Laidiens: 22.01.2016., Nr. 15

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/15.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz 2 vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamentā:

ES fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu līdzekļu finanšu apguves mērķu un prognožu izpildes, kā arī fizisko uzraudzības rādītāju izpildes uzraudzību kā arī veic citus ar ES fondu uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzību saistītus pienākumus.

1) vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības (ES) fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, izpratne par tās darbības principiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- zināšanas par finanšu instrumentiem un to darbības specifiku

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies ES fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- uzraudzīt un izvērtēt Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto finanšu instrumentu ieviešanas gaitu un to atbilstību normatīvajiem aktiem un Eiropas Komisijas izstrādātajām vadlīnijām

- veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto pasākumu, aktivitāšu un specifisko atbalsta mērķu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas uzraudzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIC līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

2) nodaļas vadītāja vietnieks/-e Eiropas Savienības (ES) fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs, sabiedrības vadībā, starptautisko attiecību vai politikas jomā

- pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē ilgāka par 3 gadiem

- pieredze darbā ar ES fondu jautājumiem, pieredze projektu vadībā

- darba pieredze ar uzņēmējdarbības un inovāciju jomu saistītajās nozarēs

- labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies ES fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- aizvietot nodaļas vadītāju prombūtnes laikā, nodrošinot nodaļas darba organizēšanu, un atbildēt par nodaļai noteikto funkciju un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi saskaņā ar nodaļas reglamentā noteikto

- atbilstoši kompetencei pārstāvēt departamentu sanāksmēs ar nozaru ministrijām, ārvalstu sadarbības partneriem

- veikt vadošās iestādes ES fondu uzraudzības funkcijas, tai skaitā analizēt investīciju progresu, ES fondu ieviešanas fizisko progresu, ES fondu finansējuma izlietošanas efektivitāti, rādītājus, sekot līdzi aktivitāšu un specifisko atbalsta mērķu projektu ieviešanas gaitai, problēmām un sniegt risinājumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/15.AKK2

Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ. Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Ģeoinformācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju departamenta direktora vietnieka, Informācijas un pakalpojumu nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt Aģentūras rīcībā esošo ģeotelpisko datu un pakalpojumu sniegšanu, sniegt informāciju par to pieejamību un saņemšanas nosacījumiem

- plānot, organizēt un vadīt Nodaļas darbu

- izstrādāt normatīvo aktu un plānošanas dokumentu projektus ģeotelpiskās informācijas un pakalpojumu jomā

- sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto normatīvo aktu un plānošanas dokumentu projektiem ģeotelpiskās informācijas un pakalpojumu jomā

- koordinēt un pārraudzīt Aģentūras sadarbību ar ģeotelpiskās informācijas lietotājiem datu sagatavošanā un apmaiņā

- pārraudzīt Aģentūras mājaslapas darbību un informācijas aktualizēšanu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai ģeodēzijā, ģeogrāfijā, zemes ierīcībā, kartogrāfijā, vai citā radniecīgā specialitātē

- kartogrāfijā pielietojamo programmatūru pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru un biroja datorprogrammām

- vēlama pieredze vadošā amatā

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūras Personāla un lietvedības daļā (25. kabinetā) O. Vācieša ielā 43, Rīgā, LV-1004, fakss 29370505, e-pasta adrese: konkurss@lgia.gov.lv, tālr. uzziņām 26462395.


OP 2016/15.AKK3

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - direktora vietnieks/-e administratīvajos jautājumos, darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā un/vai tiesību zinātnē, vai vadībzinātnēs)

- administratīvā darba pieredze vairāku jomu pārraudzībā lielā vai ļoti lielā iestādē

- pieredze budžeta plānošanā un izpildes uzraudzībā valsts budžeta iestādē

- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jautājumos

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze lielu projektu sagatavošanā, ieviešanas pārraudzībā un koordinācijā

- teicamas valsts valodas un labas svešvalodas prasmes

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

- autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- organizēt un vadīt NMP dienesta administratīvo darbu

