Laidiens: 29.07.2016., Nr. 145
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/145.AKK1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Jūrmalas nodaļas
klientu apkalpošanas speciālista/-es (darbinieka) amata vakanci uz nenoteiktu
laiku
Darba pienākumi:
- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē
- darbs ar informācijas sistēmām
Prasības pretendentam:
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) - sarunvalodas līmenī
- vēlama augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - students)
- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem
pakalpojumiem
- zināšanas lietvedībā
- labas prasmes darbā ar datoru
Kritērijs, kas tiks uzskatīts par priekšrocību:
- darba pieredze klientu apkalpošanas sfērā
Iestāde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 660 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz EUR 700 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Jūrmalā, Talsu šosejā 39
Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna
1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā,
LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums Jūrmalas nodaļas amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/145.AKK2
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Attīstības un starptautiskās sadarbības departamenta Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
(Eiropas lietu jautājumos) (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstos
(citas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību)
- labas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un
likumdošanas procesu Eiropas Savienībā
- prasme analizēt plaša profila informāciju un statistikas datus, izvērtēt
cēloņsakarības formulēt viedokli un izteikt to rakstveidā
- vēlamas zināšanas par migrācijas un patvēruma jautājumiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- augsta atbildība, precizitāte, analītiskums
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt priekšlikumus un izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas un
instrukcijas dalībai Eiropas Savienības Padomes sanāksmēs
- pārstāvēt Latvijas viedokli migrācijas un patvēruma jautājumos Eiropas
Savienības Padomes darba grupās
- analizēt Eiropas Savienības tiesību aktu un politikas dokumentu saturu un
to ietekmi
- apkopot un sagatavot informāciju par migrācijas tendencēm un procesiem
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu EUR 800 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz EUR 870 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā norādīta pretendenta atbilstība visām sludinājumā
izvirzītajām prasībām
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā referenta ES jautājumos amatam".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/145.AKK3
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem
ierēdņu amatiem - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles
vecākais/-ā referents/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku, no kurām viena
izsludināta atkārtoti)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630€ līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Olaines filiāle -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011, vai iesniedzot Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības
Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Olainē, Kūdras ielā 27.
OP 2016/145.AKK4
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu
izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta
Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas vadītāja/-as
amatu (viena ierēdņa amata (19.4 amatu saime, IV līmenis) vieta uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu
- plānot un nodrošināt nodaļas pārziņā esošās e-pakalpojumu infrastruktūras
(Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību
pakalpojumu portāls www.latvija.lv) un koplietošanas
komponenšu ("Vienotā pieteikšanās", maksājumu modulis, dokumentu
integrācijas vide, datu izplatīšanas tīkls, e-parakstītājs) un informācijas
sistēmu (Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmas TAPIS, Valsts
informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem ESVIS un Valsts
vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls www.geolatvija.lv)
funkcionālo darbību atbilstoši normatīvo aktu un lietotāju prasībām
- noteikt IT pakalpojumu servisa līmeni atbilstoši ārējiem normatīvajiem
aktiem, starpresoru vienošanām, līgumiem u. c. saistošiem dokumentiem
- nodrošināt nodaļas pārvaldībā esošo IT pakalpojumu sniegšanu atbilstoši
noteiktajam servisa līmenim
- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti nodaļas pārziņā esošo
risinājumu funkcionālās darbības nodrošināšanai atbilstoši normatīvo aktu un
lietotāju prasībām
- atbilstoši nodaļas kompetencei piedalīties risinājumu ieviešanas un
attīstības projektu plānošanā un realizācijā
- nodrošināt atbalsta sniegšanu valsts pārvaldes iestādēm par e-pakalpojumu
infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK funkcionālajām un integrācijas
iespējām
- organizēt un nodrošināt risinājumu programmatūras aktuālā izpildkoda un pirmkoda pārvaldību
- organizēt un nodrošināt risinājumu darbības nodrošināšanai nepieciešamo
šifrēto slēgumu infrastruktūras pārvaldību
- organizēt un nodrošināt risinājumu darbības uzraudzību, atbilstošu
uzraudzības rīku izmantošanu un darbības rezultātu analīzi
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība; informācijas tehnoloģiju vai eksakto zinību jomā
- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā IT risinājumu uzturēšanas jomā
- vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu vai lietotāju atbalsta
uzturēšanas struktūrvienības vadībā
- vismaz 2 gadu pieredze informācijas sistēmu, elektronisko pakalpojumu un
koplietošanas risinājumu uzturēšanā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636,
66164623.
