Laidiens: 17.08.2016., Nr. 158

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/158.AKK1

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informātikas departamenta Informācijas sistēmu administrēšanas daļas sistēmu administrators/-e (vecākais/-ā eksperts/-e)

Galvenie amata pienākumi:

- administrēt, uzstādīt un konfigurēt informācijas sistēmas un to klienta aplikācijas

- nodrošināt SAP risinājumu administrēšanu, t. sk. SAP datu noliktavas datu pārneses procesu uzraudzību

- nodrošināt informācijas sistēmu lietotāju kontu pārvaldību

- sniegt tehnisko atbalstu informācijas sistēmu lietotājiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas, datorvadības vai datorzinātnes jomā

- vēlama darba pieredze informāciju sistēmu un datortīklu jomā

- vēlama pieredze darbā ar SAP un/vai Oracle risinājumiem

- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datu bāzēm, SQL pieprasījumiem, Linux un Windows operētājsistēmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- precizitāte, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ID_ISAD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2016/158.AKK2

LIEPĀJAS JŪRNIECĪBAS KOLEDŽA izsludina atkārtotu konkursu uz akadēmisko lektora amata vietu:

studiju priekšmeta ASTRONAVIGĀCIJA docēšanai no 2016. gada 1. septembra (pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā - uz ievēlēšanas laiku - 6 gadiem (plānotā slodze 2016./2017. studiju gadam 0,65))

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība atbilstoši pasniedzamajam studiju priekšmetam bez grāda, ja pretendentam ir docējamam studiju kursam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs (praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares docējamam studiju kursam)

- docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- valsts valodas prasmes atbilstība C1 līmenim

- svešvalodas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power Point, internets)

Gadījumā, ja jūsu kandidatūra netiks ievēlēta lektora amatā, jūsu pieteikums tiks izskatīts asistenta akadēmiskajam amatam.

Pieteikšanās konkursam līdz 30. augustam iesniedzot vai sūtot dokumentus uz adresi Uliha ielā 5, Liepājā, LV-3401, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 63423200, 63484625.

Lai pieteiktos konkursam, nepieciešams iesniegt šādus dokumentus:

- iesniegumu par piedalīšanos konkursā, norādot konkrētu amatu un studiju priekšmeta nosaukumu - pieteikuma veidlapa ir atrodama LJK mājaslapā www.ljk.lv sadaļā "Par mums" → "Vakances";

- apstiprinātas izglītības dokumentu kopijas;

- ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, tajā skaitā bijušajās PSRS augstskolās - apstiprinātu izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst iegūtais diploms;

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā;

- citus dokumentus pēc pretendenta izvēles, kas pilnīgāk raksturotu viņa kvalifikāciju;

- nepieciešamības gadījumā - valsts valodas prasmi apliecinošus dokumentus.


OP 2016/158.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu konkursu uz Ķīmiskās fizikas institūta direktora/-es amatu

Prasība direktora amata pretendentiem/-ēm: doktora zinātniskais grāds dabaszinātnēs, akadēmiskais darba stāžs un vadības pieredze ne mazāka par 5 gadiem.

Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p. un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2016.-2020. gadam.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 17. septembrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/158.AKK4

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Tukuma teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Tukuma TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz Tukuma teritoriālajā struktūrvienībā Pasta ielā 11, 2. korpusā, 3. stāvā, Tukumā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

 

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālajā struktūrvienībā Tukumā, Pasta ielā 11, 2. korpusā, 3. stāvā.


OP 2016/158.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas informācijas sistēmu administrators (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server 2008/2012

- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām

- prasmi organizēt savu darbu

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:

- MS Windows aktīvā direktorija

- MS Exchange

- MS SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle datubāze

- IIS/Apache/Tomcat administrēšana un uzturēšana

- pieredze darbā ar Linux/Unix

- pamatzināšanas programmēšanā

- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas

 Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no 1010 EUR pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050 vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "RVD ITD IS administrators". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/158.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Pāternieki" inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim; darbavieta Piedrujas pagastā, Krāslavas novadā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

 Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes veterinārās uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050 vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "RD KP Pāternieki inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/158.AKK7

Ministru kabinets izsludina atklātu konkursu uz Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amatu

Prasības pretendentam/-ei:

1) prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu iestādes mērķu sasniegšanu, un spēja veidot pozitīvu komandas gaisotni iestādē, rūpējoties par komandu un motivējot to kopīgo mērķu sasniegšanai;

2) orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemoties atbildību par tiem;

3) vēlme apliecināt savas profesionālās zināšanas un paust redzējumu par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja darbības prioritātēm un nākotnes attīstības vīziju pretkorupcijas pasākumu pilnveidei Latvijā;

