Laidiens: 22.01.2016., Nr. 15
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/15.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz 2 vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu uzraudzības
departamentā:
ES fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu
līdzekļu finanšu apguves mērķu un prognožu izpildes, kā arī fizisko uzraudzības
rādītāju izpildes uzraudzību kā arī veic citus ar ES fondu uzņēmējdarbības un
inovāciju uzraudzību saistītus pienākumus.
1) vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas
Savienības (ES) fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju
uzraudzības nodaļā
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, izpratne par tās darbības
principiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- zināšanas par finanšu instrumentiem un to darbības specifiku
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies ES fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- uzraudzīt un izvērtēt Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto finanšu
instrumentu ieviešanas gaitu un to atbilstību normatīvajiem aktiem un Eiropas
Komisijas izstrādātajām vadlīnijām
- veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto pasākumu, aktivitāšu
un specifisko atbalsta mērķu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas
uzraudzību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIC līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
2) nodaļas vadītāja vietnieks/-e Eiropas Savienības (ES) fondu
uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, tiesību
zinātnēs, sabiedrības vadībā, starptautisko attiecību vai politikas jomā
- pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē ilgāka par 3 gadiem
- pieredze darbā ar ES fondu jautājumiem, pieredze projektu vadībā
- darba pieredze ar uzņēmējdarbības un inovāciju jomu saistītajās nozarēs
- labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies ES fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs Tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- aizvietot nodaļas vadītāju prombūtnes laikā, nodrošinot nodaļas darba
organizēšanu, un atbildēt par nodaļai noteikto funkciju un uzdevumu savlaicīgu un
kvalitatīvu izpildi saskaņā ar nodaļas reglamentā noteikto
- atbilstoši kompetencei pārstāvēt departamentu sanāksmēs ar nozaru
ministrijām, ārvalstu sadarbības partneriem
- veikt vadošās iestādes ES fondu uzraudzības funkcijas, tai skaitā analizēt
investīciju progresu, ES fondu ieviešanas fizisko progresu, ES fondu
finansējuma izlietošanas efektivitāti, rādītājus, sekot līdzi aktivitāšu un
specifisko atbalsta mērķu projektu ieviešanas gaitai, problēmām un sniegt
risinājumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/15.AKK2
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Ģeoinformācijas
sistēmu un informācijas tehnoloģiju departamenta direktora vietnieka,
Informācijas un pakalpojumu nodaļas vadītāja/-as
(ierēdņa) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt Aģentūras rīcībā esošo ģeotelpisko datu un pakalpojumu
sniegšanu, sniegt informāciju par to pieejamību un saņemšanas nosacījumiem
- plānot, organizēt un vadīt Nodaļas darbu
- izstrādāt normatīvo aktu un plānošanas dokumentu projektus ģeotelpiskās
informācijas un pakalpojumu jomā
- sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto normatīvo aktu un
plānošanas dokumentu projektiem ģeotelpiskās informācijas un pakalpojumu jomā
- koordinēt un pārraudzīt Aģentūras sadarbību ar ģeotelpiskās informācijas
lietotājiem datu sagatavošanā un apmaiņā
- pārraudzīt Aģentūras mājaslapas darbību un informācijas aktualizēšanu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai ģeodēzijā, ģeogrāfijā, zemes
ierīcībā, kartogrāfijā, vai citā radniecīgā specialitātē
- kartogrāfijā pielietojamo programmatūru pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru un biroja datorprogrammām
- vēlama pieredze vadošā amatā
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un
apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
(pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv sadaļā "Vakances")
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras Personāla un
lietvedības daļā (25. kabinetā) O. Vācieša ielā 43, Rīgā, LV-1004,
fakss 29370505, e-pasta adrese: konkurss@lgia.gov.lv,
tālr. uzziņām 26462395.
OP 2016/15.AKK3
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - direktora vietnieks/-e administratīvajos jautājumos,
darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā un/vai tiesību zinātnē, vai
vadībzinātnēs)
- administratīvā darba pieredze vairāku jomu pārraudzībā lielā vai ļoti
lielā iestādē
- pieredze budžeta plānošanā un izpildes uzraudzībā valsts budžeta iestādē
- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jautājumos
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- pieredze lielu projektu sagatavošanā, ieviešanas pārraudzībā un
koordinācijā
- teicamas valsts valodas un labas svešvalodas prasmes
- labas prasmes darbā ar MS Office programmām
- autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- organizēt un vadīt NMP dienesta administratīvo darbu
- organizēt un vadīt NMP dienesta iekšējo normatīvo aktu izstrādi, izstrādāt
priekšlikumus ārējo normatīvo aktu pilnveidošanai iestādes darbības jomā
- organizēt, vadīt un kontrolēt valsts budžeta līdzekļu plānošanu un
izpildes uzraudzību iestādē
- piedalīties nozares politikas un attīstības stratēģijas veidošanā,
plānošanas dokumentu izstrādē un NMP dienestā realizējamo projektu vadībā
Vakantajam amatam noteikta 1. apakšsaime, IV
B līmenis un 14. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts
civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta
adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67337011.