OP 2016/145.AKK5
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu
izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta
Lietotāju atbalsta nodaļas vadītāja/-as amatu (viena
ierēdņa amata (19.3 amatu saime, IIIA līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu
- nodrošināt VRAA pārziņā un turējumā esošo informācijas sistēmu,
e-pakalpojumu un datu apmaiņas risinājumu (turpmāk - IS) un datortehnikas
lietotāju atbalstu
- nodrošināt Aģentūras, VARAM un tās padotības iestāžu pārziņā esošās
lietotāju datortehnikas (t. sk. iekšējā datortīkla, standarta programmatūras,
datoru, printeru u. c. perifērijas iekārtu) uzturēšanas un attīstības
plānošanu, plānot nepieciešamos resursus
- nodrošināt Risinājumu lietotāju pieteikumu apstrādi, darba plūsmu
organizēšanu un izpildes kontroli
- nodrošināt IS un datortehnikas apkalpošanu atbilstoši noteiktajam servisa
līmenim
- nodrošināt Risinājumu pieejamības monitoringu
- nodrošināt atskaišu un pārskatu sagatavošanu par Risinājumu lietotāju
pieteikumiem un to izpildi
- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par
e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu
infrastruktūras izmantošanas jautājumiem
- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti nodaļas funkciju
nodrošināšanai
- kontrolēt Aģentūras, VARAM un tās padotības iestāžu pārziņā nodotās
programmatūras licenču noteikumu ievērošanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, eksakto zinību, vai vadības
zinību jomā
- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā IT risinājumu uzturēšanas jomā
- vismaz 2 gadu pieredze Lietotāju atbalsta struktūrvienības vai IT
pakalpojumu vadībā
- vismaz 2 gadu pieredze elektronisko pakalpojumu un koplietošanas
risinājumu lietotāju atbalstā, tai skaitā, koplietošanas risinājumu izmantotāju
(izstrādātāju) atbalstā
- zināšanas par ITIL vai ekvivalentu IT pārvaldības praksi/standartu, ko
apliecina apgūts kurss vismaz pamata zināšanu līmenī
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636,
66164623.
OP 2016/145.AKK6
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu
izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta
Infrastruktūras nodaļas vadītāja/-as amatu (viena
ierēdņa amata (19.3 amatu saime IIIA līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu
- nodrošināt Aģentūras pārziņā esošo IT infrastruktūras (tehnisko resursu,
programmatūras) pārvaldību, pieejamību un attīstību
- nodrošināt Aģentūras, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas, kā arī tās padotības iestāžu datortīkla uzturēšanu un attīstību
- Aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu un e-pakalpojumu un drošības
prasībām atbilstoša ārēja datortīkla izveidi, tā darbību, pieejamību un
attīstības nodrošināšanu
- atbalstu Aģentūras pārziņā esošo informācijas sistēmu, e-pakalpojumu un
koplietošanas informācijas sistēmu (platformu) attīstības realizācijā
- komunikāciju un dažādu dokumentu sagatavošanu juridiskām un fiziskām
personām atbilstoši nodaļas kompetencei
- dalību IKT pakalpojumu pārvaldības procesu dokumentu sagatavošanā un
ieviešanā Aģentūrā
- IKT pakalpojumu pārvaldības procesu vadību
- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti nodaļas funkciju
nodrošināšanai
- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par
e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu
infrastruktūras izmantošanas jautājumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā
- vismaz 3 gadu pieredze IT infrastruktūru nodrošinošas struktūrvienības
vadībā
- vismaz 3 gadu pieredze koplietošanas risinājumu infrastruktūras darbības
nodrošināšanā
- zināšanas par ITIL vai ekvivalentu IT pārvaldības praksi/standartu, ko
apliecina apgūts kurss vismaz pamata zināšanu līmenī
- zināšanas par infrastruktūras (tehnisko resursu, programmatūras)
tehniskajiem aspektiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636,
66164623.
