Laidiens: 24.08.2016., Nr. 163
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/163.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu,
izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības
biroja kolektīvam, aicinām pieteikties atkārtoti izsludinātā konkursā uz
Informācijas departamenta direktora vietnieka/-es amata vietu (ierēdņa amata
vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11. mēnešalgu
grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla
administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju
resursiem saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux
vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē
- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu
un uzturēšanu
- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu
projektu izstrādāšanā un ieviešanā
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību un datubāzēm un WEB
tehnoloģijām, kā arī darba pieredze informācijas sistēmu attīstīšanā, ieviešanā
un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas).
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada
11. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702.
OP 2016/163.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:
vecākais eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības
un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās
darbības principiem
- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles
sistēmā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu
vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas
iestādei
- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti, t. sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos
auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas
nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa),
sociālās garantijas
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/163.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Resursu vadības departamenta Personāla vadības daļas vecākais/-ā
personāla speciālists/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku; darbavieta Peldu
ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība (bakalaura vai
maģistra grāds), kas papildināta ar speciālām mācībām personāla vadības un/vai
personāla attīstības jomā
- zināšanas par darba tiesību regulējošajiem normatīvajiem aktiem un to
piemērošanu
- pieredze personāla vadības jomā vismaz 2 gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar RVS Horizon
- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
prasmes)
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt
prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadīšanas pieredze vismaz 1
gadu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- darba tiesisko attiecību regulēšanu
- personāla dokumentu (rīkojumu, vēstuļu, izziņu) sagatavošanu
- uzskaitīt, apkopot un iesniegt ar personāla datiem saistītus pārskatus
- sniegt metodisko un konsultatīvo palīdzību personāla jautājumos
teritoriālajām struktūrvienībām visā Latvijas teritorijā
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050 vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "RVD Personāla vadības daļas vecākais personāla speciālists".
Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/163.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Starptautiskās tirdzniecības daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē, dokumentu izstrādāšanā un
noformēšanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar standarta
biroja programmatūru
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- teicama komunikāciju prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- apkopot un analizēt atskaites par dzīvnieku un dzīvnieku izcelsmes
nepārtikas produktu kravu kontroli un sertifikāciju
- sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām dzīvnieku un dzīvnieku
izcelsmes nepārtikas produktu importu, eksportu un tranzītu reglamentējošajos
Latvijas Republikas tiesību aktos vai par jaunu aktu izstrādes nepieciešamību;
- izstrādāt un saskaņot veterināros (veselības) sertifikātus dzīvnieku un
dzīvnieku izcelsmes nepārtikas produktu eksportam
- sniegt atzinumus par starptautisko tirdzniecību reglamentējošu MK
noteikumu projektiem
- savas kompetences ietvaros sadarboties un uzturēt sakarus ar citām
Latvijas un starptautiskajām institūcijām starptautiskās tirdzniecības
jautājumos
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Starptautiskās tirdzniecības daļas vecākais eksperts". Tālr. uzziņām
67027529.
OP 2016/163.AKK5
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Rīgas reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa/-es
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē
- vismaz divu gadu darba pieredze ar kultūras mantojumu saistītā jomā,
izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju (par
priekšrocību tiek uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē - personām saistošu
lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, un par
materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu
- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un
apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli
- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta,
precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt
ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes
Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils
iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu
noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv, vai jānosūta pa pastu (Rīga,
Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti
Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā
"Vakances". Papildu informācija pa tālr. 67229272.
OP 2016/163.AKK6
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
-vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz vienu gadu)
- vēlama pieredze vadošā amatā
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā (vismaz divus gadus)
- vēlama darba pieredze ārvalstu finanšu palīdzības jomā (vismaz vienu gadu)
- vēlama darba pieredze ES fondu vadības jomā (vismaz vienu gadu)
- vēlamas zināšanas un izpratne par ministrijas politikas jomām un to
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības)
procesiem
- konceptuālās prasmes (spēja koordinēt un integrēt organizācijas intereses
un aktivitātes)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- komunikācijas un saskarsmes prasmes (spēja
argumentēti izteikties un spēja strādāt ar cilvēkiem)
Amata pienākumi:
- analizēt ministrijā īstenotās STS (ārvalstu finanšu palīdzības,
mērķsadarbības un attīstības sadarbības) projektu vadības sistēmas darbības
efektivitāti un sagatavot priekšlikumus ministrijas procedūru pilnveidei, kā
arī metodiski vadīt ministrijas procedūrās noteiktā regulējuma praktisko
piemērošanu
- analizēt informāciju par nozarei pieejamo STS finansējumu saistībā ar
nozares politikas prioritātēm un investīciju vajadzībām jauno projektu
attīstīšanai
- koordinēt un uzraudzīt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu
iesniedzējiem (ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm) par nozarei
pieejamo STS finansējumu un nosacījumiem to piesaistei
- uzturēt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo mērķsadarbību (Twinnig), analizēt izvirzītās prasības un izpildes
iespējas, organizēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu
iesniedzējiem un metodiski vadīt mērķsadarbības projektu iesniegumu
sagatavošanu, saskaņošanu un iesniegšanu
- izstrādāt un uzturēt aktuālas ES fondu atbildīgās iestādes (turpmāk -
atbildīgā iestāde) pārziņā esošo ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to
pasākumu ietvaros piemērojamās vienas vienības izmaksu metodikas
- sagatavot atbildīgās iestādes atzinumus par ES fondu vienkāršoto izmaksu
instrumentu piemērošanu reglamentējošiem tiesību aktu, metodiku, vadlīniju un
nacionālo pozīciju projektiem
- nodrošināt atbildīgās iestādes pārziņā esošo ES fondu
specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu uzraudzības, tai skaitā
snieguma ietvara, rādītāju plānu izstrādi un aktualizēšanu
- nodrošināt ES fondu izmaksu attiecināšanas metodisko vadību atbildīgās
iestādes pārziņā esošo specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu īstenošanā
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par amata kompetences
jautājumiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetences jautājumiem un
veikt to aktualizāciju
- sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021585.
OP 2016/163.AKK7
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar
specializāciju lauksaimniecības mehanizācijā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo
darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/163.AKR1
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākā
referenta amatā 2016.gada 15.augustā tika iecelts OĻEGS PETROVS.
OP 2016/163.AKR2
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2016. gada 18. jūlijā
izsludinātais konkurss uz Informācijas departamenta direktora vietnieka amatu (ierēdņa
amata vieta uz nenoteiktu laiku) ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/163.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājas
amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 15.augusta iecelta INGRĪDA RUDZĪTE.
OP 2016/163.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu
laiku no 2016.gada 15.augusta iecelta INGA KRECERE.
OP 2016/163.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu
laiku no 2016.gada 15.augusta iecelta KRISTĪNE PETROVSKA-LAZDIŅA.
OP 2016/163.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases
nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 15.augusta
iecelta DACE ŠANTARE.
OP 2016/163.AKR7
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016. gada 22. augusta uz
nenoteiktu laiku valsts sekretāra vietnieka enerģētikas jautājumos amatā
iecelts JĀNIS PATMALNIEKS.