- organizēt un vadīt NMP dienesta iekšējo normatīvo aktu izstrādi, izstrādāt priekšlikumus ārējo normatīvo aktu pilnveidošanai iestādes darbības jomā

- organizēt, vadīt un kontrolēt valsts budžeta līdzekļu plānošanu un izpildes uzraudzību iestādē

- piedalīties nozares politikas un attīstības stratēģijas veidošanā, plānošanas dokumentu izstrādē un NMP dienestā realizējamo projektu vadībā

Vakantajam amatam noteikta 1. apakšsaime, IV B līmenis un 14. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/15.AKK4

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu plānošanas un analīzes nodaļas vadītājs/-a, darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāka kā 3 gadi

- pieredze finanšu līdzekļu plānošanā, uzskaitē un analīzē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vēlams maģistra grāds

- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām, prasme strādāt ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- analītiska un konceptuāla domāšana

- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas svešvalodu zināšanas

Darba pienākumi:

- plānot līdzekļu izlietojumu budžeta programmu (apakšprogrammu) griezumā

- sagatavot budžeta programmu (apakšprogrammu) finansēšanas plānus

- izstrādāt un sagatavot izdevumu tāmes budžeta programmu (apakšprogrammu) griezumā, kā arī nodrošināt to precizēšanu

- nodrošināt budžeta veidlapu aizpildīšanu kārtējam budžeta gadam atbilstoši normatīvā akta prasībām

- plānot finanšu līdzekļus NMP dienesta struktūrvienību griezumā un sekot to izpildei

- nodrošināt un pārraudzīt iekšējo un ārējo finanšu atskaišu un pārskatu sagatavošanu

- savas kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē un to izvērtēšanā

- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbu

Vakantajam amatam noteikta 12.1. apakšsaime, IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/15.AKK5

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Grāmatvedības un finanšu departamenta vadītājs/-a, darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāka kā 5 gadi

- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vēlams maģistra grāds

- grāmatvedības uzskaites procesu pārzināšana valsts pārvaldes iestādē

- pieredze finanšu līdzekļu plānošanā, uzskaitē un analīzē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām, prasme strādāt ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- analītiska un konceptuāla domāšana

- precizitāte un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas svešvalodu zināšanas

Darba pienākumi:

- organizēt un vadīt struktūrvienības darbu

- nodrošināt budžeta līdzekļu pieprasījuma izstrādi, budžeta projekta sagatavošanu, kontrolēt un analizēt piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietojumu

- nodrošināt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta administrēšanā nodoto valsts budžeta programmu (apakšprogrammu) izdevumu tāmju, finansēšanas plānu sagatavošanu

- nodrošināt grāmatvedības darba organizāciju atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt nepieciešamo finanšu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par budžeta līdzekļu izlietojumu un budžeta programmu izpildi

- savas kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē un to izvērtēšanā

Vakantajam amatam noteikta 14. amatu saime, VB līmenis un 13. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/15.AKK6

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieks/-e, darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība, vēlams maģistra grāds tiesību zinātnēs

- piecu gadu pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem

- vēlama pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas administratīvajās un administratīvā procesa tiesībās

- pieredze iepirkumu procesa organizēšanā

- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām

Darba pienākumi:

- veikt tiesību aktu un dokumentu juridisko analīzi NMP dienesta darbības jomā, izstrādāt, izvērtēt un saskaņot administratīvos aktus

- uzraudzīt, nodrošināt un vadīt publisko iepirkumu veikšanas procesus NMP dienestā

- piedalīties publisko iepirkumu procesā

- pārstāvēt dienesta intereses tiesā, valsts, pašvaldību u.c. institūcijās, konsultēt dienesta vadību un darbiniekus juridiskos jautājumos

- nodrošināt NMP dienesta struktūrvienībām juridisko atbalstu

Vakantajam amatam noteikta 21. apakšsaime, IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/15.AKK7

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas vadītājs/-a, darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība, vēlams maģistra grāds tiesību zinātnēs