OP 2016/145.AKK7
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu
izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta
Integrācijas nodaļas vadītāja/-as amatu (viena
ierēdņa amata (19.4 amatu saime, IV līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu
- plānot un nodrošināt nodaļas pārziņā esošās e-pakalpojumu infrastruktūras
(Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību
pakalpojumu portāls www.latvija.lv) un koplietošanas
komponenšu ("Vienotā pieteikšanās", maksājumu modulis, dokumentu
integrācijas vide, datu izplatīšanas tīkls, e-parakstītājs) un publikā
pakalpojuma kataloga (PPK) funkcionālo attīstību un uzturēšanu
- atbilstoši Valsts informācijas sistēmu likumam organizēt un nodrošināt
e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK pārziņa funkciju
izpildi
- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo ERAF projektu īstenošanu un pārvaldību
saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem
- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu
īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un nodrošināt e-pakalpojumu infrastruktūras, koplietošanas
komponenšu un PPK lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un to
īstenošanu
- plānot un nodrošināt jaunu koplietošanas komponenšu izstrādi un ieviešanas
organizēšanu
- nodrošināt VRAA realizējamo projektu savstarpējo integritāti, risku un
atkarību pārvaldību
- nodrošināt atbalsta sniegšanu valsts pārvaldes iestādēm par e-pakalpojumu
infrastruktūras, koplietošanas komponenšu un PPK funkcionālajām un integrācijas
iespējām
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā
- pieredze vadošā amatā IT jomā vismaz 3 gadi
- pieredze lielu un sarežģītu (virs 1 miljona euro, ilgāki par 2 gadiem) ERAF
projektu vadībā IT jomā
- pieredze informācijas sistēmu, elektronisko pakalpojumu un koplietošanas
risinājumu izstrādes vadīšanā, ieviešanā un darbības nodrošināšanā vismaz 2
gadi
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636,
66164623.
OP 2016/145.AKK8
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu
izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta
Pārvaldības nodaļas vadītāja/-as amatu (viena ierēdņa
amata (19.4 amatu saime, IV līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu
- atbilstoši Valsts informācijas sistēmu likumam plānot un nodrošināt
nodaļas pārziņā esošo valsts informācijas sistēmu - Teritorijas attīstības
plānošanas informācijas sistēmas TAPIS (turētāja funkcijas), Valsts
informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem ESVIS (pārziņa
un turētāja funkcijas) un Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls www.geolatvija.lv (pārziņa un turētāja funkcijas) (turpmāk
kopā - Sistēmu), funkcionālo attīstību un uzturēšanu
- plānot un nodrošināt elektronisko pakalpojumu (turpmāk - e-pakalpojumu)
darbību un attīstību izmantojot e-pakalpojumu infrastruktūru (Valsts
informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu
portāls www.latvija.lv; Valsts vienotais ģeotelpiskās
informācijas portāls www.geolatvija.lv)
- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo ERAF projektu īstenošanu un pārvaldību
saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem
- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu
īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un nodrošināt Sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju vajadzību
izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un to īstenošanu
- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par
e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu
infrastruktūras izmantošanas jautājumiem
- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm, vietējām pašvaldībām un komersantiem
par datu apmaiņas procesiem, izmantojot e-pakalpojumu infrastruktūru
- nodrošināt VRAA realizējamo projektu savstarpējo integritāti, risku un
atkarību pārvaldību
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā
- pieredze vadošā amatā IT jomā vismaz 3 gadi
- pieredze lielu un sarežģītu (virs 1 miljona euro, ilgāki par 2 gadiem) ERAF
projektu vadībā IT jomā
- pieredze informācijas sistēmu, elektronisko pakalpojumu un koplietošanas
risinājumu izstrādes vadīšanā, ieviešanā un darbības nodrošināšanā vismaz 2
gadi
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas;
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 8. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636,
66164623.
OP 2016/145.AKK9
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS
ATBALSTA DEPARTAMENTA LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, pozitīvu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi
Eiropas Savienības projektu administrēšanas jomā.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies komandas darbā izstrādāt procedūras,
metodiski uzraudzīt un vērtēt LEADER projektus, sagatavot atbildes uz klientu
iesniegumiem un
Ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, būt orientētam
uz klientu, doties darba braucienos, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar
lielu datu apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un
tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai finanšu jomā, pēdējo piecu gadu
laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, t. sk. pieredzi
Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu
sastādīšanā, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas),
B kategorijas vadītāja apliecību un labām auto vadīšanas iemaņām, un tu
atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/145.AKK10
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - VECĀKAIS/-Ā GRĀMATVEDIS/-E Resursu vadības departamenta
Grāmatvedības nodaļā
Prasības pretendentiem:
- augstākā ekonomiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze grāmatvedībā ne mazāk kā 1 gads
- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un
finanšu datu analīzē
- zināšanas par grāmatvedības uzskaiti un tās kārtošanu
- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme tos pielietot praktiski
- zināšanas par finanšu, operatīvo un statistikas pārskatu sagatavošanu
- prasme strādāt precīzi, plānot un organizēt savu darbu
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai, tai skaitā
prasme strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām
Galvenie pienākumi:
- veikt uzskaiti un aprēķināt darba samaksu un pabalstus ministrijā
nodarbinātajiem
- veikt komandējuma izdevumu uzskaiti un avansa norēķinu kontroli
- sagatavot maksājumus, pieteikumus, grāmatojumus un nepieciešamās atskaites
- sagatavot finanšu pārskatus par nozares budžeta programmām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 14. saimes IIIA līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule
2) CV
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi
vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Grāmatvedības
nodaļas vecākā grāmatveža amatam".
