Laidiens: 12.08.2016., Nr. 155

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/155.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā vai farmācijā

- vēlama pieredze darbā ar zālēm vai veterinārajām zālēm

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj piedalīties darba grupās un paust savu viedokli, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicama komunikāciju prasme

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veterināro zāļu novērtēšana

- sadarbība ar Eiropas Zāļu aģentūru

- darbs ar Latvijas veterināro zāļu reģistru

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- pieredzi un zināšanas veterināro zāļu novērtēšanā un reģistrācijā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv ar norādi "VUD Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākais eksperts". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/155.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā (medicīnas, farmācijas, pārtikas produktu tehnoloģijas, pārtikas zinību, bioloģijas vai ķīmijas) izglītība

- pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 1 gadu

- teicamas valsts valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- teicama komunikāciju prasme

- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt komandā

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanu uztura bagātinātājiem, atsevišķām patērētāju grupām paredzētiem pārtikas produktiem un dabīgajiem minerālūdeņiem

- veikt pieteikumu izvērtēšanu pārtikas produktu aizsargātu ģeogrāfiskās izcelsmes norāžu, aizsargātu cilmes vietas nosaukumu un garantētu tradicionālu īpatnību reģistrācijai

- veikt iesniedzējiem adresētu vēstuļu un administratīvo aktu (lēmumu, atļauju) projektu sagatavošanu, savas kompetences ietvaros

- nodrošināt informācijas ievadi un aktualizēšanu Pārtikas un veterinārā dienesta attiecīgajos sarakstos, datu bāzēs un reģistros

- sniegt konsultācijas par produktu izvērtēšanu, savas kompetences ietvaros

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "PUD Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vecākais eksperts". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/155.AKK3

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas galvenā speciālista (jurista) amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu, izpratne par administratīvo procesu iestādē un pieredze darbā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)

- vienas svešvalodas (krievu, angļu, vācu vai franču valoda) zināšanas

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- administratīvo aktu projektu sagatavošana

- biroja darbinieku sagatavoto dokumentu izvērtēšana

- skaidrojumu sagatavošana par normatīvo aktu piemērošanu

- normatīvo aktu projektu izstrādāšana un atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

- tiesvedības dokumentu sagatavošana un Biroja interešu pārstāvēšana tiesā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- elastīgu darba laiku

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 21 amatu saimei, IV līmenim (11. mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 808 euro līdz 1382 euro pirms nodokļu nomaksas

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2016. gada 31. augustam nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104 k-2, Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356165-404.


OP 2016/155.AKK4

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds

- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas pamatspecialitātēs

- sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- pieredze un praktiskais darba stāžs medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā 5 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un piemērošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

GALVENIE PIENĀKUMI:

- veikt ekspertīzes par veselības aprūpes kvalitāti un medicīnisko aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošās sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata tiesībām, sastādot administratīvo aktu un/vai norādīt veicamās darbības, lai novērstu neatbilstību

- veikt ekspertīzes vairākās specialitātēs un piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā, pie nepieciešamības piesaistīt profesionālo asociāciju pārstāvjus. Nepieciešamības gadījumā piedalīties komisiju un kompleksajās ekspertīzēs, veikt koordinējošā eksperta funkcijas saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- noformēt eksperta atzinumus atbilstoši Administratīvo pārkāpumu lietvedības ietvaros veicamo darbību kārtībai

- izvērtējot ekspertīzes rezultātus par konstatētajiem veselības aprūpes un normatīvo dokumentu pārkāpumiem, izdarīt secinājumus un pieņemt lēmumu par ieteikumiem pārkāpumu novēršanai, izlemt jautājumu par administratīvā soda piemērošanu un sagatavot atbildes vēstules projektu iesniedzējam

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos

- saskaņā ar Inspekcijas vadītāja pilnvarojumu pārstāvēt Inspekciju tiesās

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais ārsts eksperts Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2016/155.AKK5

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz PADOMES LOCEKĻA/-ES amatu!

Akciju sabiedrība "Augstsprieguma tīkls" (reģ. Nr. 40003575567) ir neatkarīgs Latvijas Pārvades Sistēmas Operators, kurš nodrošina pārvades tīkla darbības un Latvijas elektroenerģijas sistēmas elektroapgādes drošumu, sniedz pārvades pakalpojumu, nodrošina brīvu trešās puses pieeju pārvades tīklam, veic pārvades sistēmas operatīvo vadību un nodrošina drošu, stabilu elektroenerģijas pārvadi.

