektroniskās informācijas pārvaldību

- kārtot un uzskaitīt iestādes lietvedībā un struktūrvienībās glabājamās lietas saskaņā ar lietu nomenklatūru

- veikt lietu kārtošanu, aprakstu un izziņu sagatavošanu, dokumentu nodošanai Latvijas Valsts arhīvam

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām

- elastīgu darba laiku

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 18.3. apakšsaimei, III līmenim (8. mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 569 euro līdz 1093 euro pirms nodokļu nomaksas

Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 17. augustam iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356172.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)