OP 2016/15.AKK4
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Finanšu plānošanas un analīzes nodaļas vadītājs/-a,
darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāka kā 3 gadi
- pieredze finanšu līdzekļu plānošanā, uzskaitē un analīzē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vēlams maģistra
grāds
- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām, prasme strādāt ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- analītiska un konceptuāla domāšana
- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas svešvalodu zināšanas
Darba pienākumi:
- plānot līdzekļu izlietojumu budžeta programmu (apakšprogrammu) griezumā
- sagatavot budžeta programmu (apakšprogrammu) finansēšanas plānus
- izstrādāt un sagatavot izdevumu tāmes budžeta programmu (apakšprogrammu)
griezumā, kā arī nodrošināt to precizēšanu
- nodrošināt budžeta veidlapu aizpildīšanu kārtējam budžeta gadam atbilstoši
normatīvā akta prasībām
- plānot finanšu līdzekļus NMP dienesta struktūrvienību griezumā un sekot to
izpildei
- nodrošināt un pārraudzīt iekšējo un ārējo finanšu atskaišu un pārskatu
sagatavošanu
- savas kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē un
to izvērtēšanā
- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbu
Vakantajam amatam noteikta 12.1. apakšsaime,
IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts
civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta
adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67337011.
OP 2016/15.AKK5
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Grāmatvedības un finanšu departamenta vadītājs/-a,
darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāka kā 5 gadi
- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vēlams maģistra
grāds
- grāmatvedības uzskaites procesu pārzināšana valsts pārvaldes iestādē
- pieredze finanšu līdzekļu plānošanā, uzskaitē un analīzē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām, prasme strādāt ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- analītiska un konceptuāla domāšana
- precizitāte un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas svešvalodu zināšanas
Darba pienākumi:
- organizēt un vadīt struktūrvienības darbu
- nodrošināt budžeta līdzekļu pieprasījuma izstrādi, budžeta projekta
sagatavošanu, kontrolēt un analizēt piešķirto valsts budžeta līdzekļu
izlietojumu
- nodrošināt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta administrēšanā
nodoto valsts budžeta programmu (apakšprogrammu) izdevumu tāmju, finansēšanas
plānu sagatavošanu
- nodrošināt grāmatvedības darba organizāciju atbilstoši ārējo un iekšējo
normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt nepieciešamo finanšu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par
budžeta līdzekļu izlietojumu un budžeta programmu izpildi
- savas kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē un
to izvērtēšanā
Vakantajam amatam noteikta 14. amatu saime, VB līmenis un
13. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013,
vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/15.AKK6
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieks/-e, darbavieta
Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība, vēlams maģistra grāds tiesību zinātnēs
- piecu gadu pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem
- vēlama pieredze valsts pārvaldes iestādē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas administratīvajās un administratīvā procesa tiesībās
- pieredze iepirkumu procesa organizēšanā
- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām
Darba pienākumi:
- veikt tiesību aktu un dokumentu juridisko analīzi NMP dienesta darbības
jomā, izstrādāt, izvērtēt un saskaņot administratīvos aktus
- uzraudzīt, nodrošināt un vadīt publisko iepirkumu veikšanas procesus NMP
dienestā
- piedalīties publisko iepirkumu procesā
- pārstāvēt dienesta intereses tiesā, valsts, pašvaldību u.c. institūcijās,
konsultēt dienesta vadību un darbiniekus juridiskos jautājumos
- nodrošināt NMP dienesta struktūrvienībām juridisko atbalstu
Vakantajam amatam noteikta 21. apakšsaime, IV
līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013,
vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/15.AKK7
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas vadītājs/-a, darbavieta Rīgā, Laktas
ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība, vēlams maģistra
grāds tiesību zinātnēs
- vismaz piecu gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- vismaz piecu gadu darba pieredze jurisprudencē
- vismaz piecu gadu profesionālā darba pieredze struktūrvienības vadītāja
amatā
- vēlama darba pieredze veselības aprūpes sistēmā
- pieredze iestādes interešu pārstāvniecībā tiesā
- zināšanas administratīvajās un administratīvā procesa tiesībās
- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām
Darba pienākumi:
- nodrošināt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu juridisko
analīzi dienesta darbības jomā, kā arī iekšējo normatīvo un administratīvo aktu
izstrādāšanu, izvērtēšanu un saskaņošanu
- nodrošināt atzinumu sniegšanu par citu iestāžu izstrādātajiem tiesību
aktiem un plānošanas dokumentiem, kas saistoši dienestam
- pārraudzīt publisko iepirkumu procesu iestādē
- pārstāvēt dienesta intereses tiesā, valsts, pašvaldību u. c.