- vismaz piecu gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- vismaz piecu gadu darba pieredze jurisprudencē

- vismaz piecu gadu profesionālā darba pieredze struktūrvienības vadītāja amatā

- vēlama darba pieredze veselības aprūpes sistēmā

- pieredze iestādes interešu pārstāvniecībā tiesā

- zināšanas administratīvajās un administratīvā procesa tiesībās

- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām

Darba pienākumi:

- nodrošināt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu juridisko analīzi dienesta darbības jomā, kā arī iekšējo normatīvo un administratīvo aktu izstrādāšanu, izvērtēšanu un saskaņošanu

- nodrošināt atzinumu sniegšanu par citu iestāžu izstrādātajiem tiesību aktiem un plānošanas dokumentiem, kas saistoši dienestam

- pārraudzīt publisko iepirkumu procesu iestādē

- pārstāvēt dienesta intereses tiesā, valsts, pašvaldību u. c. institūcijās, konsultēt dienesta vadību un darbiniekus juridiskos jautājumos

- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbinieku darbu

Vakantajam amatam noteikta 21. apakšsaime, VA līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/15.AKK8

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - NMP organizēšanas un attīstības nodaļas vadītājs/-a, darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, vēlams maģistra grāds vadībzinībās

- vismaz trīs gadu pieredze veselības aprūpes sistēmas organizācijas jautājumos, t. sk. NMP pakalpojumu plānošanā

- pieredze struktūrvienības vadīšanā

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un laba veselības aprūpes sistēmas jomas reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)

- zināšanas veselības aprūpes organizācijas jautājumos, tai skaitā pirmsslimnīcas NMP pakalpojumu nodrošināšanā

- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām

- prezentācijas prasmes

Darba pienākumi:

- vadīt un kontrolēt informācijas apkopošanu un analīzi, kas nepieciešama vienotas valsts politikas NMP jomā, īstenošanai

- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbu

- vadīt un koordinēt NMP politikas plānošanas pasākumus

- organizēt, vadīt un kontrolēt priekšlikumu izstrādi NMP vienotās politikas ietekmes novērtēšanai un priekšlikumu turpmākai plānošanai

Vakantajam amatam noteikta 35. apakšsaime, IVB līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/15.AKK9

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Transporta nodrošinājuma departamenta vadītājs/-a, darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā inženiertehniskā izglītība

- vismaz piecu gadu pieredze autoparka/transporta pārvaldības struktūrvienības vadītāja amatā

- vēlama pieredze darbā veselības aprūpes sistēmā

- pieredze autoparka vai autoservisa apkalpošanas vadībā, vēlams neatliekamajā medicīnā

- nozarei saistošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un transporta pārvaldības jomas reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)

- teicamas valsts valodas prasmes un labas angļu valodas prasmes

- laba prasmes strādāt ar MS Office programmām

Darba pienākumi:

- vadīt, koordinēt un pārraudzīt autotransporta nodrošinājumu NMP dienestā

- nodrošināt plānveidīgu, efektīvu un stabilu struktūrvienības darbu

- vadīt un koordinēt projektus, kas saistīti ar operatīvo medicīnisko transportu un saimnieciskā nodrošinājuma transportu

- izstrādāt, pārzināt un regulāri iepazīties ar likumdošanas aktiem, normatīviem dokumentiem, kas attiecas uz NMP dienesta autoparka vadību

Vakantajam amatam noteikta 3. apakšsaime, V līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/15.AKK10

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa 1 amatu uz noteiktu laiku (darbības programmas īstenošanas laiku) - Eiropas Sociālā fonda projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā (vismaz 2 gadi)

- darba pieredze juridiskos jautājumos (vismaz 2 gadi)

- darba pieredze ES struktūrfondu finansētu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu īstenošanā (vismaz 1 gads)

- zināšanas par ES līmeņa pasākumiem un mehānismiem nodarbinātības un sociālajā jomā

- darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- darba pieredze administratīvo tiesību un civiltiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- spēja rast konstruktīvus risinājumus un kompromisus sarežģītās situācijās

