Laidiens: 24.08.2016., Nr. 163

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/163.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties atkārtoti izsludinātā konkursā uz Informācijas departamenta direktora vietnieka/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11. mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

 Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla administratora darbu

- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu

- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā

- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē

- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē

- vismaz viena gada pieredze, kas saistīta ar Informācijas sistēmu plānošanu un uzturēšanu

- vismaz viena gada pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību un datubāzēm un WEB tehnoloģijām, kā arī darba pieredze informācijas sistēmu attīstīšanā, ieviešanā un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas).

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada 11. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.


OP 2016/163.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:

vecākais eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- pieredze ar ES fondu administrēšanas jautājumiem vai iekšējā kontroles sistēmā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu vadības un kontroles sistēmas uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas iestādei

- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras

- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas efektivitāti, t. sk., koordinēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos auditus un pārbaudes, un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru ES fondu vadošajā iestādē un vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa), sociālās garantijas

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/163.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu vadības departamenta Personāla vadības daļas vecākais/-ā personāla speciālists/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds), kas papildināta ar speciālām mācībām personāla vadības un/vai personāla attīstības jomā

- zināšanas par darba tiesību regulējošajiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

- pieredze personāla vadības jomā vismaz 2 gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar RVS Horizon

- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu prasmes)

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadīšanas pieredze vismaz 1 gadu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- darba tiesisko attiecību regulēšanu

- personāla dokumentu (rīkojumu, vēstuļu, izziņu) sagatavošanu

- uzskaitīt, apkopot un iesniegt ar personāla datiem saistītus pārskatus

- sniegt metodisko un konsultatīvo palīdzību personāla jautājumos teritoriālajām struktūrvienībām visā Latvijas teritorijā

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050 vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "RVD Personāla vadības daļas vecākais personāla speciālists". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/163.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās tirdzniecības daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē, dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicama komunikāciju prasme

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- apkopot un analizēt atskaites par dzīvnieku un dzīvnieku izcelsmes nepārtikas produktu kravu kontroli un sertifikāciju

- sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām dzīvnieku un dzīvnieku izcelsmes nepārtikas produktu importu, eksportu un tranzītu reglamentējošajos Latvijas Republikas tiesību aktos vai par jaunu aktu izstrādes nepieciešamību;

- izstrādāt un saskaņot veterināros (veselības) sertifikātus dzīvnieku un dzīvnieku izcelsmes nepārtikas produktu eksportam

- sniegt atzinumus par starptautisko tirdzniecību reglamentējošu MK noteikumu projektiem

- savas kompetences ietvaros sadarboties un uzturēt sakarus ar citām Latvijas un starptautiskajām institūcijām starptautiskās tirdzniecības jautājumos

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Starptautiskās tirdzniecības daļas vecākais eksperts". Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/163.AKK5

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina atklātu konkursu uz Rīgas reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē

- vismaz divu gadu darba pieredze ar kultūras mantojumu saistītā jomā, izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju (par priekšrocību tiek uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē - personām saistošu lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)

- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, un par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu

- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli

- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra

- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes

Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv, vai jānosūta pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālr. 67229272.


OP 2016/163.AKK6

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

-vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz vienu gadu)

- vēlama pieredze vadošā amatā

- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā (vismaz divus gadus)

- vēlama darba pieredze ārvalstu finanšu palīdzības jomā (vismaz vienu gadu)

- vēlama darba pieredze ES fondu vadības jomā (vismaz vienu gadu)

- vēlamas zināšanas un izpratne par ministrijas politikas jomām un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem

- konceptuālās prasmes (spēja koordinēt un integrēt organizācijas intereses un aktivitātes)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- komunikācijas un saskarsmes prasmes (spēja argumentēti izteikties un spēja strādāt ar cilvēkiem)

Amata pienākumi:

- analizēt ministrijā īstenotās STS (ārvalstu finanšu palīdzības, mērķsadarbības un attīstības sadarbības) projektu vadības sistēmas darbības efektivitāti un sagatavot priekšlikumus ministrijas procedūru pilnveidei, kā arī metodiski vadīt ministrijas procedūrās noteiktā regulējuma praktisko piemērošanu

- analizēt informāciju par nozarei pieejamo STS finansējumu saistībā ar nozares politikas prioritātēm un investīciju vajadzībām jauno projektu attīstīšanai

- koordinēt un uzraudzīt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu iesniedzējiem (ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm) par nozarei pieejamo STS finansējumu un nosacījumiem to piesaistei

- uzturēt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo mērķsadarbību (Twinnig), analizēt izvirzītās prasības un izpildes iespējas, organizēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu iesniedzējiem un metodiski vadīt mērķsadarbības projektu iesniegumu sagatavošanu, saskaņošanu un iesniegšanu

- izstrādāt un uzturēt aktuālas ES fondu atbildīgās iestādes (turpmāk - atbildīgā iestāde) pārziņā esošo ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu ietvaros piemērojamās vienas vienības izmaksu metodikas

- sagatavot atbildīgās iestādes atzinumus par ES fondu vienkāršoto izmaksu instrumentu piemērošanu reglamentējošiem tiesību aktu, metodiku, vadlīniju un nacionālo pozīciju projektiem

- nodrošināt atbildīgās iestādes pārziņā esošo ES fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu uzraudzības, tai skaitā snieguma ietvara, rādītāju plānu izstrādi un aktualizēšanu

- nodrošināt ES fondu izmaksu attiecināšanas metodisko vadību atbildīgās iestādes pārziņā esošo specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu īstenošanā

- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par amata kompetences jautājumiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetences jautājumiem un veikt to aktualizāciju

- sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.


OP 2016/163.AKK7

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju lauksaimniecības mehanizācijā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/163.AKR1

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākā referenta amatā 2016.gada 15.augustā tika iecelts OĻEGS PETROVS.


OP 2016/163.AKR2

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2016. gada 18. jūlijā izsludinātais konkurss uz Informācijas departamenta direktora vietnieka amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/163.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 15.augusta iecelta INGRĪDA RUDZĪTE.


OP 2016/163.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 15.augusta iecelta INGA KRECERE.


OP 2016/163.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 15.augusta iecelta KRISTĪNE PETROVSKA-LAZDIŅA.


OP 2016/163.AKR6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 15.augusta iecelta DACE ŠANTARE.


OP 2016/163.AKR7

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016. gada 22. augusta uz nenoteiktu laiku valsts sekretāra vietnieka enerģētikas jautājumos amatā iecelts JĀNIS PATMALNIEKS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)