institūcijās, konsultēt dienesta vadību un darbiniekus juridiskos jautājumos
- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbinieku darbu
Vakantajam amatam noteikta 21. apakšsaime, VA
līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013,
vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/15.AKK8
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - NMP organizēšanas un attīstības nodaļas vadītājs/-a,
darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība, vēlams maģistra grāds vadībzinībās
- vismaz trīs gadu pieredze veselības aprūpes sistēmas
organizācijas jautājumos, t. sk. NMP pakalpojumu plānošanā
- pieredze struktūrvienības vadīšanā
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un laba veselības aprūpes sistēmas jomas
reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)
- zināšanas veselības aprūpes organizācijas jautājumos, tai skaitā pirmsslimnīcas NMP pakalpojumu nodrošināšanā
- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām
- prezentācijas prasmes
Darba pienākumi:
- vadīt un kontrolēt informācijas apkopošanu un analīzi, kas nepieciešama
vienotas valsts politikas NMP jomā, īstenošanai
- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbu
- vadīt un koordinēt NMP politikas plānošanas pasākumus
- organizēt, vadīt un kontrolēt priekšlikumu izstrādi NMP vienotās politikas
ietekmes novērtēšanai un priekšlikumu turpmākai plānošanai
Vakantajam amatam noteikta 35. apakšsaime,
IVB līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts
civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta
adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67337011.
OP 2016/15.AKK9
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Transporta nodrošinājuma departamenta vadītājs/-a,
darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā inženiertehniskā izglītība
- vismaz piecu gadu pieredze autoparka/transporta pārvaldības
struktūrvienības vadītāja amatā
- vēlama pieredze darbā veselības aprūpes sistēmā
- pieredze autoparka vai autoservisa apkalpošanas vadībā, vēlams
neatliekamajā medicīnā
- nozarei saistošo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un transporta pārvaldības jomas
reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)
- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas prasmes
- laba prasmes strādāt ar MS Office programmām
Darba pienākumi:
- vadīt, koordinēt un pārraudzīt autotransporta nodrošinājumu NMP dienestā
- nodrošināt plānveidīgu, efektīvu un stabilu struktūrvienības darbu
- vadīt un koordinēt projektus, kas saistīti ar operatīvo medicīnisko
transportu un saimnieciskā nodrošinājuma transportu
- izstrādāt, pārzināt un regulāri iepazīties ar likumdošanas aktiem,
normatīviem dokumentiem, kas attiecas uz NMP dienesta autoparka vadību
Vakantajam amatam noteikta 3. apakšsaime, V
līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts
civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta
adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67337011.
OP 2016/15.AKK10
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa 1 amatu uz
noteiktu laiku (darbības programmas īstenošanas laiku) - Eiropas Sociālā fonda
projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" juriskonsults/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldes darbā (vismaz 2 gadi)
- darba pieredze juridiskos jautājumos (vismaz 2 gadi)
- darba pieredze ES struktūrfondu finansētu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansētu projektu īstenošanā (vismaz 1 gads)
- zināšanas par ES līmeņa pasākumiem un mehānismiem nodarbinātības un
sociālajā jomā
- darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- darba pieredze administratīvo tiesību un civiltiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- spēja rast konstruktīvus risinājumus un kompromisus sarežģītās situācijās
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- prasme darbā ar datoru un citu biroja tehniku
Darba pienākumi:
- organizēt Projekta darbību īstenošanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu,
t. sk. izstrādāt iepirkumu nolikumus un citu nepieciešamo iepirkumu
dokumentāciju, sagatavot publikācijas par plānotajiem iepirkumiem normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā, izvērtēt pretendentu iesniegtos piedāvājumus,
sagatavot iepirkumu komisijas sanāksmju protokolus un ziņojumus par iepirkuma
procedūru, informēt pretendentus (kandidātus) par iepirkumu rezultātiem, sagatavot
publikācijas par iepirkumu rezultātiem u. c. informāciju amata kompetences
ietvaros, pārraudzīt Projekta ietvaros veikto iepirkuma procedūru atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt Projekta īstenošanai nepieciešamos līgumu projektus, nodrošināt to
tiesiskumu, juridiski izvērtēt citu projekta ietvaros slēdzamo līgumu
projektus, organizēt un pārraudzīt sagatavoto līgumu slēgšanu
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos
noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbību īstenošanu, t.sk.