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- prasme darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Darba pienākumi:

- organizēt Projekta darbību īstenošanai nepieciešamo iepirkumu veikšanu, t. sk. izstrādāt iepirkumu nolikumus un citu nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju, sagatavot publikācijas par plānotajiem iepirkumiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izvērtēt pretendentu iesniegtos piedāvājumus, sagatavot iepirkumu komisijas sanāksmju protokolus un ziņojumus par iepirkuma procedūru, informēt pretendentus (kandidātus) par iepirkumu rezultātiem, sagatavot publikācijas par iepirkumu rezultātiem u. c. informāciju amata kompetences ietvaros, pārraudzīt Projekta ietvaros veikto iepirkuma procedūru atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt Projekta īstenošanai nepieciešamos līgumu projektus, nodrošināt to tiesiskumu, juridiski izvērtēt citu projekta ietvaros slēdzamo līgumu projektus, organizēt un pārraudzīt sagatavoto līgumu slēgšanu

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisko atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbību īstenošanu, t.sk. pārstāvēt struktūrvienības (ministrijas) intereses attiecībās ar Projekta mērķa grupu un citiem sadarbības partneriem, nepieciešamības gadījumā nodrošināt ministrijas pārstāvību tiesā

- nodrošināt dažādu Projekta dokumentu juridisku izvērtēšanu

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz Projekta īstenošanā iesaistīto juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām

- nodrošināt amata kompetences ietvaros ar Projekta īstenošanu saistītās informācijas uzkrāšanu, dokumentu esamību, izsekojamību un brīvu piekļuvi tiem

- veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- konsultēt Projekta vadības un īstenošanas personālu juridiskos jautājumos

- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām par Projektu saistītos jautājumos

Vakantajam amatam noteikta 21. saime IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, tālrunis uzziņām 67021602, e-pasta adrese: Kristine.Blausa@lm.gov.lv.


OP 2016/15.AKK11

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klīnisko pētījumu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis:

Klīnisko pētījumu pieteikumu dokumentācijas vērtēšana

Galvenie amata pienākumi:

- veikt zāļu klīnisko pētījumu un to grozījumu pieteikumu ekspertīzi

- veikt pētāmo zāļu drošuma vērtēšanu

- gatavot novērtējuma ziņojumus ar secinājumiem par ekspertīzes rezultātiem latviešu vai angļu valodā

- analizēt zinātnisko literatūru un izdarīt secinājumus

- darbs ar informācijas datu bāzēm

- pārzināt un pielietot atbilstošos reglamentējošos likumdošanas aktus, lai nodrošinātu kvalificētu lēmumu pieņemšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā vai ķīmijā

- pieredze zāļu klīnisko pētījumu jomā

- teicamas latviešu valodas, ļoti labas angļu zināšanas mutvārdos un rakstos

- klīnisko pētījumu jomas likumdošanas pārzināšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu un komandas darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas Latvijā un Eiropā

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2016/15.AKK12

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt statistisko rādītāju apkopošanu, aprēķinu un analīzi gada iekšzemes kopprodukta un piedāvājuma-izlietojuma tabulu vajadzībām

- piedalīties metodoloģijas izstrādē piedāvājuma-izlietojuma tabulu aprēķinam iepriekšējā gada cenās

- piedalīties statistisko datu publikāciju sagatavošanā, veikt publicēto datu analīzi un revīzijas; nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā

- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un dalībvalstu statistikas iestāžu lomu tajā

- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu

- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6 apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2016/15.AKK13

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz veterinārārsta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) Ziemeļlatgales pārvaldē (Rēzeknes novadā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai saskaņā ar Veterinārmedicīnas likuma pārejas noteikumu 2. punktu un 55.panta 2. punktu pielīdzināma izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā

- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vēlamas svešvalodu (angļu un krievu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus

Pārtikas un veterinārā dienesta noteiktie pamatpienākumi:

- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē

- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē

- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana kautuvē

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)