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikuma termiņa
beigām.
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/145.AKK11
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA ATKĀRTOTI IZSLUDINA ATKLĀTU
KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS SISTĒMU ATBALSTA DEPARTAMENTA DIREKTORA/-ES AMATU (19.3
amatu saime, VA līmenis, 14. mēnešalgu grupa)
Galvenie pienākumi: koordinēt un vadīt informācijas sistēmu (Vienotais
valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls - www.latvija.lv,
Valsts informāciju sistēmas savietotājs, Elektronisko iepirkumu sistēma,
Eiropas Savienības dokumentu vadības informācijas sistēma, Valsts vienotais
ģeotelpiskās informācijas portāls, Teritoriālās attīstības plānošanas
informācijas sistēma, Aģentūras iekšējās sistēmas u.c.) uzturēšanu, nodrošināt
atbalstu valsts iestādēm un pašvaldībām e-pārvaldes infrastruktūru un procesu
attīstībā.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai vadības zinībās, kas
atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, kas papildināta ar
amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši departamenta darbības
jomai - informācijas tehnoloģiju uzturēšanā
- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā ar ne mazāk kā 7 padotībā
esošiem darbiniekiem
- zināšanas un izpratne par Publisko iepirkumu likumu, spēja izmantot to
ikdienas darbā
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
- stratēģiskā domāšana un spēja rast risinājumu sarežģītās situācijās
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu (1458,00 euro 1. kategorija,
1678,00 euro 2. kategorija, 1853,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 16. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636.
OP 2016/145.AKK12
Bauskas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr. 90009116223, atkārtoti
izsludina konkursu uz vakanto vispārējās izglītības iestādes "Vecsaules
pamatskola" direktora/-es amatu
Prasības amata pretendentiem:
- izglītība atbilstoša Izglītības likuma 30. panta ceturtajā daļā
noteiktajam
- vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai
izglītības vadības darbā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- izglītības jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze iestādes finanšu līdzekļu plānošanā un izlietošanā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office programmas, ar izglītības darba
vadību saistītu datu bāžu pārzināšana)
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas analītiskās spējas, precizitāte un augsta atbildības izjūta
Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un papildus apmācību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī citus dokumentus, kas apliecina pretendentam
izvirzīto prasību izpildi, pretendenta sagatavoto aprakstu - redzējumu par
skolas attīstību, pretendenti var iesniegt līdz 2016. gada 17. augustam
plkst. 16.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras
ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada
pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901. Tālr. uzziņām
63924389, 63923665, 63922540.
Ar iestādes "Vecsaules pamatskola" direktora amata konkursa
nolikumu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.
OP 2016/145.AKK13
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Zemgales virsmežniecības Bauskas nodaļas Ceraukstes apgaitas mežziņa/-es
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā, Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2016/145.AKK14
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto
Sekretariāta galvenā/-ās speciālista/-es (lietvedības un arhīva jautājumos)
amatu
Prasības pretendentiem:
- vidējā izglītība vai pirmā līmeņa augstākā izglītība, kas papildināta ar
zināšanām lietvedības un arhīva jautājumos
- darba pieredze lietvedības un arhīva dokumentu kārtošanā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā viens gads
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma
5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu"
noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam
saņemšanai (9. panta otrā daļa)
Amata pienākumi:
- nodrošināt iestādes dokumentu un elektroniskās informācijas pārvaldību
- kārtot un uzskaitīt iestādes lietvedībā un struktūrvienībās glabājamās
lietas saskaņā ar lietu nomenklatūru
- veikt lietu kārtošanu, aprakstu un izziņu sagatavošanu, dokumentu
nodošanai Latvijas Valsts arhīvam
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām
- elastīgu darba laiku
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 18.3. apakšsaimei, III
līmenim (8. mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 569
euro līdz 1093 euro pirms nodokļu nomaksas
Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV),
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 17. augustam
iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2,
Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi
"Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356172.