pārstāvēt struktūrvienības (ministrijas) intereses attiecībās ar Projekta mērķa
grupu un citiem sadarbības partneriem, nepieciešamības gadījumā nodrošināt
ministrijas pārstāvību tiesā
- nodrošināt dažādu Projekta dokumentu juridisku izvērtēšanu
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz Projekta īstenošanā iesaistīto
juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām
- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar Projekta īstenošanu saistītās
informācijas uzkrāšanu, dokumentu esamību, izsekojamību un brīvu piekļuvi tiem
- veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu
identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai
ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
- konsultēt Projekta vadības un īstenošanas personālu juridiskos jautājumos
- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju ministrijas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām, juridiskām
personām un šādu personu apvienībām par Projektu saistītos jautājumos
Vakantajam amatam noteikta 21. saime IIIB līmenis un 10. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, tālrunis uzziņām
67021602, e-pasta adrese: Kristine.Blausa@lm.gov.lv.
OP 2016/15.AKK11
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Klīnisko pētījumu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Amata mērķis:
Klīnisko pētījumu pieteikumu dokumentācijas vērtēšana
Galvenie amata pienākumi:
- veikt zāļu klīnisko pētījumu un to grozījumu pieteikumu ekspertīzi
- veikt pētāmo zāļu drošuma vērtēšanu
- gatavot novērtējuma ziņojumus ar secinājumiem par ekspertīzes rezultātiem
latviešu vai angļu valodā
- analizēt zinātnisko literatūru un izdarīt secinājumus
- darbs ar informācijas datu bāzēm
- pārzināt un pielietot atbilstošos reglamentējošos likumdošanas aktus, lai
nodrošinātu kvalificētu lēmumu pieņemšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnā vai ķīmijā
- pieredze zāļu klīnisko pētījumu jomā
- teicamas latviešu valodas, ļoti labas angļu zināšanas mutvārdos un rakstos
- klīnisko pētījumu jomas likumdošanas pārzināšana
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu un komandas darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas Latvijā un Eiropā
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši
kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro,
2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija
- līdz 1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2016/15.AKK12
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt statistisko rādītāju apkopošanu, aprēķinu un analīzi gada iekšzemes kopprodukta
un piedāvājuma-izlietojuma tabulu vajadzībām
- piedalīties metodoloģijas izstrādē piedāvājuma-izlietojuma tabulu
aprēķinam iepriekšējā gada cenās
- piedalīties statistisko datu publikāciju sagatavošanā, veikt publicēto
datu analīzi un revīzijas; nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi
savas kompetences ietvaros
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas
iestāžu lomu tajā
- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu
- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
OP 2016/15.AKK13
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz
veterinārārsta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) Ziemeļlatgales pārvaldē (Rēzeknes novadā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai saskaņā ar Veterinārmedicīnas
likuma pārejas noteikumu 2. punktu un 55.panta 2. punktu pielīdzināma
izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā
- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vēlamas svešvalodu (angļu un krievu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārā dienesta noteiktie pamatpienākumi:
- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē
- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē
- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana
kautuvē
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/15.AKR1
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Katastrofu medicīnas gatavības
plānošanas un koordinēšanas nodaļas vadītājas (ierēdnes) amatā iecelta OLITA
KRAVČENKO.
OP 2016/15.AKR2
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests paziņo, ka
konkurss uz Personāla vadības un attīstības nodaļas vadītāja ierēdņa amatu
beidzies bez rezultāta.
OP 2016/15.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 14.janvārī
Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiāles nodarbinātības aģentes amatā
ir iecelta ANETE KURPNIECE.
OP 2016/15.AKR4
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.janvārī
Nodarbinātības valsts aģentūras Cēsu filiāles nodarbinātības organizatores
amatā ir iecelta IVETA PURMALE.
OP 2016/15.AKR5
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.janvārī
Nodarbinātības valsts aģentūras Karjeras attīstības atbalsta nodaļas ekspertes
amatā ir iecelta JEĻENA ŠAITERE.
OP 2016/15.AKR6
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 19.janvārī
Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā
nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā ir iecelta VITA ZARIŅA.