4) Latvijas pilsonis ar nevainojamu reputāciju;

5) latviešu valodas zināšanas un vismaz divu svešvalodu prasme B līmenī;

6) augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo izglītību) un jurista kvalifikācija;

7) amatam atbilstoša darba pieredze un vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā publiskajā pārvaldē vai tiesību aizsardzības jomā;

8) atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 4. panta piektajā daļā noteiktajām prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā daļā noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai;

9) nav sasniegts likumā "Par valsts pensijām" vecuma pensijas piešķiršanai noteiktais vecums;

10) nav sodīts (sodīta) par noziedzīgu nodarījumu (neatkarīgi no sodāmības noņemšanas vai dzēšanas);

11) nav notiesāts (notiesāta) par noziedzīgu nodarījumu, atbrīvojot no soda;

12) nav saukts (saukta) pie kriminālatbildības (izņemot gadījumu, ja persona ir saukta pie kriminālatbildības, bet kriminālprocess pret to izbeigts uz reabilitējoša pamata);

13) nav un nav bijis (bijusi) PSRS, Latvijas PSR vai kādas ārvalsts, kas nav Eiropas Savienības vai Ziemeļatlantijas līguma organizācijas dalībvalsts, drošības dienesta (izlūkdienesta vai pretizlūkošanas dienesta) štata vai ārštata darbinieks (darbiniece), aģents (aģente), rezidents (rezidente) vai konspiratīvā dzīvokļa turētājs (turētāja);

14) nav un nav bijis (bijusi) ar likumu vai tiesas nolēmumu aizliegtas organizācijas dalībnieks;

15) atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā norādītajiem kritērijiem.

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām;

- iespēju pilnveidot Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju par mūsdienīgu un attīstītu valsts pārvaldes un tiesībaizsardzības iestādi;

- mēnešalgu līdz 2441 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas;

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas.

Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:

1) pieteikuma vēstule dalībai konkursā (Ministru kabineta 2016. gada 2. augusta noteikumu Nr. 516 "Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumi un kārtība, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtība" 1. pielikums), norādot motivāciju un savu redzējumu par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja darbības prioritātēm, attīstību un pretkorupcijas pasākumu pilnveidošanu Latvijā;

2) pretendenta dzīves gaitas apraksts (CV) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv;

3) atsauksmes no iepriekšējām darbavietām, norādot to sniedzēju;

4) izglītību apliecinoša dokumenta kopija;

5) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, ja latviešu valoda nav dzimtā valoda;

6) svešvalodu prasmes apliecinoši dokumenti, kas apliecina, ka pretendenta valodas prasmes ir novērtētas B līmenī (piemēram, IELTS vai TOEFL testa rezultāti vai dokumenti, kas apliecina, ka iesniedzējs ir absolvējis vidējās izglītības vai augstākās izglītības mācību iestādi, kurā ne mazāk kā 60 % no mācībām notiek attiecīgajā svešvalodā, vai ieguvis valodas zināšanas licencētas izglītības programmas ietvaros Latvijā vai jebkurā Eiropas Savienības dalībvalsts vai citas ārvalsts izglītības iestādē), iesniedzot valodas zināšanas apliecinošu dokumentu (piemēram, sertifikāts, apliecība, apliecinājums, diploms) kopijas vai valodas prasmju pašnovērtējumu saskaņā ar Eiropas valodu pases pašnovērtējuma tabulu, kas pieejama tīmekļvietnē www.europass.lv;

7) pretendenta pašrocīgi (rokrakstā) aizpildīta aptaujas lapa saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 6. janvāra noteikumu Nr. 21 "Valsts noslēpuma, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas aizsardzības noteikumi" 2. pielikumu. Pretendents pašrocīgi aizpildīto aptaujas lapu ievieto atsevišķā aploksnē un iesniedz Valsts kancelejā personīgi, uz aploksnes norādot "Aptaujas lapa". Pretendents aptaujas lapu iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš piezvanot pa tālruni 67082837.

Lūdzam visus norādītos dokumentus līdz 2016. gada 13. septembrim (ieskaitot) iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520.

Ja pretendents dokumentus Valsts kancelejā iesniedz personīgi, tos ievieto atsevišķā aploksnē, uz aploksnes norādot "Pieteikums konkursam uz Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amatu" (1.-6. punktā norādītie dokumenti). Pretendents dokumentus iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš piezvanot pa tālruni 67082837.

Ja pretendents iesniedz dokumentus elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums konkursam uz Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amatu". Elektroniski iesniedz tikai 1.-6. punktā norādītos dokumentus.

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 2. augusta noteikumiem Nr. 516 "Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumi un kārtība, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtība. Tālrunis uzziņām 67082907.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)