Darbavieta: Rīgā.

Akciju sabiedrības "Augstsprieguma tīkls" padomes locekļa/-es amata pretendentam/-ei (2 amata vietas) izvirzāmās prasības:

1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē;

2) vismaz viena kritērija izpilde no zemāk minētajiem vadības pieredzes kritērijiem:

- triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vēlams enerģētikas jomā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā);

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu enerģētikas jomā;

3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;

4) papildus vēlama pieredze lielu projektu vadībā;

5) izpratne par AS "Augstsprieguma tīkls" darbības jomām - lielu energosistēmu darbību un elektrības tirgus attīstības jautājumiem, pārvades sistēmu un elektrības tirgu attīstības procesiem nacionālajā un Eiropas līmenī;

6) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana;

7) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;

8) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;

9) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu svešvalodu zināšanas;

10) nevainojama reputācija.

Akciju sabiedrības "Augstsprieguma tīkls" padomes locekļa/-es amata pretendentam (neatkarīgs padomes loceklis, 1 amata vieta) izvirzāmās pamatprasības:

1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē;

2) vismaz viena kritērija izpilde no zemāk minētajiem vadības pieredzes kritērijiem:

- triju gadu pieredze līdzīga lieluma vai lielākas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vēlams enerģētikas jomā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā vai starptautiskā uzņēmumā);

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par nozares politikas veidošanu enerģētikas jomā;

3) papildus vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma vai lielākā kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;

4) papildus vēlama pieredze lielu projektu vadībā;

5) izpratne par AS "Augstsprieguma tīkls" darbības jomām un elektrības tirgus attīstības jautājumiem, pārvades sistēmu un elektrības tirgu attīstības procesiem nacionālajā un Eiropas līmenī;

6) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana;

7) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;

8) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;

9) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu svešvalodu zināšanas;

10) nevainojama reputācija;

11) atbilstība Ministru kabineta 2015. gada 1. decembra noteikumu Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē kandidātus valdes un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā dalībniekam (akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un valdes locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome" 6. punkta prasībām:

- pildot citus amatus, nav pakļauts (AS "Augstsprieguma tīkls") kapitāla daļu turētāja norādījumiem;

- pēdējo triju gadu laikā nav bijis valdes loceklis vai sabiedrības kontrolieris tai pašā kapitālsabiedrībā (AS "Augstsprieguma tīkls") vai tās atkarīgajā sabiedrībā;

- kapitālsabiedrībā (AS "Augstsprieguma tīkls"), kurā ieņem padomes locekļa amatu, gūst ienākumus tikai par padomes locekļa amata pienākumu izpildi;

- pēdējo triju gadu laikā nav bijis ārējais revidents, kā arī dalībnieks, valdes loceklis vai darbinieks kapitālsabiedrībā, kas veic ārējā revidenta funkcijas kapitālsabiedrībai (AS "Augstsprieguma tīkls"), kurā pilda padomes locekļa amatu.

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095610) līdz 2016. gada 9. septembrim (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums AS "Augstsprieguma tīkls" padomes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību padomes locekļa amatam)

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- kandidāts, kurš pretendē uz neatkarīga padomes locekļa amata vietu, iesniedz apliecinājumu par atbilstību Ministru kabineta 2015. gada 1. decembra noteikumu Nr. 686 "Kārtība, kādā nominē kandidātus valdes un padomes locekļu amatiem kapitālsabiedrībās, kurās valstij kā dalībniekam (akcionāram) ir tiesības izvirzīt valdes vai padomes locekļus, un valdes locekļus valsts kapitālsabiedrībās, kurās ir izveidota padome" 6. punkta prasībām

- kandidāts, kurš izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.


OP 2016/155.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vadītāja vietnieks/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā (medicīnas, farmācijas, pārtikas produktu tehnoloģijas, pārtikas zinību, bioloģijas vai ķīmijas) izglītība

- pieredze vadošā amatā, vēlams valsts pārvaldē, ilgāka par gadu

- pārzināt valsts pārvaldes darbības procesus

- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicamas valsts valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- prasmes organizēt struktūrvienības un atsevišķu lietu lietvedību

- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicama komunikāciju prasme

- spēja strādāt komandā

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanu uztura bagātinātājiem, atsevišķām patērētāju grupām paredzētiem pārtikas produktiem un dabīgajiem minerālūdeņiem

- veikt pieteikumu izvērtēšanu pārtikas produktu aizsargātu ģeogrāfiskās izcelsmes norāžu, aizsargātu cilmes vietas nosaukumu un garantētu tradicionālu īpatnību reģistrācijai

- veikt iesniedzējiem adresētu vēstuļu un administratīvo aktu (lēmumu, atļauju) projektu sagatavošanu, kā arī daļas vecāko ekspertu un ekspertu sagatavoto dokumentu projektu izskatīšanu, savas kompetences ietvaros

- nodrošināt informācijas ievadi un aktualizēšanu, kā arī daļas vecāko ekspertu un ekspertu ievadīto datu pārbaudi Pārtikas un veterinārā dienesta attiecīgajos sarakstos, datu bāzēs un reģistros

- izstrādāt un aktualizēt iesniegto dokumentu izvērtēšanas, administratīvo aktu projektu sagatavošanas un reģistrācijas iekšējās kārtības noteikumus

- regulāri apkopot jaunāko informāciju par izmaiņām Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajos aktos, aktuālajām zinātniskajām publikācijām un Zāļu valsts aģentūras atzinumos sniegto jaunāko informāciju

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "PUD Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vadītāja vietnieks". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/155.AKK7

Ādažu novada dome aicina darbā projekta vadītāju uz noteiktu laiku

Amata mērķis: nodrošināt sekmīgu pašvaldības attīstības projektu izstrādi un īstenošanu, kā arī piedalīties novada līdzsvarotas un ilgtspējīgas attīstības plānošanā.

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai tehniskajā specialitātē

- vismaz 2 gadu pieredze projektu sagatavošanā un vadīšanā

- teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas

- labi jāorientējas projektu vadīšanā, informācijas tehnoloģijās, finanšu analīzē un plānošanā

- spēja strādāt starpdisciplinārā komandā

- prasme strādāt ar biroja programmām: teksta redaktors, elektroniskās tabulas, prezentācijas un e-pasta klients

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi noteiktajā termiņā

- spēja izstrādāt un analizēt iekšējo normatīvo aktu projektus

- atbildības izjūta, disciplinētība, precizitāte, spēja publiski uzstāties un argumentēt pieņemtos lēmumus vai veiktās darbības

- komunikācijas prasme, spēja analizēt un risināt konfliktsituācijas, saglabāt konfidencialitāti un toleranci

Galvenie pienākumi:

- pastāvīgi veikt situācijas apzināšanu par iespējamajiem pašvaldības attīstības projektiem, kā arī par finansējuma avotiem to īstenošanai

- piedalīties pieteikumu sagatavošanā finanšu institūcijām, programmām un fondiem dalībai attīstības projektu konkursos

- veikt uzdoto projektu izpildi vai to izpildes gaitas kontroli, nodrošināt projektu ieviešanu saskaņā ar to ieviešanas nosacījumiem

- izstrādāt projektu sagatavošanas, izpildes, noslēguma un novērtējuma dokumentāciju

- organizēt un vadīt projektu darba grupu

- organizēt un veikt uzdoto projektu lietvedību un korespondenci

- sniegt priekšlikumus domes datu bāžu aktualizēšanai amata kompetences jautājumos

- organizēt projektu ekonomiskās ietekmes novērtējumu un sagatavot atzinumus par to nozīmīgumu un īstenošanas iespējām

- sadarboties ar novada uzņēmējiem, informēt tos par uzņēmējdarbības jomas un pašvaldības aktualitātēm, veidot un uzturēt datu bāzes, gatavot publikācijas, sadarboties ar valsts iestādēm, pašvaldībām un organizācijām uzņēmējdarbības jautājumos

- pārstāvēt novada intereses savas kompetences ietvaros, nodrošināt informācijas nodošanu novada institūcijām, veicināt tās tālāku izmantošanu

- nodrošināt informācijas sagatavošanu lēmumu pieņemšanai amata kompetences jautājumos

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē

- praktiskā pieredze starptautisko projektu finanšu līdzekļu piesaistīšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- sociālās garantijas

Pretendentam jāiesniedz:

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- CV, motivācijas vēstule

- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 16. septembrim uz e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.


OP 2016/155.AKK8

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISKONSULTS (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas nacionālo un starptautisko krimināltiesību un kriminālprocesuālo tiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/155.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka 2016.gada 8.jūlijā izsludinātais konkurss uz Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas vadītāja ierēdņa amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/155.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas vadītāja ierēdņa amatā no 2016.gada 11.augusta iecelts RIHARDS BURMISTRIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)